Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSKEIJUJEN TORSTAI ***

17.08.2006 |

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8080908&p=1&tmode=1&smode…

Keskiviikon keskustelu, huomaa huikea loppuhuipennus: ONNEA ELAINE!!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä, etteikö yöt olisi olleet risaisia jo tähänkin mennessä, mutta lopunajan vitsauksia on tämä, että yöllä herää aivan tikkana saamatta unta tai pystymättä edes pysymään sängyssä. Täällä sitä parhaassakin vireystilassa tulee sitten kökittyä koneella keskellä yötä!!! Aamulla se kostautuu, kun mies lähtee töihin ja lapset singahtaa pystyyn.

Aikaansaamattomuus vaivaa. Kyllä olisi niin sata asiaa, joita toimittaa, mutta kun ei. Vetelehtimistä vaan. Kauhia nälkä ja hiilareita tulee tupattua navan täydeltä: ne kun himottavat, muodossa tai toisessa. Aika jännä muuten, edellisissä raskauksissa kun on ollut ennemmin proteiinipitoiset himot...

Vaan jos sitä lähtisikin yötankkaukselle, sen jälkeen yleensä unikin tulee paremmin...

Pakko vielä onnitella Elainea ja pieniä tyttösiä! Aika toimeliasta ;) Olenkin vähän ihmetellyt, ettei syyskeijuista tämän enempää ole vielä kuulunut vauvauutisia.

Ruokaa, unta ja uuteen nousuun!

Loofii, 36+1

Vierailija
2/46 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleeni tuli että kuinka monella vauvan pää on jo kiinnittynyt ja onko vaavi laskeutunut?

Ensimmäisestä lapsesta vauva laskeutui 2 pv ennen syntymää. vauva synty 38+4.

Nyt neuvolassa sanoivat että on jo alkanut laskeutumaan ja pääkin on jo kiinnittynyt.

Jännittää että mitenhän jos vaavi alkaakin syntymään jo ja meillä on muuttokin vielä edessä 250km päähän viikonloppuna.

Terkkari meinas että saattaa tulla kiire muuton kanssa.

rv 37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas huonosti nukuttu yö takana, ensin heräsi poika klo 2.30 huutamaan puuroa (ei suostunut syömään iltapalaa) mutta kun en tuohon aikaan yöstä ala ruokaa tarjoamaan niin rauhoittui pian ja nukkui ihan tyytyväisesti aamuun saakka. Mutta minä en, ehdin jo herätä tuon huudon aikana niin, ettei uni enää tullut kunnolla. Oli kuuma ja kun avasin ikkunan tuli kylmä. Enkä saannut hyvää asentoa millään. Jossain vaiheessa torkahdin ja heräsin ukkosen jyrinään, joka valvottikin sitten vuorostaan... Kyllä aamulla väsytti, mutta pakko vaan nousta viemään koululaista kouluun ja pikkuveljensäkin meni aamupäiväksi taas päiväkotiin. Minä taidan lähteä hallille uimaan kun eilen niin lupasin itselleni ja laiskana ajattelin syödä kevyen lounaankin siellä kahviossa, niin ei tarvi kokata kuin vasta illemmalla.

ELAINELLE onnea pienistä tyttösistä! Hienoa jos suuremmitta ongelmitta sujuu alkukin vaikka viikkoja vielä noin vähän. Ja ihan hyvänkokoisia ovat, nyt vain syömistä opettelemaan ja painoa kasvattamaan että pääsevät pian kotiin. Erossa oleminen pikkuisista on varmasti henkisesti aika rankkaa, haluaahan sitä omansa pian luokseen.

NUUSKUNEITI minulla ei ainakaan vielä ole vauva lasketunut, mutta viikkoja onkin vielä vähemmän kuin sinulla. Kuulostaa melkein siltä, että teillä on pian vauveli maailmassa :) toivotaan että muutto sujuisi kuitenkin hyvin ja vauva jaksaa odottaa vasta sen jälkeiseen aikaan syntyäkseen.

Mayella ja Onni 34+1

Vierailija
4/46 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöiset onnittelut ELAINElle pikkuisista neideistä!

