Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
1821/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petrahan tuolla on ollut todella paljon äänessä mm. Valavuoren kanssa.

Humlassa?

Vierailija
1822/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä. Toivottavasti lasu ollut perheen elämässä mukana. Eihän terve ihminen tuollaista suunnittele.

On tainnut olla vakavassa masennustilassa tuollaisia suunnitellessan, epätoivoinen?

Tuollaisia ajatuksia voi yllättävän moni hautoa, mutta niistä ei sinänsä ihan ymmärrettävästi puhuta muille. Jos tuollaisia tekoja hautova uskaltaisi hakea apua, moni tragedia olisi sillä estetty. Ninahan on hakenut apua ja hänellä on lääkitys.

Ihan ymmärrettävästi niistä ajatukista pitää puhua muille. Kuinka voi hake apua jos ei puhu? Hemmetin hyvä, että Mikkonen kertoo tästä julkisesti, saattaa joku tajuta, että minäkin voin saada apua ja minäkin voin puhua tästä jollekin. Rohkea teko oli. Lopettakaa mt-ongelmien häpeily ja niistä kiusaaminen.

Kyllä! Ei ole mitään syytä häpeillä mielenterveysongelmiaan ja nimenomaan niistä ajatuksista pitää puhua muille jotta saa apua. Hyvä kun kertoi tarinansa.

Voitte yrittää itse olla kumppaninne omaishoitaja vuosia, siihen päälle erityislapset, jotka tarvitsevat tukea ja talousongelmat päälle ja sen jälkeen tulla elvistelemään, miten paljon paremmin selvisitte ja jaksoitte. Ei myöskään varmasti ole helppoa nähdä lapsena, kun oma isä ampuu itsensä sinun silmiesi edessä.

Ihana Niina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinja on symppis, mutta vielä ihan lapsi. Varmaan samanlainen fiilis olla tuolla kuin sukujuhlissa vanhempien sukulaisten kanssa. Onneksi tuntee varmaan Roni Backin.

Vierailija
1824/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko noista kukaan se kiintiö-Hoo ?

- sellaisia on ennen ollut

Vierailija
1825/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Petran poikaystävä?

Vierailija
1826/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon hauskempiahan nämä Niemisen tarinat on kuin Valavuoren. Nieminen kertoo muista ja näkemistään sattumuksista ja mitä ovat yhdessä tehneet kenenkin kanssa. Valavuori kertoo itsestään.

No eikö tuo valavuori ole ihan samalla tavalla kertonut juttuja/kommelluksia ym muista ja siitä kuinka on saunoneet porukalla jne? Vaikuttaa ihan siltä, ettei joillekin keskustelijoille vaan ole olemassakaan asiaa mistä valavuorta ei voisi haukkua, koska se ei käy että se puhuu itsestään eikä se kyllä saa puhua muistakaan.. Ja jos se olisi hiljaa niin sitten alkaisikin valitus kuinka ylimielinen pelle se on eikä edes alennu puhumaan muille.

Sama näyttää koskevan myös ukkolaa joka ei kanssa osaa näemmä tehdä eikä sanoa mitään oikein vaan sekin oli väärin, että ei pidä eläinten kasvattamiseksi ruuaksi mutta ei kuitenkaan ole täydellisen kasvissyöjä.. Tuntuu ihan ettei missään asiassa ole enää olemassa kuin kaksi ääripäätä eikä niistä ole hyväksytty kuin vain toinen ja kaikki välimuodot on mahdottomia ja _yllättäen_ väärin.

Maailmasta on tullut kumman musta-valkoinen.

Ei vaan Valavuori puhuu vain itsestään. Kun minä olin Matin paras ystävä ja Hjallis Harkimo soitti minulle ja pyysi minua niin minä läksin Matin  tulkiksi ja sitten minä siellä tein sitä ja minä sanoin ja sitten minä tunsin sieltä sen ja ton ja blaa blaa blaa.

Ja Nieminen kertoi mitä Matti oli sanonut ja tehnyt ja mitä Mikko Alatalo teki yllättäen keksi-eurooppalaisessa laskettelukeskuksessa ja millaisiin kommelluksiin joutui eräskin mäkihyppyporukka.

Hahmotatko eron?

Vierailija
1827/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks se oo se sen virolainen painivalmentaja

Vierailija
1828/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten asukkaat jakoi ne sängyt? Lähinnä kiinnostaisi kuka nukkui siinä lyhyessä rekisängyssä tai pinnasängyssä ja nukkuiko Petra lopulta sillä ”painimatolla”, jonka heti tunsi omakseen.

Vierailija
1829/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että on oikeesti mt-porukkaa mukana. Lääkkeet vaan pois niin tulee hyvää tositeeveetä.

Vierailija
1830/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ransua joukossa? Tasaarvoo.

