Miten kukaan uskaltaa antaa noissa roskalavaryhmissä tavaraa tai siis antaa osoitteen vieraalle?
Onhan se näin korona-aikaan kätevää, mutta minua ahdistaisi.
Kommentit (10)
Osoitehan onkin ihan huippusalainen tieto
Mulla on julkinen puhelinnumero, eli osoite löytyy kyllä nimen perusteella.
Halutessaan joku saa osoitteeni paljon helpomminkin selville kuin roskalavaryhmässä.
Mitä he sillä osoitteella tekisi?
Osoitteita löytyy fonectasta vaikka kuinka, sieltä vaan hakemaan. Kauhea vaiva saada minulta osoite, sopia tapaaminen. 🤭
Ei ole tullut mieleenkään etten voisi antaa. Toisaalta asun vilkkaassa ja isossa kerrostalossa. Ehkä jos asuisin yksin jossain tiettömien teiden päässä, voisin vähän miettiäkin.
No en ala vanhoja likaisia hiekkaleluja kuljettaa mihinkään vaan teen ruokaa ym ja lelut varannut hakee ne terassilta sitten kun ehtii.
Onhan niitä kauhutrainoita, että sovitun tavaran mukana lähtee kaikki mikä irtoaa mutta ei mielestäni muutaman mädän omenan takia tarvitse alkaa pelätä.
Maaseudulla kaikki tietävät muutenkin, missä kukakin asuu. Kaupungeissa tapaamiset yleensä sovitaan kerrostalon alaovelle tai julkiselle paikalle.
Mä annoin kerran lapsen syntymäpäiväjuhlista yli jääneitä koristeita, jätin muovipussissa portaille. Pussi hävisi työpäiväni aikana kuten myös portailla ollut iso lyhty :(
Miksi tuollaista edes miettiä?