Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laatikkoleuka avaruuskirurgit. Kuinka moni oikeasti tuntee tällaisen miehen?

Vierailija
02.05.2021 |

Monesti saa lukea, että naiset ovat vaan nirsoja ja miehen pitäisi olla joku kalsarimalli-aivokirurgi, jotta kelpaa. Silti en ole koskaan missään tavannut tällaista täydellistä miestä, jolla on kaikki: ulkonäkö, äly, kovapalkkainen työ arvostetussa asemassa, tunnetaidot, seksitaidot, hyvä luonne ja kaikki elämässä täydellisesti. Onko avaruuskirurgi-kalsarimalli vain palstan myytti vai onko näitä miehiä oikeasti jossain olemassa?

Kommentit (855)

Vierailija
121/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on todella typerä ja osoittaa, että ap ei osaa lukea rivien väleistä. Tietysti tällaisella roskapalstalla se saa suhteettoman paljon yläpeukkuja suhteessa alapeukkuihin...

Mitä siellä rivien välissä sitten sinun mielestäsi lukee?

Vierailija
122/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen yhden todella raamikkaan ja komean laatikkoleukaisen lentäjämiehen, jolla on hyvä koulutus ja työ ja varallisuutta. Mutta. Itsekeskeinen, omahyväinen, jääräpäinen, suvaitsematon, tunne-elämältään todella ailahtelevainen, misogynian piirteitä havaittavissa. En suosittelisi kenellekään.  

Niinpä. Itse olen kerran kohdannut laatikkoleuan. Todella päihteisiin menevä, egoistinen ja omahyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruuskirurgeista en tiedä, mutta en itse tunne yhtään naista, joka pitäisi mitään "laatikkoleukia" hyvännäköisinä. Ei sillä, etteikö sellaisia naisia olisi ollenkaan olemassa, mutta mitenkään naisten valtaosan ihanne se ei ole. Näkeehän sen jo siitäkin, millaiset miesnäyttelijät ja poptähdet ovat naisten suosikkeja. Tuo taitaa olla pikemminkin miesten oma kauneusihanne.

Vierailija
124/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi ois parempi makaroonilaatikkoleuka vai maksalaatikkoleuka? Edellinen ois sellainen tulinen latinotyyppi ja jälkimmäinen sellainen joka hoitaa kaikki kulut ja kustannukset.

Vierailija
125/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on todella typerä ja osoittaa, että ap ei osaa lukea rivien väleistä. Tietysti tällaisella roskapalstalla se saa suhteettoman paljon yläpeukkuja suhteessa alapeukkuihin...

Laatikkoleukainen avaruuskirurgilentäjä on eufemismi naisten pariutumiskäytökselle = kelpuutetaan ainoastaan miehiä, jolla on huomattavan korkea LMS (Looks, Money, Status).

Vierailija
126/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen muutaman aika täydellisen miehen, mutta on heilläkin omat ei niin viehättävät puolet; vähän liikaa alkoholia, tai kaikki vapaa-aika menee pakkomielteisesti jossain urheillessa tai sitten on tyyliä ”kavereiden kanssa jossain, vaimo hoitakoon lapset ja kodin”. Mutta joo, ulkonäkö voi olla kohdillaan ja työssä menestynyt.

No miten ajattelet miehen pysyvän viehättävänä, jos ei urheile lähes päivittäin? Tässäkin ketjussa on moneen kertaan todettu, että ulkonäkö on ainut mittari naisen saamiselle. Mikä nyt ei ole uutinen, mutta täällä sitä vieläkin jaksetaan monessa ketjussa kyseenalaistaa.

Tässähän tämä ketjun ristiriitatuleekin: jos mies on rikas, mutta hänellä ei ole perittyä rahaa, niin hänen pitää tehdä vietävästi töitä. Ei ole mahdollista olla samaanaikaan itse tienaamillaan rahoilla rikas, läsnäoleva perhekeskeinen sekä urheilullisen näköinen - koska vuorokauden tunnit eivät siihen riitä.

