Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
19101/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina on ihan hauska tyyppi tuolla talossa. Me vähän vanhempi polvi emme kuitenkaan voi unohtaa hänen aiempia juttujaan. Timo T.A.: n kanssa yhteenmeno ei ollut kaunis tarina mutta erityisesti ne työssäkäyvien äitien haukkumiset tuntui pahalta, äitien olisi pitänyt olla kotona siihen asti kun lapset lähes täysi-ikäisiä. Esiintyi maanisesti ja raivolla. Silloin oli helppo huudella. No, elämä pisti polvilleen ja koetteli kunnolla ja on tainnut Nina nöyrtyä. En olisi uskonut, että sanon näin, mutta olen jopa alkanut pitää Ninasta.

Tää! En ole edes kauhean vanha, olin teini-ikäinen kun Ninalla oli noita ulostuloja. Oli siis ihan hirveä. Haukkui kaikki naiset, jotka eivät suostuneet jäämään kotiin hoitamaan lapsiaan, muutenkin tosi konservatiivisia juttuja. Oli koko ajan otsikoissa ja oma ulosanti oli inhottava. Ihan erilaisena nyt tuolla talossa, muuttanut rooliaan kiltiksi mammaksi.

sem jälkeen on tapahtunut yhtä sun toista, mies sairastui vakavasti. En kadehdi Ninaa, voittakoot sen 30 000. 

Ei tuo ole mikään peruste voittaa big brotheria, että mies on sairastunut ja kuollut.

Eihän hän sen takia talossa olekaan, vaan siksi että ihmiset haluavat että jatkaa ohjelmassa.

Eihän ihmiset oikeasti halua. Nina pääsi eilen jatkoon vain siksi, että eräällä laudalla päättivät että molemmat tubettajat lähtee talosta koska pinja meni ja tiputti niiden suosikin eli porkan.

Pinjahan oli melkein tasoissa Ninan kanssa ja johtikin välillä eli Nina olisi pudonnut eilen Ronin kanssa jos nuo lautalaiset ei olisi keskittäneet kostoksi ääniään Ninalle. Jatkossa ne ei Ninaa enää äänestä.

Vierailija
19102/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se Nina noita! :D

Ninalta moiset perhesurmapuheet ovat todella harkittua. Hän pitää mielellään yllä tuota höpsön naisen roolia, joka katkokävelee ja on vähän pihalla kaikesta. Sitten tipauttelee noita vaikeita aiheita sinne tänne.

Nina tietää mitä tekee. Hän tietää, että vaikeista aiheista puhumalla saa sitä huomiota, sääliä ja jopa seläntaputuksia. Etenkin ihmisiltä joilla on vaiketa ollut itsellä. Vertaistukea.

Sen takia se puhuu niin paljon Timon sairastumisesta ja poikien vaikeuksista, omaishoitajuudestaan, masennuksestaan, leskeydestään, yksinhuoltajuudestaan ja nyt sitten perhesurma.

Finaalin jälkeen sitten naureskelee tyytyväisenä matkalla pankkiin.

Lakkaa jo jankkaamasta. Enemmän tässä ketjussa on jauhettu Mikkosen pojista ja miehestä kuin se ite talossa. Mt-ongelmista nyt vaan on hemmetin noloa kiusata ketään

Ainahan täällä hyeenat hyökkää heikoiksi uskomiensa kimppuun, etenkin naisten.  Eniten täällä kiusataan naisia, miehiä mollataan muttei samalla henkilökohtaisella ilkeydellä. Siksi tämän setämiehen sympatiat menee jatkossa Saralle ja Ninalle.

Tottaturiset. Etenkin nämä nuorten naisten haukkumiset jaksaa ihmetyttää. Paljonko Pinjaa on tässä ketjussa dissattu? Huh. ja viime vuonna sitä Kristiinaa. Todella asiatonta ollut kommentointi heidän kohdallaan. Ja sen takia tulee tässä ketjussa vaan piipahdettua toisinaan, kun en ymmärrä ollenkaan tätä haukkumisen määrää.

Aivan. Joillain selkeä päähänpinttymä.

Kyllähän röökiä polttavaa nuorison somesuosiossa olevaa nuorta saa dissata. Hänen seuraajansa ovat suurilta osin ala-ikäisiä. Antaa hyvän kuvan heille polttamalla surutta ja näyttämällä että se on hyväksyttävä ja hyvä asia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19103/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku viisaampi siellä päiväkirjahuoneessa vois sanoa Ninalle, että jättää nyt heti pojista ja Mikkosesta puhumisen.

Menee jo ihan mahottomaksi tuon saman asian jauhaminen. Ninalla tuo levy jäänyt pyörimään ja kun menee kotiin ja arki alkaa niin voi taas rämpiä syvissä vesissä.

Ei ole mitään samoja asioita jauhanutkaan. Tässä ketjussa tuntuu jollain jääneen levy jumiin, tuskin edes atsoo 24/7 sen verran menee kommentointi hutiin.

No kuule, minä olen katsonut 24/7 ja kyllä Mikkoska on kertonut tuosta perhesurma aatoksesta, tais olka viime viikolla. Mulla meni kylmät väreet kun kuuntelin että mitä !

Ja jauhaa samoja asioita asmusta iltaan. Itse vääristelet. Katso muidenkin kommentteja Ninasta. Taidat olla ainut joka täällä tykkää Ninan tyylistä jyrätä kaikki muut asukit. Tippuispa huomenna.

Miten sulla menee näin tunteisiin tämä ohjelma, aivan kuin olisi jotain henkilökohtaista? Yhden kerran jostain asiasta kertominen ei ole mitään saman asian jauhamista eikä levyn paikallaan pyörimistä. Ei Mikkonen siellä samoista asioista puhu, totta kai hänen monissa elämäntapahtumissaan ja kokemuksissaan on ollut mukana mies tai pojat, totta kai, ihan samalla tavalla kuin kaikilla muillakin asukkailla. Samalla tavalla siellä on Rosat ja Sannatkin puhuneet miehistään ja lapsistaan ja puolisoidensa lapsista jopa. Eikä ole Mikkonen missään vaiheessa jyrännyt ketään, periksi antaa kaikessa ja tekee kuten muut haluavat kun ei hakua alkaa kinaamaan eikä välitä.

Ei mua ainakaan kiinnosta pätkän vertaa missä ja kuinka monta kertaa olette kenenkin jutut kuulleet. Mua kiinnostaa vain BB-talo ja BB-talon tapahtumat. Siellä ei ole Mikkoska samoja juttuja jauhanu ja sillä selvä. Sellaisiakin asukkaita löytyy, talosta edelleen ja myös pudonneista, jotka on. 

Vierailija
19104/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina käyttää kaikki säälikortit hyväkseen.

Vierailija
19105/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että Valavuori saa tehdä kaikenlaista mutta Mikkosta on yksinään pahan alku ja juuri.

???

mitä vala on nyt tehnyt, jota ninalta on kielletty?

Vierailija
19106/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina voittoon.

On asiallinen ja osaa keskustella erilaisten ihmisten kanssa.

Näyttää myös tunteensa.

Hyvä Nina.

Oho!

Nina osaa keskustella erilaisten ihmisten kanssa ITSESTÄÄN. Sen toisen ihmisenhän ei tarvitse sanoa mitään, eikä kyllä ehtisikään siihen papatuksen väliin. 

Nina näyttää tunteensa, joo. Koko ajan on sitä alituista tekoitkua ja säälin kerjäämistä. Se että liehittelee toisia asukkaita pysyäkseen talossa, ei ole tunteiden osoitusta, se on manipulointia. Olette niin rakkaita, ihania, fiksuja jne. Edessäpäin nuoli Janneakin ja takanapäin puukotti selkään ja yritti saada katsojatkin etsimään Jannesta vikoja. 

Joskus itse säälin Ninaa ja toivoin Suurin pudottaja -ohjelmassa, että pärjäisi. Enää en pysty asettumaan hänen puolelleen. Sitä narisevaa ääntäkin on jo paha kuunnella. Ja se itsetunto tuntuu olevan aivan nollilla. Aina kun on mahdollista, hän tuo esille sen, että on vanhempi kuin muut, on leski, jne. (Sääli minua, sääli, sääli!)

Ninan paikka on jossain muualla kuin BB-talossa. 

Et ole kyllä montaa keskustelua kuunnellut. Ainahan tuo Nina kyselee muilta heidän kokemuksistaan ja ajatuksistaan. Eikä edelleenkään ole ollut eniten äänessä.

Rosa oli sellainen joka ei koskaan, ei yhtään kertaa, kysynyt keltään muulta mitään, puhui vain itsestään, puolisoistaan, lapsestaan ja puolisonsa lapsista, vanhemmistaan ja muista sukulaisistaan.

Ei ollut mikään selkään puukotus yhden kerran antaa Jannelle nimeämispisteitä perusteluina ettei ottanut vastuuta kapteenina vaan laittoi Allun päättämään. Niinhän se Janne teki. Samalla logiikalla kaikki muutkin selkäänpuukottivt Jannea, sehän ei pudonnut Ninan äänillä.

Ei Nina mitään sääliä kaipaa eikä tarvitse, hyvinhän tuo on selvinnyt, sekä elämässä että talossa.

Onko oikeasti Nina selvinnyt hyvin elämässään?

Ihan itse kertoi, että suunnitteli perhesurmaa. Ensin surmaisi Timon, sitten lapsensa ja lopuksi hirttäytyisi puun oksaan.

Tosi kunnioitettavaa?

Minusta osoittaa rohkeutta kun kertoo tuosta. Kyllä ihmisen mieleen voi tulla vaikka mitä masentuneena, kun mieli on oikein musta. Olisi ehkä kuitenkin kannattanut pysyä hiljaa tuosta eikä kailottaa sitä koko kansalle. Moni ei osaa suhtautua siihen oikein.

Se, että kertoi tuon tuolla ja käytännössä ihan vieraille ihmisillekin kertoo vain laskelmoinnista. Tuon kertominen ei siis ollut spontaania vaan ennalta suunniteltu juttu jolla saa taatusti kerjättyä sääliä ja maksimaalisesti huomiota itseensä.

Jos se olisi kertonut tuon paljon myöhemmin yhdelle asukkaalle jonka kanssa olisi tullut läheiseksi niin silloin tuon kertominen olisi ollut eri juttu.

Ninahan "avautui" tuosta hätäpäissään heti ekana päivänä ja suunnilleen koko köörille koska ainahan olisi ollut se mahdollisuus että lähtö olisi tullut ekana ja huomio jäänytkin saamatta.

Eli siis sinä itse olet laskelmoiva ihminen jolla aina kaikessa joku taka-ajatus ja oletat automaattisesti muidenkin toimivan samalla tavalla. Voin kertoa, näin ei ole. Kannattaa lopettaa vainoharhaiset höpinät.

Yleensähän sitä syyttää muita siitä mitä tekee itse. Aijjai. 

Vierailija
19107/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina voittoon.

Näyttää myös tunteensa.

Hyvä Nina.

Oho!

Nina osaa keskustella erilaisten ihmisten kanssa ITSESTÄÄN. Sen toisen ihmisenhän ei tarvitse sanoa mitään, eikä kyllä ehtisikään siihen papatuksen väliin. 

Nina näyttää tunteensa, joo. Koko ajan on sitä alituista tekoitkua ja säälin kerjäämistä. Se että liehittelee toisia asukkaita pysyäkseen talossa, ei ole tunteiden osoitusta, se on manipulointia. Olette niin rakkaita, ihania, fiksuja jne. Edessäpäin nuoli Janneakin ja takanapäin puukotti selkään ja yritti saada katsojatkin etsimään Jannesta vikoja. 

Joskus itse säälin Ninaa ja toivoin Suurin pudottaja -ohjelmassa, että pärjäisi. Enää en pysty asettumaan hänen puolelleen. Sitä narisevaa ääntäkin on jo paha kuunnella. Ja se itsetunto tuntuu olevan aivan nollilla. Aina kun on mahdollista, hän tuo esille sen, että on vanhempi kuin muut, on leski, jne. (Sääli minua, sääli, sääli!)

Et ole kyllä montaa keskustelua kuunnellut. Ainahan tuo Nina kyselee muilta heidän kokemuksistaan ja ajatuksistaan. Eikä edelleenkään ole ollut eniten äänessä.

Rosa oli sellainen joka ei koskaan, ei yhtään kertaa, kysynyt keltään muulta mitään, puhui vain itsestään, puolisoistaan, lapsestaan ja puolisonsa lapsista, vanhemmistaan ja muista sukulaisistaan.

Ei ollut mikään selkään puukotus yhden kerran antaa Jannelle nimeämispisteitä perusteluina ettei ottanut vastuuta kapteenina vaan laittoi Allun päättämään. Niinhän se Janne teki. Samalla logiikalla kaikki muutkin selkäänpuukottivt Jannea, sehän ei pudonnut Ninan äänillä.

Ei Nina mitään sääliä kaipaa eikä tarvitse, hyvinhän tuo on selvinnyt, sekä elämässä että talossa.

Ihan itse kertoi, että suunnitteli perhesurmaa. Ensin surmaisi Timon, sitten lapsensa ja lopuksi hirttäytyisi puun oksaan.

Tosi kunnioitettavaa?

Enemmän tässä huolestuttaa se, että tuo avautui asiasta tuolla ohjelmassa. 

Ei. On erittäin hyvä että puhui. On todella hyvä, että masennukseen sairastunut tajuaa että on okei puhua ajatuksistaan ja kaikkien on hyvä tajuta että sairastuneen mielen tuottamat ajatuksen on sairastuneen mielen tuottamia ajatuksia eikä niissä ole mitään hävettävää. Pahempaa on jäädä hautomaan yksin ajatuksiaan.

Todella hyvä pointti! Ajatus on vain ajatus eikä siitä puhuva yleensä sitä toteuta. Yksin murehtimaan jäävä toteuttaa. Kaikesta voi ja saa puhua.

Totta kai voi, saa ja etenkin pitää puhua. Pointti onkin se, ettei sen puhumisen ja avautumisen paikka ole bb-talo. Etenkin kun tilanne ei ollut akuutisti päällä eikä se suunnitellut jouk ko sur maa tuonne..

Mikkosen taktiikkana oli selkeästi all in heti ekasta hetkestä ja tehdä itsestään huomattu ja näkyvä (kuuluva) asukas kun heti oli menossa uloskin nukkumaan, jotta muiden ei tarvitse uhrautua kun marttyyri-mikkoska menee kun on ne vali-vali-vaihtaritkin.

Jos mä olisin joutunut heti ekana päivänä pihalle nukkumaan, niin olisin valittanut hiukan enemmän kuin Nina.

Ja kas, taas sun pitää vääristellä ja puolustella ninaa vääntämällä totuus toisenlaiseksi. Se ei joutunut pihalle nukkumaan vaan meni sinne ihan itse vapaaehtoisesti.

Vierailija
19108/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petrabanaani haluais maistaa Valabanaanin hedelmälihaa, mutta se ei ole vielä kypsynyt tarpeeksi

Vierailija
19109/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku viisaampi siellä päiväkirjahuoneessa vois sanoa Ninalle, että jättää nyt heti pojista ja Mikkosesta puhumisen.

Menee jo ihan mahottomaksi tuon saman asian jauhaminen. Ninalla tuo levy jäänyt pyörimään ja kun menee kotiin ja arki alkaa niin voi taas rämpiä syvissä vesissä.

Ei ole mitään samoja asioita jauhanutkaan. Tässä ketjussa tuntuu jollain jääneen levy jumiin, tuskin edes atsoo 24/7 sen verran menee kommentointi hutiin.

No kuule, minä olen katsonut 24/7 ja kyllä Mikkoska on kertonut tuosta perhesurma aatoksesta, tais olka viime viikolla. Mulla meni kylmät väreet kun kuuntelin että mitä !

Ja jauhaa samoja asioita asmusta iltaan. Itse vääristelet. Katso muidenkin kommentteja Ninasta. Taidat olla ainut joka täällä tykkää Ninan tyylistä jyrätä kaikki muut asukit. Tippuispa huomenna.

Miten sulla menee näin tunteisiin tämä ohjelma, aivan kuin olisi jotain henkilökohtaista? Yhden kerran jostain asiasta kertominen ei ole mitään saman asian jauhamista eikä levyn paikallaan pyörimistä. Ei Mikkonen siellä samoista asioista puhu, totta kai hänen monissa elämäntapahtumissaan ja kokemuksissaan on ollut mukana mies tai pojat, totta kai, ihan samalla tavalla kuin kaikilla muillakin asukkailla. Samalla tavalla siellä on Rosat ja Sannatkin puhuneet miehistään ja lapsistaan ja puolisoidensa lapsista jopa. Eikä ole Mikkonen missään vaiheessa jyrännyt ketään, periksi antaa kaikessa ja tekee kuten muut haluavat kun ei hakua alkaa kinaamaan eikä välitä.

Tämä. Ja varmasti kun koti-ikävä alkaa painaa mieltä, niin ajatuksissa pyörivät rakkaat ihmiset vielä enemmän. Minusta Nina on ottanut monet kommentit esim. puhumisestaan ihan huumorilla ja nöyryydellä vastaan. Ja joo, voi olla että kun on kahden nuoren pojan yksinhuoltaja-äiti niin keskusteluseuraa ei välttämättä ole aina, ehkä se selittää sitä alkukauden puheripulia.

Noinhan se on, varsin huumorintajuinen on ja hyvin kaikessa mukana, ei mene herne nenuun eikä jää päiväkausiksi jankkaamaan toiselle asukkaalle sanomisista

19110/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina on ihan hauska tyyppi tuolla talossa. Me vähän vanhempi polvi emme kuitenkaan voi unohtaa hänen aiempia juttujaan. Timo T.A.: n kanssa yhteenmeno ei ollut kaunis tarina mutta erityisesti ne työssäkäyvien äitien haukkumiset tuntui pahalta, äitien olisi pitänyt olla kotona siihen asti kun lapset lähes täysi-ikäisiä. Esiintyi maanisesti ja raivolla. Silloin oli helppo huudella. No, elämä pisti polvilleen ja koetteli kunnolla ja on tainnut Nina nöyrtyä. En olisi uskonut, että sanon näin, mutta olen jopa alkanut pitää Ninasta.

Tää! En ole edes kauhean vanha, olin teini-ikäinen kun Ninalla oli noita ulostuloja. Oli siis ihan hirveä. Haukkui kaikki naiset, jotka eivät suostuneet jäämään kotiin hoitamaan lapsiaan, muutenkin tosi konservatiivisia juttuja. Oli koko ajan otsikoissa ja oma ulosanti oli inhottava. Ihan erilaisena nyt tuolla talossa, muuttanut rooliaan kiltiksi mammaksi.

Muuttanut rooliaan, eikö roolin vetäminen elämässä käy pidemmän päälle hyvin raskaaksi? Ei kai naisen kotiin jääminen, omaa lastaan hoitamaan  ole mikään suostumisen paikka. Monille on uran vuoksi tärkeää mennä säällisen ajan kuluttua töihin  ja monille taloudellinen kysymys.

Vierailija
19111/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että Valavuori saa tehdä kaikenlaista mutta Mikkosta on yksinään pahan alku ja juuri.

???

Puhunut lapsistaan, puolisostaan, saitauksistaan, syönyt, puhunut toisten päälle, nauranut

Vierailija
19112/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo Petra kävelee/istuu jalat levällään kuin miehet. Ihan kuin sillä olisi värkit siellä.

Sen takia noi y-laudan pojat kuolaa sen perään - povekas blondi, äijämäinen kävelytyyli herättää kiihoittavia mielikuvia siitä, mitä housuista löytynee. Mutrusuinen mimmi, joka tarvittaessa kellistää sut selälleen matolle. Ja tatamille.

Sellaisia ne ovat nykyjonnien ihannenaiset. Soturiprinsessoja ja turpiin mätkijöitä.

Eli sekäänkö ei sitten kelpaa, että miesten naismaku on aiempaa laajempi eikä enää vaadita sitä ampiaisvyötäröä ja synnyttäjän lantiota? Petrahan on melkoisen tavallisen suomalaisnaisen näköinen ainoastaan sillä erolla, että Petralla on lihaksia ja voimaa kun taas norminaisella on rasvaa ja makkaroita.

Jotenkin todella outoa, että naiset itse julistaa kuinka nainen saa olla just sellainen kun on ja jokainen on hyvä omana itsenään, mutta todellisuudessa naisen muotti on ahtaampi (ja muovisempi) kuin koskaan aiemmin ja sitä ylläpitää naiset itse.

Täh! Miksi mulle saarnaat? Justhan mä tuossa sanoin, että Petra on nykypoikain ihanne: kuin suoraan jostain action-pelistä, isot bosat ja tarvittaessa vetää sua pataan niin että tukka lähtee. Kyllä varmasti niille naisellisemmillekin naisille on edelleen ottajansa ja jopa kumitsseille ja -huulille. Kaikille jotain. Mut nykyjonnien trendi on nämä Petran-tyyppiset.

Vierailija
19113/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkonen odotti selkeesti että tulee valmiit banaani safkat

mutta kun varasto huone aukesi siellä tarvikkeet ja Mikkonen totes "ei helvetti"olis halunnut valmiiseen pöytään!

Huomas kyllä mitä lipsahti..

Vierailija
19114/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestunut takapihanmummo kirjoitti:

Tuo Saara on kylläaivan paska

Mutta näyttää hyvältä biksuissa

No niin näyttää

Vierailija
19115/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina voittoon.

Näyttää myös tunteensa.

Hyvä Nina.

Oho!

Tosi kunnioitettavaa?

Enemmän tässä huolestuttaa se, että tuo avautui asiasta tuolla ohjelmassa. 

Ei. On erittäin hyvä että puhui. On todella hyvä, että masennukseen sairastunut tajuaa että on okei puhua ajatuksistaan ja kaikkien on hyvä tajuta että sairastuneen mielen tuottamat ajatuksen on sairastuneen mielen tuottamia ajatuksia eikä niissä ole mitään hävettävää. Pahempaa on jäädä hautomaan yksin ajatuksiaan.

Todella hyvä pointti! Ajatus on vain ajatus eikä siitä puhuva yleensä sitä toteuta. Yksin murehtimaan jäävä toteuttaa. Kaikesta voi ja saa puhua.

Totta kai voi, saa ja etenkin pitää puhua. Pointti onkin se, ettei sen puhumisen ja avautumisen paikka ole bb-talo. Etenkin kun tilanne ei ollut akuutisti päällä eikä se suunnitellut jouk ko sur maa tuonne..

Mikkosen taktiikkana oli selkeästi all in heti ekasta hetkestä ja tehdä itsestään huomattu ja näkyvä (kuuluva) asukas kun heti oli menossa uloskin nukkumaan, jotta muiden ei tarvitse uhrautua kun marttyyri-mikkoska menee kun on ne vali-vali-vaihtaritkin.

Jos mä olisin joutunut heti ekana päivänä pihalle nukkumaan, niin olisin valittanut hiukan enemmän kuin Nina.

Ja kas, taas sun pitää vääristellä ja puolustella ninaa vääntämällä totuus toisenlaiseksi. Se ei joutunut pihalle nukkumaan vaan meni sinne ihan itse vapaaehtoisesti.

Nina meni vapaaehtoisesti pihalle nukkumaan ja ei oo valittanut. 

Vierailija
19116/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

Puhunut lapsistaan, puolisostaan, saitauksistaan, syönyt, puhunut toisten päälle, nauranut

Jaajaaa, sä meinasitkin tätä palstaa, etkä BBtä. :)

Eipä nuo aiheet ekana Valasta tule mieleen. Kyllä se on se oman egonsa kehuminen, urheiluhölinät, nimidroppailu ja toisto. Ja kaikella sydämellä heittäytyminen tehtäviin, että sitten taas pääsee vähän kehumaan itseään.

Tuollainen tyhjän puhuminen ei ehkä ole niin raskasta kuunneltavaa kuin se Ninan jatkuva uhriutuminen. Jos Ninaa ei kuuntele, on huono ihminen, hän kuitenkin puhuu vakavia. Vala taas heittää läpändeerusta ja vastuu on kuulijalla, kuunteleeko vai ei.

Vierailija
19117/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkonen odotti selkeesti että tulee valmiit banaani safkat

mutta kun varasto huone aukesi siellä tarvikkeet ja Mikkonen totes "ei helvetti"olis halunnut valmiiseen pöytään!

Huomas kyllä mitä lipsahti..

Ei taas pidä paikkaansa, pelkkää sun tulkintaa, kaiken lisäksi sanoi vain ei hele, 

Miksi kaikesta pitää valehdella

Vierailija
19118/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkonen mässyttää puhuu ruoka suussa. Ei ois onnistunu t a n aikana

Vierailija
19119/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on kaikkien banaanien äiti?

Terttu, koska kaikki banaanit tulee tertusta;)

Miksi banaanit ovat Tertussa? No se on Tertun yksityisasia.

Vierailija
19120/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänelleen ei mitään voi mutta Markulla ei kaikkein miehekkäin ääni oo. taitaa voittaa mummujen ja tyttärien äänillä . 

Ketju on lukittu.