Sitten tuohon Nuuskuneidin kysymykseen. Mulla vauva on kyllä jo laskeutunut sf-mitasta päätellen. Rv35+2 sf oli 30 cm eli 2 cm vähemmän kuin edellisellä kerralla ja rv36+5 sf oli pysytellyt edelleen tuossa 30:ssä. Mielestäni tuo tarkoittaa sitä, että vauva on jo laskeutunut, mutta ei tässä kyllä synnytyksestä ole vielä mitään tietoa (nyt rv37+4). Sitä en tiedä, onko pää kiinnittynyt. Ei ainakaan viime neuvolassa vielä ollut eli 36+5. Eräällä palstatuttavalla on myös sf-mitta pysytellyt samassa lukemassa rv35 lähtien ja maanantaina on laskettuaika eli ei ole vaavi vielä syntynyt. En tiedä, vastaako tämä yhtään kysymykseesi, mutta yritin ainakin ;-). Toivottavasti ehditte muuttaa ennen vauvan syntymää!

Omassa navassa ei mitään erikoista. Illalla vauva puski itseään varsin kipeästi tuonne alakertaan päin. Muutenkin oli vähän sellainen olo, että saattais vaikka ruveta supistelemaan. Jotain menkkatyyppistä jomotusta yöllä oli, mutta nyt ei taas mitään. Maanantaista polikäyntiä jo innolla odottelen. Jospa lääkäri tekisi sisätutkimuksen, niin jos vaikka se sais aikaan vähän supistuksia.

Ai niin, Ruususelle piti vielä kommentoida, että oli kyllä todella tökerö kätilö siellä pelkovastaanotolla. Kannattaisi varmasti tehdä valitus, koska eihän tuollaisia pitäisi noin vastuulliseen ja herkkään tehtävään päästää. Tsemppiä sinulle loppuraskauteen ja synnytykseen!

Mukavaa päivää kaikille keijuille!

neronja rv 37+4

Vierailija
5/46 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon Onnea koko perheelle Elaine.

Vierailija
6/46 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öttis

Vierailija
7/46 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä johtuuko tästä pääkaupunkiseudulla vallitsevasta painostavasta ilmasta, mutta nyt on valvottu yö päänsäryn takia. Yöllä ukkostikin niin, että talo tärähteli... odottelin, että millonkas meidän lapset herää jyrinään, mutta he vaan käänsivät kylkeä :)

Olisikohan unta tullut tuollaiset puolitoistatuntia... ja senkin ajan taisin kuorsata *nolottaa*. Mies meinaan tökki minua muutamaan otteeseen :) Aikaisemmissa raskauksissa olen kuorsannut, jos olen ollut selälläni, mutta nyt se onnistuu myös kyljellään... tuleekohan kohta siirtyminen sohvalle :)

Sanniina76 ja " poppana" rv36+3

Vierailija
8/46 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia kyllä nämä tällaiset uutiset. Ja hienoa että kaikki sujui noin hyvin. Nyt vain voimia kasvamiseen. :)

Tästä masusta & sen kummasta toiminnasta: Niin, en oikein tiedä mitä se eilinen oli. Ilta meni kuitenkin ihan normaalisti, vähän masussa möyri kun jotakin söin ja ilmaa tupsahteli aikasta tasaseen tahtiin mutta ei muuta, onneksi. Minäkin jo mietin että ei kai se synnytys nyt ala käynnistymään, kun suoli tyhjenee mutta ei taida sitä olla. Esikoisesta mulla ei tapahtunut kyseistä reaktiota, joten siinä mielessä olen ummikko sen suhteen.

Nyt olo on suht normaali, aamupalan sain syötyä. Vähän masussa kyllä murisee mutta pöntöllä ei ole tarvinnut käydä. Onneksi tosiaan ei nyt ainakaan toistaiseksi ole yltynyt kunnon vatsatautiin. Kuten Minjuska totesit, se tästä nyt vielä puuttuisi.

NUKKUMINEN: Minulla edelleen aamuyöt ovat huonoja. Joka yö kun käyn vessareissulla, en tahdo saada unta sen jälkeen. Ja sitten kun pyörii sängyssä, tulee aivan järkyttävä hiki.

HIKOILU: Hikoilua täällä siis havaittavissa öisin mutta myös päivällä sama juttu. Yleensä kun olen aivan päinvastainen, palelen, mutta nyt on palelu kaukana. Ja kun on kamalan kuuma, sormet ja nilkat ovat sitten kahta kauheammassa turpeessa.

Mulla onkin tuossa tunnin päästä neuvola, käyn paineet & pissan ainakin tarkistuttamassa tuon turvotuksen takia. Maanantaina mulla olis ollut jo aikaisemmin varattu aika mutta halusin ennen sinne helsinkiin lähtöä käydä tarkistamassa että kaikki on kunnossa.

RUUSUNEN: Hyvä, että olette laittaneet rattaat pyörimään kokemasi vääryyden vuoksi. On kyllä niin outoa, miten tuollainen kätilö voi olla pelkopolilla tai ylipäätään missään töissä..?! Olen hengessä mukana, että saat mielesi paremmaksi. :)

Mutta nyt valmistautumaan neuvolaan.

T: Anmari rv 34+5

Vierailija
9/46 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että oli ihana herätä kun ei ollut kuuma. Vaikkakin olisi kyllä nukuttanut mukavasti. Viime yönä piti yhen kerran herätä ottamaan särkylääke tohon hammaskuopan kipuun mut ja pissille. Nyt alkaa vaa ärsyyttää nousta yöl pissil,ku ennen ei o tarvinnu herätä. Mut nyt se vissii alkaa.. ;) ONNEA Elaine!!!!!

Voi kunpa sais itsekin nyyttinsä lunastaa..

Tänää lähtee tuo poika mummulaan ja tulee sit lauantaina,saas nähä kui tää neiti heittäytyy hankalaksi. Saamattomuus vaivaa täälläkin aika pahasti... kaikkee pitäs tehä mut ku ei saa aikaseksi.

Vauva on pyöriny masus aika paljon välil tuntuu et se yrittää ulos sieltä. Ja sit ku se on perätilas ni potkiskelee pissirakkoon ja sit lirahtaa. Inhaa..

Meil o lapset tosi pahal pääl kumpiki koko ajan kitisee ja toi poika uhmaa koko ajan alkaa ihan tulee iteki pahal pääl.

Pakkokait se o lähtä ku tuo neiti huutaa korvanjuures..

Tanja 35,4

Vierailija
10/46 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva ei oo vielä kuulemma laskeutunut eikä kiinnittynyt. Esikoinen oli jo pitkän aikaa ennen laskettua aikaa kiinnittynyt ja laskeutunut.

Viime yön sain suht hyvin nukuttua. Aamun oonkin sitten pyörinyt sängyssä ja pohtinut kaikkea mahdollista maan ja taivaan välillä.

12 on aika kättärillä vauvan koko arvioon. Hieman alkaa jo jännittämään sinne meno. Pelkään että sielläkin lääkäri ihmettelee miksi sinne tulen. Kaikki vaan hokevat että jos oot 4,4 kg lapsen synnyttänyt niin kyllä sieltä isompikin tulee. Sitä ennen pitää poistu vielä mun äidille hoitoon.

Halifantti kohta sulla on nyytti sitten sylissä.

Ompas ulkona tuulinen ja syksyinen ilma. Ihanaa ettei oon enään niin kuuma.

Siivous projekstia pitäis taas jatkaa. Eilennä sain todella tehokkaasti siivottua. Laitan matot takaisin lattioille, otettiin ne pois silloin ennen koiran pennun tuloa mutta nyt näyttäis koiruus olevan jo sisäsiisti joten saan laitettua matot takaisin.

Nyt meen antamaan poitsulle aamupalaa.

Öttis, poitsu 1v10kk ja masuasukki rv38+1

Vierailija
11/46 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailen täällä syyskeijujen puolella tuolta lokamasuista. Anteeksi, että tuppaan tänne, mutta pakko oli tulla onnittelemaan Elainea pikku tyttöjen syntymän johdosta. Oikein lämpimät onnittelut :)

Jos olet sattunut unohtamaan, niin tammitähtösissä laitettiin nämä vaavit alulle ja mulla nyt meneillään rv. 33+2. Eli paljon en ole sinua perässä, mutta vauva varmaan syntyy kuiteskin paaaljon myöhemmin. Viime aikoina olen käynyt lukemassa kuulumisiasi täältä syyskuisten listasta.

Ihan liikutus tuli tuota sinun tarinaa lukiessa. Tosi upeasti ja luomuna oli synnytyksesi mennyt ja hyvin lähekkäin oli vauvat syntyneet. Onneksi tytö ovat hyvässä kunnossa. tsemppiä kovasti jatkoon ja jaksuja siihen odotukseen, että saatte vauvat kotiin.

Ihana uutinen kaiken kaikkiaan :)

S-I ja Lumikukka 33+2

Vierailija
12/46 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä kuinka päivät vaan huitelee ohi eikä tässä huushollissa saada mitään aikaseksi!!

Väsyttää taas vaihteeks, kostautu eilen otetut 45min tirsat sitten illalla, ei meinannu uni tulla.

