Aki Mannisen potkut Suurin pudottaja ohjelmasta
Taisi tulla hänelle yllätyksenä, että sanomisilla on joku merkitys.
Hän kertoo että häntä kohdeltiin väärin. Häntä ei kohdeltu väärin, vaan tuotantoyhtiö toimii ihan saman vapauden perusteella, kuin Akikin toimii laukoessaan mielipiteitään. "Rehellisiä" mielipiteitään.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/82249f58-64b4-4e8a-bae2-7255fb…
Kommentit (1171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun vaimo on viimeisillään raskaana, Aki lähtee.
Kun vauva syntyy, Aki lähtee.
Kun perhe-elämä takkuaa, Aki lähtee.
Kun parisuhde piiputtaa, Aki lähtee.
Kun julkisuus kääntää selkänsä, Aki lähtee.
Kun TV-yhtiö antaa kenkää, Aki lähtee.Kalareissulle nimittäin!
Sellanen rehti ja suoraselkäinen MIES siellä Lempäälässä lymyilee 👍🏼
Eikö Akilla saa olla edes harrastuksia?
Tottakai, sehän on hyvä asia! Kun kertoilee esim. julkisuudessa perheensä saamista tappouhkauksista ja samaan hengenvetoon ilmoittaakin tästä itse lähtevänsä kalaan, niin onhan se tosi hyvä asia!
Tai kun viimeisillään raskaana olevan ja siksi paisuvan vaimon olemus ajaa miehen identiteettikriisiin, niin parasta lääkettä on häippästä siinä vaiheessa rakkaan kalastusharrastuksen pariin. Vaimo pystyy kyllä synnyttelemään issekseen.
Tietenkin myös vastasyntyneen vauvan mukanaan tuoma herkkä kupla on kriisin paikka tuolle miesten miehelle, joten siitä on kans hyvä ottaa ja lähteä vähän poikain kanssa kalanpäitä perkaamaan!
Harrastukset on mahtavia, koska silloin tulee ladattua niitä paljon puhuttuja akkuja!
Ja vittuako se sinulle kuuluu?
Eihän tuo kuulu pätkääkään, mutta kun mies itse suurin elkein menemisiään ja tulemistaan somessa raportoi, ja kun samaan asiayhteyteen julistautuu rehdiksi ja suoraselkäiseksi, niin väkisinkin tulee mieleen pikku ristiriita sanoissa ja teoissa..
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kyllä sellainenkin mahdollisuus, että Nelosta vielä jossain vaiheessa harmittaa. Nimittäin Manninen myös varmaan herättää uteliaisuutta ja kiinnostusta, mitä se tällä kertaa möläyttää. Siinä on hiuksen hieno raja, että osaa taiteilla sopivasti möläytellen, mutta mahdollisimman vähän loukaten.
Mutta kuten moni itseäni fiksumpi on jo todennut, niin kriisiä ei nyt hoidettu oikein. Anteeksipyyntö ja syvä hiljaisuus olisivat toimineet, työt jatkuneet.
En usko että nelosta harmittaa. Ottamatta kantaa siihen, että mitä ko. henkilön ja kanavapomon välisessä keskustelussa on puhuttu, niin eiköhän tuo " ulostulo" asiasta ollut viimeinen niitti siihen, että ovat vain onnessaan, kun lopettivat yhteistyön. Enkä usko,että mikään muukaan taho haluaa hänen kanssaan yhteistyötä tehdä, koska eivät voi ottaa sitä riskiä, että mökäyttelee mitä sylki suuhun työ, ja on myös hankala.
Sitä ihmettelen, että eikö hänellä ole itsesuojeluvaistoa ollenkaan, kun ei vihdoin ja viimein tajua pitää suutaan kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Akilla saa olla edes harrastuksia?
Tottakai, sehän on hyvä asia! Kun kertoilee esim. julkisuudessa perheensä saamista tappouhkauksista ja samaan hengenvetoon ilmoittaakin tästä itse lähtevänsä kalaan, niin onhan se tosi hyvä asia!
Tai kun viimeisillään raskaana olevan ja siksi paisuvan vaimon olemus ajaa miehen identiteettikriisiin, niin parasta lääkettä on häippästä siinä vaiheessa rakkaan kalastusharrastuksen pariin. Vaimo pystyy kyllä synnyttelemään issekseen.
Tietenkin myös vastasyntyneen vauvan mukanaan tuoma herkkä kupla on kriisin paikka tuolle miesten miehelle, joten siitä on kans hyvä ottaa ja lähteä vähän poikain kanssa kalanpäitä perkaamaan!
Harrastukset on mahtavia, koska silloin tulee ladattua niitä paljon puhuttuja akkuja!
Eihän tuo kuulu pätkääkään, mutta kun mies itse suurin elkein menemisiään ja tulemistaan somessa raportoi, ja kun samaan asiayhteyteen julistautuu rehdiksi ja suoraselkäiseksi, niin väkisinkin tulee mieleen pikku ristiriita sanoissa ja teoissa..
Eli sinä haluat määritellä miehille toksiset muotit ja lokerot?
Hyvä että myönnät olevasi sukupuoliterroristi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellähän se tuntuu menevään tunteisiin, nimittelyineen =D
Josta syytät Mannista
Oletko sä jotenkin harhainen? Sinähän sen juuriharjan käskit ostaa, mikä sulle ostettaisiin, että saatais sut iloiseksi... an*stappi?
Oot ilmeisesti vuodelta paavonurmi kun ei edes uudemmat hymiöt luonnistu. Mulla ei mene tunteisiin eikä Mannisiinkaan, kiva kun oon löytänyt näin järjenköyhää keskusteluseuraa!
Et osaa itse edes kirjoittaa. Vai oletko humalassa?
Jotenkin tosi herttaista tää sun saivartelu. Kannattaa lukea huolella läpi noita omia kirjoituksia, ei oo tainnut itselläkään mennä ihan oikeen aina...
Mutta hei pisteet sulle, et ole nyt kertaakaan maininnut wokecancelloijamaalittajaa 👍🙌
Aki ei kyllä taida päästä Norjaan. Sinne ei ole ei-kansalaisilla mitään asiaa. 28.4.2021 tiedotteen mukaan.
Kunhan uhoaa, tai jää Kemiin ryyppäämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki sanoi: – Naiset kun on leirissä, niin ei sieltä koskaan tule hyvää soppaa. Siellä pitäisi olla joukko miehiä.
Tulkinta 1:) Yleistävä väite naisten kyvyistä miehiin verrattuna.
Tulkinta 2: Mielipide, johon hänellä on oikeus. Yleistävät väitteet eivät vielä ole kriminalisoituja. Monet ovat sitä mieltä, että miehiltä onnistuu ryhmässä toimiminen paremmin kuin naisilta, mutta ei aleta nyt kiistelemään siitä, tai tehdään siitä oma ketju.
Kuka nyt mistään rikoksesta on puhunutkaan. Silti tuollainen yleistävä väite on huonoa ja noloa käytöstä. Ja joissain yhteyksissä juuri tuollaiset yleistävät väitteet ovat ihan rikoksiakin, esimerkiksi työelämässä.
En nyt ihan ymmärrä, että selität, että Aki ei ole sanonut mitään kyseenalaista, mutta silti jokaiseen argumenttiini olet nyt myöntänyt, että juu, onhan tuo vähän ikävästi ja tyhmästi sanottu, mutta ei puhuta siitä nyt. :D Miksi sitten kyselet, jos et haluakaan puhua siitä? Akin suusta nämä sanat tulivat ja niistä tässä nyt on kyse.
Olen yrittänyt painottaa ihmisten oikeutta myös tyhmiin mielipiteisiin. Varsinkin ihmisten, jolla ei ole julkista valtaa. Varsinkin tämänkaltaisella forumilla ja tässä kontekstissa.
Kyllä, kaikilla on oikeus tyhmiin mielipiteisiin, mutta niiden kuulijoilla tai kyseisen henkilön palkkaavilla on myös oikeus omiin mielipiteisiin asian tiimoilta. Vaikka kuinka mainostaisi itseään rehellisenä ihmisenä, niin voi myös miettiä, mitä kannattaa sanoa julkisesti ja mitä ei. Usein nämä itseään rehellisenä ja suorapuheisena mainostavat eivät kestä saamaansa palautetta, jos se on negatiivista.
Millä oikeudella sinä päätät, kuka saa sanoa ja mitä?
-eri
Esimerkiksi Suomen rikoslaissa on kerrottu, mitä ei saa sanoa ilman seuraamuksia. Muussa tapauksessa saa tietenkin sanoa mitä tahansa, mutta sanoistaan pitää ottaa vastuu. Turha suuttua, jos kuuntelijat ei tykkää ja tulee jotain itselle epämiellyttävää, esimerkiksi tulevat työt peruuntuvat.
99,999% ihmisistä Akin sanomisilla ei ole mitään merkitystä, kuten teille maalittajawokecancelloijille.
Tyhjät tynnyrit kolisee eniten
Ilmeisesti tuotantoyhtiö oli asiasta eri mieltä. Heilläkin on oikeus mielipiteisiinsä ja siihen, miten asian suhteen toimivat.
Tuotantoyhtiö perusti mielipiteensä teidän wokecancelloijamaalittajien mölinään.
Ja täysin aiheetta
Heillä on siihen oikeus. Käy kertomassa valituksesi heille.
Kyseessä on muutaman viikon työrupeama, ei koko loppuelämän kestävä työttömyys, kuten täällä dramaattisesti uhotaan. Yrittäjät kyllä tietää, että kaikki ei aina suju kuten itse on suunnitellut.
Olen antanut palautetta Neloselle.
Se että wokecancelloijamaalittajat mölisevät yrityksille omia mielipiteitään yleisenä totuutena, on äärimmäisen toksista.
