Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusien naapureiden lapset käyvät kiusaamistarkoituksessa rimputtamassa ovikelloa ja hakkaamassa oveen/huutavat postiluukusta niin että vauva herää, äitinsä ei piittaa

Vierailija
30.04.2021 |

Monesti tämä äiti istuu taloyhtiön pihalla kavereidensa kanssa juomassa kaljaa. Hänellä on kaksi 6-8 vuotiasta lasta. Nämä pojat terrorisoivat minun ja vauvan elämää ihan kunnolla. En uskalla esimerkiksi nukuttaa vauvaa parvekkeelle, sillä vaunuihin oli viimeksi heitelty paperitolloja ja roskia naapuriparvekkeelta. En voi ottaa riskiä lentääkö sieltä seuraavaksi vaunuihin joku kivi tms.

Kun olen äidilleen sen sadannen kerran sanonut, hän vaan joko ärsyyntyy tai ei ole huomaavinaan. Ei kai lapsista rikosilmoitustakaan voi tehdä? Joinain päivinä on niin, että käyvät ovella möykkäämässä 3-4 kertaa päivän aikana. Olen muutenkin aivan loppu huonounisen vauvan kanssa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä asunut paikassa jossa perheenäidit istuvat ulkona juomassa kaljaa vaikka olen asunut vaikka missä vuokralähiöissä. Missä ihmeessä oikein asut??

Samaa meinasin kysyä. Kaikenlaissa vuokrakämpissä ja opiskelijakämpissä on tullu asuttua, mutta en ole koskaan nähnyt että perheenäidit istuisivat pihalla kaljottelemassa??

Vierailija
22/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aina kannattaa ihmetellä tällä palstalla sen sijaan että tekisi netissä suoraan sen rikosilmoituksen. Poliisit jättää asian sikseen jos ei täytä rikoksen tunnusmerkkejä.

Suomalaiset on kyllä lässyjä lampaita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap jo ilmoittanut em. tahoille asiasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä