Olen alastomana aivan järkyttävän näköinen
vaikka pukeutuneena näytän nätiltä ja sopusuhtaiselta.
Kommentit (250)
Minäkin olen ruma alastomana, mutta se on oma salaisuuteni ja korvaan sen muilla avuilla.
Suurin osa suomalaisista on järkyn rumia vähissä vaatteissa tai alastomana. Itsekin pidän mieluummin vaatteet päällä. :D
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista on järkyn rumia vähissä vaatteissa tai alastomana. Itsekin pidän mieluummin vaatteet päällä. :D
Niin ovat lähes kaikki vaaleat ihmiset. Itse asiassa tosi harva nainen on mielestäni kaunis alastomana/vähissä vaatteissa ja miehissäkin näkee paljon sellaista, mikä ei silmiäni hivele. Olen nainen ja oma ruhoni ei ole nätti kuin muutamasta kohdasta.
miltä kuvittelet kaikkien muiden näyttävän alasti?
Mikään muu hengittävä olento ei ole niin ruma kuin ihminen.
Mulle on aina ollut tärkeintä miltä ihminen tuntuu, jos nyt sänkyhommia ajatellaan. Kun painautuu toisen ihoa vasten, niin siinä ei mitkään epäkohdat kauheasti paina.
Miksi mun mielestä naiset ovat alasti paremman näköisiä kuin vaatteet päällä.
M kirjoitti:
Miksi mun mielestä naiset ovat alasti paremman näköisiä kuin vaatteet päällä.
Siksi että olet normaali hetero. Ei miehet katso naisia niin rumasti kuin naiset itseään.
Olen kai kummajainen, mutta minusta näytän hyvältä alasti, paremmalta kuin vaatteet päällä. Pidän kehostani, myös sen epätäydellisyydestä. Nuorena näin paljon virheitä, nyt katson rakkaudella ehkä siksi, että olen saanut rakkautta niin paljon. Olen moneen asiaan kovin tyytyväinen ja jopa kiitollinen siitä mitä luoja on suonut. N53
Olen likinäköinen enkä näe peilistä kropan virheitäni, kun alastomana harvoin on myöskään lasit päässä.
Sen vuoksi pidän alastonta vartaloani oikein nättinä, kun suuret linjat ovat kutakuinkin kohdallaan.
Olen myös luomineito, niin kuin joku itseään kutsui. Kaunis sana, kiitos siitä! Luomien runsaus ei tunnu ollenkaan niin pahalta kun ajattelee itseään luomineitona.
Ylipainoa, raskausarpia, vatsa röllöttää ja rinnat roikkuu.
Ehkä ei se tän päivän kauneusihanne, mutta tässä se kaikki nyt vaan mukana roikkuu. Ja en oo antanu liikaa itseäni häiritä, koitan ennemmin etsiä niitä hyviä puolia itsessäni.
Ja eikä näköjään oo peitonheilutustakaan haitannut.
Jos tämä ois jollekin toiselle ongelma niin bye bye.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sitä ei tarvitse muiden nähdä.
Nyt tulevana kesänä satutan teidän kaikkien silmiä, kun näette mut rannalla bikineissä.
T: vaatteet päällä solakka sexbomb, ilman vaatteita merimursu
Aika nurin kurista, että silloin taisin pitää itseäni rumimpana ja katsoin kriittisimmin, kun olinkin oikeasti kauneimmillani. Nuori, sopusuhtainen ja synnyttämätön nainen ja silti löysin vaikka mitä virheitä itsestäni. Nyt jälkikäteen tajuan, että olinkin oikein kaunis silloin ja olen edelleenkin oikein hyvä, nyt kolmen lapsen synnyttämisen jälkeen. Nykyään pystyn katsomaan itseäni lempeämmin ja hyväksyvämmin, vaikka kyllä vartalostani näkee, että se on kokenut kaikenlaista.
Järkyn timmi? Itsellä on vähä ongelmia sixpäckin kanssa mutta ilkeän mä sen näyttää.
ihmistä ei ole luotu kulkemaan alastomana, sen tietää jopa muslimitkin ja kaavuttavat naisensa
Saisko jotain anonyymiä kuvamateriaalia järkystä vartalosta niin ymmärtää millaisesta on kyse? Jotkut mitättömät jutut voi tuntua itsestä isoilta, järkyiltä.
Sama.
En mene enää edes saunaan miehen kanssa koska en halua näyttäytyä alasti.
Voi kyllä niissä arvostellaan! Tietäisitpä vain.