Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
16421/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas mielensäpahoittajia liikkeellä. Loukkaannutaan vitseistä (juu, itse olen nuori nainen mutta esim. feminismi on lyönyt aivan yli, kaikesta loukkaannutaan), kaivellaan ihmisten tulotietoja (huono asia jos tienaa, pska luuseri jos ei tienaa, valehtelija jos ei läväytä tietojaan televisiossa kaikkien tietoon), kaikkia entisiä ja nykyisiä ja tulevia sanomisia yms.

Kuvottavaa tää nykyajan meininki. Suosittelen kaikkia hankkimaan oman elämän niin ei tartte niin paljoa keskittyä muiden :)

Vierailija
16422/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin sanotaan asukkaille kuka nimettynä. Nyt on mukavat nimet.

Kerrottiin viime yönä kauppareissun jälkeen ennen nukkumaanmenoa.

katsoin 24/7 ja kelasin ees taas mutten nähnyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16423/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vala kyllä on viihdyttävä. Ja kyllä häntä vielä haluaa katsoa. 

Näistä  kyllä tiputtaisin ehdottomasti Pinjan. Pinja on lähes kakara vielä.

Ihan tuntematon ainakin mulle. Pinja vähän kasvaessaan ehtii hakea kyseiseen ohjelmaan myöhemminkin. 

Toista on keski-ikäiset, joita jo työmarkkinoillakin syrjitään.

Pinjalla näyttää ihan hirvee se nenärengas.  Mä olen nenä renkaita tottunut näkemään vain eläimillä.

Missähän sinä mahdat asua, jos tuollaista kovinkin usein näet? Ankkalinnassa? 

Sama tuli mieleen! Nenärenkaat on tosi yleinen urbaani ilmiö. Esimerkiksi Helsingissä joka toisella on nenärengas sekä myös renkaita intiimialueilla. Itselläni (kuin myös useimmilla kavereillani) on häppäreissä renkaat mistä roikotamme iltaisin esineitä kuten silitysrautoja ja kevyempiä kahvakuulia.

Oletteko kavereidesi kanssa eläimiä vai miksi vastasit kysymykseeni, missä eläimillä nykyään näkee nenärenkaita? 

Paikoissa joissa nautaeläimille sellaisia vielä laitetaan. Lisäksi esim. aku ankoissa. Oliko nillitykselläsi joku pointtikin? t. eri

Niin, sitähän kysyinkin, missä sellaisia vielä laitetaan, kun tuo toinen kertoi ihan tottuneensa sellaisia näkemään. 

Miksi normaalin asian kysyminen on mielestäsi nillittämistä? Tiedätkö, että tämä on KESKUSTELUpalsta? Jos keskustelu ei kiinnosta, mene lukemaan vaikka Aku Ankkaa. 

Sinähän tässä näytät rageavan keskustelun sijaan eli mene itse lukemaan aku ankkaa. Se sivistää. 

Minä kysyin ihan normaalin kysymyksen ja sinä tulit sanomaan minulle nillittämisestä. Siitä oletin, että normaali keskustelu on sinulle nyt hieman liikaa, joten keskustelupalsta ei liene sinulle ihan oikea paikka. 

Mutta jos olet valmis keskustelemaan, niin vastaa siihen kysymykseeni. Kiitos.  

Netti ei nyt vaan toimi siten että jollakulla olisi velvollisuus vastailla kaikkiin tyhmimpiinkin kysymyksiisi. Kysy jotain mielenkiintoisempaa niin ehkä saat vastauksen jos jotakuta kiinnostaa vastata. Muuten rageat ihan turhaan.

Lisäksi sait jo vastauksen kysymykseesi. Se, ettei jatkokysymykseesi vastata kertoo vaan siitä miten hölmönä ihmiset sitä pitää. 

No älä sitten vastaa. :D Sillähän siitä pääset. Jatkokysymykseen vastaamattomuus kertoo ainoastaan siitä että asiasta ei niin paljon sitten tiedettykään. Sinun ei ole pakko vastata, jos et osaa. 

Vierailija
16424/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sedu vanha kettu, kunnallisvaaliehdokkaana puolue persut. Olisi voinut lähteä ennen Sedua Marko, Petra, Nina jne

Vierailija
16425/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on netti niin vois mennä kattoon ihan kaiken sieltä. bigbrother.fi esim. Tajutonta että täällä kysellään koko ajan tämmösii kysymyksii.

