Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina voittoon.
On asiallinen ja osaa keskustella erilaisten ihmisten kanssa.
Näyttää myös tunteensa.
Hyvä Nina.
Oho!
Nina osaa keskustella erilaisten ihmisten kanssa ITSESTÄÄN. Sen toisen ihmisenhän ei tarvitse sanoa mitään, eikä kyllä ehtisikään siihen papatuksen väliin.
Nina näyttää tunteensa, joo. Koko ajan on sitä alituista tekoitkua ja säälin kerjäämistä. Se että liehittelee toisia asukkaita pysyäkseen talossa, ei ole tunteiden osoitusta, se on manipulointia. Olette niin rakkaita, ihania, fiksuja jne. Edessäpäin nuoli Janneakin ja takanapäin puukotti selkään ja yritti saada katsojatkin etsimään Jannesta vikoja.
Joskus itse säälin Ninaa ja toivoin Suurin pudottaja -ohjelmassa, että pärjäisi. Enää en pysty asettumaan hänen puolelleen. Sitä narisevaa ääntäkin on jo paha kuunnella. Ja se itsetunto tuntuu olevan aivan nollilla. Aina kun on mahdollista, hän tuo esille sen, että on vanhempi kuin muut, on leski, jne. (Sääli minua, sääli, sääli!)
Ninan paikka on jossain muualla kuin BB-talossa.
Et ole kyllä montaa keskustelua kuunnellut. Ainahan tuo Nina kyselee muilta heidän kokemuksistaan ja ajatuksistaan. Eikä edelleenkään ole ollut eniten äänessä.
Rosa oli sellainen joka ei koskaan, ei yhtään kertaa, kysynyt keltään muulta mitään, puhui vain itsestään, puolisoistaan, lapsestaan ja puolisonsa lapsista, vanhemmistaan ja muista sukulaisistaan.
Ei ollut mikään selkään puukotus yhden kerran antaa Jannelle nimeämispisteitä perusteluina ettei ottanut vastuuta kapteenina vaan laittoi Allun päättämään. Niinhän se Janne teki. Samalla logiikalla kaikki muutkin selkäänpuukottivt Jannea, sehän ei pudonnut Ninan äänillä.
Ei Nina mitään sääliä kaipaa eikä tarvitse, hyvinhän tuo on selvinnyt, sekä elämässä että talossa.
Onko oikeasti Nina selvinnyt hyvin elämässään?
Ihan itse kertoi, että suunnitteli perhesurmaa. Ensin surmaisi Timon, sitten lapsensa ja lopuksi hirttäytyisi puun oksaan.
Tosi kunnioitettavaa?
Enemmän tässä huolestuttaa se, että tuo avautui asiasta tuolla ohjelmassa.
Ei. On erittäin hyvä että puhui. On todella hyvä, että masennukseen sairastunut tajuaa että on okei puhua ajatuksistaan ja kaikkien on hyvä tajuta että sairastuneen mielen tuottamat ajatuksen on sairastuneen mielen tuottamia ajatuksia eikä niissä ole mitään hävettävää. Pahempaa on jäädä hautomaan yksin ajatuksiaan.
Todella hyvä pointti! Ajatus on vain ajatus eikä siitä puhuva yleensä sitä toteuta. Yksin murehtimaan jäävä toteuttaa. Kaikesta voi ja saa puhua.
Totta kai voi, saa ja etenkin pitää puhua. Pointti onkin se, ettei sen puhumisen ja avautumisen paikka ole bb-talo. Etenkin kun tilanne ei ollut akuutisti päällä eikä se suunnitellut jouk ko sur maa tuonne..
Mikkosen taktiikkana oli selkeästi all in heti ekasta hetkestä ja tehdä itsestään huomattu ja näkyvä (kuuluva) asukas kun heti oli menossa uloskin nukkumaan, jotta muiden ei tarvitse uhrautua kun marttyyri-mikkoska menee kun on ne vali-vali-vaihtaritkin.
Enemmän tuolla moni muu on pyrkinyt ja päässyt koko aja esille. Miksi se on juuri Mikkoskan kohdalla paha asia, mutta muilla ei?
