Mun poika taitaa olla aika tosi vihainen kun tulee koulusta kotiin.
Löysin "sattumalta" pojan (16v) huoneesta useita kaljatölkkejä. Osasin niitä kyllä etsiäkin. Kaadoin viemäriin. Iltapäivää odotellessa..
Kommentit (101)
Mitä järkeä? Meinaatko ettei osta uusia?
Itse piilotin ne aikanaan pihalle/pihavajaan niin oli mukavan kylmiä.
Kyllä se kaljat saa myöhemminkin. Älä sitä kuvittele. Voi kyllä ostaa paremman puutteessa pimeänkin pullon jos ei muuta ole. Siitä sitten venäläistä rulettia pelaamaan. En sano että 16v pitäisi kaljaa juoda mutta on se turvallisempi kuin joku epämääräinen pullo tai pilleri...
Tiesitkö että Saksassa 16-vuotiaat saavat ostaa kaupasta olutta? Ryyppäilin itse 16-vuotiaana ja ihan normaali minusta tuli.
Oikea signaali nuorelle, ettet juomista hyväksy! Tiukka puhuttelu päälle!
Vierailija kirjoitti:
Luulen. Ei sillä niin paljon rahaa ole. Eikä tarvi ollakaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oikea signaali nuorelle, ettet juomista hyväksy! Tiukka puhuttelu päälle!
Näin, ihmettelen kuinka monet täällä hyväksyisi..
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että Saksassa 16-vuotiaat saavat ostaa kaupasta olutta? Ryyppäilin itse 16-vuotiaana ja ihan normaali minusta tuli.
Nyt ollaankin Suomessa. Ja täällä geeniperimä on vähän pahemmin kallella alkoholismiin.
Suositeltavaa olisi saada edes toisen asteen koulutus loppuun ennen kuin tulee pahimmat kamppailut elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä frendit kaljat tarjoaa. Vai joutuuko mussukka nyt kotiarestiin?
Hyvä, saatoit estää jotain kauheaa tapahtumasta.
Mun mielestä ap teki ihan oikein. Tuon ikäisen ei energiajuomaa tai pepsi maxia kummempaa tarvitse juoda. Hauskaa pitää voida pitää ilman päihteitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä frendit kaljat tarjoaa. Vai joutuuko mussukka nyt kotiarestiin?
Ei nyt arestiin mutta tiukan puhuttelun saa. Ja pitää kyllä kotiintuloajasta pitää kiinni. Ja samaa mieltä, että hauskaa pitää osata pitää ilman päihteitä. Niitä ei ihminen tarvitse.
No siinäpä raivoaa, kyllä se jossain vaiheessa huomaa että äiti ajatteli vain mun parasta. Vaikka nyt tietenkin olet huonoin ja hirvein äiti koko maailmassa.
Mitä asiaa sulla on yksityiseen tilaan tutkimaan paikkoja. Voit sanoä hyvästit teinillesi kun muuttaa pois kotoa. Mutta sitähän sä varmaan haluatkin.
Törkeä yksityisyyden loukkaus, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaankin Suomessa. Ja täällä geeniperimä on vähän pahemmin kallella alkoholismiin.
Suositeltavaa olisi saada edes toisen asteen koulutus loppuun ennen kuin tulee pahimmat kamppailut elämässä.
Geeniperimä? Jos joku on pullea ja syyttää siitä osin geeniperimää, saa paskaiset naurut vastaansa. Alkoholia ei käytetty kovinkaan yleisesti vielä alle sata vuotta sittenkään, mutta se on nyt sitten geeneissä ja yläpeukkuja nousee. Voi jumalauta teitä.
Vierailija kirjoitti:
Olisit itse juonut etkä heittänyt hukkaan.
Kuulostaa että ap ei käytä päihteitä..
Miten musta tuntuu, että suurin osa ei muista enää mitä oli olla teini.
Oot kyllä oikeasti tiukka äiti. Vappunakin kotiintuloaika kohta täysi-ikäiselle?
Olisit itse juonut etkä heittänyt hukkaan.