Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita varattuja, joilla on flirttikaveri, jonka kanssa juttelee pikkutuhmia?

Vierailija
03.05.2021 |

Olen siis varattu ja hyvän miehen kanssa naimisissa. Silti flirttaan somessa toisen varatun kanssa. Koskaan emme ole nähneet ja tutustuimme yhdellä harrastuspalstalla.

Oletko miettinyt mitä tarpeita tälläinen käytös tyydyttää? En oikein saa itse tilanteesta otetta. En osaa lopettaa.

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen luonteeltani melko flirtti ja tykkään lirkutella sekä jutella kevyitä pikkutuhmia oikeastaan aina kun siihen tulee luonteva tilaisuus.

Mieheni tietää tämän ja hyväksyy sen osana minua. Tiesimme toisemme vuosia yhteisten ystävien kautta ennenkuin välillemme tuli sutinaa joten hän tietää kyllä että kyse ei ole mistään vakavasta. En jaksaisi mustasukkaista puolisoa. Ja luonnollisesti miehelläni on kaikki oikeudet tehdä samaa ilman että minä pahoitan siitä mieleni.

Viaton pikku flirttailu piristää päivää ja elämä on hauskempaa kun on vähän pilkettä silmäkulmassa!

Hih hih pikkutuhmaa...

Vierailija
22/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ihan oikeesti luulee, ettei heidän kiltit, perhekeskeiset flirttaile joillekin naisille.

Onneksi eivät tiedä, pikkusielut järkyttyisi kuitenkin. Ja ihan turhaan.

Eihän se kuitenkaan ole kuin viatonta flirttiä.

Mun mies flirttailee ja on siitä avoin, eikä tekstaile mun selän takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa nyt taas tosikkojen kokoontumisajot. Eihän tuollainen ole vaarallista. Antaa mennä vaan, tuo iloa ja energiaa elämään.

Vierailija
24/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen luonteeltani melko flirtti ja tykkään lirkutella sekä jutella kevyitä pikkutuhmia oikeastaan aina kun siihen tulee luonteva tilaisuus.

Mieheni tietää tämän ja hyväksyy sen osana minua. Tiesimme toisemme vuosia yhteisten ystävien kautta ennenkuin välillemme tuli sutinaa joten hän tietää kyllä että kyse ei ole mistään vakavasta. En jaksaisi mustasukkaista puolisoa. Ja luonnollisesti miehelläni on kaikki oikeudet tehdä samaa ilman että minä pahoitan siitä mieleni.

Viaton pikku flirttailu piristää päivää ja elämä on hauskempaa kun on vähän pilkettä silmäkulmassa!

Hymyilyttää joka kerta, kun joutui todistamaan tälläistä tilannetta, jossa lirkutellaan jotain pikkutuhmaa. Vähän on tainnut jäädä kasvuprosessi kesken.

Vierailija
25/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollaista  miehen kanssa jonka kanssa olin samassa fb-harrastusryhmässä.

Vaihdoimme harrastukseen liittyen kuvia ja  kommentteja, tämä pyysi kaveriksi ja aloimme vaihtamaan messengerissä yksityisviestejä. Tiesimme toisemme ennestään, koska olemme samanikäisiä ja asumme pikkukaupungissä.

Pikkuhiljaa viestit meni enemmän muuhunkin jutusteluun kuin tähän harrastukseen, ei kuitenkaan imelää  flirttiä tai lässytystä. Mies kutsui kahville, sitten "tikusta asiaa"-verukkeella luokseen ja päädyimme sänkyyn.  SE oli kuulkaas todella luontevaa ja kipinät 

Omatuntoni ei sallinut pettämistä ja erosin.  Nyt asun tän uuden kanssa ja ainakin toistaiseksi meillä on kivaa yhdessä.

Vierailija
26/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttailu piristää ja elämä on hauskempaa kun on vähän pilkettä silmäkulmassa...oman miehen kanssa❤️

Vierailija
27/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa nyt taas tosikkojen kokoontumisajot. Eihän tuollainen ole vaarallista. Antaa mennä vaan, tuo iloa ja energiaa elämään.

Jos asiasta ei voi keskustella oman puolison kanssa silloin tietää tekevänsä itsekin väärin.

Vierailija
28/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirttailu piristää ja elämä on hauskempaa kun on vähän pilkettä silmäkulmassa...oman miehen kanssa❤️

Se on helppoa flirttailla muiden kanssa, mutta se vaatii jo taitoa ylläpitää omassa suhteessa sitä flirttiä.

Vierailija
29/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en voisi tehdä tuollaista miehelleni, vaikka olisi miten "viatonta".

Minusta siinä ei ole mitään viatonta, että pelataan tuollaista peliä toisen selän takana.

