Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laatikkoleuka avaruuskirurgit. Kuinka moni oikeasti tuntee tällaisen miehen?

Vierailija
02.05.2021 |

Monesti saa lukea, että naiset ovat vaan nirsoja ja miehen pitäisi olla joku kalsarimalli-aivokirurgi, jotta kelpaa. Silti en ole koskaan missään tavannut tällaista täydellistä miestä, jolla on kaikki: ulkonäkö, äly, kovapalkkainen työ arvostetussa asemassa, tunnetaidot, seksitaidot, hyvä luonne ja kaikki elämässä täydellisesti. Onko avaruuskirurgi-kalsarimalli vain palstan myytti vai onko näitä miehiä oikeasti jossain olemassa?

Kommentit (855)

Vierailija
101/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunsin yhden hauskan, mukavan ja komean laatikkoleukaisen lentäjän. Hän oli minuun vuosikaudet rakastunut. Itse näin meidät vain hyvinä ystävinä, kunnes useat rukkaset annettuani homma alkoi tuntua epämukavalta ja vähitellen etäännyimme.

Toinen samoilla spekseillä varusteltu mutta vähän vanhempi mies oli myös minusta kiinnostunut. Ei ollut lentäjä mutta muuten jännässä ja hyvätuloisessa ammatissa. Kipinää ei syttynyt tässäkään tapauksessa.

Puolisokseni valitsin autoja rassanneen rutiköyhän invalidin, joka tosin on helkkarin kaunis mieheksi, älykäs, hauska ja hyvin varusteltu (tiedän, että hän pyytäisi mainitsemaan tämän).

Äiti kyselee edelleen, miksi en ottanut sitä lentäjää. Minkä sille tekee, jos ei ole kipinää! Mulle ei koskaan ole kolahtanut tässä ketjussa kuvailtu miestyyppi tai statussymbolit.

Vierailija
102/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä astronautti- kirurgi- laatikkoleuka on näiden palstan ülisija- o l m i- i n c e l- miesten keino syyttää naisia jälleen kerran siitä, kun he eivät ole saaneet sitä esinettä, eli disnwy- prinsessa- ig- mallia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuo YleX Köpi on semmoinen super komea, niin tiedän itsekin yhden vähintään yhtä hyvän näköisen. Hän on ystäväni mies, ulkomaalaistaustainen (Itä-Euroopasta), pitkä ja komea ja todella ihana luonne, kohtelias ja ystävällinen. Koulutus on tosin vaan raksamies, mutta on päätynyt nykyisin ihan hyväpalkkaisiin toimistohommiin, vaikka ei puhu juurikaan Suomea.

Vierailija
104/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on erittäin komea ja on toiminut mallina parikymppisenä. Ei kyllä ole laatikkoleukaa, neliöpäätä ja avaruuskirurgikiekkoilijan sijaan hän on DI.

Vierailija
105/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen muutaman aika täydellisen miehen, mutta on heilläkin omat ei niin viehättävät puolet; vähän liikaa alkoholia, tai kaikki vapaa-aika menee pakkomielteisesti jossain urheillessa tai sitten on tyyliä ”kavereiden kanssa jossain, vaimo hoitakoon lapset ja kodin”. Mutta joo, ulkonäkö voi olla kohdillaan ja työssä menestynyt.

No miten ajattelet miehen pysyvän viehättävänä, jos ei urheile lähes päivittäin? Tässäkin ketjussa on moneen kertaan todettu, että ulkonäkö on ainut mittari naisen saamiselle. Mikä nyt ei ole uutinen, mutta täällä sitä vieläkin jaksetaan monessa ketjussa kyseenalaistaa.

Missä ihmeen kohdissa tässä ketjussa muka on todettu, että ulkonäkö olisi ainut mittari naisen saamiselle?? Oletko edes lukenut tätä ketjua?

