Aki Mannisen potkut Suurin pudottaja ohjelmasta
Taisi tulla hänelle yllätyksenä, että sanomisilla on joku merkitys.
Hän kertoo että häntä kohdeltiin väärin. Häntä ei kohdeltu väärin, vaan tuotantoyhtiö toimii ihan saman vapauden perusteella, kuin Akikin toimii laukoessaan mielipiteitään. "Rehellisiä" mielipiteitään.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/82249f58-64b4-4e8a-bae2-7255fb…
Kommentit (1171)
Onks porista joskus tullut jotain hyvääkin?
Vierailija kirjoitti:
Menköön Aki vaikka Kukkolankoskelle kalaan, mutta kysymys kuuluu, kuinka Rita pärjää uhmiksen kanssa? Ai niin, Marjon mies ja poika lähti samaa matkaa, niin Marjo varmaan muuttaa Ritan luokse auttamaan. Eihän sitä nyt voi samaan aikaan pukea ja kuvata uhmaikäistä..
Kovasti kutsuva asento Ritalla jo storyssa 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sampo Marjomaalle ilmoitettiin, että hän ei jatkossa enää juonna Hauskimpia kotivideoita vaan tilalle tulee uusi juontaja. Sampo harmitteli asiaa julkisuudessa, mutta ei nostanut siitä mitään älämölöä. Itsekin ihmettelin juontajan vaihtamista, kun mitään syytä siihen ei ollut. En seurannut ohjelmaa kuin satunnaisesti ja ihan hyvin hän mielestäni siihen sopi.
Jos iltapäivälehtiin on uskomista, niin muualla maailmassa potkut tulee helposti kesken kauden, jos menee möläyttämään jotain epäsopivaa ääneen julkisesti. Julkinen pahoittelu voi auttaa saamaan paikan takaisin, mutta ei aina.
Ei tämä Akin tapaus mitenkään kummallinen ole, hänelle ei vain tehty uutta sopimusta uudelle kaudelle.
on myös lukemattomia tosi-tv-ohjelmiin osallistuneita miehiä, joita ei ole feministit noitavainonneet tyhjästä
Saisiko ihan jonkun esimerkinkin?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin ihmisille ei luoja ole näemmä suonut kykyä lopettaa ajoissa. Tässäkin tapauksessa kohun alettua olisi voinut laittaa nopean viestin someen: "Pahoittelen tunnekuohuissa antamiani harkitsemattomia lausuntoja jotka ovat loukanneet monia". Sitten olisi antanut asian olla siinä ja pidättäytynyt kommentoimasta asiaa enää millään tavalla.
Tuo lause olisi vastannut tarpeeseen ja sitä kirjoittaessa olisi voinut vaikka ajatella, että joo, lausuntoni oli harkitsematon, koska siitä seuraa minulle itselleni taloudellista vahinkoa, mutta silti siinä ei oteta kantaa siihen mitä ajattelen asioista noin muutoin oman pääni sisällä. Tämä nykyinen yhteiskunta nyt on tiedotuksellisesti sellainen kuin se on, joten tämän kanssa on vain opittava pärjäämään.
Edelleenkin odotan sitä vastausta siihen, että KENELTÄ ja MISTÄ Akin pitää pyytää anteeksi?
Lue vaikka muutama kommentti taaksepäin, jossa se jo selitettiin?
Kerro nyt vaan, ihan takeltelematta
Toistan itseäni, mutta esimerkiksi Juusolta olisi voinut pyytää anteeksi epäkohteliasta käytöstään (kun hyvin näkyvästi ignoorasi tämän kysymykset ) Myös muita heimolaisia alentavia kommentteja olisi voinut pahoitella tai yleisesti tunnemyrskyjään. Henkilokohtaisesti olen täysin fine senkin suhteen, mikäli Aki ei halua pyydellä anteeksi mitään tai on sitä mieltä, ettei ole tehnyt mitään väärää, mutta muilla ihmisillä on myös oikeus omata mielipiteitä. Mitä sitä sitten enempää selittelemään omaa arvomaailmaansa?
Odotatko tätä anteeksipyyntöä kaikilta muilta ohjelmaan osallistuneilta heidän teoistaan tai puheistaan?
Ai etkö?
Juusonhan kiusaajakäärmenaiset pudotti heti Akin jälkeen. Mikä tämä sinun pakkomielteesi jostain Juuson kysymyksestä on? Sekö on tämän kohun pointti?
Kun laitat sanoja suuhuni niin voit samantien käydä tämän koko keskustelun ihan itsenäisesti läpi eikä minua tarvita. Anna mennä!
Voitko vastata siihen kysymykseen?
Oliko naisten masinoima Kerttu Rissasen ryhmäkiusaaminen ja eristäminen porukasta sinun mielestäsi ok?
Ryhmäkiusaaminen ja porukasta eristäminen? Ei ohjelmassa ollut mitään tuollaista. Nyt perusteita väitteellesi. Katsoin ohjelman joka jakson, joten siitä turha irvistellä.
eri kirjoittaja
Katso jotain sivistävää esim dokumentteja.
Kiitos, kyllä katson muutakin, joten asiasta ei tarvitse huolehtia.
Muista ottaa unilääke, jotta saat nukuttua vihaltasi😂
Miltä vihalta? Kyseinen kirjoittajahan esitti ihan asiallisia kysymyksiä, mihin et ilmeisesti osaa vastata.
t. ohis
Vierailija kirjoitti:
No Yö ja Dingo ainakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akin puolustelijat naurattavia haukkujia.
Noloa käytöstä.Saati he, jotka puolustelevat tappouhkauksien tehneitä.
Kuka tämmöisiä on tässä ketjussa esittänyt ja kuka puolustellut? Ei kukaan x 2
Ketjun aloittajalla on ainakin päässä vikaa.
Voisin osallistua hänen mielenterveyden hoitamiseen - jos mitään on enää tehtävissä??
Ei pahalla, mutta olen huolissani Ap:sta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma tässä on se, että Aki ei edelleenkään kunnolla ymmärrä, mitä hänen pitäisi pyytää anteeksi. Ei hahmota, mitä teki tai sanoi väärin.
kerro toki, mitä Aki sanoi "väärin"? =D
Löytyi aika pikaisella googletuksella:
"–Onko sitten ollut niin etten ole antanut tarpeeksi huomiota leirin naisille? Tietty mun ei tarvitsekaan antaa, kun mulla on kaunis vaimo kotona. Mä en näe naisia sillä lailla, millä muut naiset näkee.
Aki jatkoi vuodatustaan Extran juontajien Alma Hätösen ja Kimmo Vehviläisen seuratessa avautumista.
– Naiset kun on leirissä, niin ei sieltä koskaan tule hyvää soppaa. Siellä pitäisi olla joukko miehiä.
Aki arveli, että jos hänellä olisi tissit, olisi hänkin mennyt ”tyttöjen kerhoon”.
– Tämä leidien kiiltokuvien vaihtokerho oli sen juonittelun tehnyt aikaisemmin. Mun meneminen siihen juonitteluun mukaan ei olisi ollut mitenkään mahdollista, koska mulla on munat. Tytöt olivat päättäneet, että ne saa tällä konstilla Juuson mukaan tähän piirileikkiinsä, Aki sanoi ja viittasi genitaalialueeseensa."
1) Mistä tulee oletus, että naiset odottivat häneltä jotain huomiota? Miten hänen kaunis vaimonsa liittyy asiaan? En keksi muuta selitystä kuin että hän yrittää korostaa, että hän ei ole itse ollut kiinnostunut joukkueensa naisista, mitä kukaan ei missään vaiheessa ole kysynyt. Yritti siis alentaa naisia kertomalla, että he eivät ole seksuaalisesti kiinnostavia.
2) Yleistävä väite naisten kyvyistä miehiin verrattuna.
