Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alastomana aivan järkyttävän näköinen

Vierailija
02.05.2021 |

vaikka pukeutuneena näytän nätiltä ja sopusuhtaiselta.

Kommentit (250)

Vierailija
221/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen ollut lähes aina pettynyt siihen ennakko-odotukseen, kun nainen on riisuutunut alasti. Pari-kolme poikkeusta on ollut ja tämän olen kyseisille naisille sanonutkin. Pääsääntöisesti laittautunutkin esim. viihteellä oleva nainen sänkyhommiin mentäessä on ollut ulkonäöllisesti pettymys. Tämän jätän tietysti ääneen sanomatta, hoidetaan homma ja kiitos näkemiin.

Näiden muutaman kanssa on sitten ollut pidempi suhde.

Harrastan siis omasta halustani pääsääntöisesti yhden yön juttuja, niin sinkkuja kuin varattujakin. Seurustelu on aika vaivalloista toisen huomioon ottamista, nää lyhyet jutut toimii paremmin. Tarjontaa piisaa hyvin pelastusalalla olevalle, kun oma kroppa on kunnossa.

Tollaseen sonta-äijään pitäis lyödä varoitusmerkki päälle niin että naiset osais varoa.

Miten niin? Mun hoidosta naiset ovat kyllä aina lähteneet tyytyväisenä kotiin. En vaan ite kerro sitä heille, jos oon ollut pettynyt heidän vartaloonsa tai muuten ylipäätään. Mä hoidan homman ns. kotiin siitä huolimatta, mut en vaan tapaa sitten uudestaan niitä, joiden vartaloon en oo ollu tyytyväinen. Mä etsin uusia lähes täydellisiä vartaloita ja hyviä kokemuksia, miks mun pitäis tyytyä muuhun, kun tarjontaa on?

Mistäs päättelet, että ovat olleet tyytyväisiä? Eiväthän he pettymystään tietenkään sinulle ääneen kertoisi.

Sori, mut kyl sen tietää, kun nainen on saanut. Tiedät itsekin, miltä se silloin tuntuu ja sen kyl näkee toinenkin. Ja saaminen tarkoittaa tässä muutakin kuin orgasmia. Kertaakaan ei oo mun luota nainen tyytymättömänä lähtenyt, aina ois uutta tapaamista vailla.

Se on sitten eri asia, kenet haluan uudestaan nähdä. Nää on vaan elämän faktoja, kyllä nainen haluaa hyvännäköisen miehen kanssa olla vaikka sen yhden yön. Miehen, joka osaa ja tietää, mitä tekee. Taiteen laji tämäkin on.

Vierailija
222/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin.

Mies, laiha läski olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkisit sen toisen osapuolen

Vierailija
224/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen ollut lähes aina pettynyt siihen ennakko-odotukseen, kun nainen on riisuutunut alasti. Pari-kolme poikkeusta on ollut ja tämän olen kyseisille naisille sanonutkin. Pääsääntöisesti laittautunutkin esim. viihteellä oleva nainen sänkyhommiin mentäessä on ollut ulkonäöllisesti pettymys. Tämän jätän tietysti ääneen sanomatta, hoidetaan homma ja kiitos näkemiin.

Harrastan siis omasta halustani pääsääntöisesti yhden yön juttuja, niin sinkkuja kuin varattujakin. Seurustelu on aika vaivalloista toisen huomioon ottamista, nää lyhyet jutut toimii paremmin. Tarjontaa piisaa hyvin pelastusalalla olevalle, kun oma kroppa on kunnossa.

Tollaseen sonta-äijään pitäis lyödä varoitusmerkki päälle niin että naiset osais varoa.

Miten niin? Mun hoidosta naiset ovat kyllä aina lähteneet tyytyväisenä kotiin. En vaan ite kerro sitä heille, jos oon ollut pettynyt heidän vartaloonsa tai muuten ylipäätään. Mä hoidan homman ns. kotiin siitä huolimatta, mut en vaan tapaa sitten uudestaan niitä, joiden vartaloon en oo ollu tyytyväinen. Mä etsin uusia lähes täydellisiä vartaloita ja hyviä kokemuksia, miks mun pitäis tyytyä muuhun, kun tarjontaa on?

