Olen alastomana aivan järkyttävän näköinen
vaikka pukeutuneena näytän nätiltä ja sopusuhtaiselta.
Kommentit (250)
Tämä on kyllä surullista luettavaa. Mä ainakin olen päättänyt ihailla omaa kehoani. Olen terve ja pystyn kehollani erilaisiin asioihin, se myös tuottaa mulle tyydytystä. Rakastan vartaloani. Se ei ole täydellinen, mutta sen kanssa elän, joten olen päättänyt kunnioittaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ja minulla toisinpäin. Alasti oon nätti, kun näkyy ne vartalon muodot. Minulla tiimalasivartalo, todella kapea vyötärö. Mikä kyllä sitten hukkuu paitoihin, ehkä hihattomat topit on sellaisia mistä näkee. Kun jos yläosa on sopiva rinnoista, on se liian löysä vyötäröltä. Ja missään bikineissä saati alasti ei viitsi kulkea. Ei mun toki tarvitse tuolla kulkea niin että kaikki näkee, mutta olisi se kiva pitää istuvia vaatteita.
Kuva?
Vaatteilla pystyy korostamaan parhaimpia puoliaan ja piilottamaan huonoja. Alasti ei pysty peittämään mitään. Itse olen hoikka ja urheilullinen, syön terveellisesti. Silti alasti en ole mikään erityisen hyvännäköinen vartaloltani . Ainakaan omasta mielestä. Mutta eipä tuo haittaa.
Ihminen on lajina aika ruma. Miettii esim lintuja. Vaikka riikinkukkoa. On muuten upea näky, ilman mitään silikoneja, meikkejä ja irtohiuksia. Luonnostaan kaunis.
Naiset jotka häpeilevät itseään ei ole kovin seksikkäitä. Kelpaatte kyllä!
Vierailija kirjoitti:
....nips....
Kerran huomasin kun menin porukassa uimaan kesällä uusien ihmisten seurassa, että yksi porukasta outoontui tai vaikutti tuntevan vastoinmielisyyttä hieman kun otin keskivartalon paljaaksi. Porukan lihavin mies sen sijaan innostui iskemään minua, ehkä arvioi joko tietoisesti tai alitajuisesti että olenkin melko sopivan rumuinen että kannattaa kokeilla.
Höpsö, ihastui sisäiseen kauneuteesi. Toihan kuulostaa, että uskot joihinkin tasoihin. Miten miehen vatsamakk... öö eikun siis sielu, oliko nätti?
Arvostakaa kehoanne ja hoitakaa sitä. Se on sinun kotisi. Kyllä se tekee parhaansa, kun vaan hoidat sitä oikein. Annat ruokaa, lepoa ja liikuntaa. Ole kiltti sille. Kehu. Silitä.
Niin monet asiat ei ole itsestäänselviä.
Todella harva näyttää alasti hyvältä. Ihmiskroppa on loppujen lopuksi aika koomisen näköinen. Varsinkin miehet, mutta mua naurattaa naistenkin vartalot. Ei pidä ottaa itseään niin tosissaan.
Oon minäkin tasapaksu pötkylä, vaatteilla tai ilman. Sen oon hyväksynyt, kuten myös mieheni. Helpompaa elää kun ei tartte miettiä koko ajan miltä näyttää. Ap, kaikki on kauniita omalla tavallaan!
ihmisen liharuumis luotiin peitoksi vasta syntiinlankeemuksen jälkeen, sitä ennen kaikki oli hengellistä ja kaunista, tuskin oli pippeliä ja vaginaa, oli jotain muuta ja älykästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne viisi pelottavaa kirjainta...!
Alastomassa on enemmän kuin viisi.
naked
Eikö ennemmin toisella kotimaisella, kun kerran suomalaisia ollaan? Naken.
Ymmärrän.
Itse olen imettänyt neljä lasta ja lihonut ja laihtunut kymmeniä kiloja. Rinnat roikkuu eriparisina ja kaikki muukin roikkuu. Mitään ryhdikkyyttä ei tähän kroppaan enää saisi kuin kirurgi ja siihen en aio ryhtyä. Sellaista esimerkkiä en halua näyttää lapsilleni.
Anoppinikin näyttää paremmalta, mutta näillä mennään ja mies ei ole ikinä valittanut. Hän tuntuu jumaloivan vartaloani kaikkien näiden vuosien jälkeen, joten ehkä sillä ei ole niin väliä että roikkuuko se vatsapussi vaiko ei.
Jännitän myös kovasti uimahalleja yms, mutta onneksi joka kerta olen tuntenut oloni siellä ihan normaaliksi eikä ketään tunnu kiinnostavan minun roikkuvat nahkani :)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän.
Itse olen imettänyt neljä lasta ja lihonut ja laihtunut kymmeniä kiloja. Rinnat roikkuu eriparisina ja kaikki muukin roikkuu. Mitään ryhdikkyyttä ei tähän kroppaan enää saisi kuin kirurgi ja siihen en aio ryhtyä. Sellaista esimerkkiä en halua näyttää lapsilleni.
Anoppinikin näyttää paremmalta, mutta näillä mennään ja mies ei ole ikinä valittanut. Hän tuntuu jumaloivan vartaloani kaikkien näiden vuosien jälkeen, joten ehkä sillä ei ole niin väliä että roikkuuko se vatsapussi vaiko ei.
Jännitän myös kovasti uimahalleja yms, mutta onneksi joka kerta olen tuntenut oloni siellä ihan normaaliksi eikä ketään tunnu kiinnostavan minun roikkuvat nahkani :)
Sama tilanne minulla. Hassua että minullakin on ihan hyvä itsetunto vartaloni suhteen seksissä kun mieheni tuntuu innostuvan minusta edelleen ihan yhtä lailla 20 vuoden jälkeen. Mutta uimahallit, rannat yms. ovat minulle edelleen kauhistus vaikka niissä minun ei oikeasti tarvitse enää tehdä vaikutusta kehenkään. Se omapää on joskus kummallinen.
Vierailija kirjoitti:
Todella harva näyttää alasti hyvältä. Ihmiskroppa on loppujen lopuksi aika koomisen näköinen. Varsinkin miehet, mutta mua naurattaa naistenkin vartalot. Ei pidä ottaa itseään niin tosissaan.
M36.
Uimahallissa kun käy niin onhan se karmeata katsottavaa siellä saunaosastolla. Anteeksi. Ehkä joku salilla treeanattu ei liian bodari kroppa näyttää hyvältä täysin alastomana. Mutt sitten näkee taas näitä salikundeja, että on treenattu ylävartalo ja tikkujalat, hui!
En ole kyllä itsekään hyvänäköinen täysin alasti. Pelkästään uimahousujen laittaminen jalkaan auttaa asiaan.
Ja sitten uimahallissa näkee näitä peerse-naru-bikineitä. HUi! Ei ne aina näytä kovinkaan hyvältä. Mutta ei kai siinä. Kova on itseluottamus, jos haluaa itseään esitellä. Ja huomiota hakea. Itse en pystyisi sellaisia pitämään. Otan kuitenkin muut ihmiset huomioon myös uimahallissa.
Oma vartaloni oli kaunis siihen asti, kunnes sain ensimmäisen lapseni. Jotenkin vain ihokudos löystyi, rinnat menettivät kauniin muotonsa, tuli raskausarpia, alavatsa rypistyi, allit alkoivat roikkua, pakaran alle tuli ikuinen "varapakara", alapää menetti kauneutensa, selluliitin määrä räjähti jne.
Kun tämä oli tapahtunut kolme kertaa sekä olin lihonut ja laihtunut raskauksien jälkeen, ei kroppani enää ole kaunis ilmestys alastomana. Vaatteet päällä minulla on ihan hyvä, hoikka tiimalasivartalo. On lihasta sopivasti (harrastan salilla käymistä) ja oikeilla rintsikoilla saan rinnat kauniiseen muotoon. Ehkä tällä vartalotyypillä vastaavasti selluliittiä kerääntyy helpommin. Näillä mennään.
Olen 37v ja nuoruus sekä paras kauneus meni, mutta eikös sen tavallaan kuulu mennä näin eli että se parhain loisto sijoittuu varhaisaikuisuuteen ja nyt sitten pelataan muilla tekijöillä kuten älykkyydellä, itsevarmuudella, eloisuudella, lämmöllä, viisaudella ja tietoisuudella omasta seksikkyydestä ja omasta halusta.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mitä bulls***iä! Itselleni on sängyssä ollessani sanottu vatsani olevan liian iso, tissieni liian pienet ja reisieni liian selluliittiset. Eli kyllä, nainen kelpaa sellaisena kuin on. Huoh
N24 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mitä bulls***iä! Itselleni on sängyssä ollessani sanottu vatsani olevan liian iso, tissieni liian pienet ja reisieni liian selluliittiset. Eli kyllä, nainen kelpaa sellaisena kuin on. Huoh
No eikös tuo ole aika helppo korjata kuntosalilla ja silareilla? Varmaan ihan syystä sanonut?
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Miksi mun mielestä naiset ovat alasti paremman näköisiä kuin vaatteet päällä.
Siksi että olet normaali hetero. Ei miehet katso naisia niin rumasti kuin naiset itseään.
Niin. Monet katsovat paljon rumemmin.
Ihminen on ruma, ei siitä pääse mihinkään.
Alaston ihminen... hrrrr. Ei tiedä itkeäkö vai nauraa. Nahka-apina.