Vierailija
16426/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrottiin viime yönä kauppareissun jälkeen ennen nukkumaanmenoa.

katsoin 24/7 ja kelasin ees taas mutten nähnyt. 

No eihän sitä nyt enää näy, kun näkyy vain 6 tuntia taaksepäin. Illalla sanottiin, kun porukka oli juuri kaataneet viinilasilliset ja aikoivat kippistellä. Porukka puhui kauan, että nyt on todella kova nimet äänestyksessä ja Aleksikin oli ihan fiiliksissä. 

Vierailija
16427/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriso harrastaa talossa ikä syrjintää. 

Vierailija
16428/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinja ja Markku ostivat viisaasti, ei mitään makeisia, Pinja tosin pakastepitsaa mutta kai sekin maistuu tuolla paremman puutteessa. 

Vierailija
16429/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pinja seurustelee "Enon" kanssa ?

Vierailija
16430/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on netti niin vois mennä kattoon ihan kaiken sieltä. bigbrother.fi esim. Tajutonta että täällä kysellään koko ajan tämmösii kysymyksii.

Sinä et ole tainnut kertaakaan käydä tuolla sivustolla. Siellä ei kerrota mitään tällaisia asioita tai jos kerrotaan, se tulee 12 tunnin viiveellä. Esim tätä kysyttyä asiaa ei näy tuolla sivustolla, joten sinun on turha viisastella, että mene sieltä katsomaan. 

Vierailija
16431/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vala opiskellut 6 vuotta ranskaa, kertoi, mutta ei muista mitään? Penaali ammottaa tyhjyyttään.

Vierailija
16432/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi haku syksyn BB. Oliko 52 tuntia jättää hakemus. Ei kai olla tyytyväisiä kun uusi haku. Ei makailijoita ja ei juoppoja nikotinisteja.

Vierailija
16433/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

teennäinen.nina kirjoitti:

Miksi ei seurustelisi? Miksi kukaan ylipäätään seurustelee? 

Vierailija
16434/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄTLIN on kaikkien aikojen paras BB - asukas. Toisena tulee legenda Nino.

Vierailija
16435/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran mietitään, että kuka tarvitsee rahoja eniten niin se on varmaan Nina. Ja Aleksi. Mutta Valan velat on itse aiheutettuja rikoksella, joten siihen mulla ei riitä sympatiat. (Ja hänhän on ne tulot joskus hassannut, mistä nyt veroja jälkikäteen makselee. Kertoi miten ajeltiin lentokoneilla ja Kovasen kyydeillä ja pistettiin rahaa haiseen suuren maailman tyyliin.) Mutta kyllä mä luulen, että jengi äänestää silti sen mukaan, kenestä tykkää tyyppinä eniten! Kyllä mäkin Jannen jutuista diggailen eniten. Sehän ite sanoi olleensa Kelan päivärahalla viime vuonna, joten tuskin nyt rahassa kylpee kuitenkaan. Mutta toki 55-vuotiaalla on jotain säästöjä varmasti olemassa. Nuoret tube-tähdet on kaikki hyvätuloisia jo nyt ja heihin ei korona ole iskenyt.

Roni on ainakin massikeisar! Sanoi eilen lennättävänsä frendinsä Las Vegasiin omiin polttareihinsa. Häät on kuulemma suunniteltu, mut ei puhu niistä sanaakaan, koska ei halua lehdistöä paikalle. Joku Ronissa tökkii ja pahasti. Yrittää heittää hauskoja letkautuksia, mutta kun ne ei oikein naurata.. ehkä vähän liikaa yrittämistä?

Vierailija
16436/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jostain syystä ärsyttää Sara eniten. Tuntuu niin feikiltä, katsoo usein kameraan ja ihan niin kuin olisi tuolla töissä. Tylsä asukas. Toisaalta olisi aika mielenkiintoista, jos Petra ja Sara jäisivät finaalikaksikoksi. Sara vaan mongertaisi ruotsia välillä ja hyräilisi ja Petra tuijottaisi alta kulmien. 