Tuo (i n c e l ien) väite esitettiin aloituksessa ja on nimenomaan sen porukan harhaluulo. Sehän on sosiaalisesti ja seksuaalisesti syrjäytyneiden sällien globaali hullukerho.

Olen itsekin sukupuoliseuraa vailla, mutta koska olen tervepäinen nainen, tajuan että se johtuu vain itsestäni ja valinnoistani eikä minulla ole tarvetta sen vuoksi syytellä puolta ihmiskuntaa.

Enkä käsitä, mitä joku saavuttaa solvaamalla naisia/miehiä. Kuvitellaanko pikkulapsen tavoin, että kiukuttelemalla saadaan oma tahto toteutumaan?

Oikein hyvin kestän oman tilanteeni, vaikka libidoni on voimakkaampi kuin kolmella edellisellä miehelläni. Pääkoppa toimii ja muutakin voi ihminen touhuta kuin uida omassa navassaan. Minä keskityn töihini ja läheisiini. Yritän olla huomaavainen lähimmäinen naapureilleni ja kaikille, joiden kanssa asioin.

Elämä on tässä ja nyt, eikä sen eläminen edellytä parisuhdetta, joka aina on kompromisseja ja tiettyä epämukavuuttakin täynnä. Yksin on hyvä, kun tulee itsensä kanssa toimeen. Silloin on helppo kohdata muitakin ihmisiä. Ihan psykologian perusasiaa on tämä: oma pää kuntoon ensin.

Vierailija
106/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tuo YleX Köpi on semmoinen super komea, niin tiedän itsekin yhden vähintään yhtä hyvän näköisen. Hän on ystäväni mies, ulkomaalaistaustainen (Itä-Euroopasta), pitkä ja komea ja todella ihana luonne, kohtelias ja ystävällinen. Koulutus on tosin vaan raksamies, mutta on päätynyt nykyisin ihan hyväpalkkaisiin toimistohommiin, vaikka ei puhu juurikaan Suomea.

Piti tuo Köpi googlettaa ja täytyy sanoa, että minusta hän näyttää ihan tavalliselta pottunokalta suomalaiselta, joita mahtuu 13 tusinaa. Ei herätä ulkonäöllään mitään erityistä huomiota.

Vierailija
107/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Köpi mikään erityisen komea, normaalin näköinen. Mutta toki nämä ovat makuasioita.

Vierailija
108/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti tuo Köpi googlettaa ja täytyy sanoa, että minusta hän näyttää ihan tavalliselta pottunokalta suomalaiselta, joita mahtuu 13 tusinaa. Ei herätä ulkonäöllään mitään erityistä huomiota.

Rehellisyyden nimissä itsekin ennemmin lähtisin Vikin matkaan jos noista kahdesta pitäisi valita. Mutta ilmeisesti aika moni pitää Köpiä komeana, lehtijuttujen perusteella.

Vierailija
109/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, en tiedä. Tunnen pari kirurgia ja pari laatikkoleukaa, mutta ovat eri tyyppejä. 

Yleensä ne jotka ovat poikkeuksellisen älykkäitä, tai kunnianhimoisia, ovat joko vähän nörttejä tai täysin työnarkomaaneja.

Vähän tai enemmänkin nörtti, ok. Työnarkomania, no no.

Samoin. Jos työnarkomaanin kanssa alkaa olla, niin pitää varautua, että on aina kakkossijalla. Myös tuleva perhe on kakkossijalla. Työ menee kaiken muun edelle. Puitteet voi olla ihan hienot, mutta läsnäoloa on turha odottaa.

Minkälainen sellainen mies on, jolla perhe on ykkössijalla ja joka tekee kahta työtä siksi, että perhe voisi elää hiukan kitumista paremmin?

t. työnarkomaani nörtti

Tyhmä? Kannattaa hankkia koulutus, jolla saa yhdellä työllä perheensä elätettyä.

Vierailija
110/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa että naiset arvioivat miehistä 80% keskivertoa rumemiksi ja vain <1% komeiksi.

Siksi naiset eivät ikinä tunne juuri ketään todella komeita miehiä, mutta kauniita naisia kylläkin.

Kannattaa muistaa myös se, että ne rumimmatkin miehet saivat naisilta viestejä. Kun taas miehet viestittelivät vain keskivertoa kauniimmiksi rankkaamilleen naisille.

Vierailija
111/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monta lääkäriä, jotka ovat astronautteja on, koska ISS:llä tehdään jatkuvasti tutkimusta mm. ihmisen avaruuteen sopeutumisesta. Joukossacon useita naisia. En tiedä, että onko joukossa yhtään kirurgia tai laatikkoleukas. Laatikkoleuka tuskin on noissa tehtävissä mikään hakukriteeri.

Tässä kohtaa piti nauraa ääneen, mutta käy herätti pahennusta ympärilläni olevissa laatikkoleuoissa.

Vierailija
112/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ole mitenkään erityisen komea. Mulla on tasan yksi ystävä jota naiset iskee koko ajan ja jonka ei tarvi kuin lähteä ovesta ulos niin joku jo rakastuu häneen. Puhelin piippaa jatkuvasti nähdäänkö-viestejä. Hän on keskimittainen ja köyhä, alle 180cm, mutta katsokaas kun hän voisi olla Ian Somerhalderin veli!

Kaikki muut ystäväni ovat tavallisen komeita, ihan normaaleja, ja kaikilla on tyttöystävät eikä mitään vaikeuksia löytää omantasoista seuraa. Eli ihan samoin kuin naisissa - se huomiotaherättävän upean näköinen saa tietenkin päivittäin huomiota! Ja me tavikset elämme, noh, tavallista elämää. Ei perusnättinä naisena mun puhelin soi juuri koskaan, ei ole sataa miestä jonossa oven takana. Mutta ei tarvikaan, ihan yksi rakastava suhde riittää, ja se ei ole astronauttikirurginkalsarimallin kanssa.

Vierailija
113/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin ystävääni, kun hänen pieni poikansa oli viiden. Meistä tuli nopeasti hyvät ystävykset ja sain seurata pojan kehitystä. Hän rakenteli onnellisena robotteja ja juoksi kesäisin perhoshaavin kanssa niityllä. Kaikki oli niin hyvin... Koulussa opettajat ennustivat pojasta tulevan vielä jotain suurta, hän rakasti tarinoita Etelämantereesta ja kaukaisten saarten eläimistä. Muistan kuin eilisen päivän sen alkusyksyisen päivän kauan sitten, kun ystäväni uskoutui minulle suuren salaisuuden: Poika oli kertonut haaveilevansa omasta tyttöystävästä, jonka kanssa nukkua öitä laavulla ja mennä yhdessä luonnontieteelliseen museoon. Ne sanat saivat minut hymyilemään sisäisesti... Aika kului ja pojan lukio alkoi, yläasteella hän oli vielä saanut seurata sivusta kuinka pärinäpojat kyyditsivät kylän tyttöjä. Jokin pojassa muuttui, hänestä tuli kotona hiljaisempi ja varautunut. Poika opiskeli edelleen historiaa loistavin arvosanoin, mutta jokin oli toisin ja yritimme selvittää mitä oli tapahtunut. Lukion ollessa lopuillaan toivoimme armeija vuoden ja opiskelemaan lähdön auttavan, kenties poika oli ainoastaan uusien kuvioiden tarpeessa. Poika opiskelikin poliittista historiaa vuoden verran, mutta palattuaan kesäksi kotiin, seurasi romahdus... Nyt tuo ennen niin iloinen poika on elänyt jo vuosia vuoteen omana. Niin se elämä voi muuttua...

