Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 164/75 nainen kauhean lihava?

Vierailija
01.05.2021 |

Ja nuo mitat omaavat naiset - Oletko mielestäsi todella ylipainoinen?

Yleinen painoindeksi kertoo tuon kuuluvan luokkaan ”lievä ylipaino”.

Mielipiteitä?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noilla mitoilla ole mikään "kauhean lihava", ehkä vähän pyöreä. Jos puhutaan kauhean lihavasta, niin minä näkisin sellaisen merkittävästi tai vaikeasti ylipainoisen.

Miten kauan meinasit käyttää lapsia tekosyynä?

Ruokavaliolla kuitenkin suurin merkitys kiloihin ja jos liikkua haluaa niin sitäkin voi tehdä skidien kanssa. Ilmeisesti haluat kuitenkin siirtää epäterveet tapasi myös lapsillesi. Onnea.

Tän piti kyllä mennä tolle jonka kaikki aika menee lasten kanssa. Sori.

Vierailija
62/75 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

160/78 mutta lasten kanssa menee kaikki aika.

Lasten kanssa menee kaikki aika, niin miten ehdit syömään noin paljon, jotta paino pysyy? Tätä aina ihmettelen.

Täällä toinen, jolla päivät on kiireisiä lasten kanssa ja joskus illalla huomaa vatsansa murisevan ihan taukoamatta, kun ei ole ehtinyt syömään paljoa mitään päivän aikana. (161cm/47kg)

Ja aloittajalle, että on tuon kokoinen jo aika paksu. Siskoni (164cm) oli joskus n. 70 kg ja aika tuhdissa kunnossa oli, kunnes päätti laihduttaa ja on taas hoikka. 

Ehkä tuo 160/78 vetää kaloreita pitkin päivää terveellisyyksiä miettimättä? Ja mitä on lasten kanssa kiireinen, touhuaako koko ajan jotakin ja polttaa kaloreita vai pyöriikö lähes paikallaan jääkaapin ja herkkujen lähellä lasten kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noihin kannatais laittaa netistä joku kuva, niin avais hieman enemmän tapausta.

mies53v

Niin, miehet yleensä ei osaa tulkita naisen painoa, mutta haluavat puheissaan aina naisen, joka painaa alle 50 kg, mut ihailevat eniten 70 kiloisia.

Vierailija
64/75 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lihonut koronakaranteenissa nyt 70 kiloon, ja mieli on aika matalalla. Vaatteet puristaa (eiku on siis "epämukavia", jolloin kotiin tullessa laitan jonkun strech-ihmeen päälle itsehuijauksena), olo on läski, kumartuminen, kyykistely, tavaroiden poimiminen lattialta tuntuu paljon kömpelömmältä kuin ennen. Vielä pari vuotta sitten juoksin monta kertaa viikossa treeneissä, nyt kääriydyn peittoon makaamaan sohvalle kun mikään ei ole auki, mitään ei voi tehdä, harrastukset on peruttu, ja ruoka on ainoa ilo.

Olisinpa vielä 55 kg, tai edes 65. Ekaa kertaa elämässäni minun pitää ihan oikeasti laihduttaa.

Vierailija
65/75 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lihonut koronakaranteenissa nyt 70 kiloon, ja mieli on aika matalalla. Vaatteet puristaa (eiku on siis "epämukavia", jolloin kotiin tullessa laitan jonkun strech-ihmeen päälle itsehuijauksena), olo on läski, kumartuminen, kyykistely, tavaroiden poimiminen lattialta tuntuu paljon kömpelömmältä kuin ennen. Vielä pari vuotta sitten juoksin monta kertaa viikossa treeneissä, nyt kääriydyn peittoon makaamaan sohvalle kun mikään ei ole auki, mitään ei voi tehdä, harrastukset on peruttu, ja ruoka on ainoa ilo.

Olisinpa vielä 55 kg, tai edes 65. Ekaa kertaa elämässäni minun pitää ihan oikeasti laihduttaa.

Aiemmin "juoksit monta kertaa viikossa treeneissä", eli olet pohjimmiltasi urheilullinen! Suosittelen ulkolenkkejä, eli vaikka kävelylenkkejä ainakin alkuun ja sitten hölkkää, kun se alkaa tuntua sopivalta.

Vierailija
66/75 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolme kiloa painavampi. Kuukautiskierron jossakin vaiheessa kerään yleensä nestettä ja olo tuntuu suurelta ja pinkeältä, mutta muuten yllätys oli minulle että ylipainoa ei tunne. Pidän kyllä itseäni lievästi lihavana.

Minulla ei rasva mene rintoihin, vaan selkään, käsivarsiin ja vatsaan. Ennen vielä jalat ja takapuoli veti myös osansa, mutta vanhemmiten asia on muuttunut ja jos lihoisin vielä lisää, olisin varmasti pallo tikkujaloilla 🤣. Vatsarasva kyllä hävettää, kun ihan perus puuvillakangas näyttää jo mahan muodon vaikka kuinka suuren koon ottaisin.

