Miten saa sellaisen vyötäröltä alkavan takapuolen?
Miten pitää treenata? Haluan korkeamman pepun ja eroon miesmäisistä matalista pakaroista.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vyötäröltä alkava takapuoli kuulostaa kyllä todella isolta hanurilta. Vyötäröhän on nimittäin aika korkealla. Hyvänmallinen takapuoli ei todellakaan ala puolivälistä selkää. Tämä nykyinen ison takapuolen ihannointi on ihan käsittämätöntä. Ei se näytä normaalilta, että ihmisestä puolet on pelkkää p*rsettä.
Tämä. Miten KUKAAN voi haluta sellaista ahteria?
Niinpä. Mulla on sellainen heti vyötärön alta leveänä alkava lantio / perse ja se on kaikkea muuta kuin nättiä. Kauniimpia sellaiset ylösallaisin käännetyn sydämen muotoiset takapuolet, jotka levenee vain loivasti vyötäröltä ja levein, ja pakaroiden osalta pullein, kohta on aika alhaalla.
Esim. Rosa-Maria Ryytillä on sellainen vartalo, jonka haluaisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Osta housut, jossa on korkea vyötärö. Luo ainakin vähän illuusiota silmälle.
Housujen mallistahan tuo on kiinni.
Isopeppuinen tiimalasivartalo korkeavyötäröisissä housuissa.
Olen yrittänyt vaimolle sanoa, että hanki korkeavyötäröiset, mutta on jämähtänyt matalavyötärömalliin.
Vyö sitten puristaa makkarat vyötärölle.
Sairastu bulimiaan. Kaikilla sellasilla on just tuollanen mättö per se. Ku syövät mitä sattuu ja sitte yöks yöks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vyötäröltä alkava takapuoli kuulostaa kyllä todella isolta hanurilta. Vyötäröhän on nimittäin aika korkealla. Hyvänmallinen takapuoli ei todellakaan ala puolivälistä selkää. Tämä nykyinen ison takapuolen ihannointi on ihan käsittämätöntä. Ei se näytä normaalilta, että ihmisestä puolet on pelkkää p*rsettä.
Tietyllä rodulla on massiivinen pakara ja sitä pidetään "hienona" ettei niille tule paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kyllä ihan luustosta ja geeneistä. Joillekin on siunaantunut pitempimallinen peppu, toisille lyhyempi. Joillekin leveä, toisille kapea.
Ei rintojenkaan "pituutta" tai "leveyttä" pysty treenaamaan muuksi - muoto pysyy vaikka koko voikin muuttua.
Eli mitään ei ole tehtävissä :( Olen niin kateellinen naisille, jotka ovat saaneet geenilotossa kaikki ne viehättävät ominaisuudet, joita mulla ei ole.
Rumilus ap
Voit ainakin kokeilla kyykkyjä, raskailla painoilla. Minä sain kohotettua peppuani niillä.
Vierailija kirjoitti:
Paikalliseen pubiin vetämään siideriä! Ennen kesää vielä ehtii tulla toivotunlainen berberi.
Se on kylläkin aivan päinvastoin. Treenaamalla sen saa.
Itselläni oli ennen suora, poikamainen vartalo. Treenaamalla olen saanut sitä ap:n kuvailemaan suuntaan.
Mulla on luonnostaan pyöreä ja täyteläinen peppu ja lihaksikkaat reidet. Ei peppu kyllä mistään vyörätöltä ala :D Nyt iän lisääntyessä ylläpidän muotojani pyöräilemällä, kyykyllä, maastavedoilla.
Aina olen saanut sen miehen, jonka haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietyllä rodulla on massiivinen pakara ja sitä pidetään "hienona" ettei niille tule paha mieli.
Luulet itseäsi nokkelaksi mutta pieleen meni joka kohta. Tätä esiintyy useammalla rodulla ja se on aidosti kauniina ja upeana pidettyä. Katsos kun vitivalkoinen rotu ei ole se joka määrittelee muille mikä on kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Katsoin googlen kuvahaulla ja hänellä on hyvin kaareva lantio on hyvin pieni peppu.
Joo, treeniä, sanoisin minäkin. Ja aika kovilla painoilla, sisukkaasti. Mulla juuri tuon tapainen projekti meneillään, ja edistystä on kyllä tullut, mutta peppu on enemmänkin tiivistynyt - eli vielä on matkaa sellaseen mitä tavoittelen. Ei ole pelkkä ulkonäköjuttu tuo lihaksikas peppu, vaan hyvällä pakaralihaksistolla on iso merkitys vanhuuden vuosiin. Isot pakaralihakset ovat tärkeässä roolissa, mutta pepun naisellisten muotojen korostamiseksi olisi tärkeää treenata myös keskimmäisiä pakaralihaksia (ja varmaankin myös pieniä). Itselläni on edelleen ”kuoppa” siinä keskimmäisten p.lihasten kohdalla, eli pitäisi varmaan lisätä painoja lihasmassa kasvattamiseksi. Katso esim. Pinterestistä ”hip dips” (eli niiden ”kuoppien” täyttämistä) - ymmärsinköhän oikein, että tavoittelet jotakin sellaista kuin niissä kuvissa?
Muuta Brasiliaan ja synny uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Katsoin googlen kuvahaulla ja hänellä on hyvin kaareva lantio on hyvin pieni peppu.
Minäkin muistelen, että hänellä on normaali 90-luvun peppu.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kyllä ihan luustosta ja geeneistä. Joillekin on siunaantunut pitempimallinen peppu, toisille lyhyempi. Joillekin leveä, toisille kapea.
Ei rintojenkaan "pituutta" tai "leveyttä" pysty treenaamaan muuksi - muoto pysyy vaikka koko voikin muuttua.
Ei verrattavissa. Takapuolessa on isoja lihaksia, rinnoissa ei.
Et pysty muuttumaan toisenrotuiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En tavoittelekkaan mitään jätti-isoa tarakkaa vaan pituussuunnassa korkeampaa/pitempää ja kauniisti kaartuvaa. Eikä tuo todellakaan ole mikään _hyvin pieni_ vaan muodokas, kaunis ja naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En tavoittelekkaan mitään jätti-isoa tarakkaa vaan pituussuunnassa korkeampaa/pitempää ja kauniisti kaartuvaa. Eikä tuo todellakaan ole mikään _hyvin pieni_ vaan muodokas, kaunis ja naisellinen.
Ainakin missikisakuvissa se peppunsa on todella pikkuinen 90-luvun tyylinen sivukuvien perusteella (ja ihan hyvä niin, mutta ei ole Kardashian-tyylinen tai kuntosalitreenatun näköinen lainkaan). Lantio kaareutuu kauniisti hänellä sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ainakin missikisakuvissa se peppunsa on todella pikkuinen 90-luvun tyylinen sivukuvien perusteella (ja ihan hyvä niin, mutta ei ole Kardashian-tyylinen tai kuntosalitreenatun näköinen lainkaan). Lantio kaareutuu kauniisti hänellä sivuilta.
On nykyään muodokkaampi.
Mulla on varmaan sellainen, mitä tarkoitetaan, mutta osittain se on selän rakenteesta kiinni. Mulla on alaselän lordoosi, suomeksi notkoselkä, ja sehän luo sellaista illuusiota hyppyritakamuksesta. Oon mä tosin myös pakarani treenannut, mutta ilman lordoosia ei näyttäisi silti samalta kuin nyt lordoosin kanssa.
Kureliivi tai gootti vastaava.