Miten saa sellaisen vyötäröltä alkavan takapuolen?
Miten pitää treenata? Haluan korkeamman pepun ja eroon miesmäisistä matalista pakaroista.
Kommentit (144)
"Sellainen mikä alkaa kaareutua kauniisti jo vyötäröltä ja pakarat on "pitkät". Eikä niin, että on vaan suora selkä ja sen jatkona (matala) takapuoli."
Näin miehenä sanon suoraan, että on sitten hirveän ruma ellei suorastaan ällöttävä, samaa luokkaa kuin repesorsahuulet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on varmaan sellainen, mitä tarkoitetaan, mutta osittain se on selän rakenteesta kiinni. Mulla on alaselän lordoosi, suomeksi notkoselkä, ja sehän luo sellaista illuusiota hyppyritakamuksesta. Oon mä tosin myös pakarani treenannut, mutta ilman lordoosia ei näyttäisi silti samalta kuin nyt lordoosin kanssa.
Eikös tuo oikeasti ole suomeksi takapillu. Eli parasta mahdollista herkkua. Alkaa panettaa kun ajatteleekin.
En nyt ihan osaa hahmottaa mitä meinaat... Jos tarkoitat, että haluat alaselän kaaren, niin että esim. mekko päällä näyttää tosiaan siltä, että on kaari mikä alkaa jo vyötäröltä, niin sellanen joko on tai ei ole ja johtuu kropan luonnollisesta rakenteesta. Mulla on sellainen, vaikka pakaroita ei ole oikeastaan yhtään.
Mutta sitten toki voi treenata. Tulee kaari kun tulee treenin kautta pyöreyttä. Ja joskus tulee kaarta myös siitä, että lihoo :D
Mutta ihan vaan, palatakseni omaan tilanteeseeni, se kaari siellä selässä ei valitettavasti todellakaan tarkoita, että takamus olisi hyvä, joten sanoisin, että turha edes miettiä moista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa kyllä nyt millään kiinni, mitä tarkoitat
Sellainen mikä alkaa kaareutua kauniisti jo vyötäröltä ja pakarat on "pitkät". Eikä niin, että on vaan suora selkä ja sen jatkona (matala) takapuoli.
Ap
Tarkoitat siis, että haluat ulkonevat, muodokkaat pakarat? Suosittelen saliharjoittelua tai crossfittiä. Monipuoliset kyykyt ja maastavedot muokkaavat kyllä tehokkaasti pakaroita.
Eiköhän se tule syntymä lahjana. Tunnen naisen jolla on sellainen ja vieläpä huikean kiinteä. Ja ei ole koskaan treenannut, päinvastoin.
Ei mitenkään. Minulla on samanlainen vartalo kuin sulla ap. Ihan jo se selkärangan ja haarojen väli on joillain valtavasti pidempi kuin meillä, mitä olen katsonut, niin ihan kevyesti ainakin kaksinkertaisen pituinen se väli joillain. Heillä siihen mahtuu sitten enemmän lihastakin. Oma selkäni on vastaavasti megasti pidempi kuin heillä. Olisi sula mahdottomuus saada niin isoa persettä kuin heillä on, koska selkärangassani ei ole pakaralihasta, yllättäen, ja alasuunnassa se loppuu takareisilihaksiin.
Keskitytään siis muihin asioihin elämässä.
Mulla on sellainen. En tiennytkään, että joku varta vasten sellaista haluaa. Itse halusin joskus sellaisen matalan pepun.
Evoluution kannalta mies juuri haluaa sellaista mojovaa persevää naista. Se on meidän dna:ssa, saa aikaan lisääntymisvietin. Huomatkaa, että ei kyseessä ole välttämättä mikään brassiperse. Erityisesti italialaisilla ja romanialaisilla on sellainen muodokas takapuoli. Juuri sellainen avot! Ja kyllä löytyy suomalaisiltakin naisilta erittäin täydellisenä, mutta vähän harvemmin vaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa kyllä nyt millään kiinni, mitä tarkoitat
Sellainen mikä alkaa kaareutua kauniisti jo vyötäröltä ja pakarat on "pitkät". Eikä niin, että on vaan suora selkä ja sen jatkona (matala) takapuoli.
Ap
Tarkoitat siis, että haluat ulkonevat, muodokkaat pakarat? Suosittelen saliharjoittelua tai crossfittiä. Monipuoliset kyykyt ja maastavedot muokkaavat kyllä tehokkaasti pakaroita.
En halua, kun silloin vaan korostuu entisestään se, että selkä ja takapuoli ovat erikseen. Suoraan selkään liitetty pyöreä pallo. Mutta ilmeisesti sellainen lantion kaari on rakenteellinen ominaisuus eikä mitenkään saavutettavissa :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Evoluution kannalta mies juuri haluaa sellaista mojovaa persevää naista. Se on meidän dna:ssa, saa aikaan lisääntymisvietin. Huomatkaa, että ei kyseessä ole välttämättä mikään brassiperse. Erityisesti italialaisilla ja romanialaisilla on sellainen muodokas takapuoli. Juuri sellainen avot! Ja kyllä löytyy suomalaisiltakin naisilta erittäin täydellisenä, mutta vähän harvemmin vaan....
Näinhän se menee ja siksi tuntuu surkealta, kun ei ole minkäänlaista vientiä miesmarkkinoilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Minulla on samanlainen vartalo kuin sulla ap. Ihan jo se selkärangan ja haarojen väli on joillain valtavasti pidempi kuin meillä, mitä olen katsonut, niin ihan kevyesti ainakin kaksinkertaisen pituinen se väli joillain. Heillä siihen mahtuu sitten enemmän lihastakin. Oma selkäni on vastaavasti megasti pidempi kuin heillä. Olisi sula mahdottomuus saada niin isoa persettä kuin heillä on, koska selkärangassani ei ole pakaralihasta, yllättäen, ja alasuunnassa se loppuu takareisilihaksiin.
Keskitytään siis muihin asioihin elämässä.
Tää onkin rumin vartalonmalli. Hillitön littana selkä ja jossain kilometrin päässä pieni littana takapuoli. Näyttää siltä, että ihminen olisi pelkkää selkää.
Fazerin sininen auttaa aina, suosittelen syömään levykaupalla. Kyllä persus leviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee ja siksi tuntuu surkealta, kun ei ole minkäänlaista vientiä miesmarkkinoilla.
Ap
Ei se nyt pelkästään takapuolesta ole kiinni, miehillä on erilaisia makuja. Itse olen rintava ja melko pieni- ja matalaperseinen, kiinnostusta on ollut ihan tarpeeksi, välillä liikaakin. Mulla on suora selkä luonnostaan.
Ihmisillä on näköjään liian vähän huolia nykyään, kun on aikaa vatvoa näin turhanpäiväistä asiaa. Käyttäkää energianne muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei pitkä selkä ja olematon.peppu ole vaikuttanut lainkaan vähentävästi vientiini miesmarkkinoilla. Pää pystyyn vaan!
Miksi joku haluaa ison än ee keri - ge ttå perz een? Ei ikinä, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa ison än ee keri - ge ttå perz een? Ei ikinä, kiitos.
Ei tässä sellaista edes haettu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei se nyt pelkästään takapuolesta ole kiinni, miehillä on erilaisia makuja. Itse olen rintava ja melko pieni- ja matalaperseinen, kiinnostusta on ollut ihan tarpeeksi, välillä liikaakin. Mulla on suora selkä luonnostaan.
Niin. Olet rintava. Minä en ole sitäkään.
Ap
Ei tällä ole mitään tekemistä pakaroiden pituuden kanssa.