Ihme juttu...
Onko kenelläkään tietoa tai kokemusta samanlaisesta tilanteesta kuin mulla?Mulla todettiin toukokuun lopussa keskenmeno joka hoidettiin lääkityksellä.Heinäkuun puolessa välissä tuli menkat ja olin tyytyväinen että kroppa toimii taas normisti..Kiertoni on ollut 33 päivää mutta tänään on menossa jo 37.päivä eikä toisia kuukautisia kuulu eikä näy...Tein perjantaina ja tänään testin mutta miinusta näyttää.
Ensimmäisessä raskaudessa oireita oli rintojen arkuus ja mahanpistely.Mutta nyt ei rinnat arista, vaan vasemmalta alavatsasta kipristelee välillä ja naamaan on tullut älyttömästi finnejä...Ihan kuin olis tullut uudestaan murrosikä...:)Eli pitäiskö mennä lääkäriin vai onko menkat myöhässä miettimisen takia...?Kiitos etukäteen neuvoista!
Kommentit (5)
Menkat on nyt viikon myöhässä, juuri tehty testi näyttää negaa. Mitään oireita ei ole... Kieltämättä kiva olisi tietää odottaako vauvaa vai vuosisadan menkkoja.
Jos menkat on vasta viikon myöhässä niin voihan se testi näyttää negaa vaikka oliskin raskaana. hormonin määrä virtsassa nousee siksi hitaasti, ettei testi välttämättä alkuun reagoi... mulla oli aikoinaan menkat kuukauden myöhässä ennen kuin testi näytti plussaa. nyt vähän jännittää kun tuntuu siltä, että olis, mutta tietää että joutuu odottamaan vielä monta viikkoa ennen kuin kannattaa tehdä testi. ärsyttävää.
Mulla oli keskenmeno viimekuussa ja sen jälkeen ekat menkat kesti ihanat 2 viikkoa :/ nyt naama ku mikäkin nyppy maa (mulla ei ikinä oo ollut ennen mitään nyppyjä naamassa) ja maha tosi kipee,että ihanks taas alkais menkat vaiks noi kaksi viikkoset vasta loppuivat, huh huh...
Hei,
minulla pitäisi pian menkat alkaa, vielä ei onneksi ole tullut...raskautta ollaan yritetty pian vuosi, joten alkaa jo pikku hiljaa usko loppumaan. nyt sitten toivon, että olis onnistanut...oireita ei kylläkään paljoa ole...pikkuisen nipistelee alavatsaan, mutta toinen asia, josta epäilen mahdollista raskautumista on se, että kasvojeni iho on myös sellainen kamalan nyppuinen (eivät kuitenkaan ole finnejä)...iho on sellainen epätasainen, myös kaulalta. Oletteko mistään lukeneet, että raskaus voisi aiheuttaa ihomuutoksia näin?
Toivossa on hyvä elää... :)
Mielenkiintoista, sillä mulla ihan sama tilanne. Keskenmenon jälkeen kuukautiset tulivat kellon tarkasti vanhan kierron mukaisesti. Nyt samat oireet kuin sinulla, siloinen ihoni on kuin teinarilla, vatsaan sattuu jne. Kuukautiset myöhässä, mutta testi näyttää negaa.
Mielenkiinnolla odottelen siis vastausta itsekin tähän kysymykseen.