Pointti on se, että nimenomaan aina kun saa näkyvyyttä on erittäin ookoo puhua mielentervysongelmistaan selviämisestä. Juuri BB erittäin oikea paikka puhua masennuksesta ja masennuksen aiheuttamista synkistä ajatuksista ja haastavasta tilenteesta. Masennus ei ole asia joka pitää lakaista piiloon. Siinä ei ole mitään häpeämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kertokaa mikä vetovoima Markussa on? En siis katso Salkkareita joten hän oli minulle ihan entuudestaan tuntematon ja vaikutta daily shown perusteella hiukan hiljaiselta, siis että hän on usein keittiössä tms. Mukavan oloinen tyyppi, jonka kanssa voisi kuvitella hengaavansa vapaa-ajalla mutta en ihan ymmärrä hänen viihdearvoaan. Onko 24/7:ssa ollut jotain parempia kohtauksia Markusta vai mistä tuo ilmiö johtuu?
Mä voin vastata omasta puolestanu et miks Markku on mun lemppariasukas.
Ensinnäki vaikuttaa sellaselta normaalilta tyypiltä,joho on helppo samaistua. Olemus on jotenki rennon itsevarma kokoajan, vaikka ei oliskaa kokoajan äänessä. Ei tee itsestään numeroa, mut silti tuntuu että on jotenki keskipisteenä. Vaikka oliski välillä hiljaa, ei vaikuta siltä että olis ns. ulkopuolella. Tehtäviin osallistuu täysillä, esim. eilisessä tehtävässä Markku oli kaikista viihdyttävin. Nytki oli ekana vetämässä banaanipukua päälle.
Välillä heittää väliin loistavaa tilannehuumoria ja ylipäänsä pitää yllä sellasta hyvää henkeä. En mä tiiä että onko Markku kokoaikaa kaikkein viihdyttävin asukas,mut ehkä se myös se juttu että ei kyllästy ku ei kokoaikaa koita olla se hauskin. Ja kyllähän tuota kestää katellakin
No joo, tuosta kolmikosta Markku olisi varmaan se, jonka kanssa mieluiten itse hengaisin. Valan kanssa menisi hermo, Petra puhuu liian vähän, Nina liian paljon ja Sarasta en oikein ota selkoa.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna Nina ulos. Tai no, Sarakin käy.
Petra tippuu huomenna.
Finaalissa Aleksi, Nina, Sara ja Markku.
Ekana tippuu Markku.
Sitten Sara ja tadaa: voittaja kaksikosta Aleksi ja Nina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markku on nähty miehen kanssa.
kuljen minäkin naisten kanssa ja oon hetero nainen. eilen istuin puistossa naisen kanssa joka on ystäväni koska en mene sisälle koronan takia.
Eiköhän jokainen kulje saman ja eri sukupuolisten kanssa ihan yleisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina voittoon.
Näyttää myös tunteensa.
Hyvä Nina.
Oho!
Nina osaa keskustella erilaisten ihmisten kanssa ITSESTÄÄN. Sen toisen ihmisenhän ei tarvitse sanoa mitään, eikä kyllä ehtisikään siihen papatuksen väliin.
Nina näyttää tunteensa, joo. Koko ajan on sitä alituista tekoitkua ja säälin kerjäämistä. Se että liehittelee toisia asukkaita pysyäkseen talossa, ei ole tunteiden osoitusta, se on manipulointia. Olette niin rakkaita, ihania, fiksuja jne. Edessäpäin nuoli Janneakin ja takanapäin puukotti selkään ja yritti saada katsojatkin etsimään Jannesta vikoja.
Joskus itse säälin Ninaa ja toivoin Suurin pudottaja -ohjelmassa, että pärjäisi. Enää en pysty asettumaan hänen puolelleen. Sitä narisevaa ääntäkin on jo paha kuunnella. Ja se itsetunto tuntuu olevan aivan nollilla. Aina kun on mahdollista, hän tuo esille sen, että on vanhempi kuin muut, on leski, jne. (Sääli minua, sääli, sääli!)
Et ole kyllä montaa keskustelua kuunnellut. Ainahan tuo Nina kyselee muilta heidän kokemuksistaan ja ajatuksistaan. Eikä edelleenkään ole ollut eniten äänessä.
Rosa oli sellainen joka ei koskaan, ei yhtään kertaa, kysynyt keltään muulta mitään, puhui vain itsestään, puolisoistaan, lapsestaan ja puolisonsa lapsista, vanhemmistaan ja muista sukulaisistaan.
Ei ollut mikään selkään puukotus yhden kerran antaa Jannelle nimeämispisteitä perusteluina ettei ottanut vastuuta kapteenina vaan laittoi Allun päättämään. Niinhän se Janne teki. Samalla logiikalla kaikki muutkin selkäänpuukottivt Jannea, sehän ei pudonnut Ninan äänillä.
Ei Nina mitään sääliä kaipaa eikä tarvitse, hyvinhän tuo on selvinnyt, sekä elämässä että talossa.
Ihan itse kertoi, että suunnitteli perhesurmaa. Ensin surmaisi Timon, sitten lapsensa ja lopuksi hirttäytyisi puun oksaan.
Tosi kunnioitettavaa?
Ei. On erittäin hyvä että puhui. On todella hyvä, että masennukseen sairastunut tajuaa että on okei puhua ajatuksistaan ja kaikkien on hyvä tajuta että sairastuneen mielen tuottamat ajatuksen on sairastuneen mielen tuottamia ajatuksia eikä niissä ole mitään hävettävää. Pahempaa on jäädä hautomaan yksin ajatuksiaan.
Todella hyvä pointti! Ajatus on vain ajatus eikä siitä puhuva yleensä sitä toteuta. Yksin murehtimaan jäävä toteuttaa. Kaikesta voi ja saa puhua.
Totta kai voi, saa ja etenkin pitää puhua. Pointti onkin se, ettei sen puhumisen ja avautumisen paikka ole bb-talo. Etenkin kun tilanne ei ollut akuutisti päällä eikä se suunnitellut jouk ko sur maa tuonne..
Mikkosen taktiikkana oli selkeästi all in heti ekasta hetkestä ja tehdä itsestään huomattu ja näkyvä (kuuluva) asukas kun heti oli menossa uloskin nukkumaan, jotta muiden ei tarvitse uhrautua kun marttyyri-mikkoska menee kun on ne vali-vali-vaihtaritkin.
Jos mä olisin joutunut heti ekana päivänä pihalle nukkumaan, niin olisin valittanut hiukan enemmän kuin Nina.
Mikkonenhan nosti heti sen jälkeen käden kun Roni oli menossa(hänen pojathan on suuria faneja?)onhan se hienoa olla Ronin kanssa kahdestaan ulkona..pisteitä keräs että kyllä minä..
Pojat on varmaan ollut onnessaan kun Niina se letkautti..Ronihan tekee kakaroille juttuja ja Niinan pojat jo isompia😁pers..nuoleminen alkoi silloin heti ja on jatkunut jatkuvalla syötöllä!
Ällötti kun sanoi silloin alussa Ronille jos olisin nuorempi niin...
Kun banaani syö banaanin, ni onks se sitten banaanipaali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa jollain kova hätä mollata Mikkosta, kaikki keinot käytössä.
Joku taitaa pelätä aika kovasti että Nina voittaa :D
Juu, tämä joku näkee varmaan jo painajaisiakin Ninan mahdollisesta voitosta. Melkein jo tämän takia soisin voiton Ninalle =DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tänäänkö Nina on puhunut perhesurmista? Monelta?
Ei ole puhunut kuin sen yhden kerran silloin alussa. Kiusaaja vaan koki tarpeelliseksi nostaa esille kuinka hullu ja häiriintynyt Mikkoska hänen mukaansa sen perusteella on.
Kiusaaja on itse sairas ja vain jatkaa, taas jatkaa! Missä on normaalin ihmisen myötätunto?
Ninalla kävi arviointivirhe, kun kertoi avoimesti mielensä sairaudesta. Hän eli kovan paineen alla..
En minäkään ajatellut hänestä perheenrikkojana oikein kauniisti, mutta hän on joutunut maksamaan kaikesta moninkertaisesti. Ei se sokean pyörätuolissa hoidettavan miehen kanssa eläminen olut kovinkaan loistavaa. Samalla kasvatti ylivilkkaita poikiaan. Elämä ei ollut ruusuilla tanssimista, varsinkin kun miehensä eli kuin haahuilen elämänsä ja jätti perheensä puille paljaille. Jäi vielä velkainen yritys.
Kyllä siinä halkeaa pää jokaiselta! Ei kannata kadehtia...
Aloin tykkäämään Ninasta Suurin Pudottaja-ohjelmassa. Hän on ystävällinen, kiltti kaikille ja todella sitkeä nainen joka ei vähästä lannistu.
Toivon Ninan voittavan! 👍
Järkyttävä tyyli tolla Saralla korjata muita. Markku sanoi: ”Kaikkia banaaneita pyydetään paikoilleen” ja eiköhän Saara heti huutanut: BANAANEJA!!!!’
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se Nina noita! :D
Ninalta moiset perhesurmapuheet ovat todella harkittua. Hän pitää mielellään yllä tuota höpsön naisen roolia, joka katkokävelee ja on vähän pihalla kaikesta. Sitten tipauttelee noita vaikeita aiheita sinne tänne.
Nina tietää mitä tekee. Hän tietää, että vaikeista aiheista puhumalla saa sitä huomiota, sääliä ja jopa seläntaputuksia. Etenkin ihmisiltä joilla on vaiketa ollut itsellä. Vertaistukea.
Sen takia se puhuu niin paljon Timon sairastumisesta ja poikien vaikeuksista, omaishoitajuudestaan, masennuksestaan, leskeydestään, yksinhuoltajuudestaan ja nyt sitten perhesurma.
Finaalin jälkeen sitten naureskelee tyytyväisenä matkalla pankkiin.
Lakkaa jo jankkaamasta. Enemmän tässä ketjussa on jauhettu Mikkosen pojista ja miehestä kuin se ite talossa. Mt-ongelmista nyt vaan on hemmetin noloa kiusata ketään
Ainahan täällä hyeenat hyökkää heikoiksi uskomiensa kimppuun, etenkin naisten. Eniten täällä kiusataan naisia, miehiä mollataan muttei samalla henkilökohtaisella ilkeydellä. Siksi tämän setämiehen sympatiat menee jatkossa Saralle ja Ninalle.
Oikein.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä juttu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina voittoon.
Näyttää myös tunteensa.
Hyvä Nina.
Oho!
Tosi kunnioitettavaa?
Minua huolestuttaa se, että masennuksestaan puhuvat koetetaan hiljentää. Vielä enemmän huolestuttaa se, että heille naureskellaan. Hyvä kun puhui. Masennus on huolestuttava sairaus joka on otettava vakavasti, mutta masennuksesta puhumisessa ja kokemuksistaan kertomisessa ei ole mitään huolestuttavaa eikä hävettävää.
Kuka Ninaa on yrittänyt hiljentää, hän kertoi toimivansa kokemusasiantuntijana. Talossa saanut kovasti tilaa, mutta onko tosi-tv-ohjelma oikea paikka kovin syvälle avautumiselle. Miltä lapsista tuntuu kuunnella kaikkea tuota, toki lapsi vaistoaa "pienillä padoilla on korvat" mutta silti.
MOT-ohjelmassa tuotiin esiin, että moisiin paikkoihin ei saisi ottaa ihmisiä joilla on mt-ongelmia. Tai että tukea tulee saada, jos sitä tarvitsee eikä jättää ihmisiä yksin ohjelmien jälkeen selviytymään.
Ihan jokainen paikka on oikea paikka avautua masennuksesta ja siitä selviämisestä. Sehän tässä se pointti just on. Kaikista mt-ongelmista on ihan hyväksyttävää puhua ihan joka paikassa ihan jokaisen ihmisen.
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on avmammoille sopivan tasoista viihdettä kun banaanit tanssii
Kyllä! Mäkin varta vasten avasin 24/7:n ja kelasin siihen kohtaan, että kohta tanssitaan.
Mies pyörähti ohi, että mit vit? - puuhaat?
- no, odotan, että banaanit kohta tanssii. Sitten lähtikin reggaeton Banana poljento käyntiin ja asukkaat alkoi liikehtimään.
Hubaa!
Tuireko on linjoilla?
Se selittäisi paljon näistä teksteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tässä noin 2 kilometrin päässä BB-talosta on taivas niin paksussa mustassa pilvessä ja taisi jo ukkonen jyristäkin että ei kyllä ole biksukelit.. Eikä ole ollut koko aamuna mitenkään lämmintä vaikka aurinko hetken paistoikin.
Olen ihmetellyt, kun joka aamupäivä noiden pihalla näyttää niin aurinkoiselta ja lämpimältä (heillä shortsit yms) ja itse asun noin 60 km päässä ja täällä on samoihin aikoihin ollut todella synkeä ja viileä ilma.
Oli kyllä tässä Hgissä hetken aikaa todella paahtavaa, oikein tikahduttavaa, mutta sade viilensi
Vierailija kirjoitti:
Tuireko on linjoilla?
Se selittäisi paljon näistä teksteistä.
Pakosti herää ihan sama ajatus
pistetaan pistetään basnaania poskeen lauloi aikanaan Raumalta joku yhtye
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina voittoon.
Näyttää myös tunteensa.
Hyvä Nina.
Oho!
Tosi kunnioitettavaa?
Jos mä olisin joutunut heti ekana päivänä pihalle nukkumaan, niin olisin valittanut hiukan enemmän kuin Nina.
Eihän se sinne mitään joutunut. Se meni ihan itse vapaaehtoisesti ja sitten närkästyi kun muut ei kumarrelleetkaan tätä "pyyteetöntä" uhrautumista eikä sillä tullutkaan sääliä ja huomiota.
Seuraavana kikkana olikin sitten tämä perhesurma-paljastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina on ihan hauska tyyppi tuolla talossa. Me vähän vanhempi polvi emme kuitenkaan voi unohtaa hänen aiempia juttujaan. Timo T.A.: n kanssa yhteenmeno ei ollut kaunis tarina mutta erityisesti ne työssäkäyvien äitien haukkumiset tuntui pahalta, äitien olisi pitänyt olla kotona siihen asti kun lapset lähes täysi-ikäisiä. Esiintyi maanisesti ja raivolla. Silloin oli helppo huudella. No, elämä pisti polvilleen ja koetteli kunnolla ja on tainnut Nina nöyrtyä. En olisi uskonut, että sanon näin, mutta olen jopa alkanut pitää Ninasta.
Tää! En ole edes kauhean vanha, olin teini-ikäinen kun Ninalla oli noita ulostuloja. Oli siis ihan hirveä. Haukkui kaikki naiset, jotka eivät suostuneet jäämään kotiin hoitamaan lapsiaan, muutenkin tosi konservatiivisia juttuja. Oli koko ajan otsikoissa ja oma ulosanti oli inhottava. Ihan erilaisena nyt tuolla talossa, muuttanut rooliaan kiltiksi mammaksi.
sem jälkeen on tapahtunut yhtä sun toista, mies sairastui vakavasti. En kadehdi Ninaa, voittakoot sen 30 000.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina olisi voinut jättää lapset sivuun ja sen mitä meinasi syvissä vesissä tehdä tai oli ajatellut. Rankkaa on ollut elämä kun Timo sairastui. Ei kärrännyt mihinkään hoitokotiin vaan kotona hoiti.
Mietin ja seurasin aikanaan tätä, oma äiti sattumalta sairastui samoihin aikoihin. Nina taisi olla omaishoitajana 6 vuotta, ja ei varmasti ole ollut helppoa, varsinkin kun hänellä on ollut myös vastuu kahdesta pienestä pojasta ja talouden raha-asioista. En siis ihmettele masennusta enkä noita synkän hetken ajatuksiakaan, on varmasti välillä tuntunut siltä ettei mitään muuta pakotietä ole mutta hienosti hän on kuitenkin selvinnyt ja kasvattanut pojatkin aikuisuuteen saakka.
Mitä tuohon muiden yksityisasioista puhumiseen tulee, niin eiköhän siellä ole kotona etukäteen sovittu että saako jostain puhua vai ei. Pojathan tuntuvat tsemppaavan äitiään ihan täysillä.
Näinpä juuri. Varmasti on tuotanto kertonut asukkaille jos muka on aiheita joista ei saa puhua. Ihan kaikki mistä talossa on puhuttu on ollut ihan tavallista ja monelle muullekin elämässään eteen osunutta. Ihan turha niistä pöyristyä tai alkaa kiusaamaan.
Eiköhän nuo muut saa salatehtävän missä pitää olla niin huono että tuo Mikkonen pärjää ja saa paahtimen..
En edes ymmärrä miksi on tuonne valittu koska on niin liikuntarajoitteinen,
tuotanto ei ole tiennyt eikä Mikkoska tietenkään sanonut,
tiedossahan on ollut että on fyysisiä tehtäviä.