Miten saa sellaisen vyötäröltä alkavan takapuolen?
Miten pitää treenata? Haluan korkeamman pepun ja eroon miesmäisistä matalista pakaroista.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Ap ei nyt varmaan tarkoita sivulta katsottuna ulkoneva takamusta. Veikkaan, että esim oikeanpuoleisella kuvan naisella on mitä Ap hakee https://www.google.com/search?q=cello+shape+body&client=ms-android-huaw…
Eli siis vyötärö suht korkealla ja lantion kaari alkaa heti vyötärön jälkeen selkeänä. Pakarat ovat korkeussuunnassa pitkät.
Ei kun siis vasemmalla, sori :D
Olen suomalainen enkä ole treenannut yhtään eikä kirurgisia operaatioita ja omistan täydellisen pallopersauksen. Siihen vielä aavistuksen notko selkä. Eli kyllä suomalaisillakin geeneillä voi saada muunkin kuin lattaperseen.
Sen saa syntymässään. Oma pyllyni näyttää suoraan takaa kuin sydämeltä, ja mieskin sitä jaksaa kehua. Sivusta ja viistosta se onkin sitten litteä kun mikä. Varmaan jos jaksaisin alkaa treenaamaan, voisin vielä saada menevän pyllyn pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa kyllä nyt millään kiinni, mitä tarkoitat
Sellainen mikä alkaa kaareutua kauniisti jo vyötäröltä ja pakarat on "pitkät". Eikä niin, että on vaan suora selkä ja sen jatkona (matala) takapuoli.
Ap
Vaikuttaa siltä että vyötärö puuttuu? Hulavannetta, kyykkyjä ja porrasjuoksua.
Miksi piittaat siitä, miltä perseesi näyttää peilissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mikä alkaa kaareutua kauniisti jo vyötäröltä ja pakarat on "pitkät". Eikä niin, että on vaan suora selkä ja sen jatkona (matala) takapuoli.
Ap
Tärkeintä on miltä se näyttää kun mies panee takaapäin.
Oikeanlaiset legginssit ja selkä notkolle, näin ne monet instapyllyt "treenataan".
BBL. On tosin maailman vaarallisin plastiikkakirurginen leikkaus, eli kannattaa harkita tarkkaan.
Hiihto ja portaiden kävely auttavat, kun aloittaa jo lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei puutu, ympärys 68 cm. Piittaan siitä miltä se näyttää miesten silmissä.
Ap
Lihaskimppu kirjoitti:
Hiihto ja portaiden kävely auttavat, kun aloittaa jo lapsena.
Varmaan täytyy sitten hankkia aikakone.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sen saa syntymässään. Oma pyllyni näyttää suoraan takaa kuin sydämeltä, ja mieskin sitä jaksaa kehua. Sivusta ja viistosta se onkin sitten litteä kun mikä. Varmaan jos jaksaisin alkaa treenaamaan, voisin vielä saada menevän pyllyn pitkäksi aikaa.
On niin epäreilua, että jotkut saa tällaisen tekemättä yhtään mitään.
Omalla kohdallani on kyllä eniten kyse luustosta. Kirjoittelin tuossa aiemmin omasta ristiriitaisesta lantiosuhteesta ja laitoin esimerkki kuvan. Minulla on lantioluut suht kaukana toisistaan ja kylkiluiden kohdalta olen aika kapea Rasva on kertynyt suht oikeisiin paikkoihin ja tästä syntyy kaari. Takaapäin jos katsoo, niin se kapein kohta ja selän pieni notko ovat aika ylhäällä ts. pakarat ovat aika pitkät.
Luulen, että tätä pystyy kyllä muovaamaan liikunnallakin, ainakin jonkin verran. Muokkaa lihaksikkaaksi alavartalon, ja pitää keskivartalon tiukkana. Itse huomasin tällaisen jumpan olevat eduksi. Jos minulla on liian vähän rasvaa ympärillä tai tai laiskistunut liikaa, niin takamus muuttuu vähän "laatikkomaisemmaksi". Näin kävi mm. kun olin vuoden ilman koiraa, enkä juuri kävellyt :D
Tyhjäpäistä meininkiä. Yrittäkää olla muutakin kuin perse.
Vierailija kirjoitti:
Ei se hyvä perse sulje pois muita ominaisuuksia. Vai meinasitko, että aivoista siirrettäisiin massaa perseeseen?
Sonja kirjoitti:
Mulla on täydellinen palloperse ja
extrana TAKATUSSU.
Äijät tykkää pamputtaa takaapäin ;)
Mikä tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se hyvä perse sulje pois muita ominaisuuksia. Vai meinasitko, että aivoista siirrettäisiin massaa perseeseen?
Ehkä huomiota voisi julkisuudessakin kiinnittää enemmän aivojen kehittämiseen kuin perseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä se nykyään alkaa vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä huomiota voisi julkisuudessakin kiinnittää enemmän aivojen kehittämiseen kuin perseen.
Miksi kehittää aivoja, kun perseelläänkin voi tienata? Tuntuu siis olevan monen logiikka.
Juuri tällaista tarkoitan, mutta kaaren ei tarvitse olla edes noin jyrkkä, loivempikin riittäisi.
Ap