Mistä löytäisin Oltermanni -juustoon kannen?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole säilytyskansi vaan ihan kovamuovinen purkki kansineen. Säilytyskansi on heppoisempi ja ohutta muovia.
Mä en halua tuollaista lirpake-kantta vaan sellaisen kunnon paksun muovisen oltermanni-purkin johon mahtuu tuo kilon juusto ja jossa on sellainen hieman kierrettävä kansi.
Miksi näitä ei enää ole kamppiksena?
Joo, kaipaan; meillä yks pönttö laittoi tiskikoneeseen ja se "suli"
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua tuollaista lirpake-kantta vaan sellaisen kunnon paksun muovisen oltermanni-purkin johon mahtuu tuo kilon juusto ja jossa on sellainen hieman kierrettävä kansi.
Miksi näitä ei enää ole kamppiksena?
Toivottavasti niitäkin vielä joskus valmistetaan, pysyy juusto paremmin tuoreena kuin pelkän irtokannen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ai, ne eivät kestä tiskikonetta? Mitäs niillä sitten tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, ne eivät kestä tiskikonetta? Mitäs niillä sitten tekee.
Käyttötarkoitus on pitää juustoköntsän kantena. Kaupassa myydään tiskiharjoja, joilla tarvittaessa voi tiskata käsin. Juutuubista varmasti löytyy videoita, joissa opastetaan käsintiskausta.
Onko vielä tallessa? olisin kiinnostunut
Citymarketeissa on nyt 900-1000 g Oltermannin ostajalle kansi kaupanpäällisenä. Printtaukset on erilaiset kuin aloituksen kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla löytyy noita vaikka kuinka monta.
vieläkö sulla on kansia?
Päädyin tänne, koska etsin myös kantta. Itsellä on, mutta tyttären talous näyttää kipeästi olevan tuollaista vailla. Ne Prismassa myytävät Oltermannikuvut on kilon juustolle, eivätkä mahdu jääkaapin hyllylle.
T: Äiti, jonka tyttären jääkaapissa on jatkuvasti kuiva Oltermanni
Ongelmaan on helppo ratkaisu: Älä poista juuston suojamuovia vaan vedä sitä alas ja nostat taas muovin ylös kun olet leikannut juustoa.
Ja kanneksi kelpaa mikä tahansa sopiva pikkulautanen, varsinkin kun lautanen on juuston alla.
Se paketin avattu puoli siis lautasta vasten.
Tämä on toiminut minulla ainakin 20 vuotta, ja enpä ole kaipaillut tuollaista "kätevää" muovikantta.
laita juusto muovipussiin niin ei kuivu jääkaapissa
Kun ostaa eineksenä Härkäruukku nimisen lounas jutun, siitä jää just sopiva astia käännettynä kanneksi sihen ison juuston päälle. Jos ostaa samaa Putinin pakote juustoa 340 e , se taita olla liian iso sen alle. Lidlissä on sitä Oltemannia eri nimellä. Krmajuusto ja jotain venäjäksi.
Nyt niitä taas saa kaupoista kylkiäisenä!
Eilen oli kaupanpäällisenä Oltermannin ostajalle Citymarketissa joko Tamperen Turtolassa tai Pirkkalan Partolassa.
Mulla kanssa 1 mutta en viitsi kyllä lähettää.
Kirppikseltä samoja saa 1-2 €:lla :D Naurettavia hintapyyntöjä.