Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alastomana aivan järkyttävän näköinen

Vierailija
02.05.2021 |

vaikka pukeutuneena näytän nätiltä ja sopusuhtaiselta.

Kommentit (250)

Vierailija
181/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa iso joukko miehiä, joille naisen ulkonäkö ei ole ensisijainen asia, eivätkä he myöskään välitä roikkuvista rinnoista, selluliitista tai raskausarvista. Oma mieheni kuuluu tähän joukkoon. Toki hänellekin ulkonäkö on tärkeää naisessa, mutta hän ei "vaadi" mahdottomia. Hänelle riittää, että ylipainoa ei ole kohtuuttomasti (terveys), pidän itsestäni edes jonkinlaista huolta eli pesen hampaat ja kampaan hiukset edes satunnaisesti sekä pukeudun toisinaan siististi. Eniten hänelle merkitsee, että olen mukava ja hymyilen paljon. Uskon, että valtaosa miehistä on tällaisia. Ainakin ne hyvät tyypit, joiden joukosta kannattaa miestä etsiä. 

Tutkimusten mukaan suurimmalle osalle miehiä naisen ulkonäkö on tärkein (ja tutkimuksia on useita). Mutta jos haluat elää pilvilinnoissa, niin ole hyvä vaan 🙂

Eri

Niin, mutta minkälainen ulkonäkö? Tarvitseeko olla kiinteä, hoikka ja isorintainen? Joku voi tykätä naapurintytöstä ja toinen povipommista.

Itse olen aika maskuliininen nainen, en meikkaa enkä laittaudu muutenkaan kun olen kiinnostunut ihan muista asioista. Ihan tällaisena mies muhun rakastui eikä ole valituksia kuulunut. Minäkin rakastan miestäni, joka ei välttämättä muiden mielestä olisi se komein mies mutta minulle on.

Tuolla logiikalla kenenkään mies ei aidosti rakasta kumppaniaan, kun aina voi löytyä joku kauniimpi?

No onhan niitä molemmilla sukupuolilla stereotyyppisesti viehättävämpinä pidettyjä piirteitä. Naisilla esim. laihuus ja mahdollisimman isot tissit, miehillä vahvat leuat yms?

Ai niinkuin sillä kauniit ja rohkeat tyypillä, valtavat leukaluut, hyi helvettu, enpä kiinostuisi.

Vierailija
182/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Ite oon oksettavan laiha ruikku. Selkä on pilalla arvista, jotka on tullu viiltelystä. Ja alakerras ei oo mitää kehuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkille ja jumppaamaan.... lauta se tuijottelun kuluva sija niihin.

Katso sitten vuoden kuluttua uudelleen.

Opettele myös katsomaan itseäsi hyväksyvän silmin ja ajatuksin. Olet ainutlaatuinen ja hyvä juuri noin.

Vierailija
184/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Samoin. Ite oon oksettavan laiha ruikku. Selkä on pilalla arvista, jotka on tullu viiltelystä. Ja alakerras ei oo mitää kehuttavaa.

Oon ehkä tietämätön, mutta miten viiltelyarvet päätyy selkään? Eikö ne yleensä ole käsissä tai sit piilossa esim reisissä? Vai onko ne muita kun itseaiheutettuja?

En oo koskaan pitänyt arpia rumana tai ainakaan mitenkään merkittävänä tekijänä puolison valinnassa.

Vierailija
185/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näytän melko hyvältä jo, mutta takana on tiukkaa treeniä pari vuotta. Etenkin pakarat ovat kiinteytyneet huimasti.

Paljonko tämä on vaikuttanut elämänlaatuusi?

Ei oikeastaan mitenkään, elämänlaatuni on ollut aina hyvällä tolalla. Toisaalta treenataan miehen kanssa, niin miehen ulkonäkö miellyttää minua nyt enemmän, niin kai se elämänlaatu on tuota kautta parempi. Olemme olleet tyytyväisiä toisiimme pullukoinakin, mutta yhdessä vietetty aika on lähentänyt meitä edelleen.

Vierailija
186/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se mittää haittoo. Nuoret miehet ku tietää päseväsä pukille, ei ne kiinnitä moiseen huomiota.

N45

Vierailija
187/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Inhottavasti rasvaa yläkropassa (miestissit), jäntevät jalat ja pieni peli. Onneks ei mua ei juuri kukaan näe alasti paitsi äijien saunailassa. Mutta siellä ollaan yleensä pienessä maistissa ja ketään ei kiinnosta.

