Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten kiva mies mutta seksi ei ole hyvää, miten selittää asia loukkaamatta?

Vierailija
02.05.2021 |

Minulle seksi on parisuhteessa tosi tärkeä asia. Ongelma on se, että mulla on aiemmin ollut aivan loistava kumppani (tämä mies jätti minut) ja nyt uudessa suhteessa seksi on sellaista lähinnä tylsistyttävää. Mitään jännitettä ei sen vuoksi ole välillämme, mies ei yksinkertaisesti saa minua kiihottumaan ajatuksissani.

Kannattaako tätä avata miehelle vai sanonko vain, ettei seurustelu kokonaisuudessaan toimi? Tykkäämme yksinkertaisesti liian erilaisesta seksistä.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet ja naiset, voi sentään! 

Miten aikuiset ihmiset eivät osaa avata keskustelua tärkeästä aiheesta, läheisyydestä ja seksistä!

Aloitus: kerro mistä hänen kanssaan pidät, ole yksityiskohtainen.. "pidän siitä kun kosketat hellästi hiuksiani ja liu'utat kätesi kevyesti niskaani... jne" 

Jatkat JA OLISI KIVA, TOIVOISIN, LUULEN että tuntuisi hyvälle.... " jos suutelisit hiukan kevyemmin ja kiireettömämmin ja etenisimme spontaanisti, aistien varassa ja että saisin pidemmän aikaa xxxx, ja suutelisit kevyemmin yyy... " jne KUVAILUA yksityiskohaisesti, ja omaa toivetta kuvaillen. 

Ei siis edes pyytäen, koska et halua että kumppani tekee jotain seksipalvelusta ilman siitä itse nauttimatta.

Toinen hyvä aloitus on: " kerro mistä erityisesti nautit, kerro upeasta kohtaamisesta (täytyy olla valmis kuulemaan) ja nautinnollisesta seksikokemuksesta, kohtaamisesta. Ja perustele mikä siinä oli kiihottavaa ja nautittavaa jne.

Kommunikaatio on taitolaji. 

Seksuaalisuudesta puhuminen on taitolaji.

Upeassa seksissä ei ole niinkään täysin kyse kemioista, vaan siitä että olette läsnä ettekä toteuta jotakin rituaalinomaista suoritusta autopilot tyyliin.

Suomessa ja muuallakin olisi paljon vähemmän eroja jos ihmiset haluaisivat puhua asioista.

Kun sinulla on kunnioitusta ja rakkautta tai tykkäämistä toista kohtaan, et voi loukata kun valitset sanasi aina omaa toivettasi kuvailemalla. 

Se on sitten toisen asia kuinka hän ottaa sen. 

Ehdottomasti suurin ennuste seksisuhteen päättymiselle on seksin suorittaminen ilman halua tai suostua tai tehdä vastenmielisiä seksitapoja muka toisen mieliksi. Ei kukaan halua palvelua vaan nauttivan ja kiihottuvan kumppanin. Aina löytyy alue josta molemmat pitävät.

Ei pidä erota, vaan puhua. 

terveisin terapeutti

Voi sentään, olen tavannut miehiä, jotka missään tapauksessa eivät kuuntelisi tuollaisia naisten pitkiä löpinöitä. Jopa niin, että mikään ei muutu, vaikka ähkisin, että ei niin lujaa! Ja karjaisu saa nämä hidalgot loukkaantumaan. Ja jos antaa toisen tilaisuuden, sama meno jatkuu. Ei kannata.

Vierailija
82/83 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tyyppi ei kiihota on kyllä vähän eri asia kuin että seksi ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostetaan