Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen alastomana aivan järkyttävän näköinen

Vierailija
02.05.2021 |

vaikka pukeutuneena näytän nätiltä ja sopusuhtaiselta.

Kommentit (250)

Vierailija
41/250 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Saunassa ja naturistirannalla näkee kaiken näköisiä ihmisiä solakoista arpisista siloisiin lihaviin ja päin vastoin.  Kukin on itsensä näköinen, eikä noissa paikoissa arvostella tai osoitella toisia.

Voi kyllä niissä arvostellaan! Tietäisitpä vain.

Vierailija
42/250 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/250 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ruma alastomana, mutta se on oma salaisuuteni ja korvaan sen muilla avuilla.

Vierailija
44/250 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista on järkyn rumia vähissä vaatteissa tai alastomana. Itsekin pidän mieluummin vaatteet päällä. :D

Vierailija
45/250 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista on järkyn rumia vähissä vaatteissa tai alastomana. Itsekin pidän mieluummin vaatteet päällä. :D

Niin ovat lähes kaikki vaaleat ihmiset. Itse asiassa tosi harva nainen on mielestäni kaunis alastomana/vähissä vaatteissa ja miehissäkin näkee paljon sellaista, mikä ei silmiäni hivele. Olen nainen ja oma ruhoni ei ole nätti kuin muutamasta kohdasta.

Vierailija
46/250 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/250 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva, tai muuten ei uskota.

Vierailija
48/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä kuvittelet kaikkien muiden näyttävän alasti?

Mikään muu hengittävä olento ei ole niin ruma kuin ihminen.

Vierailija
49/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aina ollut tärkeintä miltä ihminen tuntuu, jos nyt sänkyhommia ajatellaan. Kun painautuu toisen ihoa vasten, niin siinä ei mitkään epäkohdat kauheasti paina. 

Vierailija
50/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun mielestä naiset ovat alasti paremman näköisiä kuin vaatteet päällä.

Vierailija
51/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Miksi mun mielestä naiset ovat alasti paremman näköisiä kuin vaatteet päällä.

Siksi että olet normaali hetero. Ei miehet katso naisia niin rumasti kuin naiset itseään. 

Vierailija
52/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai kummajainen, mutta minusta näytän hyvältä alasti, paremmalta kuin vaatteet päällä. Pidän kehostani, myös sen epätäydellisyydestä. Nuorena näin paljon virheitä, nyt katson rakkaudella ehkä siksi, että olen saanut rakkautta niin paljon. Olen moneen asiaan kovin tyytyväinen ja jopa kiitollinen siitä mitä luoja on suonut. N53

Vierailija
53/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen likinäköinen enkä näe peilistä kropan virheitäni, kun alastomana harvoin on myöskään lasit päässä.

Sen vuoksi pidän alastonta vartaloani oikein nättinä, kun suuret linjat ovat kutakuinkin kohdallaan.

Olen myös luomineito, niin kuin joku itseään kutsui. Kaunis sana, kiitos siitä! Luomien runsaus ei tunnu ollenkaan niin pahalta kun ajattelee itseään luomineitona.

Vierailija
54/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa, raskausarpia, vatsa röllöttää ja rinnat roikkuu.

Ehkä ei se tän päivän kauneusihanne, mutta tässä se kaikki nyt vaan mukana roikkuu. Ja en oo antanu liikaa itseäni häiritä, koitan ennemmin etsiä niitä hyviä puolia itsessäni.

Ja eikä näköjään oo peitonheilutustakaan haitannut.

Jos tämä ois jollekin toiselle ongelma niin bye bye.

Vierailija
55/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sitä ei tarvitse muiden nähdä.

Nyt tulevana kesänä satutan teidän kaikkien silmiä, kun näette mut rannalla bikineissä.

T: vaatteet päällä solakka sexbomb, ilman vaatteita merimursu

Vierailija
56/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nurin kurista, että silloin taisin pitää itseäni rumimpana ja katsoin kriittisimmin, kun olinkin oikeasti kauneimmillani. Nuori, sopusuhtainen ja synnyttämätön nainen ja silti löysin vaikka mitä virheitä itsestäni. Nyt jälkikäteen tajuan, että olinkin oikein kaunis silloin ja olen edelleenkin oikein hyvä, nyt kolmen lapsen synnyttämisen jälkeen. Nykyään pystyn katsomaan itseäni lempeämmin ja hyväksyvämmin, vaikka kyllä vartalostani näkee, että se on kokenut kaikenlaista.

Vierailija
57/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyn timmi? Itsellä on vähä ongelmia sixpäckin kanssa mutta ilkeän mä sen näyttää.

Vierailija
58/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmistä ei ole luotu kulkemaan alastomana, sen tietää jopa muslimitkin ja kaavuttavat naisensa

Vierailija
59/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko jotain anonyymiä kuvamateriaalia järkystä vartalosta niin ymmärtää millaisesta on kyse? Jotkut mitättömät jutut voi tuntua itsestä isoilta, järkyiltä.

Vierailija
60/250 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

En mene enää edes saunaan miehen kanssa koska en halua näyttäytyä alasti.