Muita varattuja, joilla on flirttikaveri, jonka kanssa juttelee pikkutuhmia?
Olen siis varattu ja hyvän miehen kanssa naimisissa. Silti flirttaan somessa toisen varatun kanssa. Koskaan emme ole nähneet ja tutustuimme yhdellä harrastuspalstalla.
Oletko miettinyt mitä tarpeita tälläinen käytös tyydyttää? En oikein saa itse tilanteesta otetta. En osaa lopettaa.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäjät, kaikilla tasoilla, ovat alinta kastia.🤮
Petetyt, jotka eivät pidä itsestään ja parisuhteestansa huolta ovat pyhimyksiä 😇?
Niin, luetun ymmärtämisen vaikeuksia sinulla? Kyse ei ollut petetystä, vaan siitä, että ap hakee salaiselle flirtille normaaliutta, vauvapalstan tukea pettämiskuviolleen!
Flirtti ei ole pettämistä.
Onko ihmisillä oikeasti parisuhteita joissa kerrotaan kaikki? Ainahan hyvännäköisillä naisilla on vientiä ja kommentteja? Ja mitä sitten jos juttelee jonkun kanssa, ne ovat vain sanoja. Teot määrittävät ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kummatkin ovat varattuja, mitä sitten? Kumpikin tietää reviirinsä. Saa kait sitä muiden kanssa joskus pelleillä, eihän tässä nyt olla fyysisesti pettämässä. Kyllä on herkkänahkaista sakkia!
Ja tuollaiset herkästi vietävissä olevia munahaukkoja.
Mielummin munahaukka kuin häkkikana!
Täällä ollaan ristiinnaulitsemassa ihmistä joka puhuu miehelle? Mit vit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kummatkin ovat varattuja, mitä sitten? Kumpikin tietää reviirinsä. Saa kait sitä muiden kanssa joskus pelleillä, eihän tässä nyt olla fyysisesti pettämässä. Kyllä on herkkänahkaista sakkia!
Olen allerginen salailulle.
Kerrotko itse kaiken puolisollesi? Oletko salaisuuksien arvoinen? Miksi pitää saada tietää kaikki? Tuo kuulostaa epävarmuudelta.
Niin entä sitten? Eikö ihminen saa olla heikko? Ei minun kaikkea pidä tietää, mutta suurissa kuvioissa olen sen arvoinen. Jos puolisoni kamppailisi asian kanssa, jonka itse haluaisi lopettaa minua loukkaisi ettei hän luota minuun ja puhu asioistaa.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän sitten varatut leikkii sinkkuja, eikö? Miksi sitten ette rehellisesti eroa ja ole aikuisten oikeesti sinkkuja? Saatte revitellä niin paljon kuin munista ja pil... irtoo!
Minlä katsotte flirttailuksi, tai siis mitä tää flirttailu teille oikein on? Antakaa esimerkkejä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen allerginen salailulle.
Kerrotko itse kaiken puolisollesi? Oletko salaisuuksien arvoinen? Miksi pitää saada tietää kaikki? Tuo kuulostaa epävarmuudelta.
Se, että ollaan yhdessä on yhdessä olemista ja asioiden jakamista eikä mitään sinne päin että on vain niitä vapauksia eikä mitään velvollisuuksia toista kohtaa. Jokaisesta hymyistä, jne ei tarvitse tiliä tehdä, mutta pidempi aikainen hymyily onkin sitten jo toinen tarina.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo, että ihminen on jäänyt teini-ikäisen tasolle, salaa nurkan takana tupakalla-tyyliin.
Kaikki se, mikä tehdään salaa, valehtelemalla, piilottelemalla toisen miehen/naisen kanssa, on henkistä pettämistä. Ja voi johtaa pidemmällekin, kuten jotkut jo ketjussa kirjoittivat.
Usein pettäjät yrittävät selittää omaa pettämistään näin, ”pientä flirttiä vaan”, ja saada näin pettämiselle oikeutus.
Etkö itsekin tunne pistoksia omassatunnossasi, kun täällä haet tukea petoksellesi?