Joko näiden avaruuskirurgien tuntijat

A) pitävät rikkaana ihmistä, joka tienaa kohtuullisesti

B) eivät arvosta läsnäolevaa puolisoa

C) ulkonäökdi riittää laatikkoleuka, eikä tarvi olla hunks-tasoa.

Aika monilla avaruuskirurgilla on sitä perittyä omaisuutta itse tienatun lisäksi ja lisäksi hyvä tausta muutenkin (sivistynyt perhe). Ainakin kaikilla, jotka itse tunnen. He eivät siis ole mitään halpahallikeisareita tai muita turhia julkkiksia.

Vierailija
127/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laatikkoleukainen avaruuskirurgilentäjä on eufemismi naisten pariutumiskäytökselle = kelpuutetaan ainoastaan miehiä, jolla on huomattavan korkea LMS (Looks, Money, Status).

Aivan. Ja aloituksen pointti oli se, että tämä mainitsemasi "naisten pariutumiskäytös" on incelosaston mielikuvituksen tuotosta. 🙂 Oikea elämä on jotain ihan muuta.

Vierailija
128/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma todistaa tämän pariutumiskäytöstä koskevan näkemyksen harhaksi heti, kun astuu ovesta ulos.

Vierailija
129/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaruuskirurgeista en tiedä, mutta en itse tunne yhtään naista, joka pitäisi mitään "laatikkoleukia" hyvännäköisinä. Ei sillä, etteikö sellaisia naisia olisi ollenkaan olemassa, mutta mitenkään naisten valtaosan ihanne se ei ole. Näkeehän sen jo siitäkin, millaiset miesnäyttelijät ja poptähdet ovat naisten suosikkeja. Tuo taitaa olla pikemminkin miesten oma kauneusihanne.

Miesten kuvitelmat siitä, millaisia miehiä naiset haluavat, heijastelevat muutenkin heidän omia ihanteitaan. Miehet ovat itse ilmeisesti pikkupoikina ajatelleet, miten "siistiä" olisi lentää lentokonetta, joten siitäpä johdetaan kätevästi ajatus, että naisetkin ihailevat lentäjiä. Samoin miehet ovat itse pitäneet jääkiekkoilijoita idoleinaan, ja sen vuoksi luulevat naistenkin kuolaavan juuri lätkänpelaajia. Miehet itse ovat lapsesta asti olleet kiinnostuneita autoista, ja siksi he luulevat, että naistakin kiinnostaa miehessä eniten tämän auton merkki. ja sitä rataa.

Vierailija
130/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis, mutta kirjoitetaanpa kuitenkin.

Onhan se totta, että tuollainen laatikkoleukainen avaruus-kirurgi olisi joissain määrin aivan täydellinen. Mutta kuinka moni nainen tällaiselle uskaltaisi ihan oikeasti mennä juttelemaan treffeille pyytääkseen? Ihan samalla tavalla varmaan tavismieskin ujostelisi sellaiselle naiselle puhumista, joka on hänen skaalallaan ihan täydellinen. Suurin osa ihmisistä on ujoja, ja eivät menisi puhumaan jollekulle, johon eivät koe olevan mahdollisuuksia?

Vierailija
131/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohis, mutta kirjoitetaanpa kuitenkin.

Onhan se totta, että tuollainen laatikkoleukainen avaruus-kirurgi olisi joissain määrin aivan täydellinen. Mutta kuinka moni nainen tällaiselle uskaltaisi ihan oikeasti mennä juttelemaan treffeille pyytääkseen? Ihan samalla tavalla varmaan tavismieskin ujostelisi sellaiselle naiselle puhumista, joka on hänen skaalallaan ihan täydellinen. Suurin osa ihmisistä on ujoja, ja eivät menisi puhumaan jollekulle, johon eivät koe olevan mahdollisuuksia?

