Kuka hullu enää käyttää julkista liikennettä pandemian aikana?
Aivan järkyttävää, kun ihmiset tunkevat joukkoliikenteeseen saamaan ja levittämään tautia. Itse en enää käytä julkisia ollenkaan, sen tämä tauti on opettanut.
Kommentit (63)
En käytä julkisia, muttei liity mitenkään hysteriaan
Joidenkin on vaan pakko. Se on sellaista se elämä joillakin.
Koko ajan oon käyttänyt. Ei sieltä mikään tartu...
Ne kellä ei ole ajokorttia tai autoa?
Vierailija kirjoitti:
Ostakoon auton tai pyörän, tai pysyköön kotona. Ei tämä ikinä lopu, kun jengi jatkuvasti altistaa toisiaan sillipurkissa.
Vierailija kirjoitti:
Moni on luopunut työstään ja yrityksestään pandemian takia. Sinä et halua luopua bussissa istumisesta? Tekopyhää.
Kuka hullu pitää persuja järkevänä, kun tekevät tällaista ivaa hallituksestamme?
Minä käytän ja tulen jatkossakin käyttämään.
Niin juu, en käytä maskia edes bussissa.
Oon kai sit hullu kun en pelkää koronaa muutenkaan. maskia käytän julkisessa ja käteni pesen kyllä. Loppuis jo toi koronavouhotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni on luopunut työstään ja yrityksestään pandemian takia. Sinä et halua luopua bussissa istumisesta? Tekopyhää.
Jos luopuisin bussissa istumisesta, samalla joutuisin luopumaan työstä.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko. Asun lähiössä ja kaupungin keskustaan asiaa.
Hanki hyvä polkupyörä. Se tulee halvemmaksi kuin bussilla kulkeminen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut AB-ajokortti 18-vuotiaasta lähtien mutta en ole koskaan omistanut autoa. Sehän on erittäin huono taloudellinen investointi ja saa ihmisen laiskistumaan. Liikun pääasiassa jalan ja polkupyörällä ja käytän bussia ainoastaan matkustaessani kaupungista toiseen enkä tarkoita pääkaupunkiseutua.
Joidenkin on pakko käydä töissä ja elätettävä perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä naurettavan vertauksen heitit! Mulla ei ole autoa ja työstäni en luovu, julkisilla kuljen.
Pakko, kun ei ole autoa, eikä edes polkupyörää. Enkä kyllä aio hankkiakaan – talon pyörävarastosta on varastettu 4(!!) lukittua pyörää sinä aikana kun olen asunut tässä. Viimeisin ihan pari viikkoa sitten.
Mutta onneksi kovin moni muu ei täällä näytä käyttävän joukkoliikennettä, tai olen vain ollut liikkeellä onnekkaaseen aikaan, että bussissa on ollut väljää.
Mutta omalta osaltani myös ehkäisen taudin leviämistä sillä, etten poistu kotoa turhanpäiten. :-) Pisimmillään olen viettänyt yli kuukaudenkin neljän seinän sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän ja tulen jatkossakin käyttämään.
Niin juu, en käytä maskia edes bussissa.
Oletpa itsekäs.
Et siis bussilla matkustamisen takia, vaan maskittomuuden.
Itellä vamma jonka takia en pysty pyöräilemään ja kävelemään pitkiä matkoja, kaikille teille "osta pyörä" huutelijoille. Ja vaikka ei olisikaan vammaa niin ei kukaan ole mitenkään velvollinen lopettamaan bussin käyttöä.
Aika vähän kaupunkibusseissa on porukkaa ollut koronan aikana. Junissakin aika vähän menijää ja sieltähän on maskipakko. Kai tää provo olikin
Myin auton pois etätöiden vuoksi ja käytän julkista, jos pakko käydä vaikka lääkärissä.
Mun on pakko. Asun lähiössä ja kaupungin keskustaan asiaa.