Niin, mitä hänelle siis tapahtui elämässä? Tuo kuulostaa vähän sellaiselta, mitä itsekin olin lapsena ja nuorena - minäkin olin hyvä koulussa ja kiinnostunut asioista, minullekin povattiin hyvää tulevaisuutta. Haaveilin poikaystävästä, jonka kanssa voisi lukea runoja, käydä museoissa ja fiilistellä meren rannalla. Yläasteella ja lukiossa katselin, miten jotkut pojat seurustelivat joidenkin tyttöjen kanssa (suurin osa tosin ei vielä tuon ikäisenä seurustellut), mutta ainakaan ei tullut vastaan ketään runoista, museoista ja merenrannoista kiinnostunutta poikaa, eikä toisaalta ketään, joka olisi ollut kiinnostunut minusta. Minäkin hain opiskelemaan humanistiseen, mutta en kestäyttänyt vuoden opiskelujen jälkeen - en edes, vaikka ensimmäisenä vuonna koin siihen astisen elämäni pahimman pettymyksen rakkauselämässä, kun rakastuin sellaiseen vähän taiteelliseen mieheen, mutta tunne ei ollutkaan molemminpuolinen.

En ihan tajua kirjoituksesi pointtia. Yläasteella pärinäpojat (oletko muuten 60-luvun nuori, taidettiin silloin käyttää tuollaista termiä) seurustelivat joidenkin tyttöjen kanssa. Okei, mitä sitten? Suurin osa tytöistä ja pojista ei vielä tuon ikäisenä seurustele, joten mikä tässä on ongelma? Kuinka moni yläastelainen olisi edes valmis seurustelemaan? Veikkaan, että aika moni ei olisi.

Itselläni on nyt 12-vuotias tyttö, joka on vielä selkeästi lapsi - lukee Soturikissoja ja Harry Potteria, kavereiden kanssa askartelee ja ulkoilee, elokuvamaku on selkeästi enemmän lasten kuin nuorten aikuisten... Vaikka teini-iässä muutokset tapahtuvatkin joskus nopeasti, olisi silti vaikea kuvitella, että kovin äkkiä siirryttäisiin tästä maailmasta seurusteluun. Joten ehkä ne, jotka märehtivät muinaisia yläasteaikojaan, kun ei saanut "kokemuksia tytöistä", voisivat vähän suhteuttaa ajatuksiaan. 

Minä leikin 12-vuotiaana siskon kanssa barbeilla, 14-vuotiaana oli jo eka poikaystävä (ei muuten mikään pärinäpoika vaan semmoinen nörtti, seurusteluun sisältyi mm videopelien pelaamista yhdessä ja vähän pussailua). Se muutos todellakin tapahtui ja tapahtuu nopeasti, ja toisaalta se voi olla hyvin ristiriitaista aikaa, kun toisaalta haluaa olla vielä lapsi, mutta toisaalta kavereiden silmissä pitää esittää niin isoa.

Niin, olin minäkin 14-vuotiaana ihastunut ja olisin varmaan halunnut seurustella sen ihastukseni kohteen kanssa, mutta eipä ollut koskaan yläasteen tai lukion aikana tunteet ja kiinnostukset vastavuoroisia. Sama koski kaikkia kavereitani yhtä lukuunottamatta, joka seurusteli lukion loppupuolella. Ja vaikka olisi jonkun kanssa ollutkin vastavuoroista, niin eihän aina omat ihmissuhdetaidot ja osaaminen riitä siihen, että kumpikaan osapuoli saa aikaan minkäänlaista aloitetta tai että juttu jatkuisi sen aloitteen jälkeen sen kummemmin.