Tämä on niin totta! Kyllä minullakin on tullut vastaan todella komeita ja varakkaita kirurgeja (olen sairaalassa töissä), mutta en todellakaan tällaisena lyhyenläntänä, melkein ylipainoisena ja pienirintaisena naisena menisi heille puhumaan!

Vierailija
132/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisen näköinen tapaus kirjoitti:

Tälläistäkö miestä naiset täälläkin ajavat takaa?

https://www.is.fi/viihde/art-2000007953952.html

En tiedä onko koko juttu jotain täyttä vedätystä, mitä tulee tuon YleX:n "suosikkijuontajan" ulkonäköön, mutta näyttää omiin silmiini aivan tavallisen näköiseltä tyypiltä: Jos noin arkinen ja tavallinen ulkonäkö on todella monien naisten mielestä "hottia", niin sehän on todella hyvä uutinen suurimmalle osalle Suomen miespuolisille, tuon näköisiä kun Suomessa riittää yllin kyllin!

Mutta oikeasti, en tarkoita tässä vitsailla. Onko tuo oikeasti muka jotenkin erikoisen komean näköinen tyyppi jonkun mielestä?

No niin, tässä on hyvä esimerkki siitä mitä kirjoitin naisten ulkonäkökäsityksistä.

Tuo on siis hyvä uutinen suurimmalle osalle Suomen miespuolisista.

Eli jos kävelet Prismaan ja nappaat sieltä riviin kymmenen random miestä, suurin osa on vähintään yhtä hyvännäköisiä. Miehekkäät kasvot, raamikas kroppa, jne.

Tästä syystä se aina toitotettu OkCupidin tilasto pitää paikkansa. Koska mies ei ole ääriharvinainen geneettinen näytekappale, on hän tavis joita mahtuu kolmetoista tusinaan.

Jos minä mietin omia kavereitani, 2-3 pääsee samalle tasolle ulkonäöllisesti. Loput, mukaan luettuna minä, voivat vain haaveilla tuollaisesta ulkonäöstä.

Naisena et edes tajua että nuo 2-3 ovat ainoat miehet jotka edes rekisteröit ulkonäöllisesti potentiaalisesti kiinnostavina, silmissäsi komean todellakin ollessa se ulkomaiset piirteet omaava adonis luokkaa Hollywood-tähti.

Vierailija
133/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua kyllä, kun naisilta kysytään millainen mies sytyttää seksuaalisesti, aika usein se on joku niistä action-sankareista tyyliin laatikkoleukainen viikinki.

Vierailija
134/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin ystävääni, kun hänen pieni poikansa oli viiden. Meistä tuli nopeasti hyvät ystävykset ja sain seurata pojan kehitystä. Hän rakenteli onnellisena robotteja ja juoksi kesäisin perhoshaavin kanssa niityllä. Kaikki oli niin hyvin... Koulussa opettajat ennustivat pojasta tulevan vielä jotain suurta, hän rakasti tarinoita Etelämantereesta ja kaukaisten saarten eläimistä. Muistan kuin eilisen päivän sen alkusyksyisen päivän kauan sitten, kun ystäväni uskoutui minulle suuren salaisuuden: Poika oli kertonut haaveilevansa omasta tyttöystävästä, jonka kanssa nukkua öitä laavulla ja mennä yhdessä luonnontieteelliseen museoon. Ne sanat saivat minut hymyilemään sisäisesti... Aika kului ja pojan lukio alkoi, yläasteella hän oli vielä saanut seurata sivusta kuinka pärinäpojat kyyditsivät kylän tyttöjä. Jokin pojassa muuttui, hänestä tuli kotona hiljaisempi ja varautunut. Poika opiskeli edelleen historiaa loistavin arvosanoin, mutta jokin oli toisin ja yritimme selvittää mitä oli tapahtunut. Lukion ollessa lopuillaan toivoimme armeija vuoden ja opiskelemaan lähdön auttavan, kenties poika oli ainoastaan uusien kuvioiden tarpeessa. Poika opiskelikin poliittista historiaa vuoden verran, mutta palattuaan kesäksi kotiin, seurasi romahdus... Nyt tuo ennen niin iloinen poika on elänyt jo vuosia vuoteen omana. Niin se elämä voi muuttua...

