Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Toivottavasti tuo Mikkoska ei vaan voita BB:tä sen takia että miehensä kuollut 10-15v sitten ja nyt on köyhä aikuisten poikien yksinhuoltaja.... en oikeasti kestä jos voittaa noihin vanhoihin juttuihin vedoten.
Olipa kiinnostava kuulla Zedun tarinaa ravintolaimperiuminsa rakentumisesta
Markku on ihana mutta sais hankkia itselleen kunnon ammatin tai roolin. Kuka haluais seukata Salkkareiden näyttelijän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Julkkiskisa voi aiheuttaa sen poikkeuksellisen ilmiön, että moni haluaa joutua häädetyksi jo aivan ensimmäisten joukossa. Näyttäytyminen on jo tehty ja kun naama on ollut jo muutenkin tarpeeksi esillä (päinvastoin kuin tyrkky-taviksilla), ei sellaista erityistä tarvetta ole viettää aikaansa talossa kuuntelemassa kuorsausta ja piereskelyä sen enempää. Minusta pari näytti vähän kyllästyneeltä jo ensimmäisenä iltana.
Tuskin haluaa, kun palkintona tuosta parista viikosta on 30000 euroa ja 24/7 julkisuutta, eikä ketään varmaan pahemmin tulla laittamaan mukavuusalueensa ulkopuolelle kuten BB:ssä aikanaan. Tuskin myöskään palkatta osallistuvat eli voi olla esim. joku päiväpalkka sen mukaan, kuinka kauan talossa pysyvät.
Markun ja Sedun makkarikeskustelu oli mukavaa kuunneltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Petra puhunut tuolla yhtään mitään? En ole tänään paljon vielä katsonut mutta koko tänä aikana enkä eilen illallakaan nähnyt hänen puhuvan muuta kuin ne tervehtimiset.
Jäyhä pohjalainen.. tai siis ainakin on sellaisen karikatyyri.
Petra vaikutti flirttailevan Saran sekä Janne Porkan kanssa :D
Ei kiinnosta yhtään tämmöinen kuraohjelma. Täyttä roskaa koko ohjelma. Kuka tämmöistä jaksaa seurata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon hauskempiahan nämä Niemisen tarinat on kuin Valavuoren. Nieminen kertoo muista ja näkemistään sattumuksista ja mitä ovat yhdessä tehneet kenenkin kanssa. Valavuori kertoo itsestään.
No eikö tuo valavuori ole ihan samalla tavalla kertonut juttuja/kommelluksia ym muista ja siitä kuinka on saunoneet porukalla jne? Vaikuttaa ihan siltä, ettei joillekin keskustelijoille vaan ole olemassakaan asiaa mistä valavuorta ei voisi haukkua, koska se ei käy että se puhuu itsestään eikä se kyllä saa puhua muistakaan.. Ja jos se olisi hiljaa niin sitten alkaisikin valitus kuinka ylimielinen pelle se on eikä edes alennu puhumaan muille.
Sama näyttää koskevan myös ukkolaa joka ei kanssa osaa näemmä tehdä eikä sanoa mitään oikein vaan sekin oli väärin, että ei pidä eläinten kasvattamiseksi ruuaksi mutta ei kuitenkaan ole täydellisen kasvissyöjä.. Tuntuu ihan ettei missään asiassa ole enää olemassa kuin kaksi ääripäätä eikä niistä ole hyväksytty kuin vain toinen ja kaikki välimuodot on mahdottomia ja _yllättäen_ väärin.
Maailmasta on tullut kumman musta-valkoinen.
Valavuori: minä, minä, minä, minusta, minä, minäpä, minä, minulle
Meriläinen: minä, minä, minä, minä, minä, minä
Pois molemmat ja äkkiä!
Mä en taas pysty kuuntelemaan sitä mikkosen jatkuvaa kälkätystä.
Vierailija kirjoitti:
kato.mua.katomua kirjoitti:
Valavuori tuntee koko maailman julkkikset, He ovat kaikki mun frendejä ! Voi itku mikä vauva ! Setämies on ihan teinari. ääri nolo. . . .
Mitä isompi julkkis sitä parempi frendi ja mitä kovempi tapahtuma sitä varmemmin Valavuori osallistunut. Parhaiten tietää kaiken eri urheilulajeista ja treenaamisetakin. Vähän just Petra Olli ja Toni Nieminen palautti maan pinnalle terassilla.
Just näin. Pyyhkivät lattiaa paskanpuhujalla!
Lääkkeet pois! Lääkkeet pois! Lääkkeet pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon hauskempiahan nämä Niemisen tarinat on kuin Valavuoren. Nieminen kertoo muista ja näkemistään sattumuksista ja mitä ovat yhdessä tehneet kenenkin kanssa. Valavuori kertoo itsestään.
Melko paksua kun Nieminen kertoo tarinaa yhdeltä Nykäsen viimeisimmistä keikoista, jossa Nykänen oli selvinpäin ja kuinka mies oli olemassaan ujo luonteeltaan ja kuinka havaittuaan Niemisen yleisössä pyysi tämän tauolla takahuoneeseen kanssaan. Että oli se yksi kaveri siinä sitten, ja kuinka ujolla miehellä usein se viinapullo oli se kaveri ja jännitys puolikkaan jälkeen katosi niin Valavuori siihen: niin, se meillä ujoilla just on :D
Nyt alkaa mennä jo liian paksuksi :D :D
Täh? Tuosta Valavuorestahan näkee otsallaankin ujouden ja itsevarmuuden puutteen jota sitten yrittää peitellä noilla jutuillaan ja itseironisilla heitoilla.
Tuo Petra Olli vaikuttaa myös olevan ujo sekä sarkastinen ja itseironinen huumorintajultaan.
Juu, Valavuori se on ujo poika jos kuka. On teillä pokkaa.
Ei ole ujo eikä puutu itsevarmuutta.
Juhani40 kirjoitti:
Ei kiinnosta yhtään tämmöinen kuraohjelma. Täyttä roskaa koko ohjelma. Kuka tämmöistä jaksaa seurata?
Sinä äitisi kanssa !!
Vierailija kirjoitti:
Petra vaikutti flirttailevan Saran sekä Janne Porkan kanssa :D
Petra on vielä kaapissa.
Voisiko yleisö toivoa tuonne rekvisiittaa ja tehtäviä? Hyvä lisä ohjelman faneille.
Vierailija kirjoitti:
Markku on ihana mutta sais hankkia itselleen kunnon ammatin tai roolin. Kuka haluais seukata Salkkareiden näyttelijän kanssa?
Eihän se näyttelijä olekaan vaan kirvesmies ja lentäjä. Oikein hyviä ammatteja molemmat on ainakin minusta.
Itseasiassa remppataitoinen lentäjähän on paaaaljon parempi combo kuin jokin laatikkoleuka-astronautti..
Nina kyseli aiemmin Markulta mitä tekee työkseen...vastasi että jotain duunia puskee ja hänestä tulee "pikkuhiljaa" (tai jokin vastaava sana) lentäjä... totuus on se että hän on suorittanut yksityislentäjän lupakirjan mutta antoi vähän olettaa että opiskelee ammattilentäjäksi... Ninakin oli silleen, oho..wau..
Noh ei tuo toisaalta valetta ollut... pikkuhiljaa voi tarkoittaa että hakee lentäjäkouluun vuonna 2024 :D
Hjallis olisi kyllä ollut hurjan mielenkiintoinen henkilö Big Brother taloon.