Vierailija
67/75 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Riippuu ruumiinrakenteesta.

Siro ja kapealanteinen voi olla melkoinen michelin-akka.

Tiimalasi voi olla oikeinkin hyvän näköinen ylimääräisen rasvan korostaessa naisellisia muotoja.

Ainakaan Y-vartaloisella naisella ei ole helppoa, koska liikakilot tulevat kasvoihin, kaulaan, niskaan ja hartioihin. Lantio on kapea ja sääret hoikat. On aivan kuin ylä- ja alavartalo olisivat eri paria keskenään.

Vierailija
68/75 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki kuulostatte aivan ihanilta ihmisiltä. Varmasti jokainen ihminen on upea omalla tavallaan ja omana itsenään. Nykyaika ja kauneusihanteet ovat todella kovia, kuten arvot yleensäkin. On luonnollista, että ihmiset eivät ole täydellisiä. Muistan vanhaa aikaa. Lapsuudessa kaikki olivat kaiken kokoisia. Oli pieniä mummoja ja lihavia mummoja. Tädit olivat pulskia. Oma äitini oli laiha. En muista, että ulkonäöistä olisi koskaan puhuttu mitään. Ehkä ihmisiä ei silloin (80-luvun puoliväli) huomioitu sillä silmällä. En tiedä, mutta tuntuu, että ulkonäköpaineet kaikilla nykyään ihan valtavat. Jokaisen omassa päässä varmaan ne pahimmat kriitikot. Itse yritän jatkaa terveellisillä elämäntavoilla. Kun tekee parhaansa niin enempää ei voi vaatia. Ja päivä päivältä tulee ikää lisää. Ei tässä enää nuorenekaan. Täytyisi vahvistaa itsetuntoa ja oppia hyväksymään itseään.

Kiitos kaikille hyvistä keskusteluista. Ainakin itselleni nämä aina auttavat eteenpäin! Nautitaan auringosta, liikunnasta ja mahdollisimman järkevistä syömisistä.

-Ap-

Vierailija
69/75 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noihin kannatais laittaa netistä joku kuva, niin avais hieman enemmän tapausta.

mies53v

Niin, miehet yleensä ei osaa tulkita naisen painoa, mutta haluavat puheissaan aina naisen, joka painaa alle 50 kg, mut ihailevat eniten 70 kiloisia.

Makuja on monenlaisia, mutta uskoisin useampien miesten toivovan, että 160 cm pitkä nainen painaisi mieluummin 60 kg tai alle kuin 70 kg. Viimeksimainittu luku on jo aika paljon normaalipituiselle naiselle. Vähempi on terveellisempää ja näyttää paremmalta. t. Mies

Vierailija
70/75 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se aika lihava on.

Itse olen 10 cm pidempi ja 15 kg kevyempi ja hoikahko.

Vierailija
71/75 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, esim Rosanna Kulju painaa juurikin jonkun yli 70kg ja näyttääkö hän hirmu lihavalta? En kyllä tiedä hänen pituuttaan.. Mutta, ei hän minusta näytä lihavalta vaan upean naiselliselta ja terveeltä. Muutenkin tuntuu hänellä olevan hyvä asenne asioihin.

Vierailija
72/75 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168 ja painoin enimmillään 88 kg. Tajusin kyllä silloin, että olen ylipainoinen, mutta mielestäni en näyttänyt siltä. Muutkin ihmiset ihmettelivät aina, jos puhuin ylipainostani. Miestenkin huomiota riitti, vaikka olin nelikymppinen. Nyt painan 74 kg, mutta en näe hirveää eroa. Olen mielestäni hyvän näköinen, mutta niin olin 14 kg painavampanakin. Käytän samoja vaatteitakin. Vartaloni on tiimalasimallinen ja rasva kertyy tasaisesti joka puolelle, ehkä se on syy  miksi ylipaino ei niin näy. Vyötäröni on 70 senttiä, lantio ja rinnat noin 100 cm. Tuolloin 14 kg painavampana mitoissa oli ehkä 3-4 senttiä enemmän. Aika tarkkasilmäinen saa olla jos sen päällepäin huomaa.

Yleensä, jos paino kertyy vatsaan, se sekä näkyy helpommin että aiheuttaa helpommin niitä kuuluisia terveyshaittoja, joista kaikki ylipainon kammoksujat ovat niin kovin, kovin huolissaan. Mutta muussa tapauksessa en pidä muutaman kilon ylipainoa kovin merkittävänä asiana elämässä.

Vierailija
73/75 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon saman pitunen ja 45kg

Vierailija
74/75 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi lihava.

Vierailija
75/75 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon saman pitunen ja 45kg

Oot alipainoinen. Kannattais hankkia vähintään 5kg lisää painoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän