Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me Naisten kyselyssä jopa 54 prosenttia paljasti lorottelevansa suihkussa

Vierailija
02.05.2021 |

200 000 vastaajaa ja 54% naisista kertoi pissaavansa suihkussa.

😳😳😳

https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000007950986.html

Kommentit (161)

Vierailija
121/161 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästää wc-paperia noin! 

Vierailija
122/161 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästää wc-paperia noin! 

miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/161 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko lukea kysely? Kysymys kuului: Saako suihkussa pissata? Eihän tuosta voi vetää johtopäätöstä, että "kyllä" vastanneet pissaisivat itse suihkussa.

Sen perusteella ei voisi sivukaupalla kauhistella.

Silti se on kuvottavaa. Valittavat miesten vessoista mutta suihkuun kuseminen on ok.

Minulle on ihan sama minne ihmiset kotonaan lorottelee. Voisin vastata kyllä, vaikka itse käytän sujuvasti kahden metrin päässä olevaa vessaa.

Vierailija
124/161 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakaikkisen kuvottavaa!

Pytyllä voi käydä ennen suihkuun menoa. Siksi kylppäreissä pytty yleensä onkin.

Olenkin koko ajan ihmetellyt, että miten ihmiset pärjää pelkällä suihkuhuoneella mutta nyt tiedän syyn ja en tosiaan enää vieraile sellaisten tuttavieni luona yökylässä ainakaan tai saunomassa. Tiedän nyt, että ne on kusiset paikat siellä niillä.

Vierailija
125/161 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on jonkun mielestä väärin jos kokee lattialle kusemisen kuvottavana?

Vierailija
126/161 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin asiasta vuokraisännältä ja hän sanoi, ettei suihkuun saisi kuseksia, onko oikein?

Vierailija
127/161 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa pissaamalla ainakin säästyy niiltä ällöiltä roiskeilta, joita vessanpöntön renkaaseen tulee jos esim. seisaaltaan lorottelee tai kovalla paineella joutuu pissaamaan istualtaan. Vaikka kuinka yrittäis tähdätä, niin aina sitä pissaa siihen pöntön reunukselle tai jonnekin menee. Suihkussa saa lähiympäristönkin heti puhtaaksi.

Vierailija
128/161 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkussa pissaamalla ainakin säästyy niiltä ällöiltä roiskeilta, joita vessanpöntön renkaaseen tulee jos esim. seisaaltaan lorottelee tai kovalla paineella joutuu pissaamaan istualtaan. Vaikka kuinka yrittäis tähdätä, niin aina sitä pissaa siihen pöntön reunukselle tai jonnekin menee. Suihkussa saa lähiympäristönkin heti puhtaaksi.

Se kusi menee kaakelisaumoihin ja sieltä kaakelien alle ja haju pinttyy, kätevää.

Vierailija
129/161 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heität läppää?

Pitääkö nauraa vai järkyttyä.

Vierailija
130/161 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattiakaivo ei ole sama kuin wc pönttö. Eli pisut pyttyyn.

Vierailija
131/161 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heität läppää?

Olen eri, mutta suihkupissaajalle tulee vähemmän siivottavaa, kun suihkussa pissatessa on aika vaikea vahingossa sotkea pönttöä.

Vierailija
132/161 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse virtsaan lavuaariin

Tätä teen itsekin joskus. Se on sopivalla korkeudella ja viileä posliini tuntuu mukavalta kasseissa 🤤

Vierailija
133/161 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vain pysty siihen. Virtsa ei tule millään ulos väärässä paikassa ja vaikka tulisi, niin tulee olo kuin kusisi alleen ja rakko ei tyhjene ihan kunnolla. Olen ehdollistunut pissaamaan ainoastaan pönttöön.

Vierailija
134/161 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kusta te pesette pillustanne sinne lattiakaivoon anyway. +sperma +paska +hiki +tali, kaikki nää menee ekana lattialle ja siitä vasta lattiakaivoon.

Vierailija
135/161 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heität läppää?

Olen eri, mutta suihkupissaajalle tulee vähemmän siivottavaa, kun suihkussa pissatessa on aika vaikea vahingossa sotkea pönttöä.

Plus se juokseva vesi huuhtoo heti kaiken pois, niin eihän se edes kerkeä imeytyä mihinkään kaakeleihin yms, johon se joidenkin mukaan tarttuu 😂 / eri

Vierailija
136/161 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heität läppää?

Plus se juokseva vesi huuhtoo heti kaiken pois, niin eihän se edes kerkeä imeytyä mihinkään kaakeleihin yms, johon se joidenkin mukaan tarttuu 😂 / eri

Kyllä se roiskuu ja imeytyy. Irmeli 72v

Vierailija
137/161 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain ehdotuksia miten tämän asian pystyy selvittämään treffeillä? En haluaisi tuhlata aikaani sellaiseen joka pissailee vääriin paikkoihin? Suora kysymys on varmaan vähän outo.

Vierailija
138/161 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun käyn uuden naisen luona suihkussa ekan kerran - siis oikeasti suihkussa enkä vain seksin jälkeen huljuttelemassa nopeasti - niin korkkaan lattiakaivon pissalla käyden. Tässä on jotain aika mukavaa kun käy salaa naisen suihkussa pissalla.

m38

Vierailija
139/161 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse virtsaan lavuaariin

Tätä teen itsekin joskus. Se on sopivalla korkeudella ja viileä posliini tuntuu mukavalta kasseissa 🤤

Myös tämän teen aina jossain vaiheessa uuden naisen luona. Ja tämäkin tuntuu mukavalta.

m38

Vierailija
140/161 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun käyn uuden naisen luona suihkussa ekan kerran - siis oikeasti suihkussa enkä vain seksin jälkeen huljuttelemassa nopeasti - niin korkkaan lattiakaivon pissalla käyden. Tässä on jotain aika mukavaa kun käy salaa naisen suihkussa pissalla.

m38

Miten tästä ketjusta on tullut kuva, että moni oikein suosittelee tekemään noin. Jos haluat olla jännän äärellä ja tehdä jotain kiellettyä, niin koita kusta pönttöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan