Mun poika taitaa olla aika tosi vihainen kun tulee koulusta kotiin.
Löysin "sattumalta" pojan (16v) huoneesta useita kaljatölkkejä. Osasin niitä kyllä etsiäkin. Kaadoin viemäriin. Iltapäivää odotellessa..
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä oikeasti tiukka äiti. Vappunakin kotiintuloaika kohta täysi-ikäiselle?
En oikeasti koe edes olevani. Meillä on hyvät välit pojan kanssa, usko tai älä. Tämä on vain asia, jossa raja menee. Ennemmin olen tässä asiassa liian tiukka kun otan riskin että jotain sattuu. Rakastan lastani ja siksi on myös rajat. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisit itse juonut etkä heittänyt hukkaan.
Olis keskusteluki mennyt paremmin
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä oikeasti tiukka äiti. Vappunakin kotiintuloaika kohta täysi-ikäiselle?
Meillä on 17-vuotiaallakin. On myös turvallisuuskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa että ap ei käytä päihteitä..
Mistä sait sellaisen vaikutelman? Laita lainaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 17-vuotiaallakin. On myös turvallisuuskysymys.
Sama täällä. Hyvän päätöksen ap teit.
Olen ap sun kanssa ihan samoilla linjoilla mutta hieman ihmetyttää, miksi vaikutat noin kovasti pelkäävän teinin raivoa. Meillä minä olisin se, jonka raivoa teini saisi pelätä.
Tiukka linja kotona ja vanhempien absolutismi aiheutti mulle ainakin sen, että biletin tosi paljon, kun pääsin 18v pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa että ap ei käytä päihteitä..
Mistä sait sellaisen vaikutelman? Laita lainaukset.
"Samaa mieltä että ihmisen pitää voida pitää hauskaa ilman päihteitä. Ihminen ei päihteitä tarvitse". Minun mielestä tuo on ap, vaikka "allekirjoitus" on unohtunut.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että Saksassa 16-vuotiaat saavat ostaa kaupasta olutta? Ryyppäilin itse 16-vuotiaana ja ihan normaali minusta tuli.
Sitä et itse kykene arvioimaan. Melko riippuvaiselta vaikutat sännätessäsi puolustelemaan kehitysikäisen juopottelua.
Älysi jäi kehittymättä, kiitos aivoliuottimen.
Hyvä ap, teit oikein. Vanhemman vastuulla on pitää kersa irti alkoholista.
Vierailija kirjoitti:
Olen ap sun kanssa ihan samoilla linjoilla mutta hieman ihmetyttää, miksi vaikutat noin kovasti pelkäävän teinin raivoa. Meillä minä olisin se, jonka raivoa teini saisi pelätä.
En mä sitä pelkää, mutta kukaan vanhempi tuskin haluaa oman lapsensa mieltä pahottaa, vaikka tekeekin sen rakkauden ja huolenpidon takia. Ja raivota en aio, se ei johda puusta pitkään. Mulla on fiksu poika enkä ole kuin kerran hänelle huutanut. Uskoo kyllä ihan puhettakin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tiukka linja kotona ja vanhempien absolutismi aiheutti mulle ainakin sen, että biletin tosi paljon, kun pääsin 18v pois kotoa.
Henkistä epäkypsyyttä. Toimitko vieläkin järjettömästi ja rikot lakia ihan huviksesi?
Ihmiset ovat humalassa vastenmielisiä sössöjä. Ennestäänkin tyhmät vajoaa aivovammaisten tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että Saksassa 16-vuotiaat saavat ostaa kaupasta olutta? Ryyppäilin itse 16-vuotiaana ja ihan normaali minusta tuli.
Sitä et itse kykene arvioimaan. Melko riippuvaiselta vaikutat sännätessäsi puolustelemaan kehitysikäisen juopottelua.
Älysi jäi kehittymättä, kiitos aivoliuottimen.
Hyvä ap, teit oikein. Vanhemman vastuulla on pitää kersa irti alkoholista.
No en nyt ihan äkkiä lähtisi väittämään. Alkoholia juodaan satunnaisesti ruoan kanssa.
Vartuin Saksassa, siellä suhtaudutaan alkoholiin aika paljon vapautuneemmin. Väittäisin jopa, että suomalaisten takakireä asenne alkoholiin vain lisää ongelmia.
T. Diplomi-insinööri ja fysiikan tohtori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä sitä pelkää, mutta kukaan vanhempi tuskin haluaa oman lapsensa mieltä pahottaa, vaikka tekeekin sen rakkauden ja huolenpidon takia. Ja raivota en aio, se ei johda puusta pitkään. Mulla on fiksu poika enkä ole kuin kerran hänelle huutanut. Uskoo kyllä ihan puhettakin. Ap
Jos oot noin kiva ja kiltti miksi oot huutanut?
Turhaan hössötät. Poikasi oppii ainoastaan valehtelemaan ja piilottamaan juomansa paremmin.
Ettei totuus unohtuisi.
"Yli 15-vuotiaat eurooppalaiset juovat keskimäärin 11,3 litraa vuodessa puhtaaksi alkoholiksi muutettuna. Alkoholia nautitaan enemmän Keski- kuin Pohjois- ja Etelä-Euroopassa.
Tilaston kärjessä ovat Saksa, Tshekki ja Liettua, joissa kussakin juodaan yli 13 litraa vuodessa. Varovaisimmat juojat löytyvät Italiasta ja Norjasta, joissa molemmissa juodaan 7,5 litraa asukasta kohden.
Suomi jää alle maanosan keskitason: THL:n tilastojen mukaan suomalaisten kulutustahti oli keskimäärin 10,8 litraa puhdasta alkoholia henkilöä kohden."
Vierailija kirjoitti:
Ei ole nykypäivää raivota tuolla tavalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä? Meinaatko ettei osta uusia?
Itse piilotin ne aikanaan pihalle/pihavajaan niin oli mukavan kylmiä.
Luulen. Ei sillä niin paljon rahaa ole. Eikä tarvi ollakaan. Ap
Varo ettei näpistä sitten
Vierailija kirjoitti:
Huolestun jos sun lapsella ei ole..
Kyllä itsekin menisin jos olisi syytä epäillä tuollaista. Ap on alaikäisestä vastuussa. Alaikäinen ei päihteitä saa käyttää. Jos tuosta teini alkaa illittämään ja noin verisesti loukkaantuu että välit lopullisesti on pilalla, on heidän välisessä suhteessa jotain muutakin vikaa...