Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on huvittavaa kuinka epätasapainoinen baptisti on. Sitä hän on kyllä ollut koko "uransa" ajan. Ei tarvitse kuin katsoa hänen instagramia niin näkee että aivan pihalla. Tuhat erilaista tyyliä. Baptismista kumpuaa myös pakonomainen tarve käyttää "hävyttömiä" ilmaisuja ja olla "suorapuheinen". Antaa nuoresta naisesta tosi "räväkän" kuvan kun käyttää ilmaisuja "kunnon paskalle" ja "vetää käteen" ja "ei tarvi pidätellä pierua".
Naulan kantaan! Kolmikymppinen nyyhkii kun tulee traumat pintaan siitä, että peruskoulussa ei ollut niin hyvä matematiikassa... *facepalm*
Minä ensin ajattelin, että hänelle oli jäänyt traumat siitä, että on jäänyt leikeissä ja urheilussa ulkopuoliseksi ja minulla heräsi myötätunto häntä kohtaan. Mutta sitten sanoikin, että trauma oli huonosta matematiikan osaamisesta, niin en enää ihan ymmärtänyt hänen ongelmaansa. Ehkä se on hyvä sanoa tästä vierestä, kun itselle ei matematiikassa ole koskaan ollut mitään vaikeuksia, mutta voiko matematiikka oikeasti nostaa ahdistuksen noin vahvasti pintaan? Vai oliko kyse sitten kuitenkin ulkopuolelle jäämisestä, mutta keksi vain tuon matematiikan siihen tekosyyksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi: 4 pinnaa menee sviitti-Timolle eli Porkalle ihan sillä perusteella että
tää on kilpailu ja vaikka huumori on hauskaa jossain kohtaa huumori ei oo enää hauskaa kun koko ajan tulee turpaan. Suu kät mutta kun kisat alkaa niin mitän ei tapahdu, äijä jäätyy koko ajan.
Toki varmasti siis katsojien mielestä.. siellä jotkut lahjattomat perässä vedettävät taputtaa saman parin käsiään yhteen kun kaikki korjaantuu huumorilla, mutta mä oon täällä myös osin kilpailemassa aika isosta rahapotista myös että jossain vaiheessa pitää pystyy sit suorittamaan myös
Aleksi the MVP, jos siis itseltään kysytään. Katsomon puolelta voi havaita Aleksin pyrkimyksen päästä aina johtoon mutta tulokset ei ole ihan yhtä vakuuttavat. Lisäksi tuo ei malta koskaan olla "venyttämättä sääntöjä" eli huijaamatta. Kuten esim. eilisessä tv-lähetyksessä se vika karkkipussi tms. kaupasta oli selvästi aikarajan jälkeen.
Onhan toi Aleksi selvästi näkyvämpi ja tekevämpi hahmo talossa ollut. Osallistuu ja ottaa kantaa, heittäytyy ihan täysillä joka tehtävään mutta kaupassa ei eilen ollut, sehän oli Markun joukkueen kauppareissu ja Aleksi jannen joukkueessa.
Telkkarissa siis näytetään edellisen päivän tapahtumia joten eilen ei telkkarissa näytetty eilisiä kauppareissuja ja mm. sedu pyöri vielä tehtävissä mukana. Jännä ettei suurfanit tiedä edes tätä.
Mitä jos katsoisit oikeasti sitä ohjelmaa etkä keksisi omiasi. Eilisessä telkkarilähetyksessä nimenomaan näytettiin se kauppareissu reaaliajassa siellä studiossa. Edellisen päivän koosteissa ei edes näytetä kauppareissuja, koska ne näytetään suorana.
Jännä, että suurfani ei tiedä edes tätä.
Ota sitten selvää jos kerran haluat leikkiä suurfania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on huvittavaa kuinka epätasapainoinen baptisti on. Sitä hän on kyllä ollut koko "uransa" ajan. Ei tarvitse kuin katsoa hänen instagramia niin näkee että aivan pihalla. Tuhat erilaista tyyliä. Baptismista kumpuaa myös pakonomainen tarve käyttää "hävyttömiä" ilmaisuja ja olla "suorapuheinen". Antaa nuoresta naisesta tosi "räväkän" kuvan kun käyttää ilmaisuja "kunnon paskalle" ja "vetää käteen" ja "ei tarvi pidätellä pierua".
Naulan kantaan! Kolmikymppinen nyyhkii kun tulee traumat pintaan siitä, että peruskoulussa ei ollut niin hyvä matematiikassa... *facepalm*
Joo kovin "herkältä" vaikuttaa tuo meidän maailmantähti... Ehkä oli hyvä että floppasi musabisneksessä. Noin "herkät" ihmiset tuskin pärjää oikeasti isossa maailmassa missä shaissea tulee vastaan joka päivä. Siinä ei auta vaikka yrittää esittää vahvaa käyttämällä kirosanoja ja levittämällä kakkahuumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vala kyllä on viihdyttävä. Ja kyllä häntä vielä haluaa katsoa.
Näistä kyllä tiputtaisin ehdottomasti Pinjan. Pinja on lähes kakara vielä.
Ihan tuntematon ainakin mulle. Pinja vähän kasvaessaan ehtii hakea kyseiseen ohjelmaan myöhemminkin.
Toista on keski-ikäiset, joita jo työmarkkinoillakin syrjitään.
Pinjalla näyttää ihan hirvee se nenärengas. Mä olen nenä renkaita tottunut näkemään vain eläimillä.
Missähän sinä mahdat asua, jos tuollaista kovinkin usein näet? Ankkalinnassa?
Navetassa? Maatilalla?
Kerro toki lisää vai loppuiko tietämys siihen. Missä päin Suomea asut ja miksi teillä laitetaan eläimille nenärenkaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ensin ajattelin, että hänelle oli jäänyt traumat siitä, että on jäänyt leikeissä ja urheilussa ulkopuoliseksi ja minulla heräsi myötätunto häntä kohtaan. Mutta sitten sanoikin, että trauma oli huonosta matematiikan osaamisesta, niin en enää ihan ymmärtänyt hänen ongelmaansa. Ehkä se on hyvä sanoa tästä vierestä, kun itselle ei matematiikassa ole koskaan ollut mitään vaikeuksia, mutta voiko matematiikka oikeasti nostaa ahdistuksen noin vahvasti pintaan? Vai oliko kyse sitten kuitenkin ulkopuolelle jäämisestä, mutta keksi vain tuon matematiikan siihen tekosyyksi?
Kaikki on mahdollista. Muistaakseni hänkin on muodin mukaisesti kertonut olleensa "koulukiusattu". Ja joo laitan sitaatteihin koska on epäilyttävää että melkein jokainen julkkis on väitteensä mukaan ollut koulukiusattu. Tulee mieleen että koulukiusaaminen on pian yleisempää kuin "työuupumus"... siis sellainen työuupumus mitä tulee ja menee ja mistä Janni Hussi ja kumppanit "parantuu" hyvin nukutun yön jälkeen tai ihan maksimissaan viikonlopun aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tää on kilpailu ja vaikka huumori on hauskaa jossain kohtaa huumori ei oo enää hauskaa kun koko ajan tulee turpaan. Suu kät mutta kun kisat alkaa niin mitän ei tapahdu, äijä jäätyy koko ajan.
Toki varmasti siis katsojien mielestä.. siellä jotkut lahjattomat perässä vedettävät taputtaa saman parin käsiään yhteen kun kaikki korjaantuu huumorilla, mutta mä oon täällä myös osin kilpailemassa aika isosta rahapotista myös että jossain vaiheessa pitää pystyy sit suorittamaan myös
Aleksi the MVP, jos siis itseltään kysytään. Katsomon puolelta voi havaita Aleksin pyrkimyksen päästä aina johtoon mutta tulokset ei ole ihan yhtä vakuuttavat. Lisäksi tuo ei malta koskaan olla "venyttämättä sääntöjä" eli huijaamatta. Kuten esim. eilisessä tv-lähetyksessä se vika karkkipussi tms. kaupasta oli selvästi aikarajan jälkeen.
Onhan toi Aleksi selvästi näkyvämpi ja tekevämpi hahmo talossa ollut. Osallistuu ja ottaa kantaa, heittäytyy ihan täysillä joka tehtävään mutta kaupassa ei eilen ollut, sehän oli Markun joukkueen kauppareissu ja Aleksi jannen joukkueessa.
Telkkarissa siis näytetään edellisen päivän tapahtumia joten eilen ei telkkarissa näytetty eilisiä kauppareissuja ja mm. sedu pyöri vielä tehtävissä mukana. Jännä ettei suurfanit tiedä edes tätä.
Mitä jos katsoisit oikeasti sitä ohjelmaa etkä keksisi omiasi. Eilisessä telkkarilähetyksessä nimenomaan näytettiin se kauppareissu reaaliajassa siellä studiossa. Edellisen päivän koosteissa ei edes näytetä kauppareissuja, koska ne näytetään suorana.
Jännä, että suurfani ei tiedä edes tätä.
Ota sitten selvää jos kerran haluat leikkiä suurfania.
Siis mistä minun pitää ottaa selvää, jos sinä et tiedä jotain asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä Kimmo Vehviläisen juontamassa suorassa tv-lähetyksessä näytetyn kauppareissun voi katsoa uudestaan tästä ja havaita että Markkuhan se tosiaan oli kaupassa Pinjan kanssa eikä Aleksi kuten joku väitti.
https://bigbrother.fi/uutiset/kauppareissulla-valuuttana-minuutti-aikaa…
-
Ja jollei jaksa katsoa niin lukee tuosta:
Tämän viikon torstainan Big Brother Suomi vippiasukkaat taistelivat jälleen joukkuetehtävässä, jonka voittopanoksena oli toiselle tiimille kauppakäynti ja valuuttana käytössä olevaa kauppa-aikaa.
Tehtävässä joukkueiden tuli kuljettaa lukituista arkuista hernepusseja vaa’alle mahdollisimman nopeasti ja paljon. Markun luotsaama punainen joukkue voitti tehtävän 63-60, joten perjantai-iltana Markku ja Pinja pääsivät BB-valintaan, mukanaan 63 sekuntia kauppa-aikaa!
Big Brother Suomi -studiossa Kimmo Vehviläinen antoi kaksikolle luvan rientää markettiin vuoronperään. Ensin kumpainenkin kiitää hakemaan kahvipaketteja, joita koriin kertyi yhteensä neljä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tuntematon ainakin mulle. Pinja vähän kasvaessaan ehtii hakea kyseiseen ohjelmaan myöhemminkin.
Pinjalla näyttää ihan hirvee se nenärengas. Mä olen nenä renkaita tottunut näkemään vain eläimillä.
Sama tuli mieleen! Nenärenkaat on tosi yleinen urbaani ilmiö. Esimerkiksi Helsingissä joka toisella on nenärengas sekä myös renkaita intiimialueilla. Itselläni (kuin myös useimmilla kavereillani) on häppäreissä renkaat mistä roikotamme iltaisin esineitä kuten silitysrautoja ja kevyempiä kahvakuulia.
Oletteko kavereidesi kanssa eläimiä vai miksi vastasit kysymykseeni, missä eläimillä nykyään näkee nenärenkaita?
Olisi kiva joskus nähdä poliitikkoja BB talossa. Miten tulisivat toimeen keskenään kolme viikkoa 24/7 esim. Sanna Marin, Jussi Halla-aho, Päivi Räsänen, Paavo Arhinmäki, Lii Anderson, Petteri Orpo, Maria Ohisalo jne.
Pinja laskeskelee, kenet se voittaisi finaalissa, toden totta,, ei se voita noista ketään.
Pinja nyt ulos, laskekoon kotonaan, keitä se olisi voittanut. Pinjaa tällä kertaa vähiten noista haluan katsoa.
On tietysti eräs muu, joka ei tällä kertaa ole nimettynä.
Harmittaa edelleen että Sedu lähti. Hänestä tuli todella sympaattinen ja aito vaikutelma, vaikka aiemmin olen ajatellut hänestä negatiivisesti. On myös hyvin säilynyt näin nuorenkin naisen mielestä!
Vierailija kirjoitti:
Siinä on nyt kolme niin samanlaista miestä häädössä, että ihan hyvin joutaa joku heistä pois eikä tule minkäänlaista lovea taloon. Kaikista on kuultu ja nähty aivan tarpeeksi, onko heillä kellään antaa enää mitään uutta taloon?
Juu, ei huomaa misään vaikka yksi miehistä tippuu, vanhat ei tunnu oikein jaksavan eli Sedun jälkeen on hyvä päästää ystävänsä Janne lepäämään ja kertomaan kuinka kaksinaamasisuuksissaan antoi jopa kaksi kertaa ystävälleen Sedulle nimeämispisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä Kimmo Vehviläisen juontamassa suorassa tv-lähetyksessä näytetyn kauppareissun voi katsoa uudestaan tästä ja havaita että Markkuhan se tosiaan oli kaupassa Pinjan kanssa eikä Aleksi kuten joku väitti.
https://bigbrother.fi/uutiset/kauppareissulla-valuuttana-minuutti-aikaa…
-
Ja jollei jaksa katsoa niin lukee tuosta:
Tämän viikon torstainan Big Brother Suomi vippiasukkaat taistelivat jälleen joukkuetehtävässä, jonka voittopanoksena oli toiselle tiimille kauppakäynti ja valuuttana käytössä olevaa kauppa-aikaa.
Tehtävässä joukkueiden tuli kuljettaa lukituista arkuista hernepusseja vaa’alle mahdollisimman nopeasti ja paljon. Markun luotsaama punainen joukkue voitti tehtävän 63-60, joten perjantai-iltana Markku ja Pinja pääsivät BB-valintaan, mukanaan 63 sekuntia kauppa-aikaa!
Big Brother Suomi -studiossa Kimmo Vehviläinen antoi kaksikolle luvan rientää markettiin vuoronperään. Ensin kumpainenkin kiitää hakemaan kahvipaketteja, joita koriin kertyi yhteensä neljä.
Tuolle on ihan turha selittää mitään. Hänen kieroutunut mielensä ei pysty käsittelemään selkeitä faktoja, vaikka hänelle näytettäisiin video tai linkattaisiin uutisia. Jos hän on päättänyt, että eilen kaupassa oli Aleksi, niin sitä ajatusta ei faktoilla pysty muuttamaan. Haukkuu vain muita tyhmiksi ja käskee näitä faktojen esittäjiä tarkistamaan sen "oikean faktan" joka on vain hänen päässään.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva joskus nähdä poliitikkoja BB talossa. Miten tulisivat toimeen keskenään kolme viikkoa 24/7 esim. Sanna Marin, Jussi Halla-aho, Päivi Räsänen, Paavo Arhinmäki, Lii Anderson, Petteri Orpo, Maria Ohisalo jne.
Ei sitä jaksaisi päivääkään kun joka some olisi täynnä puolueen avustajien spämmiä oman johtajan kannattamiseksi ja muiden haukkumiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa edelleen että Sedu lähti. Hänestä tuli todella sympaattinen ja aito vaikutelma, vaikka aiemmin olen ajatellut hänestä negatiivisesti. On myös hyvin säilynyt näin nuorenkin naisen mielestä!
Sedu on kaikkea muuta kuin sympaattinen. Asukkaiden kertoman mukaan äreä vanha äijä joka kermostuu heti kun kaikkea ei tehdä hänen mielensä mukaan. Oli huutanut jopa frendilleen Porkalle. Sedu vaikuttaa myös katkeralta jälken päin kitisijältä, Nyt voi kohuliikemiesystävineen järjestää taas lisää koronajuhlia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tuli mieleen! Nenärenkaat on tosi yleinen urbaani ilmiö. Esimerkiksi Helsingissä joka toisella on nenärengas sekä myös renkaita intiimialueilla. Itselläni (kuin myös useimmilla kavereillani) on häppäreissä renkaat mistä roikotamme iltaisin esineitä kuten silitysrautoja ja kevyempiä kahvakuulia.
Oletteko kavereidesi kanssa eläimiä vai miksi vastasit kysymykseeni, missä eläimillä nykyään näkee nenärenkaita?
Ihan agre sulla! Tekisi mieli vetäistä sträppärillä sua rusinaan niin että soi! :P
Milloin sanotaan asukkaille kuka nimettynä. Nyt on mukavat nimet.
Vierailija kirjoitti:
Öö, eikös tällä kaudella talossa ollut Rosa Meriläinen ja kunnallisvaaliehdokas Sedu Koskinen? Istuvat kansanedustajat tai ministerit tuonne tuskin voisivat mennä virkavelvoitteensa takia.
Vierailija kirjoitti:
Milloin sanotaan asukkaille kuka nimettynä. Nyt on mukavat nimet.
Kerrottiin viime yönä kauppareissun jälkeen ennen nukkumaanmenoa.
Navetassa? Maatilalla?