Toivottavasti muistit myös palautteessasi mainita vähintään joka toisessa lauseessa woke cancelloijamaalittajat kuten täällä. Menee sarjaan ehdottoman vakavasti otettavat palautteet.
Voisitko edes yrittää keksiä jotain uutta noihin sun kommentteihin alkaa olla hieman itseään toistavaa... hauku vaikka näädiksi kuten silloin aiemmassa keskusteluketjussa, sekin toisi edes vähän vaihtelua. Jännityksellä jään odottamaan...Kyllä muistin, kiitos kysymästä.
Mikä on sinun motiivisi maalittaa yhtä ihmistä viihdeohjelman perusteella?
Mitkä on sun motiiveja roikkua tässä keskustelussa?
Teidän maalittajien kritisointi.
Joko vastaat minun kysymykseeni?
Kenelle kuvittelet puhuvas? Multa et ole kysynyt mitään. Maalittajien kritisointi ? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Joskus on kyllä.parempi kalastella ja antaa pölyn laskeutua. Varsinkin, jos sattuisi olemaan vähän äkkipikainen.
Ja mä kun jo luulin ( toivoin hartaasti 🥴), että hra nimeltään A.Manninen on tyystin painunut sinne minne kuuluukin, siis unholaan ❗
Ja täällä siitä vaan jauhetaan. En voi sietää ko. miestä, en telkkarista enkä mistään muualtakaan. Jos nyt yhtään hoksais, niin pitäs matalaan profiilia, tai mieluiten olis ihan HILJAA.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä kun jo luulin ( toivoin hartaasti 🥴), että hra nimeltään A.Manninen on tyystin painunut sinne minne kuuluukin, siis unholaan ❗
Ja täällä siitä vaan jauhetaan. En voi sietää ko. miestä, en telkkarista enkä mistään muualtakaan. Jos nyt yhtään hoksais, niin pitäs matalaan profiilia, tai mieluiten olis ihan HILJAA.
Ja sinä jaksat jankata Akista. Hupaisaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä siitä vaan jauhetaan. En voi sietää ko. miestä, en telkkarista enkä mistään muualtakaan. Jos nyt yhtään hoksais, niin pitäs matalaan profiilia, tai mieluiten olis ihan HILJAA.Ja sinä jaksat jankata Akista. Hupaisaa [/quote}
Kuten sinäkin. Hervotonta.
Kenelle kuvittelet puhuvas? Multa et ole kysynyt mitään. Maalittajien kritisointi ? Miksi?[/quote]
Maalittajien kritisointi. Koska olen Wocellaattori kaikkien wocecancelloitumaalitettujen Suuri ystävä ja puolustaja sekä somemaalittajanäätien vihollinen.
Harmi, että runsaat lainaukset jäävät näkyville. Eihän kukaan jaksa niitä uudelleen lukea. Olen todella tyytyväinen/odottavainen/utelias, syksyn pudottaja-ohjelmaa kohtaan. Vain muutos tulee nostamaan katsojaluvut ansaitulle tasolle. Nelonen/tuotanto ei voi tulevaa mokata jolleivat sitten pestaa jotain toista TosiTV-pelleä valmentamaan. Ohjelmaan osallistuvat laihduttajat ansaitsevat vain parasta, empaattista, persoonat huomioonottavaa, kannustavaa henkilökuntaa heitä opastamaan ja auttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle kuvittelet puhuvas? Multa et ole kysynyt mitään. Maalittajien kritisointi ? Miksi?
Maalittajien kritisointi. Koska olen Wocellaattori kaikkien wocecancelloitumaalitettujen Suuri ystävä ja puolustaja sekä somemaalittajanäätien vihollinen.
Mitäs sitten teet jos maalittajaa maalitetaan? Puolustatko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten teet jos maalittajaa maalitetaan? Puolustatko?
Kyllä koska toiminnassani eikä kirjoituksissani ole mitään logiikkaa.
Jotenkin alkaa epäilyttää, että tätäkin ketjua pitää yllä Aki Manninen.
Menköön Aki vaikka Kukkolankoskelle kalaan, mutta kysymys kuuluu, kuinka Rita pärjää uhmiksen kanssa? Ai niin, Marjon mies ja poika lähti samaa matkaa, niin Marjo varmaan muuttaa Ritan luokse auttamaan. Eihän sitä nyt voi samaan aikaan pukea ja kuvata uhmaikäistä..
Vierailija kirjoitti:
Aki ei kyllä taida päästä Norjaan. Sinne ei ole ei-kansalaisilla mitään asiaa. 28.4.2021 tiedotteen mukaan.
En usko, että on edes ajatellut matkustusrajoituksia. Aki haluaa nyt kalaan Norjaan ja sinne hän menee.
Ei pääse. Sisä-ja ulkorajoilla vain välttämätön työmatkustus onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että on edes ajatellut matkustusrajoituksia. Aki haluaa nyt kalaan Norjaan ja sinne hän menee.
Ei mene, mokoma vellihousu...