Erittäin rumat kasvot -- mikä avuksi?
Olen poikkeuksellisen ruma kasvoiltani ja sen vuoksi olen saanut ikävää kohtelua koko elämäni ajan ja pariutuminen on ollut minulle todella vaikeaa, kun siis en kelpaa parisuhteeseen.
Kyse siis ei ole vartalosta, painosta tai hiuksista, sillä ne ovat kohdallani ihan ok, mutta siis kasvoni kokonaisuudessaan ovat hyvin epämiellyttävän näköiset ja epäaymmetriset. Olisiko ideoita, miten piirteiltään ruma pystyisi muuttamaan itseään paremman näköiseksi?
Kommentit (51)
Minä rakastan epäsymmetrisiä kasvoja!
Epäsymmetrisiä piirteitä ei kai voi oikein korjata muuten kuin kirurgisesti. En oikein osaa enempää auttaa.
Jos kyse on siis ihan kasvojen symmetriasta, niin meikkipuolellehan tuo menee. Kävisitkö jollakin "meikkitaitelijalla", joka osaa meikata tavalla, joka oikeasti tuntuu jotenkin muuttavan kasvoja? Tai sitten vain keskityt parantamaan muita ominaisuuksiasi. Esim. timmi kroppa on nykyään sen verran harvinainen, että sillä pystyy jo hyvin erottautumaan. Hiusten leikkausta kannattaa myös miettiä, että sopiiko se kasvoillesi.
Plastiikkakirurgialla ja meikillä. Muita keinoja ei oikein ole. Ne mitä ei näillä keinoilla pysty muuttamaan, pitää jotenkin hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse on siis ihan kasvojen symmetriasta, niin meikkipuolellehan tuo menee. Kävisitkö jollakin "meikkitaitelijalla", joka osaa meikata tavalla, joka oikeasti tuntuu jotenkin muuttavan kasvoja? Tai sitten vain keskityt parantamaan muita ominaisuuksiasi. Esim. timmi kroppa on nykyään sen verran harvinainen, että sillä pystyy jo hyvin erottautumaan. Hiusten leikkausta kannattaa myös miettiä, että sopiiko se kasvoillesi.
Timmi kroppa harvinainen?
Minä kun olen luullut että lihavia naisia ei enää ole, kun kaikki tindermatchini ja instaseuraajani ovat fitnesskisuja sen jälkeen kun kerroin olevani miljonääri.
Keskity muihin asioihin. Olen itsekin ruma kuin riihipiru mutta ihan sama. Ei aikuiset ihmiset normaaleissa järkevissä piireissä enää ketään kiusaa tai nimittele.
Parisuhteen löytäminen toki on vähän vaikeampaa kuin kauniilla, kun karsiutuu ulkonäkökeskeinen osa miehistä pois. Mutta olen itse onnistunnut olemaan 3 parisuhteessa rumuudesta ja lihavuudesta huolimatta, ja tiedän että löytäisin nytkin suhteen jos sellaista alkaisin hakemaan. Aikuisissa miehissä on kuitenkin paljon niitäkin joille luonne on tärkein.
Tuo parvekkeelta hyppäämiseen kehottava henkilö on ainakin ketjuissa heti reippaana kuin partiolainen. Ilmeisesti ei ole muuta tekemistä kuin roikkua netissä. Ei silti viitsi enempää perustella kommenttiaan, kun reippautta, vahvoja mielipiteitä ja luppoaikaa kuitenkin riittää?
monella on kauniit silmät tai huulet vaikka oliskin epämuotoiset kasvot eli meikil korostamal saa paremmaksi tilannetta, jos kulmakarvat erilaiset eri puolel kasvoja , oon nähnyt et jotkut ajaa pois kulmakarvat höyläl ja piirtää uudet symmetriset tai käy muotoiluttamas ne erilaiseksi kosmetologil.
meikkitaiteilija vois antaa neuvoja, myös joku plastiikka kirurgi, siis jos jotain pientä korjattavaa haluaa. voi ainakin kysyä mielipidettä, miten parantaa kasvoja. joku rasvan poisto leuasta tai muualta voi auttaa kanssa.
luulen et moni luulee itseänsä rumemmaksi kuin oikeasti on ja hyvä luonne saa näyttään kivalta.
Vierailija kirjoitti:
monella on kauniit silmät tai huulet vaikka oliskin epämuotoiset kasvot eli meikil korostamal saa paremmaksi tilannetta, jos kulmakarvat erilaiset eri puolel kasvoja , oon nähnyt et jotkut ajaa pois kulmakarvat höyläl ja piirtää uudet symmetriset tai käy muotoiluttamas ne erilaiseksi kosmetologil.
meikkitaiteilija vois antaa neuvoja, myös joku plastiikka kirurgi, siis jos jotain pientä korjattavaa haluaa. voi ainakin kysyä mielipidettä, miten parantaa kasvoja. joku rasvan poisto leuasta tai muualta voi auttaa kanssa.
luulen et moni luulee itseänsä rumemmaksi kuin oikeasti on ja hyvä luonne saa näyttään kivalta.
Olen ollut joissain ulkomaisissa rumien ihmisten someryhmissä ja niissä osa haluaa tulla "roastatuksi". Itse sain aika kesyjä neuvoja sitä kautta ja kun ryhmä oli kansainvälinen, niin eivät jotenkin tajunneet rumuuttani samoin kuin keskivertosuomalainen tajuaa (koska täällä on tiukemmat kauneuskriteerit kuin useimmissa muissa maissa).
Vierailija kirjoitti:
Keskity muihin asioihin. Olen itsekin ruma kuin riihipiru mutta ihan sama. Ei aikuiset ihmiset normaaleissa järkevissä piireissä enää ketään kiusaa tai nimittele.
Parisuhteen löytäminen toki on vähän vaikeampaa kuin kauniilla, kun karsiutuu ulkonäkökeskeinen osa miehistä pois. Mutta olen itse onnistunnut olemaan 3 parisuhteessa rumuudesta ja lihavuudesta huolimatta, ja tiedän että löytäisin nytkin suhteen jos sellaista alkaisin hakemaan. Aikuisissa miehissä on kuitenkin paljon niitäkin joille luonne on tärkein.
En usko, että on paljon, todella vähän. Suurimmalle osalle miehistä naisen ulkonäkö on tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Tuo parvekkeelta hyppäämiseen kehottava henkilö on ainakin ketjuissa heti reippaana kuin partiolainen. Ilmeisesti ei ole muuta tekemistä kuin roikkua netissä. Ei silti viitsi enempää perustella kommenttiaan, kun reippautta, vahvoja mielipiteitä ja luppoaikaa kuitenkin riittää?
Ehkäpä hän on kyllästynyt tähän provoon, joka kiertää vuodesta toiseen. Tämä etenee niin, että ap vastailee vain kysymyksiin kasvoistaan, haukkumalla ulkonäköään lisää. Pitkään ja yksityiskohtaisesti. Selkeästi nauttii itsensä haukkumisesta. Kaikki tsemppiviestit jättää huomiotta. Selvästi paha mt-ongelma mihin ei hae apua.
En ole 33 ikävuoteni aikana nähnyt niin rumaa ihmistä että olisi jäänyt rumuudellaan mieleen. Toki jotkut on kauniimpia kuin toiset, mutta kuinka uskomattoman ruma sitä nyt voi olla jos kasvonpiirteitä on standardimäärä ja hygienia on kunnossa?
Moni pitää itseään rumana, vaikkei ole. Hyvin moni. Kuka vaan meistä, kauniskin, voi menettää ulkonäkönsä tapaturmassa tai sairauden myötä. Ja ikääntymisen myötä joka tapauksessa. Ei se poista tai vähennä ihmisen arvoa mitenkään, jos on persoonallisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyppää parvekkeelta 😊
Eli olet sitä mieltä, että kaltaisellani ei ole syytä elää?
Taasnähdään,miten naiset eivät osaa ajatella loogisesti...
hyppäät parvekkeelta => naama osuu maahan ja menee mäsäksi => sairaalassa se korjataan
Vierailija kirjoitti:
En ole 33 ikävuoteni aikana nähnyt niin rumaa ihmistä että olisi jäänyt rumuudellaan mieleen. Toki jotkut on kauniimpia kuin toiset, mutta kuinka uskomattoman ruma sitä nyt voi olla jos kasvonpiirteitä on standardimäärä ja hygienia on kunnossa?
Samoin, mielestäni kaikki ovat omalla tavallaan kauniita. Hymy ja ystävällisyys kaunistavat, ja ilkeää hapannaamaa on vaikea pitää kauniina vaikka olisi millaiset kasvonpiirteet.
Neuvoisin ap:ta käymään plastiikkakirurgin juttusilla. Sieltä saisi varmasti näkökulmaa siihen, mitä voi ja kannattaa tehdä. Vaikkei jonkun muun mielestä olisikaan susiruma, niin itseä häiritsevän piirteen korjaaminen nostaa elämänlaatua (tietysti jos kyse ei ole aivan vääristyneestä kehonkuvasta tai vastaavasta).
Plastiikkakirurgia. Jos kasvonpiirteet ovat oikeasti sellaiset, että estävät onnellisuutesi. Käy konsultaatiossa taitavalla kirurgilla.
Hanki kaunis vartalo.
Lisäksi siistit hiukset, puhdas ihminen, jos halut, niin hillitty ehostus.
Ei kasvoiltaan ruminkaan ihminen niin KAUHEAN rumalta näytä, jos kaikki muu on priimaa!
Onko kyse vain epäsymmetrisyydestä? Onko iho kunnossa? Auttaako kulmien muotoilu? Jos oikeasti haluaa muokata epäsymmetristä naamaa, niin se tapahtuu kirurgin veitsellä.
Useimmilla hymy ja positiivinen asenne, tekee viehättävämmäksi. Kauneus ja rumuus on katsojan silmässä.
Mulla sama eli erittäin epäsymmetriset kasvot. Oon peilistä jopa ihan kaunis mutta kun näen jonkun ottaman valokuvan itsestäni niin oon ruma niissä aina ja ihme ilme. Oon saanut vaan ruman miehen itselleni.