Itsekin sain neuvoksi "mennä rohkeasti juttelemaan" ihastukseni kohteen kanssa, ja vaikka olin aika ujo ja epävarma, tein silti noin - mutta se jutteluhan päättyi aika pian, kun toinen ei lähtenyt vastavuoroisesti viemään keskustelua eteenpäin, vaan vastasi vaan lyhyesti asioihin, joista kysyin. Tajusin siitä, että häntä ei samalla lailla kiinnostanut jutella kanssani. Että ei aina edes oma aktiivisuus tuota tulosta. Jos toinen osapuoli ei ole kiinnostunut, niin sitten hän ei ole. Minulle taas ei kukaan poika tullut juttelemaan - joko eivät olleet kuulleet samoja ohjeita kuin minä, tai sitten kukaan ei vaan ollut minusta kiinnostunut. (Ja olin ihan normaalinnäköinen, pitkätukkainen, hoikka - eli ei ollut ainakaan tällaisista asioista kyse - tosin ehkä olin vähän seksittömän näköinen: löysät farkut, väljä neulepaita.. ei meikkiä... ehkä se sitten johtui tästä osittain.)

Vierailija
114/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monta lääkäriä, jotka ovat astronautteja on, koska ISS:llä tehdään jatkuvasti tutkimusta mm. ihmisen avaruuteen sopeutumisesta. Joukossacon useita naisia. En tiedä, että onko joukossa yhtään kirurgia tai laatikkoleukas. Laatikkoleuka tuskin on noissa tehtävissä mikään hakukriteeri.

Avaruuskirurgi tulee varmasti olemaan ihan ammatti tulevaisuudessa. Kun avaruusmatkailua avataan taviksille mm.Elon Musk tätä kaavailee, voi tulla kaikenlaisia ongelmia. Astronauteillahan on äärimmäisen tiukat terveysvaatimukset.

Jos ongelmia tulee, ammutaan avaruuskirurgi äkkiä paikalle.

Vierailija
115/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikkoleukapankkiirilääkäriavaruusinsinööri-vaatimus on typerin miesten keksimä tekosyy ikinä miksei heillä ole naista. Maailma on täynnä onnellisia pareja jotka eivät pääse koskaan valokeilaan "kiiltokuvakelvottomuutensa" takia (puutteellinen ulkonäkö tai saavutukset). 

Lisäksi miehillä on lukuisia eri tapoja miten vaikuttaa omaan "arvoonsa" parisuhdemarkkinoilla joilla voi kompensoida ulkonäön puutteita. Tärkein niistä on itsetunto ja oman elämän merkitykselliseksi kokeminen myös itsekseen.

Yleisesti ottaen nuorilla miehillä ja naisilla on aivan liian huono itsetunto.

Vierailija
116/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole vielä selvinnyt mikä on se laatikkoleuka. Tällä palstalla kun puhutaan, niin vaikuttaa että esim. kaikilla hollywood-tähdillä sellainen on, vaikken itse ihan olisi sitä mieltä. Eli ei-laatikko on sitten kai ihan leuaton.

Pakko myöntää, ei se oikein innosta.

Vierailija
117/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole vielä selvinnyt mikä on se laatikkoleuka. Tällä palstalla kun puhutaan, niin vaikuttaa että esim. kaikilla hollywood-tähdillä sellainen on, vaikken itse ihan olisi sitä mieltä. Eli ei-laatikko on sitten kai ihan leuaton.

Pakko myöntää, ei se oikein innosta.

Esim Ridge Forrester. Jykevä, kulmikas, maskuliininen leuka.

Vierailija
118/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on todella typerä ja osoittaa, että ap ei osaa lukea rivien väleistä. Tietysti tällaisella roskapalstalla se saa suhteettoman paljon yläpeukkuja suhteessa alapeukkuihin...

Vierailija
119/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tällaisen miehen. Paitsi, että on jäätävän ujo. Vaimonsa on hyvin erikoinen persoona, hyvin älykäs, mutta ihan perustason näköinen.

Vierailija
120/855 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen yhden todella raamikkaan ja komean laatikkoleukaisen lentäjämiehen, jolla on hyvä koulutus ja työ ja varallisuutta. Mutta. Itsekeskeinen, omahyväinen, jääräpäinen, suvaitsematon, tunne-elämältään todella ailahtelevainen, misogynian piirteitä havaittavissa. En suosittelisi kenellekään.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme