Tapaamiset peruuntui ja mies itse blokkasi!
Analysoikaapa minulle tämä tilanne, kun saatan olla jotenkin sokea omassa asiassani.
Olemme erään miehen kanssa pitäneet taas yhteyttä melkein vuoden tauon jälkeen, ja tavanneetkin kerran joitakin viikkoja sitten. Tuolloin miehellä oli kiire pois luotani, mistä vähän pahastuin ja sanoin miehelle jälkikäteen, että sain kiirehtimisestä vaikutelman kuin hänellä olisi joku muu, joten meidän ei kannata olla yhteydessä.
Mies on kuitenkin pitänyt yhteyttä ja minä olen vastaillut. Meidän on pitänyt nähdä, mutta ensimmäinen tapaaminen peruuntui, kun mies odotti tietoa, onko altistunut koronalle. Toisesta tapaamisesta sovittiin vähän epämääräisesti tyyliin "ensi viikolla" ja mies itse ehdotti sitä. Seuraavalla viikolla ei itsellänikään olisi oikein ollut aikaa tavata ja olin tosi väsynyt, joten ensin olin helpottunut, kun mies sanoi olevansa tosi kiireinen. Mutta sitten jälkijättöisesti harmistuin kuitenkin, ja viestitin miehelle, että kumman vaikeaa tuntuu tapaaminen olevan. Mies vastasi, ettei ymmärrä mitä tarkoitan. Kertasin sitten nuo yllä olevat kolme tilannetta hänelle ja totesin, että hänellä ei tunnu olevan aikaa tapaamiseen, joten ei ilmeisesti oikeasti halua nähdä. Ja silloin mies blokkasi minut saman tien! Miksi ihmeessä?
Mies itse on ehdottanut tapaamisia ja pitänyt enemmän yhteyttä, joten en ymmärrä blokkaamista. Jos olisin itse pommittanut häntä, niin ymmärtäisin ehkä paremmin. Ei olla kuitenkaan enää mitään nuoria, joten koen blokkaamisen todella satuttavaksi. Olemme tunteneet jo 15 vuotta, eli mistään nettideittituttavuudesta ei ole kyse.
Miksi minut blokattiin? Oliko miehen vain mahdoton sanoa suoraan, ettei halua tavata? Miksi sitten ehdotti itse?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Onko mies keski-ikäinen? Ne on viime aikoina keksineet ton blockaamisen. Yksi nettideitti blockasi mut, kun olin viikonloppuna sukujuhlissa eikä musta kuulunut :-D Siihen asti oltiin koko viikko viestitelty. En osaa sanoa mitä miehet tolla blockaamisella viestii.
On keski-ikäinen. Ei ole koskaan ennen blokannut, olemme tunteneet tosiaan pitkään, vaikka välillä on ollut pitkiä aikoja, ettemme ole olleet yhteydessä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Väistit luodin. Anna olla.
Eli mikä se luoti olisi ollut?
Mielipiteitä blokkaamisen syyhyn olisin ollut kiinnostunut kuulemaan. Onko tarkoitus juuri että käyttäisin aikaani sen miettimiseen?
ap
En jaksanut lukea kuin pari riviä alusta mutta suosittelen että käyt nyt illalla suihkussa jo ja aamulla sitten ajoissa kouluun
Yrittää saada sut juoksemaan perässä. Kannattaa vaan unohtaa.
Miehellä oikea asenne. Ei jaksa kuunnella ruikutusta ja kylmän viileästi blokkaa pois epämiellyttävät henkilöt. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oikea asenne. Ei jaksa kuunnella ruikutusta ja kylmän viileästi blokkaa pois epämiellyttävät henkilöt. Arvostan.
Vuodesta toiseen elät yksin, koska yksikään nainen ei kelpuuta sinua.
Arvostan heitä
ohis
Jätit kertomatta, että pääsikö mies tyhjentämään kassinsa sinuun, kun tapasi??
Jo avausviestisi perusteella vaikutat aika raskaalta ihmiseltä.
Tässä saattaa olla taustalla sellainen juttu, että mies nopeasti tajusi että sinun kanssasi asioiminen vie paljon enemmän kuin mitä se antaa, ja hän teki nopean toimenpiteen jolla blokkasi sinut imemästä enempää hänen aikaansa ja henkisiä voimavarojaan.
Vierailija kirjoitti:
Jätit kertomatta, että pääsikö mies tyhjentämään kassinsa sinuun, kun tapasi??
Ei päässyt.
ap
Jos mulla on elämässä kiireitä ja etsisin suhdetta, en hukkaisi aikaa ihmiseen joka mankuu tapaamaan ja sitten kun en ehdi, alkaa analysoida mun kiireitä.
Aika sekavalta kuulostaa toi teidän touhu
Tuommoisen tivaajan ja kiukuttelijan minäkin blokkaisin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Havaitsen myös rivien välistä pientä pelaamista naisen ohelta. Ilmeisesti vanhemmatkin naiset harrastaa tätä.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies keski-ikäinen? Ne on viime aikoina keksineet ton blockaamisen. Yksi nettideitti blockasi mut, kun olin viikonloppuna sukujuhlissa eikä musta kuulunut :-D Siihen asti oltiin koko viikko viestitelty. En osaa sanoa mitä miehet tolla blockaamisella viestii.
Oho!
Ovat oikein joukolla keksineet blokkailun?
Tulkinta: mies ei ole sinusta kovinkaan kiinnostunut.
Vastasi sun kysymykseen että ei ilmeisesti halua kaan nähdä, ei osannut kirjottaa sitä vaan teki sen blokkaamalla.
Löydät ehkä vielä paremman miehen, joka osaa ilmaista itseään.
Olisi kannattanut pitää mölyt mahassa. Mies näki sun todellisen luonteen ja päätti, ettei halua olla tekemisissä.