Miksi edes kysyt moista, jos et tuntisi jo nyt syyllisyyttä miehesi pettämisestä?
Mitä jos miehesi harrastaa samaa, ja jonain päivänä jättää sinut, koska flirtti menikin pidemmälle? Kestätkö toisen naisen asemaa?
Vastuutonta tulella leikkimistä, itkulla sammutetaan!
Jos sinulla tulisi vastaan ihminen, jonka kanssa juttu lentää ja muutenkin synkkaa... Pitäisikö laput silmillä ohittaa? Ei flirttailu ole pettämistä. Oletko niitä parisuhdeihmisiä, joiden puolisolla ei saa olla vastakkaista sukupuolta olevia kavereita?
Voi kun tietäisitte paljonko on varattuja miehiä esim. alastomassa. Siellä ne teidän rakkaat etsii hupia ja flirttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo, että ihminen on jäänyt teini-ikäisen tasolle, salaa nurkan takana tupakalla-tyyliin.
Kaikki se, mikä tehdään salaa, valehtelemalla, piilottelemalla toisen miehen/naisen kanssa, on henkistä pettämistä. Ja voi johtaa pidemmällekin, kuten jotkut jo ketjussa kirjoittivat.
Usein pettäjät yrittävät selittää omaa pettämistään näin, ”pientä flirttiä vaan”, ja saada näin pettämiselle oikeutus.
Etkö itsekin tunne pistoksia omassatunnossasi, kun täällä haet tukea petoksellesi?
Miksi edes kysyt moista, jos et tuntisi jo nyt syyllisyyttä miehesi pettämisestä?
Mitä jos miehesi harrastaa samaa, ja jonain päivänä jättää sinut, koska flirtti menikin pidemmälle? Kestätkö toisen naisen asemaa?
Jos sinulla tulisi vastaan ihminen, jonka kanssa juttu lentää ja muutenkin synkkaa... Pitäisikö laput silmillä ohittaa? Ei flirttailu ole pettämistä. Oletko niitä parisuhdeihmisiä, joiden puolisolla ei saa olla vastakkaista sukupuolta olevia kavereita?
Vaikka kuinka juttu lentää ja synkkaa en minä mitään pikkutuhmia ala juttelemaan. Kai niitä muitakin puheen aiheita on eikä mitään aivotonta hihittämistä ollaampa me nyt tuhmia, hih hih.
Minullakin on pienti vipinää hierojani kanssa mutta ei kuitenkaan mitään pettämistä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän sitten varatut leikkii sinkkuja, eikö? Miksi sitten ette rehellisesti eroa ja ole aikuisten oikeesti sinkkuja? Saatte revitellä niin paljon kuin munista ja pil... irtoo!
Olet sairas. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sen vastakkaisen sukupuolen kanssa ei osaa toimia ilman flirttiä kyllä silloin on jäänyt joku teinivaihe päälle.
Flirtailetteko saman sukupuolta olevien kavereiden kanssa ja puhutten mitä pikkutuhmaa voisitte keskenänne tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tietäisitte paljonko on varattuja miehiä esim. alastomassa. Siellä ne teidän rakkaat etsii hupia ja flirttiä.
Voi kun varattu mies tästä jäisi kiinni, sen jälkeen pyörisi eronneena esim. alastomassa. Sieltä saisi hakea puolta köyhempänä hupia ja flirttiä.
Vierailija kirjoitti:
Realy? Ei kai heitä tinderissä sentään ole? Tai suomi24?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun varattu mies tästä jäisi kiinni, sen jälkeen pyörisi eronneena esim. alastomassa. Sieltä saisi hakea puolta köyhempänä hupia ja flirttiä.
Jäisi kiinni siitä, että joskus flirttaa jollekin naiselle? Kuka on niin hullu, että ottaisi tuon vuoksi eron? Huh Huh.
Tuo ei kuulu Suomessa sallittuun määritelmään hyväksytystä seksuaalisuudesta.
Ja tuollaiset herkästi vietävissä olevia munahaukkoja.