Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset loukkaantuvat, koska en halua ladata whatsappia

Vierailija
03.05.2021 |

Minulla on jo kaksi muuta vastaavaa sovellusta ja tekstarit käytössä. Miksi niin monet ottavat niin henkilökohtaisesti sen, etten halua enempää näitä haalia? Tai vaihda tähän yhteen tiettyyn?

Kommentit (144)

Vierailija
1/144 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuossa asiassa ajatella omaa napaa pitemmälle myös. Mulla whatsapissa on tiettyjen porukoiden ryhmät, kun ne on kerran saatu sinne, niin olisi hankalampaa siirtää kaikki vaikka Signaliin. Jos on yksittäinen ihminen, niin toki ei väliä mitä viestintä käytetään. Mutta jos suurin osa ihmisistä on whatsapissa ja se on käytössä niin on helpompaa, kun kaikki on siellä.

Vierailija
2/144 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihmeessä ottaa sen henkilökohtaisesti tai ylipäätään pulttia siitä, jos joku toinen ei halua käyttää Whatsappia??

Olet kyllä löytänyt varsin outoja kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/144 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös vastaavia kokemuksia. Ei nyt sentään ihan suutu, mutta sellaista naljailua, että mikä mua vaivaa ja miksi mulla ei ole sit ja lataa se nyt, koska sitten mulle voisi laittaa turhan päiväisiä videoita. Eli ihmiset haluavat mulle ilmeisesti whatsappin vain spämmätäkseen. Joo, ei kiitos. Soita tai laita tekstari, kun sulla just mulle asiaa.

Vierailija
4/144 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaadin, että minun kanssani kommunikoidaan savumerkeillä ja kirjekyyhkyillä. Ihmettelen, että tämä häiritsee muita.

Vierailija
5/144 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna loukkaantua.

Vierailija
6/144 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sos. media on aina tietoturvariski.

Vierailija
7/144 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä ja minä.

Vierailija
8/144 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLTAISPA JÄÄTY VANHOIHIN KAPULAKÄNNYKÖIHIN.

Vierailija
9/144 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä jännä ilmiö, kun ei se whatsappikaan ole missään puhelimessa oletuksena.

Vierailija
10/144 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLTAISPA JÄÄTY VANHOIHIN KAPULAKÄNNYKÖIHIN.

Eipäs kun savumerkkeihin ja kirjekyyhkyinhin.

Vierailija
11/144 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaksi menisi, jos jollain perheenjäsenelläni tai kaverilla ei olisi WhatsAppia. Käytän ainoastaan sitä soittamiseen ja viestittämiseen, puhelinliittymääni kun ei kuulu lainkaan viestejä tai puheluita. En halua maksaa siitä että voin soittaa tai laittaa viestin jollekulle ellei ole pakko.

Vierailija
12/144 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan törmännyt moiseen. Jos joku ei käytä kanssani samoja viestintätapoja, niin ei se ole minulta pois. Selvittäkööt peruuntuneet harjoitukset ja vaihtuneet paikat jostain muualta.

Vierailija
13/144 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä jännä ilmiö, kun ei se whatsappikaan ole missään puhelimessa oletuksena.

Valtamedia, joka on eniten käytetty. Joku nyt vaan kokee olevansa muita parempi kun ei ole lähtenyt tähän massaan mukaan.

Vierailija
14/144 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan törmännyt moiseen. Jos joku ei käytä kanssani samoja viestintätapoja, niin ei se ole minulta pois. Selvittäkööt peruuntuneet harjoitukset ja vaihtuneet paikat jostain muualta.

Ihan sama se on myös mulle, jos ei yhteiseen kaveriryhmään halua liittyä saako tiedon yhteisistä tapaamista. Jokaisen oma valinta.

Vierailija
15/144 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmiselläkuuluu olla whatsapp, facebook ja sekä vähintää yksi muu vapaasti valittava some alusta (insta, twitter, tiktak, yms.). Jos sinulta puuttuu jokin näistä, olet outo. Jos sinulla ei ole mitään näistä, niin olet vähintään psykopaatti.

Vierailija
16/144 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, valintahan on täysin vapaa. Sitten voi myös vapaasti valittaa, jos jää muun ryhmän viestinnästä ulos siksi, että muut käyttää jotain tiettyä systeemiä, jota sinä et suostu käyttämään. 

Vierailija
17/144 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtamedia, joka on eniten käytetty. Joku nyt vaan kokee olevansa muita parempi kun ei ole lähtenyt tähän massaan mukaan.

Whatsapp on yhden yrityksen kaupallinen tuote joka tekee rahaa mielestäni erittäin kyseenalaisin menetelmin. Markkinointi perustuu kavereiden painostukseen. Sinut profiloidaan ja kaikki tiedot hyödynnetään tai myydään eniten tarjoavalle.

Vierailija
18/144 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, valintahan on täysin vapaa. Sitten voi myös vapaasti valittaa, jos jää muun ryhmän viestinnästä ulos siksi, että muut käyttää jotain tiettyä systeemiä, jota sinä et suostu käyttämään. 

Tämä just, todella ärsyttävää että joutuu erikseen tiedottamaan sitä joukkueen yhtä tyyppiä joka ihan vaan periaatteesta ei halua käyttää whatsappia. Silti olettaa että hän saisi olla mukana päätöksenteossa ja saa jokaisen viestin erikseen tekstarina.

Vierailija
19/144 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Whatsapp on yhden yrityksen kaupallinen tuote joka tekee rahaa mielestäni erittäin kyseenalaisin menetelmin. Markkinointi perustuu kavereiden painostukseen. Sinut profiloidaan ja kaikki tiedot hyödynnetään tai myydään eniten tarjoavalle.

Samaan aikaan haukutaan muita vastaavia tuotteita ja syytetään vakoilusta, mutta kun WA tekee sitä, niin asia onkin ihan ok. Telegrammia ei voi ladata, koska Venäjä tarkkailee.

Vierailija
20/144 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun joku ihan periaatteesta ei voi tulla vastaan esim tällaisessa asiassa.

Kaverit: Hei, meillä on ryhmäviestit ja kommunikaatio sadan tyypin kanssa whatsapissa, haluaisitko säkin ladata sen niin ois kätevä?

- En halua ladata! Miksmunpitää äää en halua, en vaan halua, että periaatteessakaan halua.

Aargh.