Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusien naapureiden lapset käyvät kiusaamistarkoituksessa rimputtamassa ovikelloa ja hakkaamassa oveen/huutavat postiluukusta niin että vauva herää, äitinsä ei piittaa

Vierailija
30.04.2021 |

Monesti tämä äiti istuu taloyhtiön pihalla kavereidensa kanssa juomassa kaljaa. Hänellä on kaksi 6-8 vuotiasta lasta. Nämä pojat terrorisoivat minun ja vauvan elämää ihan kunnolla. En uskalla esimerkiksi nukuttaa vauvaa parvekkeelle, sillä vaunuihin oli viimeksi heitelty paperitolloja ja roskia naapuriparvekkeelta. En voi ottaa riskiä lentääkö sieltä seuraavaksi vaunuihin joku kivi tms.

Kun olen äidilleen sen sadannen kerran sanonut, hän vaan joko ärsyyntyy tai ei ole huomaavinaan. Ei kai lapsista rikosilmoitustakaan voi tehdä? Joinain päivinä on niin, että käyvät ovella möykkäämässä 3-4 kertaa päivän aikana. Olen muutenkin aivan loppu huonounisen vauvan kanssa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet lastensuojeluilmoituksen.

Vierailija
2/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lasu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on oikeasti totta niin tee ehdottomasti lastensuojeluilmoitus anonyymisti. He kyllä puuttuvat asiaan mutta valitettava tosiasia on, että lasten käytös ei välttämättä muutu mihinkään. Lapset saatetaan kuitenkin ottaa huostaan ja sen jälkeen ainakaan heistä ei ole sinulle enää haittaa.

Vierailija
4/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijään voit myös olla yhteydessä.

Vierailija
5/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus isännöitsijälle myös voisi auttaa. Listaa kaikki tapaukset päivämäärineen ja kellonaikoineen. Ei päiväsaikaankaan saa häiritä naapureita, sillä tuollaiset eivät ole mitään normaaleja elämisen ääniä.

Vierailija
6/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuttaa,tilanne ei tuosta parane, Suomessa kakarat saa mellastaa ja vaikka tappaa jonkun ,kukaan ei välitä.

Vierailija
7/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois.

Vierailija
8/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen verran nyt täytyy olla voimia että saa tuon kuriin. Jos äidille sanominen ei auta niin isännöitsijälle välittömästi soitto, jos sekään ei auta vaan homma jatkuu niin lasu. Ei tuollaisessa ole mitään järkeä! Lapset ovat lapsia, mutta jos äitinsä ei saa heitä kuriin niin joku muu saa. Tsemppiä!

Vierailija
9/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmanmuuta teet ilmoituksen. Ne lapsethan voivat vaikka tappaa vauvan heitellessään häntä ties millä. 

Vierailija
10/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto isännöitsijälle, lasu ja poliisille soitto myös.

Vierailija
11/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä päiväkirjaa häirinnästä.

Ilmoita isännöitsijälle mieluiten sähköpostilla, niin sinulle jää dokumentti asiasta.

Pvm:t ja klo:ajat ylös.

Jatkat häirintäpäiväkirjan pitämistä myös ilmoituksen tehtyäsi.

Isännöitsijällä on lakisääteinen velvollisuus puuttua naapureiden häiritsevään käyttäytymiseen.

Tarvittaessa ilmoitat poliisille.

Vierailija
12/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep,tehtiin tuota joitain kertoja 80-luvulla, ei jääty kiinni onneksi.

Mutta oltiin aina ulkona illat ja tehtiin kaikenlaista metsässä yms.

Vierailija
13/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsistskin voi tehdä rikosilmoituksen jos esim pahoinpitelevät vauvaa (heittelevät kivillä tms). Itse sanoisin äidille, että seuraavasta häirintäkerrasta lähtee ilmoitus sekä isännöitsijälle että lastensuojeluun ja jos se ei auta niin poliisille.

Oletko itse puhutellut poikia? Olisiko mahdollista heidän kanssa keskustella ja saada heidät ymmärtämään että aiheuttavat oikeasti isoa vahinkoa teille?

Vierailija
14/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijä, lasu ja poliisi. Uskomatonta, äitiä ei kiinnosta koska tärkeämpää lipittää kaljaa. Ehdottomasti lasu.

Vierailija
15/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus isännöitsijälle ja lasu. Muutenkin lasun paikka jos lapsista vastuussa oleva äiti kittaa kaljaa pihalla päivät pitkät.

Pidä häirinnästä päiväkirjaa, kuten yllä mainittu. Ilmoittelet eri tahoille uudestaan jos homma jatkuu. Jos ovat vuokralla niin lopulta saavat häädön. Periaatteessa varmaan tuollainen vauvan heittely tavaroilla esim. rikkoo kyllä taatusti jotain lakiakin, kotirauhan häirintää tms.

Vierailija
16/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä asunut paikassa jossa perheenäidit istuvat ulkona juomassa kaljaa vaikka olen asunut vaikka missä vuokralähiöissä. Missä ihmeessä oikein asut??

Vierailija
17/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin välittömästi poliisille jos vaunuja olisi heitelty jollain.

Vierailija
18/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lapsistskin voi tehdä rikosilmoituksen jos esim pahoinpitelevät vauvaa (heittelevät kivillä tms). Itse sanoisin äidille, että seuraavasta häirintäkerrasta lähtee ilmoitus sekä isännöitsijälle että lastensuojeluun ja jos se ei auta niin poliisille.

Oletko itse puhutellut poikia? Olisiko mahdollista heidän kanssa keskustella ja saada heidät ymmärtämään että aiheuttavat oikeasti isoa vahinkoa teille?

Mitä tuossa enää äitiä varoittelemaan, suoraan nyt yhteys isännöitsijälle ja lasuun, tämän päivän aikana.

Vierailija
19/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi hyvä, mutta eiköhän käy niin, että penskat menevät pillittämään äidilleen ja valehtelevat ties mitä tapahtuneen.

Vierailija
20/23 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä asunut paikassa jossa perheenäidit istuvat ulkona juomassa kaljaa vaikka olen asunut vaikka missä vuokralähiöissä. Missä ihmeessä oikein asut??

Tampereen Nekalassa, eipä tämä enää mikään salaisuuskaan ole. Muutenkin täällä asuu vähän epämääräistä porukkaa, muttei kukaan ole vielä tuohon malliin häiriköinyt.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän