Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun menen uutee työyhteisöön, niin ihmetyttää

Vierailija
02.05.2021 |

se että miten epäilyttävänä minua pidetään vaikka olen kotona viihtyvä ihminen ja elän tavallaan kuukausi kerrallaan elämää, johon sisältyy laskujen maksu ja lasten koulusta ja ruokailuista huolehtiminen sekä välillä töissä ja kaupassa käynti.

En sitten tiedä missä välissä teen ne asiat, joista minusta juoruillaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22/25 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mistä me voidaan tietää mitä susta juoruillaan ja miksi, kyllä siihen juoruiluun täytyy joku syy olla jos niin käy useasti.

Jotain miestennielemisluuloja ja tällaista yleistä vaahtoamista. ap

Aika erikoista. Minä en ole missään työyhteisössä koskaan kuullut kenestäkään sanottavan että on miestennielijä, enkä muutenkaan kyllä mitään yleistä vaahtoamista. Miksi jostain tuikitavallisesta ihmisestä joku vaahtoaisi? Ja jos sulle käy joka paikassa näin, niin sussa täytyy olla jotain tosi erikoista. Pukeudutko erikoisesti? Käyttäydytkö töissä erikoisesti?

T-paita, housut, lenkkarit, takki. Töissä sanon huomenta ja puhun enimmäkseen työhön liittyvää, työ tehdään itsenäisesti omassa tilassa, jonne pitää erikseen tulla, jos haluaa kontaktiin. Jotain erikoista tuossa on mutta en keksi mitä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mistä me voidaan tietää mitä susta juoruillaan ja miksi, kyllä siihen juoruiluun täytyy joku syy olla jos niin käy useasti.

Jotain miestennielemisluuloja ja tällaista yleistä vaahtoamista. ap

Aika erikoista. Minä en ole missään työyhteisössä koskaan kuullut kenestäkään sanottavan että on miestennielijä, enkä muutenkaan kyllä mitään yleistä vaahtoamista. Miksi jostain tuikitavallisesta ihmisestä joku vaahtoaisi? Ja jos sulle käy joka paikassa näin, niin sussa täytyy olla jotain tosi erikoista. Pukeudutko erikoisesti? Käyttäydytkö töissä erikoisesti?

T-paita, housut, lenkkarit, takki. Töissä sanon huomenta ja puhun enimmäkseen työhön liittyvää, työ tehdään itsenäisesti omassa tilassa, jonne pitää erikseen tulla, jos haluaa kontaktiin. Jotain erikoista tuossa on mutta en keksi mitä. ap

Jotkut ihmiset vain jostain syystä provosoivat muita ihmisiä. Sille ei voi oikein mitään.

Tee työsi hyvin, ponnista energiaa jostain muualta kuin työyhteisöstä ja ole onnellinen. Olet nyt vain jostain syystä muiden silmätikku.

Vierailija
24/25 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkakuitista palkkakuittiin -elämää viettävät ne jotka eivät osaa suunnitella talouttaan pitkällä tähtäimellä. Aina pitäis olla sellainen puskuri että ei tartte olla sen tulevan palkan varassa.

Mitä aloitukseen tulee nin luulenpa että ap kuvittelee olemattomia. Ei ketään sen asiat kiinnosta. Väite siitä että on juorujen kohteena on vain harhaa siitä että ois mielenkiintoinen ihminen.

En kyllä halua olla mielenkiintoinen. Olen kyllä huomannut tämän rivo-riitan kertovan muillekin sinkuile seksi vitsejä. Taitaa tosiaan olla siitä puhe mistä puute. ap

Vierailija
25/25 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän epäilyttävää, jos elämässä ei ole mitään muuta kuin työ, laskujen maksu sekä  lasten koulusta ja ruuista huolehtiminen. Oletko robotti?

Kyllähän se laskujen maksu kertoo että palveluja on kulutettu luotoksi? Laskut kun yleensä tulevat vasta kun tavara tai palvelu on toimitettu.

Sähkö, vuokra, netti, puhelin, vakuutukset ja satunnaiset hammaslääkärikäynnit ja muut pienet ostokset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme