Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella ostatte kengät? Merkki, mukavuus, muu?

Vierailija
02.05.2021 |

Minä katson ensin, onko väri hyvä, ja sitten sovitan, ovatko ne mukavat. Vaikka olisivat kuinka nätit, en osta, jos eivät ole tosi mukavat jalassa.

Tänäänkin olisi ollut alennuksessa kengät, jotka olivat kauniit kuin karamelli. Mutta kävelymukavuus oli nolla. Kauppaan jäivät. Sen sijaan ostin toiset, joita ei oikeastaan edes huomannut jalassa.

Kommentit (298)

Vierailija
21/298 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nike on mun merkki, ei tartte edes sovittaa kun ne on aina kuin tehty mun jalalle, ihan täydelliset.  

Just tilasin netistä uudet ja ne oli just niin hyvät kun odotinkin. 

Jalat on erilaisia ihmisillä ja yhdelle sopii yhdet ja toiselle toiset. Mulle toi merkki. 

Vierailija
22/298 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuus ensin, ja sitten katson hintaa. En osta mitään huippukalliita, koska nykyään hinta ja merkki ei takaa laatua, mutta katson kuitenkin etten osta sellaisia halppiskenkiä jotka ovat ennenkin olleet käytössä ja kuuneet ensimmäisten 2kk aikana puhki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/298 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti pitää olla mukavat jalassa, mutta pitää näyttää myös hyvältä. 

En osta kenkiä, jotka eivät miellytä silmää. Aina on löytynyt mukavat kengät, jotka näyttävät myös hyvältä. 

Vierailija
24/298 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nirso kenkien suhteen. Katson aina ensin ulkonäköä ja sitten vasta kokeilen jalkaan niitä.

Niin minäkin, ja näin on löytynyt mukavat ja nätit kengät. En osta siis kenkiä, jos ne ei ole mukavat vaikka nätit ovatkin. 

Vierailija
25/298 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hinta

Ostatko oikeasti epämukavat kengät, jos saat halvalla? Eihän siinä ole minkään valtakunnan järkeä.

Minä ostan kaikki kengät ja vaatteeni alennusmyynneistä. Ei se alhaisempi hinta tarkoita, ettei olisi mukavat kengät. 

Vierailija
26/298 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana mukavuus ja materiaali, sitten ulkonäkö ja hintaakin joudun katsomaan.

Vierailija
27/298 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuus ja monikäyttöisyys, lämpimät goretex tennarit

Vierailija
28/298 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hinta

Ostatko oikeasti epämukavat kengät, jos saat halvalla? Eihän siinä ole minkään valtakunnan järkeä.

Minä ostan kaikki kengät ja vaatteeni alennusmyynneistä. Ei se alhaisempi hinta tarkoita, ettei olisi mukavat kengät. 

Tämä mullakin. Kyttään aina laadukkaita, omalle jalalleni sopivia kenkiä alennusmyynneistä.

Vierailija
29/298 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköskriteerinä on se, että istuu jalkaani hyvin.

Seuraava kriteeri on laatu (köyhällä ei ole varaa ostaa huonoa)

Kolmas kriteeri on hinta ja viimeisenä ulkonäkö

Vierailija
30/298 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nike on mun merkki, ei tartte edes sovittaa kun ne on aina kuin tehty mun jalalle, ihan täydelliset.  

Just tilasin netistä uudet ja ne oli just niin hyvät kun odotinkin. 

Jalat on erilaisia ihmisillä ja yhdelle sopii yhdet ja toiselle toiset. Mulle toi merkki. 

Saatko todella kaikki tarvitsemasi kengät yhdeltä urheilumerkiltä?

Vierailija
31/298 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lähinnä lenkkareita läpi vuoden aikojen. Jakani vaatii saada tehtyä jalan kierto-liikeen vapaasti.Tietyn malliset : Nike  tai N.B. new balance on kultaa minun jaloille.Sama koskee kesäsandaalit Merrel-täytyy olla tietty malli.Nimien aallahan on monen moista maalli.Hyvä esim. Minulla oli mahtavat merell tavikengät kävelyyn.Puoli tuttu sanoi ,sinullahan on kivat kengät.Mitstä ostit,mikä merkki?Sen enempää en ajatellut sanoin Prisma ja nää on merrell.Puli tutun kanssa ei aikaa,sen enempää jäädä puhuu ja selostaa merkeillä on omat mallinsa. Seuraavan kerran kun hänet näin oliko sitten jo puolivuotta ja kesä jo? Syylisti minut. Sanoit merrell on hyvä merkii.Ostin talvikengät,hirveät en pysty niillä kävelee.Olin jaaha.Ylensä kengät kuin kegät sovitetaan  niillä kävellään siinä kekä osasto.Jolloin tietää miltä tuntuvat jalassa ja myyjä kertoon niiden ominaisuudet ymm.Muistakaa kengän lenkkarin merkki ei yksin sano mitään: Merkin alla on erinlaisia malleja ymm.pitoa,Sovitamalla liike ja myyjää apuna käyttäen,omalle jalalle löytyy hyvät jalkineet.( ps,sori jos kirj.virheet,luki häiriö en näe ne)

Vierailija
32/298 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus ratkaisee. Epämukavia tai liian kalliita kenkiä en tietenkään osta ikinä, mutta joskus on kyllä tullut ostettua kengät joille ei ole ihan mahdotonta tarvetta mutta kun ne on olleet niin nätit ja mukavat jalassa..

Ja kyllä kaikilla on käyttöä ollutkin. Just toissa viikolla levisi toinen lenkkikenkä ja oli kiva ottaa kaapista uusi pari joka istui täydellisesti ja ulkonäkökin oli ihan täydellinen. Ja oli vielä ostettu oikein kivalla alella ;-)

Vierailija
33/298 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön perusteella alan kokeilla kenkiä, mutta niiden tietysti pitää olla myös mukavat. Ulkonäkö ja mukavuus samassa suhteessa ja mieluusti alennettuun hintaan. 

Vierailija
34/298 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin käyttötarkoitukseen. Jos olen ostamassa vaikka lenkkareita, niin suosin mukavuutta vaikka ulkönäön kustannuksella. Jos taas ostan juhlakenkiä, niin silloin mukavuus ja ulkonäkö ovat molemmat prioriteetteja.

Vierailija
35/298 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja hinta.

Vierailija
36/298 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitko rumat kengät, koska ne olivat vain mukavat? 

Vierailija
37/298 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin harvoin nähnyt rumia kenkiä ja ne rumat, joita olen nähnyt eivät ole taatusti mukavia jalassa. 

Vierailija
38/298 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mihin käyttötarkoitukseen. Jos olen ostamassa vaikka lenkkareita, niin suosin mukavuutta vaikka ulkönäön kustannuksella. Jos taas ostan juhlakenkiä, niin silloin mukavuus ja ulkonäkö ovat molemmat prioriteetteja.

Lenkkareiden suhteen ei kyllä ole ollut mitään ulkonäkökriteereitä, koska ne on järjestään kaikki aika rumia värihirvityksineen. En ole koskaan ajatellut, että lenkkarit näyttäisivät hyvältä. 

Vierailija
39/298 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monetkin. En ole koskaan nähnyt kauniita vaelluskenkiä tai lenkkareita, mutta molempia ostan säännöllisesti. Ja niissä todellakin mukavuus on ykköskriteeri. Epämukavilla kengillä vaeltaminen tai juokseminen on jaloille tuhoisaa ja muutenkin kamalaa. 

Vierailija
40/298 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin harvoin nähnyt rumia kenkiä ja ne rumat, joita olen nähnyt eivät ole taatusti mukavia jalassa. 

Niin monet vaan sanovat, että mukavuus menee edelle, mutta oikeastiko joku ostaa mielestään rumat kengät, jotka nyt vaan ovat mukavat? Luulisi ostavan kivannäköiset ja sekä lisäksi mukavat kengät.