Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esko Eerikäinen tatuoi tyttärensä kaulalleen

Vierailija
01.05.2021 |

Mitä mieltä tempauksesta? Kuva näkyy Eskon instassa. Itse en tiedä olisinko lapsena tykännyt jos vanhemmat tatuoi nimeni kaulalleen.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yksinkertaisesti aivan järkyttävä tatuointi. Lisäksi kun mies käyttää mustaa kynsilakkaa, ja peittelee lippiksellä/hatulla kaljuaan, niin se on jo säälittävää.

Vierailija
42/51 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko on kyllä sinällään hieno mies ja rakastava isä....mutta onko liian lepsu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloksena oudosti irvistelevä....

Vierailija
44/51 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin mielummin tuon tappavan koronarokotteen kuin tatuoinnin...

Vierailija
45/51 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko on mielestäni positiivinen tyyppi, tykkään kuunnella hänen juontamaansa radio- ohjelmaa, on ilmeisesti myös vastuunsa tunteva isä ja tatuointi on hieno osoitus välittämisestä, Eskohan varmaan aika pitkälle kantaa vastuun tyttärestään ja on hoitanut siinä sivussa myös tyttärensä sisarpuolta.

Vierailija
46/51 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä tatuoi myös molempien lasten nimet ihoonsa. Ei vaan nuo lapset ole kiinnostaneet häntä ollenkaan, eivätkä tapaa isäänsä koskaan. Mutta näyttäähän se sitten siltä että välittää. Esko nyt sentään viettää aikaa oman tyttärensä kanssa, mutta onhan toi sen jatkuva #mivida hehkutus todella outoa.

Vierailija
47/51 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko on toki hyvä isä ja on sellainen joka on lapsensa kanssa.En silti olisi kaulalle lähtennyt ottaa nimeä.Käsivarteen vaikka kauniisti kirjoitettu nimi.

Vierailija
48/51 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottuani nyt tuon suomen kaunein koti 7. kauden Eskon jakson, ihmettelin kyllä tuota Victorian kuvien määrää ihan joka kodin kolkassa. Isälläni oli aikoinaan minun koulukuvastani tehty suurennos seinällä ja jo se tuntui vähän hävettävältä tuolloin teininä. Itse en olisi moista huomioita halunnut. että pari vuotta kun mennään niin alkaa varmaan olla jo vaivaannuttavaa. Tosin en voi kuvitella miltä tuntuisi ollakaan ainoa lapsi ja huomio on sen mukaistakin.

Vierailija
49/51 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tytär vieläkin kaulallaan vai onko päässyt jo jaloilleen?

Vierailija
50/51 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli

Vierailija
51/51 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää. Hyvä isä voi olla ilman kaulatatuointiakin.

Ehkä Eskon latinoveri saa menemään överiksi. Muutoin järjellisen ja mukavan oloinen, mutta sitten on tämä trashpuoli kuitenkin läsnä.