Vierailija
16437/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Pertan tulotkaan oo kaksiset. Kirja tulee myyntiin ilmeisesti syksyllä. 

Vierailija
16438/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

teennäinen.nina kirjoitti:

Kosk Pinkul o massii ja "eno" ei voi seukkaa omaan kulttuuriinsa kuuluvan kaa.

Vierailija
16439/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jostain syystä ärsyttää Sara eniten. Tuntuu niin feikiltä, katsoo usein kameraan ja ihan niin kuin olisi tuolla töissä. Tylsä asukas. Toisaalta olisi aika mielenkiintoista, jos Petra ja Sara jäisivät finaalikaksikoksi. Sara vaan mongertaisi ruotsia välillä ja hyräilisi ja Petra tuijottaisi alta kulmien. 

Minuakin ärsyttää Sara eniten, mutta ei todellakaan kameraan katsomisen takia. On vain jotenkin ylimielinen ja huomionhakuinen. Laulaa ja tanssii ihan vain esittääkseen ja odottaa selvästi kehuja tms. Todella vaivaannuttavaa katsottavaa. 

Vierailija
16440/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vala kyllä on viihdyttävä. Ja kyllä häntä vielä haluaa katsoa. 

Näistä  kyllä tiputtaisin ehdottomasti Pinjan. Pinja on lähes kakara vielä.

Ihan tuntematon ainakin mulle. Pinja vähän kasvaessaan ehtii hakea kyseiseen ohjelmaan myöhemminkin. 

Toista on keski-ikäiset, joita jo työmarkkinoillakin syrjitään.

Pinjalla näyttää ihan hirvee se nenärengas.  Mä olen nenä renkaita tottunut näkemään vain eläimillä.

Missähän sinä mahdat asua, jos tuollaista kovinkin usein näet? Ankkalinnassa? 

Sama tuli mieleen! Nenärenkaat on tosi yleinen urbaani ilmiö. Esimerkiksi Helsingissä joka toisella on nenärengas sekä myös renkaita intiimialueilla. Itselläni (kuin myös useimmilla kavereillani) on häppäreissä renkaat mistä roikotamme iltaisin esineitä kuten silitysrautoja ja kevyempiä kahvakuulia.

Oletteko kavereidesi kanssa eläimiä vai miksi vastasit kysymykseeni, missä eläimillä nykyään näkee nenärenkaita? 

Paikoissa joissa nautaeläimille sellaisia vielä laitetaan. Lisäksi esim. aku ankoissa. Oliko nillitykselläsi joku pointtikin? t. eri

Niin, sitähän kysyinkin, missä sellaisia vielä laitetaan, kun tuo toinen kertoi ihan tottuneensa sellaisia näkemään. 

Miksi normaalin asian kysyminen on mielestäsi nillittämistä? Tiedätkö, että tämä on KESKUSTELUpalsta? Jos keskustelu ei kiinnosta, mene lukemaan vaikka Aku Ankkaa. 

Sinähän tässä näytät rageavan keskustelun sijaan eli mene itse lukemaan aku ankkaa. Se sivistää. 

Minä kysyin ihan normaalin kysymyksen ja sinä tulit sanomaan minulle nillittämisestä. Siitä oletin, että normaali keskustelu on sinulle nyt hieman liikaa, joten keskustelupalsta ei liene sinulle ihan oikea paikka. 

Mutta jos olet valmis keskustelemaan, niin vastaa siihen kysymykseeni. Kiitos.  

Netti ei nyt vaan toimi siten että jollakulla olisi velvollisuus vastailla kaikkiin tyhmimpiinkin kysymyksiisi. Kysy jotain mielenkiintoisempaa niin ehkä saat vastauksen jos jotakuta kiinnostaa vastata. Muuten rageat ihan turhaan.

Lisäksi sait jo vastauksen kysymykseesi. Se, ettei jatkokysymykseesi vastata kertoo vaan siitä miten hölmönä ihmiset sitä pitää. 

No älä sitten vastaa. :D Sillähän siitä pääset. Jatkokysymykseen vastaamattomuus kertoo ainoastaan siitä että asiasta ei niin paljon sitten tiedettykään. Sinun ei ole pakko vastata, jos et osaa. 

Niin, en vastannutkaan. 

Ketju on lukittu.