Vierailija
30/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole puhunut. Ja minulle on tosiaan ok jos jotain pientä flirttiä mies harrastaa. En ole koskaan ollut mustis. -ap

Olette yhdessä määritelleet, että pikku flirtti on ok?

Vierailija
31/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetuntosi vaatii tuota, etkä osaa lopettaa. Oletko tosiaan puhunut tuosta miehellesi? Tuskin. Hän varmaan repisi pelihousunsa. Harmi, että sinun pitää pettää nostaaksesi omaa egoasi.

En ole alkuperäinen, mutta en osaa nähdä tätä pettämisenä. Jos eivät ole nähneet livenä vaan tavanneet harrastuspalstalla niin en oikein näe mistä se egon kohotuskaan tulisi. Pientä flirttiä piristämään päivää. Minä olen omista flirttailuistani omalle miehelleni kertonut, eikä se hänelle ole ongelma. En oikein hahmota miksi olisikaan kun ei tässä olla puolisoa vaihtamassa tai seksiseuraa hakemassa. Ennemmin olisin melkein huolissani tästä "toisesta miehestä" tietäähän hän että olet varattu ettei ihastu turhaan.

Vierailija
32/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko flirttailu nykyään jo pettämistä? Kyllä tuosta möksähtävällä on itsellään itsetunto-ongelmia. Ei se flirttailu mitään iskemistä välttämättä ole, vaan huumoria, sanataidetta jopa.

Vierailija
33/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsetuntosi vaatii tuota, etkä osaa lopettaa. Oletko tosiaan puhunut tuosta miehellesi? Tuskin. Hän varmaan repisi pelihousunsa. Harmi, että sinun pitää pettää nostaaksesi omaa egoasi.

En ole alkuperäinen, mutta en osaa nähdä tätä pettämisenä. Jos eivät ole nähneet livenä vaan tavanneet harrastuspalstalla niin en oikein näe mistä se egon kohotuskaan tulisi. Pientä flirttiä piristämään päivää. Minä olen omista flirttailuistani omalle miehelleni kertonut, eikä se hänelle ole ongelma. En oikein hahmota miksi olisikaan kun ei tässä olla puolisoa vaihtamassa tai seksiseuraa hakemassa. Ennemmin olisin melkein huolissani tästä "toisesta miehestä" tietäähän hän että olet varattu ettei ihastu turhaan.

Pettämisessä on hyvin vähän tekemistä seksin kanssa. Jos ap ei ole tästä miehelleen puhunut se on salaamista ja näin olle luot-ta-muk-sen pettämistä. Eri asia on toki, jos ne rajat on yhdessä määritelty niin ei siinä sitten hittojakaan.

Vierailija
34/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko flirttailu nykyään jo pettämistä? Kyllä tuosta möksähtävällä on itsellään itsetunto-ongelmia. Ei se flirttailu mitään iskemistä välttämättä ole, vaan huumoria, sanataidetta jopa.

Miksi ap ei ole sitten miehensä kanssa puhunut asiasta vaan touhuaa tämän selän takana?

Vierailija
35/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne pikkutuhmat viestit sitten edes ovat?

Vierailija
36/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoon sitten itsetunto ongelmia. Siitä mistä ei voi avoimesti puolisolleen puhua on pettämistä.

Vierailija
37/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ihan oikeesti luulee, ettei heidän kiltit, perhekeskeiset flirttaile joillekin naisille.

En minä flirttaile, kun ei moiselle ole tarvetta. Olen hyvin tyytyväinen elämääni, perheeseeni ja itseeni. T. kiltti ja perhekeskeinen mies

Vierailija
38/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä flirttaile, kun ei moiselle ole tarvetta. Olen hyvin tyytyväinen elämääni, perheeseeni ja itseeni. T. kiltti ja perhekeskeinen mies

Minusta pidetään kotona hyvää huolta ja minulla ei ole mitään tarvetta flirtille.

Oma epävarmuus siinä omassa parisuhteessa on aloittajankin tuohon tilanteeseen ajanut. Tuskin tuo mitään harmitonta ajankulua on?

Vierailija
39/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te flirttailun demonisoijat määrittelette flirttailun? Musta alkaa tuntua, että minä pidän flirttailuna huomattavasti viattomampaa kanssakäymistä kuin monet tässä ketjussa. Muuten ei oikein noin negatiivista asennetta voi ymmärtää.

Vierailija
40/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te flirttailun demonisoijat määrittelette flirttailun? Musta alkaa tuntua, että minä pidän flirttailuna huomattavasti viattomampaa kanssakäymistä kuin monet tässä ketjussa. Muuten ei oikein noin negatiivista asennetta voi ymmärtää.

Satunainen flirtti jonkun random tyypin kanssa on ihan ok, mutta jos se tapahtuu säännöllisesti ja pitkä aikaisesti saman tyypin kanssa voidaan puhua jo parisuhteen ulkopuolisesta suhteesta eikä pelkästä flirtistä.