3) Alensi myös Juusoa vihjaamalla, että hän ei ole tarpeeksi miehinen, koska hän kuitenkin naisten porukkaan kelpasi.
En tiedä, mitä on kommentoinut ohjelman jälkeen, mutta nämä nyt tuosta ohjelmassa esitetyistä kommenteista tulivat heti mieleen.
Eli ei sanonut mitään, mikä ei pitäisi paikkaansa.
Naiset muuten äänesti Juusonkin pihalle heti Akin jälkeen, osoitus naisten kiiltokuvakerhosta.
Niin, pelissä on vain 1 voittaja. Kyseisessä ohjelmassa juonittelu ja sosiaalisten suhteiden luominen on osa peliä. Miten nämä pelistrategiat liittyvät johonkin kuvitteelliseen kiiltokuvakerhoon?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Voisin osallistua hänen mielenterveyden hoitamiseen - jos mitään on enää tehtävissä??
Tai oikeasti pelottaa, että tuollaisia maalittajia liikkuu ihan vapaana normaalien ihmisten joukossa.
Ties mitä vielä keksivät?
Toivottavasti hänen läheiset hakee hänelle apua!
Maalittajat ovat pahempia kuin koulukiusaajat.
Pelottava ilmiö. Mistä tietää mikä laukaisee ihmisessä tällaisen häiriötilan?
Ei kukaan normaali vainoa ihmisiä ja vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Akin elin on valtavan kokoinen. Jos se vierailisi tämänkin palstan naisten koloissa niin heistä tulisi paljon tyytyväisempiä elämässä. Saisivat kerrankin tuntea miltä tuntuu rakastella MIEHISEN miehen kanssa eikä minkään heinäkepin jos sellaistakaan teillä on. Taidatte olla sormettajia suurin osa.
Ei kiinnosta Aki ja hänen elimensä. Vaikka olisi viimeinen mies ja elin koko maailmassa. Typerää ja loukkaavaa vihjata, että mies on pelkkä penis. Ällöttävä asenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai oikeasti pelottaa, että tuollaisia maalittajia liikkuu ihan vapaana normaalien ihmisten joukossa.
Kannattaa sunkin ihan ensimmäiseksi keskittyä vaan sen oman lääkityksen hoitamiseen kuntoon, tuntuu olevan pahasti pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee normaalista keskustelusta jotain ihmeen maalitusta? Sun solvaaminen ja haukkuminen vai?
ohis
Kuka Aki Manninen? Oliko jossain temppareissa? Vai joku nobel-voittaja? Kuka ihan oikeasti?
Tämä Norjaan meno kiinnostaa oikeasti. Sinne on melkein mahdoton päästä muuten kuin rokotustodistuksen, sairastetun korona-todistuksen ja todennetun työn vuoksi.
Sitten on karanteeni mennen ja taitaa vastuulliset ihmiset myös tullessa pitää omaehtoisen karanteenin.
Miten Aki luulee ylittävänsä rajan?
Paitsi jos kuvittelee, että Kilpisjärvi on jo Norjaa. Viimeisin instapäivitys oli "200 km Kilpisjärvi". Heikot on maantiedon osaamiset Mannisen pojalla, jos Suomea pitää Norjana.
Niillä on maastopyörät ja fillaroivat rajan yli jossain pöpelikkökohdassa.
Rajalle ilmo.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa toimintaa neloselta. Koko kohu on aivan naurettava, Aki ei sanonut mitään sellaista, että siitä olisi ylipäätään pitänyt mitään juttua tulla.
Oksettavia Nelosen (ja esim. Makian) kaltaiset hyvesignaloivat moraalisaarnaaja yritykset.
Pienimunaiset pomot yrittävät päteä tällä tavalla, säälittäväähän se on, mutta jos se heitä auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Yö ja Dingo ainakin
unohdit kertoa ne hyvät
Mitäs veikkaatte, onko Rita Donnan kanssa kahdestaan liukumäkeä laskemassa?