Vierailija
1831/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna?

Vierailija
1832/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen tuosta Markku Pullista että mitähän kuuluu Eppu Torniaiselle.

Vierailija
1833/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin Pinja tarvitsee lääkkeitä

Vierailija
1834/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkonen taisi saada aivoverenvuodon, kun Rosa kertoi viime vuonna maksaneensa jostain tilaisuuksista, joihin olisi päässyt ilmaiseksi.

Oikein WTF-ilme. 😂

Vierailija
1835/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon hauskempiahan nämä Niemisen tarinat on kuin Valavuoren. Nieminen kertoo muista ja näkemistään sattumuksista ja mitä ovat yhdessä tehneet kenenkin kanssa. Valavuori kertoo itsestään.

No eikö tuo valavuori ole ihan samalla tavalla kertonut juttuja/kommelluksia ym muista ja siitä kuinka on saunoneet porukalla jne? Vaikuttaa ihan siltä, ettei joillekin keskustelijoille vaan ole olemassakaan asiaa mistä valavuorta ei voisi haukkua, koska se ei käy että se puhuu itsestään eikä se kyllä saa puhua muistakaan.. Ja jos se olisi hiljaa niin sitten alkaisikin valitus kuinka ylimielinen pelle se on eikä edes alennu puhumaan muille.

Sama näyttää koskevan myös ukkolaa joka ei kanssa osaa näemmä tehdä eikä sanoa mitään oikein vaan sekin oli väärin, että ei pidä eläinten kasvattamiseksi ruuaksi mutta ei kuitenkaan ole täydellisen kasvissyöjä.. Tuntuu ihan ettei missään asiassa ole enää olemassa kuin kaksi ääripäätä eikä niistä ole hyväksytty kuin vain toinen ja kaikki välimuodot on mahdottomia ja _yllättäen_ väärin.

Maailmasta on tullut kumman musta-valkoinen.

Valavuori: minä, minä, minä, minusta, minä, minäpä, minä, minulle

Meriläinen: minä, minä, minä, minä, minä, minä

Pois molemmat ja äkkiä!

Vierailija
1836/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä hakee, rahaa vai julkisuutta?

Molempia. Nyt on saatu kasaan sellainen läjä ulosotossa olevia persauksia entisiä julkimoita, että 30 000 tonniakin olisi jo noille kova sana, vaikka se ei noista yhdenkään velkavankeutta pelasta. Sitten tietysti nämä tubettajat, joita ei tunne kuin muutaman teinit. Heille julkisuus on kaikki kaikessa.

Ehkä ihmiset olisi hyvä alkaa elää tätä päivää ja ottaa selville muitakin medioita kuin Seiska. Mun mielestä Valavuori on hyvin ajan tasalla tuossakin asiassa, vaikkei hänkään mikään poikanen enää ole. Samoin Porkka ja Nieminen ovat joutuneet toteamaan, että hiihdot ja mäkihypyt ei enää nuoria niinkään kiinnosta, vaan tubessa on voimaa tällä hetkellä.

ps. Valavuoren talkshow löytyy Twitchistä.

NIIN MISTÄ ? ? ?

Vierailija
1837/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin Pinja tarvitsee lääkkeitä

Ei kuulu sulle

Vierailija
1838/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten asukkaat jakoi ne sängyt? Lähinnä kiinnostaisi kuka nukkui siinä lyhyessä rekisängyssä tai pinnasängyssä ja nukkuiko Petra lopulta sillä ”painimatolla”, jonka heti tunsi omakseen.

Mielistelee että pääsisi piireihin.

Vierailija
1839/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko paksua kun Nieminen kertoo tarinaa yhdeltä Nykäsen viimeisimmistä keikoista, jossa Nykänen oli selvinpäin ja kuinka mies oli olemassaan ujo luonteeltaan ja kuinka havaittuaan Niemisen yleisössä pyysi tämän tauolla takahuoneeseen kanssaan. Että oli se yksi kaveri siinä sitten, ja kuinka ujolla miehellä usein se viinapullo oli se kaveri ja jännitys puolikkaan jälkeen katosi niin Valavuori siihen: niin, se meillä ujoilla just on :D

Nyt alkaa mennä jo liian paksuksi :D  :D

Täh? Tuosta Valavuorestahan näkee otsallaankin ujouden ja itsevarmuuden puutteen jota sitten yrittää peitellä noilla jutuillaan ja itseironisilla heitoilla.

Tuo Petra Olli vaikuttaa myös olevan ujo sekä sarkastinen ja itseironinen huumorintajultaan.

Vierailija
1840/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lääkettä Sanna Ukkola käyttää? Puhui aamulla jotain, että hänen täytyy sitten saada lääke?

Onko se hevoskuurilla?

Ketju on lukittu.