Olen alastomana aivan järkyttävän näköinen
vaikka pukeutuneena näytän nätiltä ja sopusuhtaiselta.
Kommentit (250)
Tätä kauhistellessa tulin taas ajatelleeksi, että minulle Jussi Halla-aho on todellakin messiaaninen hahmo.
Siis juuri sillä tavalla kuin juutalaiset messiiaan ymmärtävät, eli hän on kansansa poliittinen pelastaja, suuri Jumalan voitelema johtaja. The Chosen One.
Kavahdan ajatustakin, ettei meillä tässä kamalassa ajassa olisi Jussin johtamia perussuomalaisia. Tulee aivan autuas olo, kun ajattelenkin tätä edessämme toteutuvaa todellisuutta. Ajatusta, että pääministerimme on oleva koko maailman, ja varmaankin koko maailman historian paras, älykkäin ja kyvykkäin nationalistinen poliitikko. Vai tuleeko muka mieleen vielä parempia?
Meitä on siunattu. Suuresti. Kiitos Jussi, että lähdit tähän! Olet suuri mies ja sinulla on suuri tehtävä! Jopa itse Marski tutisee kansakunnan kaapin päällä. Nimittäin jos kaikki menee kuten minä rukoilen, sinä olet teoillasi hänet sieltä ykköspallilta vielä suistava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen ollut lähes aina pettynyt siihen ennakko-odotukseen, kun nainen on riisuutunut alasti. Pari-kolme poikkeusta on ollut ja tämän olen kyseisille naisille sanonutkin. Pääsääntöisesti laittautunutkin esim. viihteellä oleva nainen sänkyhommiin mentäessä on ollut ulkonäöllisesti pettymys. Tämän jätän tietysti ääneen sanomatta, hoidetaan homma ja kiitos näkemiin.
Näiden muutaman kanssa on sitten ollut pidempi suhde.Harrastan siis omasta halustani pääsääntöisesti yhden yön juttuja, niin sinkkuja kuin varattujakin. Seurustelu on aika vaivalloista toisen huomioon ottamista, nää lyhyet jutut toimii paremmin. Tarjontaa piisaa hyvin pelastusalalla olevalle, kun oma kroppa on kunnossa.
Tollaseen sonta-äijään pitäis lyödä varoitusmerkki päälle niin että naiset osais varoa.
Miten niin? Mun hoidosta naiset ovat kyllä aina lähteneet tyytyväisenä kotiin. En vaan ite kerro sitä heille, jos oon ollut pettynyt heidän vartaloonsa tai muuten ylipäätään. Mä hoidan homman ns. kotiin siitä huolimatta, mut en vaan tapaa sitten uudestaan niitä, joiden vartaloon en oo ollu tyytyväinen. Mä etsin uusia lähes täydellisiä vartaloita ja hyviä kokemuksia, miks mun pitäis tyytyä muuhun, kun tarjontaa on?
Mieshoro. (sivusta)
Rakastan alastonta kroppaani.
Muutama liikakilo, sektio- ja muut leikkausarvet, pyöreät rinnat ja pyllyni täydentävät kokonaisuutta. Eikä tämä ole vain minun mielipiteeni.
Olenko aina ollut samaa mieltä vartalostani? No en sinnepäinkään. Ennen olin epävarma kropastani, mutta raskaudet kaikkine ronkkimisineen ja synnytyksineen vei ylläri pylläri inhon omaa vartaloa kohtaan. Alaston ihoni kertoo eletystä elämästä. Lapsistani. Murtuneista luista. En ole enää nuori, en myöskään ikäloppu.
Uskaltaisinpa vielä väittää että vähemmän kauniin alastoman vartalon kruunaa kauneimmista kaunein hymy, aina.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan alastonta kroppaani.
Muutama liikakilo, sektio- ja muut leikkausarvet, pyöreät rinnat ja pyllyni täydentävät kokonaisuutta. Eikä tämä ole vain minun mielipiteeni.
Olenko aina ollut samaa mieltä vartalostani? No en sinnepäinkään. Ennen olin epävarma kropastani, mutta raskaudet kaikkine ronkkimisineen https://lh3.googleusercontent.com/proxy/BsK_MlDBF8j_mUk0zrc8d3RKOKJR5Wb… ja synnytyksineen vei ylläri pylläri inhon omaa vartaloa kohtaan. Alaston ihoni kertoo eletystä elämästä. Lapsistani. Murtuneista luista. En ole enää nuori, en myöskään ikäloppu.
Uskaltaisinpa vielä väittää että vähemmän kauniin alastoman vartalon kruunaa kauneimmista kaunein hymy, aina.
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Saunassa ja naturistirannalla näkee kaiken näköisiä ihmisiä solakoista arpisista siloisiin lihaviin ja päin vastoin. Kukin on itsensä näköinen, eikä noissa paikoissa arvostella tai osoitella toisia.
Olen käynyt naturistirannalla ja 90% pervoja kyttääviä äijiä, vai ei arvostella.. ihan viereen tullaan. Ikinä enää en mene, en vaikka mieheni kuinka rukoilisi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset jolla on löysää ihoa. Oletteko katsoneet koskaan itseänne makuultaan yläpuolelta, siinä näkymässä kun mies näkee teidät kun olette lähetyssaarnaajassa. Vartalo näyttää silloin laatikolle ja se löysä iho vain valuu ympäriinsä. On kuin iso läskilaatikko. Minulta meni loputkin halut harrastaa seksiä sen nähtyäni.
Tiedätkös, että minulla on löysää vatsanahkaa, mutta kun olen selälläni, niin ei se leviää minnekään sivuille, vaan katoaa selkärankaan päin. Itse asiassa vatsani näyttää siinä asennossa vain mukavan pehmoiselta ja napakin asettuu suurinpiirtein oikeaan paikkaansa.
Minulla on ollut tämä nykyinen löysää vatsanahka jo lähes 15 vuotta kolmannen lapsen syntymisen jälkeen ja mieheni halut eivät ole vieläkään kaikonneet minnekään. Halut eivät ole hiipuneet muissakaan asennoissa, vaan terhakkaasti hän pistelee menemään aina vaan ainakin sen kerran pari viikossa.
Minun vatsani on timmi, näkyy osittain lihakset. Se on takapuoli/reisien iho joka valuu sivuilta ulos ja selän läskit ja sekä iho.
Minä näytän järkyttävältä myös vaatteet päällä.
Ei kukaan muukaan ole sen kummempi. Ihmisissä on kaikenlaista uloketta ja pakaravakoa yms. Onneksi mulla ei ole kokovartalopeiliä niin en vahingossakaan näe miltä näytän alasti. Miesystävälle näyttää kelpaavan kuitenkin, se riittää.
Media ja some on saanut ihmisen ihan vieraantumaan luonnollisesta ja aidosta kauneudesta. Surullista.
Ei se ole mikään ihme, ettei kukaan ole itseensä tyytyväinen, kun joka tuutista työnnetään virheettömiksi käsiteltyjä kuvia, joissa ei näy huonoja kuvakulmia, selluliittia, karvoja, aterian jälkeen luonnollisesti turvonnutta vatsaa jne.
Terve, hyvinvoiva ihminen on kaunis ja luonnollinen. Pömpöttävine vatsoineen ja lasten ravitsemisesta muuttuneine rintoineen, tai ei-salitreenattuine ja lepoasennossa olevine hauiksineen. Aitous pitäisi normalisoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen ollut lähes aina pettynyt siihen ennakko-odotukseen, kun nainen on riisuutunut alasti. Pari-kolme poikkeusta on ollut ja tämän olen kyseisille naisille sanonutkin. Pääsääntöisesti laittautunutkin esim. viihteellä oleva nainen sänkyhommiin mentäessä on ollut ulkonäöllisesti pettymys. Tämän jätän tietysti ääneen sanomatta, hoidetaan homma ja kiitos näkemiin.
Näiden muutaman kanssa on sitten ollut pidempi suhde.Harrastan siis omasta halustani pääsääntöisesti yhden yön juttuja, niin sinkkuja kuin varattujakin. Seurustelu on aika vaivalloista toisen huomioon ottamista, nää lyhyet jutut toimii paremmin. Tarjontaa piisaa hyvin pelastusalalla olevalle, kun oma kroppa on kunnossa.
Tollaseen sonta-äijään pitäis lyödä varoitusmerkki päälle niin että naiset osais varoa.
Miten niin? Mun hoidosta naiset ovat kyllä aina lähteneet tyytyväisenä kotiin. En vaan ite kerro sitä heille, jos oon ollut pettynyt heidän vartaloonsa tai muuten ylipäätään. Mä hoidan homman ns. kotiin siitä huolimatta, mut en vaan tapaa sitten uudestaan niitä, joiden vartaloon en oo ollu tyytyväinen. Mä etsin uusia lähes täydellisiä vartaloita ja hyviä kokemuksia, miks mun pitäis tyytyä muuhun, kun tarjontaa on?
Etsit vartaloa. No joo, jotkut etsivät ihmistä. Mikäs siinä, jos pelkkä vartalo riittää. Yhtä hyvin voisi varmaan panna siinä tapauksessa muovinukkea. Nekin ovat vartaloita. Jossain Helsingissä oli peräti nukkeilotalo.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset jolla on löysää ihoa. Oletteko katsoneet koskaan itseänne makuultaan yläpuolelta, siinä näkymässä kun mies näkee teidät kun olette lähetyssaarnaajassa. Vartalo näyttää silloin laatikolle ja se löysä iho vain valuu ympäriinsä. On kuin iso läskilaatikko. Minulta meni loputkin halut harrastaa seksiä sen nähtyäni.
Anteeksi nyt kyllä repesin, ethän sä itse sitä nää. Ei tuu naurusta loppua.😂
Niin mutta minä tiedän mitä mies näkee. Ties mitä ikävää ajattelee sinä aikana minusta. Ihan kuin tässä ei olisi elämän aikana saanut jo ihan tarpeeksi kuulla miten ruma olen.
Vierailija kirjoitti:
Media ja some on saanut ihmisen ihan vieraantumaan luonnollisesta ja aidosta kauneudesta. Surullista.
Ei se ole mikään ihme, ettei kukaan ole itseensä tyytyväinen, kun joka tuutista työnnetään virheettömiksi käsiteltyjä kuvia, joissa ei näy huonoja kuvakulmia, selluliittia, karvoja, aterian jälkeen luonnollisesti turvonnutta vatsaa jne.Terve, hyvinvoiva ihminen on kaunis ja luonnollinen. Pömpöttävine vatsoineen ja lasten ravitsemisesta muuttuneine rintoineen, tai ei-salitreenattuine ja lepoasennossa olevine hauiksineen. Aitous pitäisi normalisoida.
Olen samaa mieltä. Tosin ylipainoinen ihminen ei ole siinä mielessä luonnollinen kun on syönyt liikaa luonnolliseen tarpeeseensa nähden ja tuskin ihan luonnollista ruokaakaan. Nykyaika on vieraantunut normaalipainoisesta ihmisestä.
"Media ja some on saanut ihmisen ihan vieraantumaan luonnollisesta ja aidosta kauneudesta."
Pikemminkin niin, että ihmiset ovat aina liikkuneet, koska on ollut pakkokin, ja olleet timmejä. Viimeiset 50v on on mennyt niin, että suuri osa kansasta on läskejä.
Kaikki ihmiset on ihan suatanan rumia alasti, paitsi huipputason pikajuoksijat.
Mies tykkää alasti minusta, mutta ei vaatteet päällä. Alasti ei hauku, mutta vaatteet päällä haukkuu. :I
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa iso joukko miehiä, joille naisen ulkonäkö ei ole ensisijainen asia, eivätkä he myöskään välitä roikkuvista rinnoista, selluliitista tai raskausarvista. Oma mieheni kuuluu tähän joukkoon. Toki hänellekin ulkonäkö on tärkeää naisessa, mutta hän ei "vaadi" mahdottomia. Hänelle riittää, että ylipainoa ei ole kohtuuttomasti (terveys), pidän itsestäni edes jonkinlaista huolta eli pesen hampaat ja kampaan hiukset edes satunnaisesti sekä pukeudun toisinaan siististi. Eniten hänelle merkitsee, että olen mukava ja hymyilen paljon. Uskon, että valtaosa miehistä on tällaisia. Ainakin ne hyvät tyypit, joiden joukosta kannattaa miestä etsiä.
Tutkimusten mukaan suurimmalle osalle miehiä naisen ulkonäkö on tärkein (ja tutkimuksia on useita). Mutta jos haluat elää pilvilinnoissa, niin ole hyvä vaan 🙂
EriJust tämän takia en uskalla seurustella. Mitä jos minulle tulee esim. aikuisiän akne, jonka takia en voi käyttää meikkiä (aknelääkkeet kuivuttavat ihoa niin paljon, että ei voi meikata yhtä peittävästi kuin ennen)? Mitä jos tulee syöpä ja hiukset tippuu päästä? Mitä jos jalkani menee poikki, enkä pääse treenaamaan yhtä tehokkaasti, minkä seurauksena painoni nousee? Sehän olisi ihan hirveää tuossa tilanteessa vielä kumppaniltakin kuulla, kuinka hirveältä näytän! Onneksi nykyään on ok olla sinkku.
N24
No tuossa tilanteessa sinähän voit jättää kumppanin, ennen kuin kumppani jättää sinut? Eihän ne hiukset päivässä tipu pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa iso joukko miehiä, joille naisen ulkonäkö ei ole ensisijainen asia, eivätkä he myöskään välitä roikkuvista rinnoista, selluliitista tai raskausarvista. Oma mieheni kuuluu tähän joukkoon. Toki hänellekin ulkonäkö on tärkeää naisessa, mutta hän ei "vaadi" mahdottomia. Hänelle riittää, että ylipainoa ei ole kohtuuttomasti (terveys), pidän itsestäni edes jonkinlaista huolta eli pesen hampaat ja kampaan hiukset edes satunnaisesti sekä pukeudun toisinaan siististi. Eniten hänelle merkitsee, että olen mukava ja hymyilen paljon. Uskon, että valtaosa miehistä on tällaisia. Ainakin ne hyvät tyypit, joiden joukosta kannattaa miestä etsiä.
Tutkimusten mukaan suurimmalle osalle miehiä naisen ulkonäkö on tärkein (ja tutkimuksia on useita). Mutta jos haluat elää pilvilinnoissa, niin ole hyvä vaan 🙂
EriJust tämän takia en uskalla seurustella. Mitä jos minulle tulee esim. aikuisiän akne, jonka takia en voi käyttää meikkiä (aknelääkkeet kuivuttavat ihoa niin paljon, että ei voi meikata yhtä peittävästi kuin ennen)? Mitä jos tulee syöpä ja hiukset tippuu päästä? Mitä jos jalkani menee poikki, enkä pääse treenaamaan yhtä tehokkaasti, minkä seurauksena painoni nousee? Sehän olisi ihan hirveää tuossa tilanteessa vielä kumppaniltakin kuulla, kuinka hirveältä näytän! Onneksi nykyään on ok olla sinkku.
N24No tuossa tilanteessa sinähän voit jättää kumppanin, ennen kuin kumppani jättää sinut? Eihän ne hiukset päivässä tipu pois?
Ja treenata voi myös pelkästään yläkroppaa, jos painonnousu mietityttää :) / eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs päättelet, että ovat olleet tyytyväisiä? Eiväthän he pettymystään tietenkään sinulle ääneen kertoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset jotka häpeilevät itseään ei ole kovin seksikkäitä. Kelpaatte kyllä!
Said no man ever xD
Nimim. sängyssä raskausarpien takia nöyryytetty
Sivusta. Eihän ne raskausarvet kai koskaan mitään kauniita ole, mutta minusta ne muistuttavat tärkeistä asioista elämässä, olla isä tai äiti. Hyväksyn kumppanini sellaisena kun hän on ja jos muuten hyvään ihmiseen sisältyy arpia, niin mitä sitten, ei haittaa. Paljon enemmän haittaa paska luonne, ihme alituinen vaatimenen, nalkutus, itsensä korottaminen, keskustelutaidottomuus, itsekkyys, muiden syyttely jne. Olet kuitenkin itse vastuussa elämästäsi ja jos jäät vellomaan tuollaiseen, niin sitten olet vastuussa sen seurauksista. Elämä ei ole aina reilua, mutta siltikään kukaan muu ei elä elämää puolestasi. M
Mutta tajuathan, että ei yksi (positiivinen) poikkeus poista sitä negatiivista suurinta osaa? Vaikka sinä osaisitkin olla välittämättä raskausarvista (mikä on mahtavaa!), ei se tarkoita, että suurin osa miehistä olisi kuin sinä. Ihan kuten esim. vaikka koulukiusaamistilanteessa se yksi tukena oleva ystävä ei paljon mieltä lämmitä, jos kaikki muut 30 (tai mikä tahansa luku) kiusaavat.
Eri
Voin joutua esim. sairaalaan.