Eilisen huvituksen sain esikoisen kommentista: äiti mie en muista miltä sie näytät ilman tuota mahaa!! Ja tänään olen ilahtunut tuosta 4vuotiaasta pojastani joka innostui ukin synttärikortin teon lomassa piirtämään ihmishahmoja ja ihan hyvinhän ne sieltä jo tuleekin! Ei ole ollu kovin innokas kynäilijä ja olen ollu vähän huolissani asiasta, mutta nyt tuli tuotosta paperitolkulla, ihan piti seinille niitä viritellä keittiöön. Onneks on näitä ilon aiheitakin!

Ja ELAINELLE suuret onnittelut pienistä suurista ilonaiheista, tyttösistä!

Oma napa yritti eilen illalla supistella. Ei mitenkään kovasti, mutta 15min välein kovotteli tunnin ajan, jotain pientä valmistautumista siis ilmassa täälläkin. Onneks, ettei ihan ilman toivoa tarvitse olla. Olisin jo niin valmis luopumaan tästä pallomahastani.

Tästäpä juolahti mieleeni että joku jossain pinossa mietiskeli jo PALSTAILUN JA SYYSKEIJUJEN TULEVAISUUTTA. Ite olisin ainakin ihan innokas jatkamaan esim. tuolla vauva/taapero jne. puolella vaikka syyskeijut 06 otsikon alla. Mites muut? Sinne vois jonnekin kerätä vaikka synnytyskertomukset eri pinoon ja jatkaa sitten höpöttelyä siellä muutenkin??

Jaha, pitää lähteä viemään tuo hurmuri parturiin. Ihana olla tuon pojan kanssa kahdestaan välillä, ihan erilaista kun se haluaa jutella ja ottaa kaiken irti saadessaan täyden huomion itelleen.

Minjuska 36+3

Vierailija
13/46 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että pikkuneidit ovat maailmassa hyväkuntoisina, voi vain arvailla miten suloisia he ovat! Niisk. Näin eilen yhden pari viikkoisen vaavin ja hänkin oli vielä niin liikuttavan pieni vaikka syntyi kilon painavampana kuin " pikkupossut" .

Tsemppiä HALIFANTILLE, olisipa itsekin siinä tilanteessa että tietäisi koska Ruu yrittää tulla maailmaan. Varmasti jännä olo odotella.

Hmm..olen tässä yrittänyt keräillä rohkeutta että josko taas soittaisi sairaalaan, kyselisi vähän kuka vastaa pelkopolista ja että saisiko sinne toista aikaa minun ehdoilla, toiselle kätilölle. Eilen ostin Odotus-lehtiä sellasen tuplapaketin, toisessa oli hyvä artikkeli siitä, mitä tehdään jos vauvaa uhkaa hapen puute, ajattelin että tähän pohjautuen tekisin kysymyslistan uuteen keskusteluun saadakseni siellä vastauksia miten nämä ko. asiat on hoidettu meidän sairaalassa. Jokatapauksessa tuo artikkeli onneksi rauhoitti mieltä vähäisen, pyysin, että mieskin lukee sen ja referoi parhaat kohdat communicaattoriinsa että voi sitten synnytyksen kuluessa varmistella ko. asioita kätilöltä että onkos ne varmasti huomioitu. Voi sitä kätilö parkaa, joka tulee synnyttämään meidän kanssa...

Yö meni hyvin, silti väsyttää, ihanaa että on viileämpi päivä. Täällä alkoi ralli, joten hulinaa riittää koko loppuviikoksi. Mies ja lapset lähtivät katsomaan ekaa lämmittelyä suurella tohinalla 07 jälkeen, ihme että lapsetkin jaksavat innostua. Onneksi eskari alkaa torstaisin klo 09 niin ehtivät käydä.

HOITOPAIKKA, eivät olleet istuttaneet muksua pöydässä eilen. Lounaalla oli ollut perunaa, jota poika ei syö. Oli sen sijaan syönyt kastikkeen ja salaatin ja päässyt pöydästä pois. Peruna oli tuotu eteen uudelleen lämmitettynä välipalalla ja poika oli syönyt osan tästä ja saanut muutakin välipalaa. Kun menin hakemaan häntä hoidosta, poika juoksi iloisena vastaan ja kehui syöneensä perunaa, joka oli HYVÄÄ. Iltaruoalla kotona peruna kastikkeen kanssa ilman eri kommentteja. Jospa tämä tästä. Huominen voi olla vaikea päivä, sillä hoidossa on lohikeittoa, jossa on kaikki ne elementit mitä lapsi ei syö, aiempien allergioiden takia. Pitää tänään keskustella tätien kanssa mitä ne meinaa tehdä, jos ei päästä yhteisymmärrykseen niin poika jää huomenna kotihoitoon. Onneksi tänään on makaronilaatikkoa, pojan suosikkiruokaa. Eilinen hoitaja pahoitteli sitä, ettei ollut ehtinyt valvomaan pojan ruoan ottamista, että olisi laittanut vaan puolikkaan pienen perunan, sillä poika oli valinnut itselleen kaikista suurimman perunan. Tuli hyvä mieli, ettei ainakaan tämä hoitaja yritä väen vängällä tehdä pojan elämästä vaikeata.

RASKAUSARVET; eilen tein tutkimusta, tässä raskaudessa vanhat, ekan raskauden aikaiset raskausarvet nostavat päätään, ovat enemmän näkyvissä kuin ennen, uusia ei vielä näyttäisi olevan, toivottavasti ei tulisikaan. Toisessa raskaudessa ei tullut arpia ollenkaan. Minulla on kanssa arpiset rinnat, ekan raskauden peruja koska kuppikoko paisui c:stä F:ään. Olen kovasti yrittänyt rasvailla että iho voisi venyä paremmin.

IMETYSLIIVIT; jos omaat kunnon " hinkit" e-g kupilliset, niin suosittelen Abecitan imetysliivejä. Ovat kyllä lahja taivaasta, halvemmat ja tukevammat kuin Anitan liivit. Saa liivikaupoista. Kävin juuri hakemassa g-kupin liivit synnytyksen jälkeiseen elämään ja nyt toivon että ne mahtuisivat, sillä on f on nyt jo niin täynnä. Aika kivalta näyttää povi ;-) Vaikka en kyllä haluaisi tällaista painolastia koko ajaksi.

ASETTUMINEN; en tiedä onko vauva asettunut, mutta alhaalla hän on ollut jo kotvan aikaa. Masuni on pieni, SF mitta 27cm, vauvan painoarvio oli tiistaina 2500g, arvio että syntyessään max 3500g. Olen 180 cm pitkä, sillä selittyy mahan pieni koko, vauva mahtuu hyvin lantioni sisään. Eilen tuntui sellaista painoa ja vihlontaa alakerrassa, että voi olla että hän olisi asettumassa. Poika oli jo tässä vaiheessa kiinnittynyt, tyttö joka on esikko kiinnittyi mielestäni vasta myöhemmin.

Tulipa taas sepostusta, mutta sitä se on kun on suulaana ihmisenä yksin kotona aamupäivät, koettakaa kestää :-)

Ruusunen ja pikku Ruu 35+6

Vierailija
14/46 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=PaleVioletRed1]

[B]Sulla on nyt kaksi pikkuista vauvaa...ihanaa:)

Omia kuulumisia:[/B] ei mitään uutta. Minä sitten lähdin käymään kotona, tuli äitiä ikävä:) Mies jäi tänne kun sillä on töitä ja minä sitten matkustin yksin...Oli uskomattoman rankaa istuskella tän mahan kanssa junassa ja vielä rankempaa bussissa. Kuuma ja minä hikoilin ja selkä kipeyty kyllä ihan tosissaan...mutta oli kiva käydä kotona. Käytiin viimeksi kesän alussa...

Pikkusisarukset oli ihan ihmeissään minun mahasta ja kimpussa koko ajan:) En ole ikinä saanut osakseni niin kovaa ihailua kuin nyt, ne ei millään malttanu olla taputtelematta ja silittelemättä mahaa koko ajan. Saa nahdä mitä ne sanoo kun sitten joskus vien vauvan näytille, kun pelkkä maha sai jo mahtavan vastaanoton:)

Toin kotoa ihan hirveästi vauvanvaatteita, niitä mitä minullakin joskus ollut päällä, ihania:)

[B]Kuka muu odottaa kauhulla sorsastuksen alkamista?[/B] Minä tiedän että meillä miestä ei paljon sen jälkeen kotona näy:( Pitää muistuttaa sitä vaan että kännykkä AINA mukaan, ettei minulle tule yksinäistä sairaalaan lähtöä......tosin luulen että vielä piiiiiitkään aikaan ei täällä lähdetä minnekään.

Täällä muuten tulee vettä!!! Jeeee!!!

[B]Kerttu rv 35+[/B] [color=Sienna][size=6]♥[/size]

Vierailija
15/46 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihanan kuuloinen synnytys vaikka olis tietty suonut pimuille ees viikon pari lisäaikaa masussa.

Tiesittekö että kaksi tyttöä tulee?

Voi että,tulee aina niin malttamaton olo kun muut vaan synnyttää vaikkei se nyt enää itselläkään kaukana ole.

Ja halifantillekkin etukäteen tsemii sektioon,ymmärän kyllä et pelottaa,onhan se kuitenkin iso juttu.

Femmis ja Pikkarainen 36+2

Vierailija
16/46 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Elaine! Olivatpa tytöt ihan kivan kokoisia ja hyvillä viikoilla jo, vaikka ajoissa tulivatkin. Mikä lie hormonikohtaus taas iski, mutta itkeä pirautin Elainen kertomusta lukiessa. On se niiiiiin ihanaa!

Kunpa itselläkin menisi kaikki hyvin. Jotenkin epäusko tuntuu valtaavan mielen synnytyksen lähestyessä. Olen aiemminkin puhunut siitä, kun tämä vauva on nyt vihdoin viimein ihan oikeasti tulossa, niin kaiken aikaa on sellainen tunne, ettei tämä nyt kuitenkaan ole totta. Sekoa, vai mitä?

Tänään on minullakin ylimääräinen neuvolakäynti turvotuksen takia, pissakin oli vähän plussalla. Viime viikolla oli terkkarilla sijainen, joten muutenkin menen mielelläni uudelleen tällä viikolla, kun on vakkari taas paikalla. Ensi viikolla on sitten neuvolalääkäri.

Voi hitsi, että viime yö oli taas mielenkiintoinen. Nukuin kyllä ihan hyvin ne pätkät vessakäyntien ja juomataukojen välillä, mutta aina kääntyessä luut paukkuivat alapäässä enemmän kuin koskaan ja ei tuntunut mitenkään mukavalle. Kääntyminen on muutenkin entisestään vaikeutunut ja nyt sitten vielä tämä. Huoh!

Mutta niin vaan tuli taas käveltyä aamulla kouluun ja olen niin ylpeä itsestäni ja mielissäni siitä, etteivät kaikki voimat enää ole kateissa. Mitään energialatausta ei kuitenkaan ole tullut, joten olen enemmän kuin tyytyväinen, että laitoin vauvaromppeet jo hyvissä ajoin valmiiksi.

fullmoon 36+3

Vierailija
17/46 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palailen myöhemmin asiaan :)

-piias-

Vierailija
18/46 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein tunti meni muutamaa edellistä ketjua lukiessa! Onnea Elaine! Tsemppiä Ruusunen76, toivottavasti valitus kätilöstä otetaan tosissaan. Kätilö ei todellakaan käyttäytynyt ammattimaisesti tapauksessasi.

Olettepa monet saaneet kokoarvion ja/tai synnytystapa-arvion. Minulle ei ole kumpaakaan tarjottu. Kävin lääkärissä, ja sieltä jäi käteen lähinnä tieto että kohdunsuu on kiinni mutta vauvan pää kiinnittynyt. Nyt sitten vain odotellaan?!? No, toissapäivänä alkoi masu laskeutua " ihan silmissä" ja nivuset kipuilla. Kipua oli myös pakaralihaksissa. Käveleminen vihloo. Ilmeisesti sieltä ollaan tulossa... Yöt alkaa olla aika kivuliaita, mitä moni muukin on valitellut. Hikeäkin pukkaa. Mies haluaisi jo synnyttämään mutta hänen roolinsa nyt on hyvin erilainen kuin minun, itse en ihan vielä ole henkisesti valmis...

Toivottu sade on saapunut, sitä tässä ihailen. Mukavaa päivää kaikille!

Vierailija
19/46 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tosiaan alkaa yhdellä sun toisella tapahtua. Itselläkin on koko ajan sellainen olo, että vauvan pää on nyt tosi alhaalla, että oikein sattuu. Jännittää vähän, kun mies meinaa lähteä Jyväskylän ralleihin tänään ja tulee vasta sunnuntaina. Toivotaan ettei ala syntyä sillä aikaa. Onneksi tampereelle ei ole matkaa kuin 1½ tuntia. Onneksi myös mun äiti on meillä apuna jos jotain tapahtuu.

Jaahas nyt en kirjoittele enempää, menen laittaa ruokaa...

Mami 36+5 (jee huomenna täydet 37!!!!!)

Vierailija
20/46 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEIN HIRMUISEN PALJON ONNEA ELAINE JA KOKO PERHE!!!!

Manta79 ja onni 33+6