Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltapahoinvointia??

16.08.2006 |

Miten muilla " oireilijoilla" ja jo plussanneilla, onko teillä iltapahoinvointia? Ite en oo vielä testannu mut menkat on nyt pari päivää myöhässä ja etenkin iltaa kohti olo huononee, ei nyt okseta mut on semmonen etova olo, pala kurkussa. Muitakin oireita on: flunssainen kurkku ja aristavar rinnat (esikoisesta samat oireet). Aamuisin ei mitään, paitsi ettei mikään oikein maisti. Janottaa ja mehua menee paljon!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli melkein kun olis omaa tekstiä lukenut. Aamut oli mullakin huomattavasti parempia ja sit iltaa kohti olo aina heikkeni ja iski se pahaolo.... kyllä sekin sit ajallaan katosi tai ensin väheni ja sit loppu kokonaan.

-nani 21+2

Vierailija
2/5 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse herään aamulla tosi hyvään oloon. mut sitten illasta tulee semmonen yökkö olo. se menee useimmiten ohi tosi nopeesti mutta joskus saattaa kestää jopa koko illan. en ole kuitenkaan oksentanut kertaakaan mutta lähellä on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpina aikoina pahoinvointia saattoi kyllä olla koko päivän, mutta illalla sitten vietettiin sitä aikaa vessassa.

Vierailija
4/5 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pahoinvointi loppui n. rv12 ja nyt se on enää harmillinen muisto.

Nella rv17

Vierailija
5/5 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että mulla huono olo vähän helpottaa kun juon jäävettä. ja raikas juoma yleensäkin pitäs helpottaa huonoon oloon. ei toki kaikilla mut mua se ainakin helpottaa. =)