Niin, mitä hänelle siis tapahtui elämässä? Tuo kuulostaa vähän sellaiselta, mitä itsekin olin lapsena ja nuorena - minäkin olin hyvä koulussa ja kiinnostunut asioista, minullekin povattiin hyvää tulevaisuutta. Haaveilin poikaystävästä, jonka kanssa voisi lukea runoja, käydä museoissa ja fiilistellä meren rannalla. Yläasteella ja lukiossa katselin, miten jotkut pojat seurustelivat joidenkin tyttöjen kanssa (suurin osa tosin ei vielä tuon ikäisenä seurustellut), mutta ainakaan ei tullut vastaan ketään runoista, museoista ja merenrannoista kiinnostunutta poikaa, eikä toisaalta ketään, joka olisi ollut kiinnostunut minusta. Minäkin hain opiskelemaan humanistiseen, mutta en kestäyttänyt vuoden opiskelujen jälkeen - en edes, vaikka ensimmäisenä vuonna koin siihen astisen elämäni pahimman pettymyksen rakkauselämässä, kun rakastuin sellaiseen vähän taiteelliseen mieheen, mutta tunne ei ollutkaan molemminpuolinen.

En ihan tajua kirjoituksesi pointtia. Yläasteella pärinäpojat (oletko muuten 60-luvun nuori, taidettiin silloin käyttää tuollaista termiä) seurustelivat joidenkin tyttöjen kanssa. Okei, mitä sitten? Suurin osa tytöistä ja pojista ei vielä tuon ikäisenä seurustele, joten mikä tässä on ongelma? Kuinka moni yläastelainen olisi edes valmis seurustelemaan? Veikkaan, että aika moni ei olisi.

Itselläni on nyt 12-vuotias tyttö, joka on vielä selkeästi lapsi - lukee Soturikissoja ja Harry Potteria, kavereiden kanssa askartelee ja ulkoilee, elokuvamaku on selkeästi enemmän lasten kuin nuorten aikuisten... Vaikka teini-iässä muutokset tapahtuvatkin joskus nopeasti, olisi silti vaikea kuvitella, että kovin äkkiä siirryttäisiin tästä maailmasta seurusteluun. Joten ehkä ne, jotka märehtivät muinaisia yläasteaikojaan, kun ei saanut "kokemuksia tytöistä", voisivat vähän suhteuttaa ajatuksiaan. 

Minä leikin 12-vuotiaana siskon kanssa barbeilla, 14-vuotiaana oli jo eka poikaystävä (ei muuten mikään pärinäpoika vaan semmoinen nörtti, seurusteluun sisältyi mm videopelien pelaamista yhdessä ja vähän pussailua). Se muutos todellakin tapahtui ja tapahtuu nopeasti, ja toisaalta se voi olla hyvin ristiriitaista aikaa, kun toisaalta haluaa olla vielä lapsi, mutta toisaalta kavereiden silmissä pitää esittää niin isoa.

Niin, olin minäkin 14-vuotiaana ihastunut ja olisin varmaan halunnut seurustella sen ihastukseni kohteen kanssa, mutta eipä ollut koskaan yläasteen tai lukion aikana tunteet ja kiinnostukset vastavuoroisia. Sama koski kaikkia kavereitani yhtä lukuunottamatta, joka seurusteli lukion loppupuolella. Ja vaikka olisi jonkun kanssa ollutkin vastavuoroista, niin eihän aina omat ihmissuhdetaidot ja osaaminen riitä siihen, että kumpikaan osapuoli saa aikaan minkäänlaista aloitetta tai että juttu jatkuisi sen aloitteen jälkeen sen kummemmin.

Itsekin sain neuvoksi "mennä rohkeasti juttelemaan" ihastukseni kohteen kanssa, ja vaikka olin aika ujo ja epävarma, tein silti noin - mutta se jutteluhan päättyi aika pian, kun toinen ei lähtenyt vastavuoroisesti viemään keskustelua eteenpäin, vaan vastasi vaan lyhyesti asioihin, joista kysyin. Tajusin siitä, että häntä ei samalla lailla kiinnostanut jutella kanssani. Että ei aina edes oma aktiivisuus tuota tulosta. Jos toinen osapuoli ei ole kiinnostunut, niin sitten hän ei ole. Minulle taas ei kukaan poika tullut juttelemaan - joko eivät olleet kuulleet samoja ohjeita kuin minä, tai sitten kukaan ei vaan ollut minusta kiinnostunut. (Ja olin ihan normaalinnäköinen, pitkätukkainen, hoikka - eli ei ollut ainakaan tällaisista asioista kyse - tosin ehkä olin vähän seksittömän näköinen: löysät farkut, väljä neulepaita.. ei meikkiä... ehkä se sitten johtui tästä osittain.)

Riippunee kaveriporukasta näköjään. Mun kavereista moni seurusteli jo yläasteella. Itse aloittelin 14-vuotiaana, mutta ei se kauaa kestänyt. Lukiossa suurin osa seurusteli. Itse löysin lukion toisella luokalla pojan, jonka kanssa päädyin aikanaan kihloihinkin, mutta erosimme yliopistoaikoina useamman vuoden seurustelun jälkeen.

Vierailija
135/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö, jos harrastaa lentämistä, vai pitääkö tehdä sitä ammatikseen? Pohtii kivannäköisen harrastelentäjän vaimo :D

Vierailija
136/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entinen mies on kirurgi ja nykyinen aviomies helikopterilentäjä. Molemmat on komeita, urheilullisia ja erittäin älykkäitä miehiä. Molempia yhdistää kunnianhimo ja intohimo työhönsä.

En pidä kuitenkaan kumpaakaan minään yli-ihmisenä. Toki älykkyys ja ulkonäkö on tuuria mutta kovasti ovat tehneet töitä tavoitteidensa eteen.

Ja ne, jotka kirjoittivat ettei lentäjillä ole mitään koulutuksia lentäjäntyön lisäksi, olette väärässä. Hyvin moni on alanvaihtaja ja monella on myös akateeminen koulutus lentäjä-koulutuksen lisäksi.

Vierailija
137/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua kyllä, kun naisilta kysytään millainen mies sytyttää seksuaalisesti, aika usein se on joku niistä action-sankareista tyyliin laatikkoleukainen viikinki.

Varmasti riippuu aika paljon keneltä naisilta kysyy? Toisekseen laatikkoleuankin voi feikata. Katso vaikka kuvia Dan Bilzerian ilman partaa ja kulmikkaaksi laatikkoleuaksi trimmatun parran kanssa. Dan taitaa muutenkin olla enempi miesten kuin naisten idoli.

https://magnumworkshop.com/dan-bilzerian-beard/

Vierailija
138/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla ei ole mitään laatikkoleukaa. Naisten saaminen ei ole siitä huolimatta ollut ongelma.

Vierailija
139/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan opiskeluajoilta yhden lätkätyypin josta tuli kirurgi-dippainsinööri. Isot lihakset, iso leuka. Vähän kuin Brad Pitt. Avaruudessa ei ole kai käynyt. Ei noita montaa yliopistolla pyörinyt ja minusta jopa luotaantyöntävän "täydellinen" tyyppi. Luonteesta en tiedä.

Vastaus: kyllä noita on, mutta ei monia tuhannessa. Itse pidän enemmän nörteistä.

Vierailija
140/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö, jos harrastaa lentämistä, vai pitääkö tehdä sitä ammatikseen? Pohtii kivannäköisen harrastelentäjän vaimo :D

Voisko mies lentää avaruuteen? Onko hänellä laatikkoleuka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä