Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö/kannattaako neitsyen käydä papakokeessa?

Vierailija
29.04.2021 |

Eli seksi elämää ei ole koskaan ollut, kutsu tutkimuksiin tuli, mutta onko minun mitään järkeä käydä siellä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarttuuko HPV muuten kuin penis-yhdynnässä? Jos siis vaikka didolla puuhailee, onko mahdollista saada HPV. 

Ei kait mistään seksileluista voi tartuntaa saada niin minkäänlaista, kyllä se vaatii sen suojaamattoman yhdynnän (tai oraali/anaaliseksin.)

Vierailija
22/30 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarttuuko HPV muuten kuin penis-yhdynnässä? Jos siis vaikka didolla puuhailee, onko mahdollista saada HPV. 

Ei kait mistään seksileluista voi tartuntaa saada niin minkäänlaista, kyllä se vaatii sen suojaamattoman yhdynnän (tai oraali/anaaliseksin.)

Niin tietysti jos sillä ko. vempaimella on muitakin käyttäjiä, niin sillion tartunnan mahdollisuus varmastikin on olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarttuu vain penisyhdynnässä.

Neitsyen ei pidä mennä papakokeeseen.

Eihän HPV voi (puhtaasta) seksivälineestä tarttua, mutta "vain penis-yhdynnässä" on väärin ilmaistu! HPV tarttuu helposti myös sormien välityksellä, jos sormet ovat käyneet myös sukuelimissä. Tarttuu tietenkin myös sukuelimiä yhteen hinkatessa, ilman yhdyntää.

Vierailija
24/30 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut tartunnan oikein käytetystä kondomista huolimatta. Ehkä sormien kautta sitten.

Vierailija
25/30 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle gyne suositteli käymistä vaikka olin neitsyt, koska ikää oli niin paljon.

Yksityisgynesi vain haluaa kiskoa sinulta rahat.

Neitsyen on turhaa ja haitallista käydä papassa.

Papa on täällä meilläpäin (ei Suomessa) ilmainen. Mitään haittaa siitä ei todellakaan voi olla.

Vierailija
26/30 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täältä poistettiin viesti, jossa selitin miten papa tehdään, kun sitä kerta kysyttiin?

Miten pikkumaista porukkaa täällä pyörii jos ihan tavallisesta lääkärin tutkimuksesta pitää vetää herneet nenään?

Vierailija
27/30 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Papa on täällä meilläpäin (ei Suomessa) ilmainen. Mitään haittaa siitä ei todellakaan voi olla.

Papa kokeesta ON HAITTAA!

Esim. nuorilla naisilla solumuutokset paranevat itsestään. Nyt moni kuvittelee kuolevansa syöpään, vaikka mitään aihetta huoleen ei ole.

Neitsyelle papakoe on henkisesti ahdistava ja nöyryyttävä. Se on haitallista naiselle. Nainenkin on elävä ja tunteva olento. Ei nainen ole mikään lääketieteellisten toimenpiteiden kohde.

Neitsyen EI pidä mennä papaan! Se on turhaa ja haitallista!

Vierailija
28/30 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se tutkimus tehdään? Voiko tutkimus aiheuttaa, että neitsytkalvo rikkoontuu?

Tottakai se rikkoutuu koska näytehän otetaan kohdun suulta..

Sattuuko se sitten, jos ei mitään ennen mennyt sisään?

Sanooko ne jotain jos on vanha ja neitsyt?

Olen sitä ikäluokkaa, jota aivopestiin hankkimaan pillerit kun alkaa seurustella ja käymään gynellä ennen seksiä. Kävin ja tuloksena maha täynnä mustelmia ja hirveät kivut. Trauma jäi.

En suosittele jos ei ole valmiiksi vaivoja.

Vierailija
29/30 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Papa kokeesta ON HAITTAA!

Esim. nuorilla naisilla solumuutokset paranevat itsestään. Nyt moni kuvittelee kuolevansa syöpään, vaikka mitään aihetta huoleen ei ole.

Neitsyelle papakoe on henkisesti ahdistava ja nöyryyttävä. Se on haitallista naiselle. Nainenkin on elävä ja tunteva olento. Ei nainen ole mikään lääketieteellisten toimenpiteiden kohde.

Neitsyen EI pidä mennä papaan! Se on turhaa ja haitallista!

Meille mielenterveydeltämme normaaleille lääketieteelliset tutkimukset eivät ole ahdistavia eivätkä varsinkaan nöyryyttäviä. Samalla tavalla kuin käyn hammaslääkärissä (sekä muutamissa verikokeissa) varmuuden vuoksi, voin käydä myös gynellä. Siinä ei ole mitään pelottavaa eikä noloa.

Ps. Olipa hyvä että kävin. Minulta löytyi endometrioosi joka on hoitamattomana yleinen syy lapsettomuuteen. Lapset eivät olleet ajankohtaisia mutta oikealla hoidolla munasarjani säästettiin paremmassa kunnossa myöhempää varten. Ja olipa hyvä että kaverini kävi kun häneltä löytyi 22veenä oireeton syöpä. Toki hänellä oli ollut yksi seksikumppani. Hän olisi todennäköisesti kuollut ilman tätä tutkimusta.

Vierailija
30/30 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 30 vee neitsyt kävin papassa kun seulonta tuli ja hoitaja antoi kyllä vähän ymmärtää että neitsyenä on hieman turha missään papassa edes käydä