Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa sellaisen vyötäröltä alkavan takapuolen?

Vierailija
04.05.2021 |

Miten pitää treenata? Haluan korkeamman pepun ja eroon miesmäisistä matalista pakaroista.

Kommentit (144)

Vierailija
101/144 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartrashianin perheen kirurgilta. Se siirtää sun aivot toiseen kankkuun ja toiseen laitetaan kierrätykseen kelpaamatonta mössöä. Epäsuhta tulee mutta aina ei voi voittaa.

Vierailija
102/144 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kartrashianin perheen kirurgilta. Se siirtää sun aivot toiseen kankkuun ja toiseen laitetaan kierrätykseen kelpaamatonta mössöä. Epäsuhta tulee mutta aina ei voi voittaa.

En halua leveää jättiä vaan sellaisen, jollaista täällä joku kuvaili termillä erittäin pieni (rosa-maria ryyti).

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/144 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Rosa-Maria Ryytillä on sellainen vartalo, jonka haluaisin.

Ap

On kyllä kaunis kuvissaan. Ihmettelen, että ei ole napannut rahakasta mallisopimusta, olettaen tietenkin että näyttää samalta luonnossakin. Upea vartalo ja ne silmät. Voisin vaihtaa.

Vierailija
104/144 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä kirjoittikin jo hyvin, että jos on luonnostaan selän kaari niin, että perse työntyy ulos, niin samalla vatsa myös pullahtaa ulos.

Minulla sama homma. Jos haluaa vatsan timmin näköiseksi, pitää perse työntää alas ja eteen :D

Vierailija
105/144 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Rosa-Maria Ryytillä on sellainen vartalo, jonka haluaisin.

Ap

On kyllä kaunis kuvissaan. Ihmettelen, että ei ole napannut rahakasta mallisopimusta, olettaen tietenkin että näyttää samalta luonnossakin. Upea vartalo ja ne silmät. Voisin vaihtaa.

Kyllä. Suorastaan epätodellisen kaunis.

Ap

Vierailija
106/144 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kyllä ihan luustosta ja geeneistä. Joillekin on siunaantunut pitempimallinen peppu, toisille lyhyempi. Joillekin leveä, toisille kapea.

Ei rintojenkaan "pituutta" tai "leveyttä" pysty treenaamaan muuksi - muoto pysyy vaikka koko voikin muuttua.

Eli mitään ei ole tehtävissä :( Olen niin kateellinen naisille, jotka ovat saaneet geenilotossa kaikki ne viehättävät ominaisuudet, joita mulla ei ole.

Rumilus ap

Kuules, ehkä sulta on mennyt ohi ne kaikki jutut joissa kerrotaan miten ne instabeibet oikeasti luo sellaisen pitkän ja pullean pepun vaikutelman. Suurimmalla osalla niistäkin kun oikeesti on aika tavanomainen takamus. Osaavat vaan pyllistää kuvassa oikein, vetävät pikkubikinit peppuvakoon ja loput filtteröidään. Voila!

Eli ei muuta kuin selfiekursseille, mars.

Vierailija
107/144 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sellaisen räystäsperseen?

Vierailija
108/144 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BBL

Kyseinen operaatio on äärimmäisen vaarallinen, se on luokiteltu korkean riskin toimenpiteeksi jota lääkäritkään ei suostu tekemään ellei peppu ole täysin menetetty tapaus. Useita kuolemia liittyy kyseiseen operaatioon. Ei kannata riskeerata henkeään vaan persposkien vuoksi. 

Vierailija
109/144 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitää treenata? Haluan korkeamman pepun ja eroon miesmäisistä matalista pakaroista.

Miehen on vaikea muutta miesmäisyyttään.

Vierailija
110/144 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kyllä ihan luustosta ja geeneistä. Joillekin on siunaantunut pitempimallinen peppu, toisille lyhyempi. Joillekin leveä, toisille kapea.

Ei rintojenkaan "pituutta" tai "leveyttä" pysty treenaamaan muuksi - muoto pysyy vaikka koko voikin muuttua.

Eli mitään ei ole tehtävissä :( Olen niin kateellinen naisille, jotka ovat saaneet geenilotossa kaikki ne viehättävät ominaisuudet, joita mulla ei ole.

Rumilus ap

Treenillä voi kyllä vaikuttaa uskomattoman paljon. Mulla oli ennen sellainen suora lituskaperä ja nykyään on aika hyvän mallinen. Saisi olla pyöreämpi sivusta katsoen, mutta reilusti enemmän muotoa on nykyään. Juoksua, salilla kyykkyä/sjmv, takapotkua, koiranpissatusliukettä, apinapotkua.

Vierailija
111/144 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen on vaikea muutta miesmäisyyttään.

En tietääkseni ole mies.

Ap

Vierailija
112/144 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumilus ap

Kuules, ehkä sulta on mennyt ohi ne kaikki jutut joissa kerrotaan miten ne instabeibet oikeasti luo sellaisen pitkän ja pullean pepun vaikutelman. Suurimmalla osalla niistäkin kun oikeesti on aika tavanomainen takamus. Osaavat vaan pyllistää kuvassa oikein, vetävät pikkubikinit peppuvakoon ja loput filtteröidään. Voila!

Eli ei muuta kuin selfiekursseille, mars.

Miten kasvot sais feikattua kauniiksi?

Vierailija
113/144 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko nyt siitä miltä takamus näyttää takaa vai sivusta vai jopa edestä katsottuna?

Vierailija
114/144 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko nyt siitä miltä takamus näyttää takaa vai sivusta vai jopa edestä katsottuna?

Takaa.

Ap

Vierailija
115/144 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlettakaa Jennifer Lopez single cover niin näette sellaisen pepun, josta ap olettaakseni haaveilee.

Itselläni on ihan tavallinen alapeppu. Ihan ok sillä on istua, :-D

En löytänyt mitään, mikä vastaisi kuvausta. Tällainen löytyi https://www.digitalmusicnews.com/wp-content/uploads/2020/11/jennifer_lo…, mutta eihän tuossa persaus vyötäröltä ala, vaan paljon alempaa. (Ja sitä paitsi on albumin kansi eikä singlen.)

Huoh, löytäisipä yhdenkin kuvan, jossa leidee seisoo rennosti suorassa kantapäät maassa, eikä keikistele saadakseen peffan näyttämään muhkeammalta.

Vierailija
116/144 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takaa.

Ap

Jaa tämmöinen

https://www.the-sun.com/wp-content/uploads/sites/6/2021/01/NINTCHDBPICT…

Sehän on melkein kuin minä.

Mutta tuossahan on uikkarin alaosalla luotu optinen illuusio vyötäröltä alkavasta takamuksesta. On muuten rumat uikkarit mielestäni.

Vierailija
117/144 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa odottaa jokunen vuosi, niin sitten on erilaiset ulkonäkövaatimukset. Oon ite siinä nelissäkymmenissä ja muistan, että ysärillä piti olla vaan mahdollisimman laiha, niin se oli nättiä. Eiköhän tämä peppuinnostuskin jossain vaiheessa taas muutu ja pitää näyttää taas joltain ihan muunlaiselta.

Tämä ihanne on ollut mulla aina.

Ap

Aina eli siis eilisestä lähtien kun tän röllin synnytit?

Vierailija
118/144 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takaa.

Ap

Jaa tämmöinen

https://www.the-sun.com/wp-content/uploads/sites/6/2021/01/NINTCHDBPICT…

Mutta tuossahan on uikkarin alaosalla luotu optinen illuusio vyötäröltä alkavasta takamuksesta. On muuten rumat uikkarit mielestäni.

Olen varmaan virallisesti nyt lakannut kehittymästä ja jämähtänyt menneeseen, kun tuon tyylin vaatetakapuoli vaan näyttää ihan hirveältä olipa minkä näköinen ja muotoinen nainen. Ja varsinkin noi uikkarit, en voi tajuta.

Vierailija
119/144 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvansiirto. Pitää myös olla tietyn mallinen, todella lyhyt.

Vierailija
120/144 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvansiirto. Pitää myös olla tietyn mallinen, todella lyhyt.

Onkohan olemassa selänlyhennysleikkausta?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi