Mistä löytäisin Oltermanni -juustoon kannen?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Olen kaivannut samanlaista. Jossain kampanjassa noita muinoin oli.
Pitäisi varmaan laittaa palautetta ja pyytää että tulisi taas.
Noinhan se menee. Kampanjatuotteita ne olivat, kun hankin. Palautetta vaan ☺️
Juustoportin myymälästä ostin oman juustokupuni. Taisi olla Jalasjärvellä tämä, mutta on niitä käsittääkseni muuallakin. Eikun reissun päälle!
Sama ongelma. Joku älypää heitti roskikseen tuon aarteen, kun juusto loppui.
Vierailija kirjoitti:
Juustoportin myymälästä ostin oman juustokupuni. Taisi olla Jalasjärvellä tämä, mutta on niitä käsittääkseni muuallakin. Eikun reissun päälle!
Juustokupu kyllä löytyy, mutta tuota kantta kaipailisin.
- ap -
Toinen juttu, mitä kaipasin niin oli kissan ruokapurkin kansi. Nyt ei enää ole kissaa, mutta silloin joskus sai sen ruokapurkin ostaessaan siihen kannen.
- ap -
Vastikään K-kaupoista (en muista, oliko tavallinen vai Super) noita sai kun oltermannin osti.
Mulla löytyy noita vaikka kuinka monta.
Joo ei saa enää kantta.
1. Mistä voisi saada Valio Oltermanni® juustolle säilytyskannen?
Valio Oltermanni® juustolle on ollut saatavana säilytyskantta esimerkiksi kampanjoissa myymälöiden kanssa, jolloin ostamalla juuston on saanut sille kätevän säilytyskannen. Viimeksi toteutimme tämän kampanjan syksyllä 2018 K-ryhmän kanssa, ja säilytyskannen sai ostamalla 900 g tai 1 kg juuston.
Valio kuluttajapalvelun kautta ei valitettavasti ole mahdollisuutta saada kyseistä säilytyskantta.
- ap -
Te joilla on ylimääräisiä, laittakaa nettiin ilmoitus "annetaan". Ottajia olis.
Vierailija kirjoitti:
Toinen juttu, mitä kaipasin niin oli kissan ruokapurkin kansi. Nyt ei enää ole kissaa, mutta silloin joskus sai sen ruokapurkin ostaessaan siihen kannen.
- ap -
Oon nähnyt näitä jossain eläinkaupan sivuilla. Olikohan zooplus
Tampereella sain kysymällä Nekalan Suurjaosta. Kysyisin läheisistä k-kaupoista jos heillä on vielä varastossa tai jossain siitä kampanjasta jääneitä.
Täältä löytyy yksi ylimääräinen, voin lähettää sen jos annat sähköpostisi niin saan osoitteesi :)
Askartele vaikka WC pöntön kannesta uusi.
Kansi on kyllä ihan paras. Itsellä onneksi tallessa.
Vierailija kirjoitti:
- ap -
Zooplussalta / Bitibalta olen tilannut, mutta ne hajoavat käytössä. Nyt olen todennut Pringles-purkkien kannet hyviksi tähän tarkoitukseen - vaikkeivät olekaan yhtä tiiviitä kuin nuo ostettavat versiot niin estävät kuitenkin ruokaa kuivumasta.
Oltermanni-juuston kantena käytän puolestaan sopivankokoista kulhoa. Isolle juustolle Verna ja pienelle 250 g juustolle sopii riisikulho. Lisäksi Ikea myy sellaisia silikonisia, venytettäviä kansia jotka voisivat sopia tähän tarkoitukseen.
Olen kaivannut samanlaista. Jossain kampanjassa noita muinoin oli.
Pitäisi varmaan laittaa palautetta ja pyytää että tulisi taas.