Millä ruokavaliolla eroon vatsan turvotuksesta
En jaksa enää yhtään päivää tätä ainaista vatsan turvotusta. Varsinkin puolen päivän jälkeen alkaa.
Kommentit (9)
Kannattaa kokeilla FODMAP-ruokavaliota. Itselläni on auttanut se. Aiheesta on paljon kirjoja ja nettisivuja.
Mitä syöt nyt? Mulla teki maitotuotteet ja pahimpina hedelmät. Yksi omena, ja ihan kuin olisin ollut raskaana. Ai niin, vehnätuotteet oli myös paha.
Fodmap, auttaa yleensä jo ihan parissa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä syöt nyt? Mulla teki maitotuotteet ja pahimpina hedelmät. Yksi omena, ja ihan kuin olisin ollut raskaana. Ai niin, vehnätuotteet oli myös paha.
Myönnän että nyt syömiset eivät ole kunnossa. Esim aamulla söin 6 palaa ruisleipää. Yhden proteiinivanukkaan, päärynän, dieettikolaa, teetä, pussin karkkia ja pikku kipon juustopastaa, lasi viiniä. Tuossa kaikki päivän syömiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän että nyt syömiset eivät ole kunnossa. Esim aamulla söin 6 palaa ruisleipää. Yhden proteiinivanukkaan, päärynän, dieettikolaa, teetä, pussin karkkia ja pikku kipon juustopastaa, lasi viiniä. Tuossa kaikki päivän syömiset.
No ei ihme, että maha turpoaa. Nuo about kaikki on Fodmapissa alkuvaiheen kielletyllä listalla.
Vierailija kirjoitti:
Fodmap, auttaa yleensä jo ihan parissa päivässä.
Kiitti vinkistä, otan tuosta suoraan ostoslistalle kaiken suositeltujen puolelta. Pakko tehdä jotain... toivottavasti vatsa rauhoittuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ihme, että maha turpoaa. Nuo about kaikki on Fodmapissa alkuvaiheen kielletyllä listalla.
No näin on. Niin ja 3 Digestivekeksiä.
Viljattomalla.