Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita varattuja, joilla on flirttikaveri, jonka kanssa juttelee pikkutuhmia?

Vierailija
03.05.2021 |

Olen siis varattu ja hyvän miehen kanssa naimisissa. Silti flirttaan somessa toisen varatun kanssa. Koskaan emme ole nähneet ja tutustuimme yhdellä harrastuspalstalla.

Oletko miettinyt mitä tarpeita tälläinen käytös tyydyttää? En oikein saa itse tilanteesta otetta. En osaa lopettaa.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te flirttailun demonisoijat määrittelette flirttailun? Musta alkaa tuntua, että minä pidän flirttailuna huomattavasti viattomampaa kanssakäymistä kuin monet tässä ketjussa. Muuten ei oikein noin negatiivista asennetta voi ymmärtää.

Tuo mitä ap tekee ei ole minusta enää flirttiä. Tuo kuulostaa suhteelta.

Vierailija
42/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te flirttailun demonisoijat määrittelette flirttailun? Musta alkaa tuntua, että minä pidän flirttailuna huomattavasti viattomampaa kanssakäymistä kuin monet tässä ketjussa. Muuten ei oikein noin negatiivista asennetta voi ymmärtää.

Kaikki kanssakäyminen, jonka voisit tehdä puolisosi nähden, on ok. Se, mitä et voisi tehdä, on pettämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satunainen flirtti jonkun random tyypin kanssa on ihan ok, mutta jos se tapahtuu säännöllisesti ja pitkä aikaisesti saman tyypin kanssa voidaan puhua jo parisuhteen ulkopuolisesta suhteesta eikä pelkästä flirtistä.

Ok tämän voin hahmottaa. Kyllähän ap vähintäänkin leikkii tulella tuossa touhussaan. Vastauksista vaan saa sellaisen kuvan että kaikki pienikin flirtti on aina ehdottoman väärin ja lapsellista pelleilyä.

Vierailija
44/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kanssakäyminen, jonka voisit tehdä puolisosi nähden, on ok. Se, mitä et voisi tehdä, on pettämistä.

Eli muut ketjun flirttailijat joita kuitenkin on innoissaan alapeukutettu on sittenkin ok. Suurin osa on tainnut sanoa että puoliso on tietoinen ja asioista puhutaan avoimesti.

Vierailija
45/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä se ole oikein, että odotat vaahtopallot pöksyissä koska pääset taas kirjoittelemaan pikkutuhmia ”flirrtikaverin” kanssa. Eli säännöllinen ”tapailu” jonkun kanssa toisen selän takana ei ole ok. Se ei enää ole flirttiä vaan raja on ylitetty.

Vierailija
46/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla raja menee fyysisessä. Minulla on aina ollut miespuolisia ystäviä, jutut on välillä seksuaalisia, mutta en ole koskaan pettänyt.

Ja kuka nyt puolisolleen kaiken kertoo? Olette outoja.

Vierailija
47/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo, että ihminen on jäänyt teini-ikäisen tasolle, salaa nurkan takana tupakalla-tyyliin.

Kaikki se, mikä tehdään salaa, valehtelemalla, piilottelemalla toisen miehen/naisen kanssa, on henkistä pettämistä. Ja voi johtaa pidemmällekin, kuten jotkut jo ketjussa kirjoittivat.

Usein pettäjät yrittävät selittää omaa pettämistään näin, ”pientä flirttiä vaan”, ja saada näin pettämiselle oikeutus.

Etkö itsekin tunne pistoksia omassatunnossasi, kun täällä haet tukea petoksellesi?

Miksi edes kysyt moista, jos et tuntisi jo nyt syyllisyyttä miehesi pettämisestä?

Mitä jos miehesi harrastaa samaa, ja jonain päivänä jättää sinut, koska flirtti menikin pidemmälle? Kestätkö toisen naisen asemaa?

Vastuutonta tulella leikkimistä, itkulla sammutetaan!

Vierailija
48/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tuollaista  miehen kanssa jonka kanssa olin samassa fb-harrastusryhmässä.

Vaihdoimme harrastukseen liittyen kuvia ja  kommentteja, tämä pyysi kaveriksi ja aloimme vaihtamaan messengerissä yksityisviestejä. Tiesimme toisemme ennestään, koska olemme samanikäisiä ja asumme pikkukaupungissä.

Pikkuhiljaa viestit meni enemmän muuhunkin jutusteluun kuin tähän harrastukseen, ei kuitenkaan imelää  flirttiä tai lässytystä. Mies kutsui kahville, sitten "tikusta asiaa"-verukkeella luokseen ja päädyimme sänkyyn.  SE oli kuulkaas todella luontevaa ja kipinät 

Omatuntoni ei sallinut pettämistä ja erosin.  Nyt asun tän uuden kanssa ja ainakin toistaiseksi meillä on kivaa yhdessä.

Muut puhuu flirttailusta, jossa ei ole mitään haluja viedä asiaa eteenpäin ja sä pistät esimerkiksi perus pettämiskuvion. Just just.

Vierailija
49/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla raja menee fyysisessä. Minulla on aina ollut miespuolisia ystäviä, jutut on välillä seksuaalisia, mutta en ole koskaan pettänyt.

Sinä olet outo, kun et ole kehittynyt teinivuosistasi.

Vierailija
50/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät, kaikilla tasoilla, ovat alinta kastia.🤮

Vierailija
51/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kummatkin ovat varattuja, mitä sitten? Kumpikin tietää reviirinsä. Saa kait sitä muiden kanssa joskus pelleillä, eihän tässä nyt olla fyysisesti pettämässä. Kyllä on herkkänahkaista sakkia!

Vierailija
52/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä taas voisin hyväksyä sen fyysisen pettämisen, mutta en sitä jos toisella olisi tuollainen ”flirttikaveri” Kaikkea ei tarvitse kertoa, mutta jos jostain tulee säännöllistä ja on itse siitä riippuvainen, eikä voi lopettaa silloin on keskustelun paikka.

Vierailija
53/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petetyt, jotka eivät pidä itsestään ja parisuhteestansa huolta ovat pyhimyksiä 😇?

Vierailija
54/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Seli seli, pettäjäakka mikä pettäjäakka. Miehesi ansaitsee tervepäisen naisen, ei tuollaista tuuliviiriä jokaäijän kuolaajaa!

Vierailija
55/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kummatkin ovat varattuja, mitä sitten? Kumpikin tietää reviirinsä. Saa kait sitä muiden kanssa joskus pelleillä, eihän tässä nyt olla fyysisesti pettämässä. Kyllä on herkkänahkaista sakkia!

Olen allerginen salailulle.

Vierailija
56/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petetyt, jotka eivät pidä itsestään ja parisuhteestansa huolta ovat pyhimyksiä 😇?

Niin, luetun ymmärtämisen vaikeuksia sinulla? Kyse ei ollut petetystä, vaan siitä, että ap hakee salaiselle flirtille normaaliutta, vauvapalstan tukea pettämiskuviolleen!

Vierailija
57/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asioita saa salailla kun se toinenkaan ei ole virheetön.

Vierailija
58/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin tuollaisia sanotaa horohaaroiksi.

Vierailija
59/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen allerginen salailulle.

Kerrotko itse kaiken puolisollesi? Oletko salaisuuksien arvoinen? Miksi pitää saada tietää kaikki? Tuo kuulostaa epävarmuudelta.

Vierailija
60/112 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, luetun ymmärtämisen vaikeuksia sinulla? Kyse ei ollut petetystä, vaan siitä, että ap hakee salaiselle flirtille normaaliutta, vauvapalstan tukea pettämiskuviolleen!

Haki mielipidettä?