Mistäs päättelet, että ovat olleet tyytyväisiä? Eiväthän he pettymystään tietenkään sinulle ääneen kertoisi.

Sori, mut kyl sen tietää, kun nainen on saanut. Tiedät itsekin, miltä se silloin tuntuu ja sen kyl näkee toinenkin. Ja saaminen tarkoittaa tässä muutakin kuin orgasmia. Kertaakaan ei oo mun luota nainen tyytymättömänä lähtenyt, aina ois uutta tapaamista vailla.

Se on sitten eri asia, kenet haluan uudestaan nähdä. Nää on vaan elämän faktoja, kyllä nainen haluaa hyvännäköisen miehen kanssa olla vaikka sen yhden yön. Miehen, joka osaa ja tietää, mitä tekee. Taiteen laji tämäkin on.

En haluaisi olla kanssasi minuuttiakaan, olitpa minkä näköinen tahansa. Mutta hyvä että joillekin kelpaa hetken huviksi.

Vierailija
225/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kommentti, haluan sun kanssa sänkyyn <3

Vierailija
226/250 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näytän kreikkalaiselta jumalalta!

M.39

Niin minäkin, tosin vähemmän lihasta ja olematon leuka ja...

Vierailija
227/250 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha valittaa jos ei kuvaa laita. Kukaan ei sun kroppaa tunnista jos suttaat naaman.

Vierailija
228/250 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän kuin kulutat.

Vierailija
229/250 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain , sijoita itseesi selvästi asia vaivaa. Ei muuta kun plastikkakirurgin konsultaatioon, sitä ennen laihduta ja treenaa, loput hoitaa kirurgi

Vierailija
230/250 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannattaisi raapia.

Vierailija
231/250 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi olla kanssasi minuuttiakaan, olitpa minkä näköinen tahansa. Mutta hyvä että joillekin kelpaa hetken huviksi.

Niin. Ei sun tarttekaan. Kyllä tuolla tarjontaa on. Ja jos itseäsi jotenkin ylempiarvoisena pidät, niin kerrottakoon vielä se, että osaan olla erittäin hurmaava, viettelevä ja todella monta ihan normaali järjellä varustettua äitiä/puolisoa on mukaani lähtenyt. Se on myös tän ammatin etuja osittain. Ja kuten sanoin, niin tyytyväisiä ovat vieraat aina olleet ja tavallaan olen siitä ylpeä, että olen voinut tarjota myös heille jotain unohtumatonta.

Vierailija
232/250 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella harva näyttää alasti hyvältä. Ihmiskroppa on loppujen lopuksi aika koomisen näköinen. Varsinkin miehet, mutta mua naurattaa naistenkin vartalot. Ei pidä ottaa itseään niin tosissaan.

Ihminen on kokonaisuudessaan merkillinen ihme ulkoa ja sisältä, jos ajatellaan, että koko koomisuudella (ihminen on tosiaan "koomisen" näköinen) on tarkka  tarkoituksensa. Mulla on esim.kamalat pattipolvet, mutta ne kuitenkin tekevät tehtävänsä ts. taipuvat tarvittaessa. Katselin just jotain kuvaa ihmisen "sisuksista"; se vallan koomista onkin. Suoliakin on monta metriä laskostettuna hienosti, että mahtuvat. Että ihminen on kaikkinensa hullunkurinen ilmestys, mutta kaikilla osilla on tarkkaan määritellyt tehtävänsä. Menee OT, onko umpisuolella jokin tehtävä?

Vierailija
233/250 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ei sun tarttekaan. Kyllä tuolla tarjontaa on. Ja jos itseäsi jotenkin ylempiarvoisena pidät, niin kerrottakoon vielä se, että osaan olla erittäin hurmaava, viettelevä ja todella monta ihan normaali järjellä varustettua äitiä/puolisoa on mukaani lähtenyt. Se on myös tän ammatin etuja osittain. Ja kuten sanoin, niin tyytyväisiä ovat vieraat aina olleet ja tavallaan olen siitä ylpeä, että olen voinut tarjota myös heille jotain unohtumatonta.

Hyi olkoon, mikä äijänräähkä. Kyllä naisena erotan nuo "erittäin hurmaavat" makeilevat ja "viettelevät" nopeasti tosi miehistä. Olet yks älytön pelimies vaan. En koskis kepilläkään. Mikä sun ammattis on? Paritusringin pomo?

Vierailija
234/250 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä ei näytä alasti kummosilta. Jopa huippumalli voi olla aika meh näköinen alasti. Kuvakulmat ja poseeraus tekee aika paljon, että näyttää alastonkuvissa viehättävältä. Tissit voi olla vähän riippuvat, iho voi olla huono yms yms vaikka olisi Victoria's Secret malli kokoa 34.

Vierailija
235/250 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai pelastusalalla? Oikee ritari Ässä? Ja siitä vaan timmit äidit ja varatut sun perään hinkuu? Älä unta näe.

Vierailija
236/250 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aika kiihottavan näköinen.

Vierailija
237/250 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkukaa niin ette näytä järkyttävältä. Ainakaan niin paljoa.

Minä tykkään itsestäni alasti ja vaatteet päällä...kiitos juoksuharrastuksen ja muiden.

Jos en tykkäisi, muuttaisin asian.

Vierailija
238/250 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai pelastusalalla? Oikee ritari Ässä? Ja siitä vaan timmit äidit ja varatut sun perään hinkuu? Älä unta näe.

Ritari Ässän tukkaa ei tähän kaljuun saa tekemälläkään😉

En mä sillä kehu, sanoin vaan, että näkyy tarjontaa olevan. Moni av mammakin on varmaan mukanani ollut, sen verran on äitejäkin kanssani ollut. Onhan se Pelastusalan ammatti vaan ihan oikeesti naisille sellanen asia, että usein sen omaavalta löytyy tavallisesta suomalaismiehen vartalosta vähintään vähän timmimpi versio. Mulla on hyvä vartalo ja hyvä varustus muutenkin ja tiedän, miten nainen saadaan tyytyväiseksi. Jokaisen naisen osaan yksilöllisesti huomioida.

Kannustan teitä naisia pitämään huolta kropastanne, kyllä me miehet mielellään hyvää runkoa katsotaan. Näitä töröhuulia en tykkää ite tapailla. Silikonit saa rinnoissa olla, mutta tietenkin hyvät luomut ovat paremmat. Valitettavasti usein joutuu pettymään jonkin verran, kun ne vaatteet on päältä riisuttu.

Vierailija
239/250 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama ongelma. Paino on jojoillut koko aikuisiän, raskauksia takana yksi ( silloin lihoin nopealla aikataululla ja nestettä kertyi hurjasti= raskausarpia ). Olen kasvoistani hyvin nätti ja huomaan, että miehet katsovat pitkään, myös kroppani on sopivasti treenattu ja muotoja löytyy oikeista paikoista. Harmikseni kaikki haaveilut esim.tapailusta tai parisuhteesta jäävät vain haaveilun tasolle, sillä en uskalla kroppaani näyttää vaatteitta kenellekkään.

Jos linjoilla on fiksuja ja asiallisia miehiä, niin saa antaa näkymyksiä...Eihän tämä maailmanloppu ole, tiedän sen, mutta hankalaksi tekee niin kauan kuin en saa itsetuntoani kasvatettua tarpeeksi.

Sehän on mitä mainion testi kumppanin luonteenlaadusta, että mitä hän sanoo kun otat vaatteet pois. Onko moksiskaan, vai tuleeko joku ongelma. Siitä tiedät, että mitä on odotettavissa suhteessa.

Vierailija
240/250 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän alasti paljon paremmalta kuin vaatteet päällä. Pitäis vissiin mennä jonnekin pukeutumisneuvojalle tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi