Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni sanoo, että koronarokote on kokeellinen rokote?

Vierailija
02.05.2021 |

Myyntilupaa varten rokotetta on pitänyt testata tietyt vaiheet, viimeisessä vaiheessa 60000 henkilöllä. Joten ei se mikään kokeellinen ole.

Kommentit (237)

Vierailija
1/237 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sano niin. Mene metsään trolli. 

Vierailija
2/237 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta tietäisit varoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/237 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun jostain syystä tykkäävät lietsoa epävarmuutta ja vastustaa sitä että joskus vielä voitaisiin saada jotain normaalia takaisin.

Vierailija
4/237 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla kokeellinen tai sitten ei. Mitä sitten? Mulla ei ainakaan ole aikaa istua kotona himmailemassa ja pelkäämässä seuraavaa kymmentä kahtakymmentä vuotta, jotta pitkäaikaisvaikutukset olisi satavarmasti tiedossa. Joten se on piikki ja herran haltuun.

Vierailija
5/237 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ei ole rokote. Siinä annetaan ihmiselle geeniterapiaa, jotta ihminen alkaa itse tuottaa piikkejä, joita vastaan ihminen alkaa muodostaa vasta-aineita.

Vierailija
6/237 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla kokeellinen tai sitten ei. Mitä sitten? Mulla ei ainakaan ole aikaa istua kotona himmailemassa ja pelkäämässä seuraavaa kymmentä kahtakymmentä vuotta, jotta pitkäaikaisvaikutukset olisi satavarmasti tiedossa. Joten se on piikki ja herran haltuun.

Mulle riittää ei piikkiä ja herran haltuun.

Vierailija
7/237 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kuin joltakin Hämärän Rajamailla -sarjan jaksolta. Ihmiset rokotettiin kokeellisella RNA-rokotteella ja aluksi kaikki näytti olevan hyvin. Sitten...

Vierailija
8/237 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se ei ole rokote. Siinä annetaan ihmiselle geeniterapiaa, jotta ihminen alkaa itse tuottaa piikkejä, joita vastaan ihminen alkaa muodostaa vasta-aineita.

Aika surkeaa geeniterapiaa kun mitään ei mene edes missään vaiheessa tumaan. Voi teitä vouhottajia. :D

Vierailija
9/237 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronarokotteet ovat ensimmäisiä Rna-rokotteita, joita on käytetty ihmisiin. Eli kyllä ne ovat kokeellisia rokotteita ja pitkän aikavälin tutkimustiedot puuttuvat täysin. Se, että niitä on testattu kuukaudrn tai kahden ajan, ei vielä tarkoita, että on tietoa pitkän aikavälin vaikutuksista.

Ps. Lääkeyhtiöt eivät joutuisi mihinkään vastuuseem, vaikka jokainen rokotteen saaja kuolisi siltä seisomalta. https://yle.fi/uutiset/3-11700240

"RNA-ROKOTETEKNOLOGIASTA

RNA-rokoteteknologia edustaa uutta, alan tieteellisissä katsauksissa ”vallankumoukselliseksi” kutsuttua teknologiaa, joka tarjoaa useita etuja perinteisiin rokoteteknologioihin verrattuna:

1) kehityksen nopeus

2) vakioitava kehitysprosessi

3) mahdollisuus tuotannon nopeaan skaalaukseen.

RNA-rokotteet ovat rakenteeltaan perinteisiä rokotteita yksinkertaisempia ja ovat erittäin puhtaita, eli valmiissa rokotteessa on hyvin vähän tuotannossa käytettyjen aineiden jäämiä. Kuten muidenkin ”disruptiivisten” teknologioiden kohdalla, myös RNA-rokotteiden kehittämiseen on liittynyt teknisiä haasteita, mutta pari vuosikymmentä jatkuneen intensiivisen tutkimus- ja kehitystyön tuloksena nämä ongelmat on voitu pääosin ratkaista. Teknologia onkin alan tutkijoiden mukaan saavuttanut kliinisen käytön edellyttävän kypsyysasteen, ja muita viruksia kohtaan kehitettyjä RNA-rokotteita on annettu yli 1 000 koehenkilölle kliinisissä tutkimuksissa. Koska RNA-teknologian edut korostuvat juuri nykyisen kaltaisessa pandemiatilanteessa, on tärkeää, että RNA-rokotteet ovat kehityksessä mukana ja lisäävät osaltaan onnistumisen mahdollisuuksia COVID-19-taudin voittamiseksi."

https://www.pfizer.fi/ajankohtaista/uutiset/mika-tekee-rna-rokotteesta-…

Vierailija
10/237 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokote on aina toiminut siten että se opettaa ihmisen omalle immuniteetille miten kyseistä virusta vastaan taistellaan... ei se mitään geeniterapiaa silti ole. Vaikutus on saman tyyppinen kuin silloin kun ihminen oikeasti sairastaa sen taudin, eli immuniteetti käy taistelun oikeasti sitä kyseistä virusta vastaan ja oppii siinä miten se taistelu kannattaa käydä.

Vierailija
11/237 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt säikähdä, mutta kaikki viruksen aiheuttamat taudit jotka olet sairastanut ovat johtuneet siitä että solusi ovat alkaneet itse tuottaa noita viruksia. Hui!

Vierailija
12/237 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokote on aina toiminut siten että se opettaa ihmisen omalle immuniteetille miten kyseistä virusta vastaan taistellaan... ei se mitään geeniterapiaa silti ole. Vaikutus on saman tyyppinen kuin silloin kun ihminen oikeasti sairastaa sen taudin, eli immuniteetti käy taistelun oikeasti sitä kyseistä virusta vastaan ja oppii siinä miten se taistelu kannattaa käydä.

Ootko vähän tampio? Kyllä, elimistö taistelee vastaan, mutta et tajunnut että tässä tapauksessa ensin saatetaan elimistö itse toimimaan tuotantotehtaana sille, mitä vastaan taistellaan, eli steppejä on yksi oleellinen ja uusi lisää.

Vierailija
13/237 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko vähän tampio? Kyllä, elimistö taistelee vastaan, mutta et tajunnut että tässä tapauksessa ensin saatetaan elimistö itse toimimaan tuotantotehtaana sille, mitä vastaan taistellaan, eli steppejä on yksi oleellinen ja uusi lisää.

Tuota, samalla tavalla käy joka ikisessä virusinfektiossa jonka saat elimistöösi ns. "luomunakin". Kai tiesit sen?

Vierailija
14/237 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se turvalliseksi muutu vaikka miten kaikki koetetaan kieltää sen kokeilemisesta keiltäytyviltä

Vierailija
15/237 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä moni sanoo.Ohjeistuksien kanssa on eletty yksi vuosi,ylikin.Maskia käytetty siellä missä ohjestus on.Sopailtu ei olla,ei julkista liikenettä käytetty.Menen sinne, minne jalat kantaa tai pyörällä pääsen. 1 rokte annos A-Z saatu , tosta odotellessa viellä.Ihmiset elämässäni toimii samoin kuin minä!Ihan sama miten muut toimii,ei kuulu minulle , päätäni en sillä vaivaa! En näe syytä tavata henkilöitä,joilla eri ajatus maailmasta rokotus ja maskin käytöt.On ihan heidän oma asia,ei kuulu minulle!

Vierailija
16/237 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vasta ottamassa rokotteen. Olen todella pitkään katsonut salaliittovideoita ja rokotekriittisiä videoita, jossa on jos jonkinlaista tohtoria ja asiantuntijaa puhumassa ja kertomassa kamalia asioita sekä kuunnellut ystävien varoituksia miksi rokote ei sopisi minulle. Nyt päätin että en sorru näihin teorioihin ja uskon enemmän viralliseen tietoon ja lääkäreihin. Kylmästi vain menin piikille. Hengissä ollaan edelleen. Mitään haittoja ei ole tullut. En usko myöskään että olen joutunut Bill Gatesin jäljittämäksi ja muuttunut 5G tukiasemaksi.

Vierailija
17/237 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu vastaa yllättävän hyvin tuohon kysymykseen: ihmiset sanovat sitä kokeelliseksi koska heillä ei ole alkeellisintakaan tietoa mitä se ihmisessä solutasolla tekee. Siksi he uskovat ja panikoivat kaiken maailman valheellista propagandaa mitä jossain satusivustoilla esitetään.

Vierailija
18/237 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten oli uutinen että WHO on hyväksynyt Modernan rokotteen hätätilakäyttöön. Paljon sen jälkeen kun sitä on alettu jakaa Suomessakin. Mistähän oikein on kysymys?

Vierailija
19/237 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun aivot on kokeelliset. Näköjään epäonnistuneet.

Vierailija
20/237 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ehdollinen myyntilupa on totta ja viimeinen pitkä tutkimusaika on kesken. Ei mikään salaliittoteoria vaan ihan virallisilta EU:n sivuilta luettu. https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/fi/ip_20_2466

Suora lainaus: ” Ehdollinen myyntilupa on lääkkeiden myyntilupa, jota varten ei edellytetä yhtä täydellisiä tietoja kuin tavanomaista myyntilupaa varten. Tällaista ehdollista myyntilupaa voidaan harkita, jos hyöty lääkkeen välittömästä saatavuudesta potilaille on selvästi suurempi kuin riski, joka liittyy siihen, että kaikkia tietoja ei ole vielä saatavilla. Kun ehdollinen myyntilupa on myönnetty, yritysten on kuitenkin toimitettava tietyissä määräajoissa lisätietoja muun muassa meneillään olevista tai uusista tutkimuksista sen vahvistamiseksi, että hyödyt ovat edelleen riskejä suuremmat.”

Eli loput tutkimustulokset tulevat sitten pitkän ajan jälkeen, kun se aika on kulunut ja tiedetään, mitä niistä seuraa vaikkapa kolmen vuoden kuluttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi