Mistä löytäisin Oltermanni -juustoon kannen?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Juustokupu on eri asia kuin säilytyskansi. Kuva on aloittajan linkissä.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä ois vaikka muovipussi?
Sitähän minä käytänkin. Mitä luulisit? Nyt kuitenkin etsin säilytyskantta.
- ap -
laittakaa juuston leikkauspinnan päälle leipälautanen ja juusto lautasineen jääkaappiin - tietenkin siten, että leipälautanen on jääkaapin tasoa vasten.
Oltermanni kannattaisi laittaa boikottiin, koska muuten niiden raivostuttavat tv-mainokset eivät lopu ikinä. Samasta syystä boikotoin myös Fairyä, Hariboa ja Kinderiä (se vi*un pingviinimainos!!).
Mihin sellasta kantta tarvii? Mä pakastan juustot. Siis leikkaan puukolla sopivan kokoisiin paloihin ja pakastan pakastepussissa. Sitten yksi pussi kerrallaan käyttöön. Ei kerkeä kuivumaan.
Harmitti, kun kyseinen kansi hävisi muutossa🙁
Vierailija kirjoitti:
Mihin sellasta kantta tarvii? Mä pakastan juustot. Siis leikkaan puukolla sopivan kokoisiin paloihin ja pakastan pakastepussissa. Sitten yksi pussi kerrallaan käyttöön. Ei kerkeä kuivumaan.
Minä syön juustot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole kansi.
Miksi pitää välttämättä olla kansi, kun on muitakin toimivia säilytystapoja?
Vierailija kirjoitti:
Oltermanni kannattaisi laittaa boikottiin, koska muuten niiden raivostuttavat tv-mainokset eivät lopu ikinä. Samasta syystä boikotoin myös Fairyä, Hariboa ja Kinderiä (se vi*un pingviinimainos!!).
Mä taasen käytän kaukosäätimestä sellaista "mute"-nimistä näppäintä tai vaihdan kanavaa, jos tulee ärsyttävä mainos. Suosittelen!
Minulla on kaksi muttei yhtään ylimääräistä.
Halpa-hallissa oli joku aika sitten vapaasti otettavissa.
Minä käärin sen avatun pään tuorekelmuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taasen käytän kaukosäätimestä sellaista "mute"-nimistä näppäintä tai vaihdan kanavaa, jos tulee ärsyttävä mainos. Suosittelen!
Mute nappi säästää hermoja, mutta se on vain tilapäinen ratkaisu ongelmaan. Jos ongelman juureen ei puututa niin silloin myös lapsemme, lapsenlapsemme ja kaikki muutkin tulevat sukupolvet joutuvat näkemään miten muka hauska keltainen ukko juoksee ruokapöydällä tai miten ihmiset kävelevät paskat housussa maailman ärsyttävimmän musiikin pauhatessa taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Toinen juttu, mitä kaipasin niin oli kissan ruokapurkin kansi. Nyt ei enää ole kissaa, mutta silloin joskus sai sen ruokapurkin ostaessaan siihen kannen.
- ap -
Kannattaa siirtää kissanruoka siitä alumiinipurkista säilytysrasiaan. Tölkistä irtoaa haitallisia kemikaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Näemmä tuolla on myynnissä tuollainen Oltermanni-kupu tms. Hinta "vain" 30 €.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole kansi.
Miksi pitää välttämättä olla kansi, kun on muitakin toimivia säilytystapoja?
Koska se kansi on paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näemmä tuolla on myynnissä tuollainen Oltermanni-kupu tms. Hinta "vain" 30 €.
voi luoja miten joku kehtaa!
Vierailija kirjoitti:
Te joilla on ylimääräisiä, laittakaa nettiin ilmoitus "annetaan". Ottajia olis.
taidan laittaa ilmoituksen "myydään" ja isolla hinnalla, kun näyttää olevan kysyntää
Se ei ole kansi.