Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten kiva mies mutta seksi ei ole hyvää, miten selittää asia loukkaamatta?

Vierailija
02.05.2021 |

Minulle seksi on parisuhteessa tosi tärkeä asia. Ongelma on se, että mulla on aiemmin ollut aivan loistava kumppani (tämä mies jätti minut) ja nyt uudessa suhteessa seksi on sellaista lähinnä tylsistyttävää. Mitään jännitettä ei sen vuoksi ole välillämme, mies ei yksinkertaisesti saa minua kiihottumaan ajatuksissani.

Kannattaako tätä avata miehelle vai sanonko vain, ettei seurustelu kokonaisuudessaan toimi? Tykkäämme yksinkertaisesti liian erilaisesta seksistä.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein ominaisuus ei ole luonne, raha, ulkonäkö tai älykkyys, tärkeintä on kyetä tarjoamaan kumppanille äärimmäistä jännitystä

Vierailija
22/83 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kuitenkin muuten hyvä mies kun kuitenkin seksi alkaa olla jo yhdentekevää ikääntyessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kemiaa ole, niin sitä ei ole. Siinä ei valitettavasti mikään auta.

Vierailija
24/83 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan että olette liian erilaisia eivätkä arvot kohtaa.

Vierailija
25/83 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä kaunistelemaan, sano vaan suoraan ettei koeajo vakuuttanut.

Suhteen päättyminen ei tunnu miehelle niin pahalta tuon kommentin jälkeen.

Vierailija
26/83 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kuitenkin muuten hyvä mies kun kuitenkin seksi alkaa olla jo yhdentekevää ikääntyessä?

Miten niin yhdentekevää ikääntyessä? Olet ihan väärässä tai sitten olet väärän ihmisen kanssa itse.

Seksi on tärkeää edelleen.

Vierailija
27/83 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksan aina ihmetellä miten sinne sänkyyn edes päädytään, jos kemiaa ei ole.

Vierailija
28/83 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko itse tehdä jotain mielikuvituksellista?

Vierailija
29/83 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa ja kerrot miehelle, mitä haluat hänen sinulle tekevän.

Vierailija
30/83 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksan aina ihmetellä miten sinne sänkyyn edes päädytään, jos kemiaa ei ole.

Samaa miettinyt.

Vierailija
31/83 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yleensä molemminpuolista. Minulle on sanottu olevani huono, kun olen jo pitkään ajatellut samaa miehestä. Sitten seuraava kehuu helvetin hyväksi panoksi. Minusta tuollaista asiaa ei pidä sanoa miehelle tai naiselle, sillä se loukkaa ikuisesti. Kun itse törmäsin tähän mieheen uudelleen, muistin loukkaavat sanat. Jotkut pitävät nopeista eroista, joka onnistuu parhaiten arvistelemalla limp dick:ksi.

Vierailija
32/83 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi, jos toisen tyyli on täysin vääränlainen. Vähän luin pyytäisit maalaamaan kuin Rembrant, kun mies tähän asti osannut piirtää vain tikku-ukkoja. Ei paljon pyynnöt auta.

Vierailija
33/83 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein ominaisuus ei ole luonne, raha, ulkonäkö tai älykkyys, tärkeintä on kyetä tarjoamaan kumppanille äärimmäistä jännitystä

Näin se on. Ainoastaan jos on kiire perheen perustamiseen, niin silloin joustetaan. Muuten jännitys on ainoa merkitsevä asia.

Vierailija
34/83 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan mene yksityiskohtaisuuksiin. Sanot vain, ettei suhde toimi, ja eroatte. Ei kaikesta tarvitse avautua, se olisi luultavasti miehen kannalta todella loukkaavaa.

Hän voi olla ihanteellinen kumppani jollekin toiselle naiselle, joten älä ihmeessä tuhoa hänen itsetuntoaan tarpeettomasti. 

Vierailija
35/83 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko miehet koskaan erektio-ogelmistaan? Varsin paljon näitä nykyään.  Vai h-hetkelläkö se vaan tulee ilmi.

Vierailija
36/83 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään sano. Hän voi sytyttää jonkun muun ihan hyvin. Sanot ettei tästä tule tämän enempää, sori.

Vierailija
37/83 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ikääntynyt pitää olla? Meillä 50+ ja 60+ edelleen merkittävässä roolissa elämässä.

Vierailija
38/83 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä opit ettei pidä hypätä sänkyyn ilman aitoa kemiaa, ihan vain koska joku on mukava ja paperilla ok.

Vierailija
39/83 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi, jos toisen tyyli on täysin vääränlainen. Vähän luin pyytäisit maalaamaan kuin Rembrant, kun mies tähän asti osannut piirtää vain tikku-ukkoja. Ei paljon pyynnöt auta.

No jospa aloittaja ottaa nyt sitten opiksi. Seuraavalle ilmoittaa jo ennen seksiä että odottaa todellista taidonnäytettä tai muuten ei tule jatkoa. Omista vaatimuksista kannattaa kertoa etukäteen, myös seksin suhteen.

Vierailija
40/83 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän suhteesta vaan tule mitään jos edes aluksi ei ole kunnon intohimoa jolloin hieman huonompikin seksi on taivaallista. Se kun oman kokemukseni mukaan paranee ajan kanssa mutta alussa tuollainen puolilämpöisyys kyllä kertoo siitä ettei mies vaan kiinnosta kunnolla/tarpeeksi eikä ole kemiaa.

Se että mies on kiva ei vaan riitä vaan pitää syttyä se oikeanlainen kipinä.