Esko Eerikäinen tatuoi tyttärensä kaulalleen
Mitä mieltä tempauksesta? Kuva näkyy Eskon instassa. Itse en tiedä olisinko lapsena tykännyt jos vanhemmat tatuoi nimeni kaulalleen.
Kommentit (51)
minä vaan kysyn kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi keski-ikäinen, pälvikalju, keskivartalolihava isä-ihminen ja esikuva lapselleen, viitsii ottaa kammottavia tatuointeja?
Tatuoinnin ottaminen om ihan jokaisen oma henkilökohtainen asiansa, ottaa kuka haluaa ja on ilman kuka ei tykkää. Esikuvana tai hyvänä vanhempana olemiseen ei tatuoinnit vaikuta.
Miksi hän esittelee tatuointiaan julkisesti, jos muka haluaa sen olevan henkilökohtainen asia ja mitä sillä on tarkoitus viestittää?
Luetunymmärtäminen!
Tatuoinnin ottaminen on henkilökohtainen asia, ihan oma valinta. Ei vaikuta vanhempien suvaitsemattomien naisten narina ja mielipiteet.
Miksi tyrkkyjulkkisten henkilökohtaisia ja huonoja valintoja ei saisi arvostella?
On kyllä aika jännä persoona. Laittaa kaiken, siis ihan kaiken someen. En itse vois tapailla tyyppiä, joka elää somesta. Käyn samassa harrastuksessa Eskon kanssa, ja livenä melko raskaan oloinen tyyppi. Me, myself and I....
Ja toi tatska..on melko nolo. Mut jokainen tyylillään.
Jotenkin lapsensa nimen tatuoimisesta tulee mielikuva, että henkilöllä on muuten vaikeuksia muistaa lapsensa nimi. Itse joskus mietin, että olisi kätevää olla perheenjäsenten henkilötunnukset tatuoituna iholle, kun niitä välillä joutuu muistelemaan 🙂 Mutta hetu taitaisi olla tietosuojarike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka lakkaa kynsiään.
Aika moni mies lakkaa kynsiään ja kiva kun lakkaa, hyvinhoidetut puhtaat kynnet on pelkkää plussaa toisin kuin mustat kynnenaluset tai pureskellut epäsiistit kynnet
No ei todellakaan lakkaa! Tai ainakaan minä en tunne yhtään sellaista "miestä", joka lakkaa kynsiään. Pyörittelen täällä silmiä ja naureskelen kaikille "miehille", jotka kynsiään lakkaavat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi keski-ikäinen, pälvikalju, keskivartalolihava isä-ihminen ja esikuva lapselleen, viitsii ottaa kammottavia tatuointeja?
Tatuoinnin ottaminen om ihan jokaisen oma henkilökohtainen asiansa, ottaa kuka haluaa ja on ilman kuka ei tykkää. Esikuvana tai hyvänä vanhempana olemiseen ei tatuoinnit vaikuta.
Miksi hän esittelee tatuointiaan julkisesti, jos muka haluaa sen olevan henkilökohtainen asia ja mitä sillä on tarkoitus viestittää?
Niinpä. Ja kaula nyt on naaman lisäksi ehkä näkyvin paikka ottaa tatuointi.
Kuinkas iso se tatta on? Ja millainen fontti? Ei ig.
Mitä muuta voi odottaa kaljuuntuvalta hunks tanssijalta😀
Vierailija kirjoitti:
Hommais naisen itselleen.
ei hän saa ,kukaan järkevä ei lähde eikä mahdu tuohon editeinin ja salarakkaan orjana/palvojana olemisen väliin...eikä halua...eskolle jäi vain oma käsi..
Vierailija kirjoitti:
Kiva sitten, kun tyttärellä myöhemmin on oma elämänkumppani, mutta isällä on tytär leimattuna kaulalle. Eikö se ole jo aika kiusallista.
Isä on aina isä. Puolisot vaihtuu.
Tämä Esko kuuluu samaan sakkiin tauskien ja muiden sellaisten tyyppien kanssa, joista ei koskaan ole tullut aikuisia miehiä. Pukeutuvatkin kuin sirkuspellet samanlaisiin kuteisiin kuin teinipoikaset. Noloa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän vaikuttaa nimenomaan esikuvana olemiseen. Ei ole hyvä antaa sellaista mallia lapsille, että kannattaa ruiskuttaa mahdollisesti myrkyllisiä ja vähintään pysyviä väriaineita ihon alle.
Pitäiskö tässä haukkua Eskoa? On muuten miellyttävä radioääni.
Jotain outoa hänessä on.. Oudot vibat tulee.. Ehkä selviää joskus miksi
Vierailija kirjoitti:
On varmaan hyvä isä, mutta pikkuisen liiallisuuksiin menee tuo lapsensa palvominen. Kyllä kaikki varmaan uskoo, että lapsi on rakkain ilman että sitä vakuuttaa vimmalla päivittäin postauksissaan ja nyt vielä tämä jäätävän kokoinen tatuointinimi.
Kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähempikin riittäisi
Omaa lastansa ei voi rakastaa liikaa. Varmaan et tiedä tätä vela...
Vierailija kirjoitti:
Eihän tällä palstalla tehdä muuta kuin haukutaan ja kiusataan. Jännä, että nyt Esko on otettu kohteeksi, yleensä Sofia ketjuissa ihmiset on Eskon "puolella".
Tuntuu että nämä lastensa nimiä tatuoivat vanhemmat unohtavat, että lapsi on lapsi vain lyhyen aikaa elämästään. Onko aikuisen lapsen nimi kaulassa enää kovinkaan fiksun näköistä?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että nämä lastensa nimiä tatuoivat vanhemmat unohtavat, että lapsi on lapsi vain lyhyen aikaa elämästään. Onko aikuisen lapsen nimi kaulassa enää kovinkaan fiksun näköistä?
Sä varmaan oot niitä, jotka potkii lapsena pihalle, kun täyttää 18 ja saa sen jälkeen pärjätä omillaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä varmaan oot niitä, jotka potkii lapsena pihalle, kun täyttää 18 ja saa sen jälkeen pärjätä omillaan?
Olipa typerä kommentti. Sulla taitaa olla Nico-Yessican nimi isolla tatuoitu sun rintaan?
Vierailija kirjoitti:
Haukkua ja haukkua. Mikä sitten oikea verbi olisikaan. Jos ihminen tekee jotain huomiota herättävää kuten iskee tatuointeja kaulaan, niin saahan silloin varautua siihen, että keskustelua herää.
Keskustelu voi olla asiallista kritiikkiä ja sinänsä sävyltään kohteliasta moittimista, tai sitten kielenkäyttö voi lipsahtaa asiattomuuksiin. Karkeaa ja loukkaavaa puhetta voikin kutsua jo haukkumiseksi.
Eiköhän tässäkin keskusteluketjussa löydä molempaa tyyliä ja näiden sekoituksia.
Hommais naisen itselleen.