Vierailija
188/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se mittää haittoo. Nuoret miehet ku tietää päseväsä pukille, ei ne kiinnitä moiseen huomiota.

N45

Ei niin ja pakko sanoa, että hieno asenne, vaikka oletkin makuuni vähän turhan vanha.

Vierailija
189/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieluni silmillä näen jo kuinka iltaruikuli varastaa itselleen helpon jutun tästä. Hyvää matskua.

Ihan samaa mietin ja näin jo mielessäni oman kirjoitukseni taas jossakin Hyvä olo -otsakkeen alla, lauantaina kirjoitukseni oli siellä viimeksi ja monen monta kertaa olen ennenkin löytänyt kommenttini lehdestä.

Kirjoitin tähän aloitukseen oman kroppani tarinan aika ensimmäisille sivuille ja mielenkiinnolla jään odottamaan pääseekö se nyt esiin. Toivottavasti ei.

Vierailija
190/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset jolla on löysää ihoa. Oletteko katsoneet koskaan itseänne makuultaan yläpuolelta, siinä näkymässä kun mies näkee teidät kun olette lähetyssaarnaajassa. Vartalo näyttää silloin laatikolle ja se löysä iho vain valuu ympäriinsä. On kuin iso läskilaatikko. Minulta meni loputkin halut harrastaa seksiä sen nähtyäni.

Tiedätkös, että minulla on löysää vatsanahkaa, mutta kun olen selälläni, niin ei se leviää minnekään sivuille, vaan katoaa selkärankaan päin. Itse asiassa vatsani näyttää siinä asennossa vain mukavan pehmoiselta ja napakin asettuu suurinpiirtein oikeaan paikkaansa.

Minulla on ollut tämä nykyinen löysää vatsanahka jo lähes 15 vuotta kolmannen lapsen syntymisen jälkeen ja mieheni halut eivät ole vieläkään kaikonneet minnekään. Halut eivät ole hiipuneet muissakaan asennoissa, vaan terhakkaasti hän pistelee menemään aina vaan ainakin sen kerran pari viikossa.

Vierailija
191/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Mitä itse muuten ajattelet naisesta,jos näet viiltelyarpia selässä tai muualla kehossa?

Vierailija
192/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen ollut lähes aina pettynyt siihen ennakko-odotukseen, kun nainen on riisuutunut alasti. Pari-kolme poikkeusta on ollut ja tämän olen kyseisille naisille sanonutkin. Pääsääntöisesti laittautunutkin esim. viihteellä oleva nainen sänkyhommiin mentäessä on ollut ulkonäöllisesti pettymys. Tämän jätän tietysti ääneen sanomatta, hoidetaan homma ja kiitos näkemiin.

Näiden muutaman kanssa on sitten ollut pidempi suhde.

Harrastan siis omasta halustani pääsääntöisesti yhden yön juttuja, niin sinkkuja kuin varattujakin. Seurustelu on aika vaivalloista toisen huomioon ottamista, nää lyhyet jutut toimii paremmin. Tarjontaa piisaa hyvin pelastusalalla olevalle, kun oma kroppa on kunnossa.

Vierailija
193/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Mitä itse muuten ajattelet naisesta,jos näet viiltelyarpia selässä tai muualla kehossa?

En voi tietää, ku en oo nähny. Also, mitä välii miu mielipiteel on, ku en oo kiinnostunu naisista?

Vierailija
194/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen omaan kroppaani. Liikaa on vatsan seudulla, ne viisi kiloa, mutta kun ryhti on hyvä, luomurinnat eivät pahemmin roiku ja jalat pitkät, niin näillä mennään. En seiso peilin edessä tutkimassa itseäni, vaan iloitsen terveydestä. Olen 72 vuotias. Naiset lopettakaa itsenne soimaaminen, mutta muistakaa ryhti!

Vierailija
195/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näytän kreikkalaiselta jumalalta!

M.39

Voisit sitten olla nuorempi painos exästäni, mutta hän ei puhu suomea.

Se on mihin silmä tottuu.

Vierailija
196/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vasta alle 30, mutta en varmaan ikinä ole tykännyt kropastani ja ulkonäöstäni oikein muutenkaan. Tähän vaikuttaa paljon ikävät kommentit. Aikaisemmin ajattelin olevani ihan ok ja en sillä tavalla kovin paljon miettinyt miltä näytän. Jos pitäisi valita niin ehkä kroppani on parempi kuin kasvoja ja mielelläni vaihtaisinkin kasvot ja jättäisin kropan jos pitäisi valita. Olen aika pitkä ( yli 170) ja sellainen roteva. Hartiat melko leveät, mutta myös lantio aika leveä joten vähän tiimalasin mallinen olen. Kuitenkin melko "karkea" tiimalasi. Reidet aika leveät myös. Sellaista siroa minussa ei ole kuin sääret ja käsivarret. Painoa on ehkä sopivasti, mutta kiinteä en ole ja ylimääräistä vatsassa varsinkin. Rinnat todella pienet ja selluliittia reisissä myös. Vaatteita on välillä hankalaa valita, kun en ole tyytyväinen oikein mihinkään niissä. Muuten en niin väliä pidä, mutta jos hankin jotain ns parempia vaatteita niin olisi kiva löytää sopivia. Muuten en jaksa paljom miettiä asiaa, kun häpeän itseäni jo muutenkin, joten en paljon tahdo ajatella. Kenenkään miehen ei ole tarvinnut nähdä minua alasti ja en tiedä koska edes voisi  ajatella olevani alasti jonkun nähden. Viiltearvista tuli minullakin mieleen, että on minullakin 4 arpea muistuttamassa pahimmasta ajasta, mutta onneksi ne ovat niin haaleita ja nyt etteivät kädessäni paljon näy. 

Vierailija
197/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen ollut lähes aina pettynyt siihen ennakko-odotukseen, kun nainen on riisuutunut alasti. Pari-kolme poikkeusta on ollut ja tämän olen kyseisille naisille sanonutkin. Pääsääntöisesti laittautunutkin esim. viihteellä oleva nainen sänkyhommiin mentäessä on ollut ulkonäöllisesti pettymys. Tämän jätän tietysti ääneen sanomatta, hoidetaan homma ja kiitos näkemiin.

Harrastan siis omasta halustani pääsääntöisesti yhden yön juttuja, niin sinkkuja kuin varattujakin. Seurustelu on aika vaivalloista toisen huomioon ottamista, nää lyhyet jutut toimii paremmin. Tarjontaa piisaa hyvin pelastusalalla olevalle, kun oma kroppa on kunnossa.

Tollaseen sonta-äijään pitäis lyödä varoitusmerkki päälle niin että naiset osais varoa.

Vierailija
198/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa tänne alastonkuvianne. Eihän sitä muuten voi tietää miltä näytätte.

Vierailija
199/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen tasapaksu, paksumpi kuitenkin mahan ja perseen kohdalta kuin muualta, lyhyenläntä, hätäseen 157senttiä matala, persjalkanen 68v. ja puoliso on laihanruipelo paitsi mahankohdalta pallo, muuten kuin luikero, kalju alkaa kuvastua kiharoiden alta, silmäpussit ja poskipussit. Miestissitkin jo alkaa näkyä, 74v. 

Hyvin on yhteen sovittu vuodesta 1971 alkaen, kaikkine vikoinemme ja puutteinemme täydennämme toisiamme.Se mikä toiselta puuttuu, se toisella on, ja kaikki on yhteistä.

Jonnekin katosi ne kuvan kauniit nuoret, jotka valokuvissa ihanasti hymyilee ja toisiaan katsoo.

Mutta tunne on vieläkin sama, molemmin puolin.

Elämä meidät kaikki raatelee ajan kuluessa sellaiseksi kuin olemme.Sen ei pidä antaa vaikuttaa sisimpäämme ja niihin tunteisiin joita tunnemme rakkainta kohtaan, se oma rakas on aina kaunein.

Ihana viesti!

Vierailija
200/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollaseen sonta-äijään pitäis lyödä varoitusmerkki päälle niin että naiset osais varoa.

Miten niin? Mun hoidosta naiset ovat kyllä aina lähteneet tyytyväisenä kotiin. En vaan ite kerro sitä heille, jos oon ollut pettynyt heidän vartaloonsa tai muuten ylipäätään. Mä hoidan homman ns. kotiin siitä huolimatta, mut en vaan tapaa sitten uudestaan niitä, joiden vartaloon en oo ollu tyytyväinen. Mä etsin uusia lähes täydellisiä vartaloita ja hyviä kokemuksia, miks mun pitäis tyytyä muuhun, kun tarjontaa on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi