Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Valavuori ja Mikkonenkin alkaa yhteistyöhän talosta pääsemisen jälkeen
Nice. Allu järkkää Ninankin bisnekset kuntoon
Missä asiassa vala sano jeesaavansa harpyijaa?
Kieltämättä Valan pisteet kyl vähän nousi nyt, kun neuvoo Ninaa noissa jutuissa. Vaikka jotenkin huomannut koko ajan heidän välillä säröä niin ei se täysin p olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valavuori ja Mikkonenkin alkaa yhteistyöhän talosta pääsemisen jälkeen
Nice. Allu järkkää Ninankin bisnekset kuntoon
Nimenomaan paino sanalla "kuntoon".
Täys bim bo tuo sarakin, sillon kun tuli julkisuuteen ajattelin että olis jotenkin oikeesti mielenkiintonen, kun osasi imitoida niitä eri kieliä.
Mutta ei, tusinapelle on tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Nina elää kyllä niin pilvilinnoissa, että hirvittää. Kertoo kuinka olisi kiva pitää luentoja kokemusasijantuntijana. Aiheena painonpudotus ja omaishoito. Nyt rouva kipittää vaan kiltisti sinne kampaamotuolin taakse ja lopettaa nuo haihattelut. Herranjumala sentään.
Ois kiva pitää?
Ninahan on useamman vuoden jo pitänyt kokemusasiantuntijaluentojaan omaishoitajaliitolle, samoin alkoi yhteistyö Freshin kanssa elämäntapamuutoksista ennen koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä Valan pisteet kyl vähän nousi nyt, kun neuvoo Ninaa noissa jutuissa. Vaikka jotenkin huomannut koko ajan heidän välillä säröä niin ei se täysin p olekaan.
siinä vain kiipijä ja adhd ihminen kohtasivat, ei tuota hetkeä kukaan muista enää huomenna, paitsi se kiipijä.
Ihana tapahtumarikas päivä ollut. Illalla jännitetään kuka saa häädön.
Vierailija kirjoitti:
He on lähentyneet muutaman viime päivän aikana huomattavasti. Nina on pari kertaa asettunut Aleksin tueksi pienissä väittelyissä talossa ja Aleksi alkanut kivaksi Ninalle. Mietin liittyykö Jannen Ninalle antamat 2 nimeämispistettä tähän?
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ettei tällä jeesillä ole hintalappua?
Siis toivoisi, että voisi jatkossakin pitää niitä luentoja. Itse en välttämättä ensimmäisenä olisi tuon kokoiselta ihmiseltä luuntelemassa ohjeita elämäntapamuutokseen.
Jos joku on hakemassa tai menossa tulevaan bb-kauteen niin täältä on hyvä ottaa vinkkejä, miten pärjää:
- Älä ota tai poistata jo olemassaolevat silikonit, älä ota tai kerro ainakaan ääneen mistään kauneusleikkauksistasi, edes terveydellisistä syistä tehdyistä.
- Jos olet luonnostasi kalpea, hanki tekorusketus (mutta älä kerro siitä ääneen). Älä hanki tekorusketusta joka näyttää tekorusketukselta äläkä tee sitä talossa.
- Piilota tatuoinnit ja ota lävistykset pois. Älä näytä kuitenkaan tavalliselta ja tylsältä.
- Älä leikkaa kaljuksi äläkä ota tekohiuksia tai -pidennyksiä.
- Poistata kaikki patit ja muut ulkonemat ennen taloonmenoa.
- Treenaa itsellesi hyvä ääni, mutta älä käytä sitä liikaa. Kerro itsestäsi mutta vain vähän, älä koskaan kerro tuloistasi, saavutuksistasi tai ihmisistä joita tunnet. Kerro kuitenkin jotain että olet tarpeeksi mielenkiintoinen.
- Älä kehu asukastovereitasi koskaan, älä myöskään katso heitä liian pitkään, äläkä ole töykeä.
- Lopeta tupakointi, älä syö talossa mitään mikä pitää ääntä. Harjoittele syömään peilin edessä että se näyttää hyvältä.
- Jos olet normaalipainoinen, laihduta. Älä ole liian laiha. Jos olet ylipainoinen, laihduta.
- Jos olet pitkä, kulje vähän kyyryssä. Jos olet lyhyt, käytä korkkareita tai seiso varpaillasi.
- Älä kerro poliittisia mielipiteitä, älä maita joissa olet käynyt, äläkä ota kantaa mihinkään. Ota sittenkin vähän kantaa ettet ole liian tapetti.
- Jos olet kaunis, älä laittaudu. Jos sinulla on hyvä kroppa, pukeudu säkkeihin. Älä pukeudu rumasti.
- Kampaa hiukset vessassa piilossa ettet vaikuta siltä kuin sinua kiinnostaisi vain ulkonäkösi.
- Älä ole kasvisyöjä tai mikään muukaan erityisruokavalioinen. Älä ole tavallinenkaan koska se on tylsää.
- Kiellettyjä puheenaiheita mm. edelliset bb-kaudet, meikit, vaatteet, some, kaikki nykyaikainen, kaikki vanhanaikainen, politiikka ja uskonto, ihmisoikeudet.
- Älä ole väsynyt vaikka nukkuisit huonosti. Älä ole myöskään liian energinen. Äläkä ihan normaalikaan. Älä ole rasittunut vaikka teillä olisi miten raskaita tehtäviä, liian vähän ruokaa ja kahvi loppu ja asukastoverit ärsyttää.
-Älä käytä murteita, vieraskielisiä sanoja, mitään slangia äläkä kirjakieltä. Opettele eroon kaikista täytesanoista kuten niinku ja juu.
- Älä tanssi, heilu tai puhu, älä ainakaan huuda ja iloitse. Äläkä ole tapetti.
Vierailija kirjoitti:
Nina elää kyllä niin pilvilinnoissa, että hirvittää. Kertoo kuinka olisi kiva pitää luentoja kokemusasijantuntijana. Aiheena painonpudotus ja omaishoito. Nyt rouva kipittää vaan kiltisti sinne kampaamotuolin taakse ja lopettaa nuo haihattelut. Herranjumala sentään.
Nina on kylläkin pitänyt luentoja jo kauan. Etkö olekaan vihan kohteesi asioista perillä niin hyvin kuin olet esittänyt ;D
Roni siinä niin adoniksina tepastelee ja ihastelee peilikuvaansa tuosta ikkunasta.
Ketä tippuu tänään? Veikkauksia? Mä luulen et Roni.
1. Markku
2. Janne
3. Vala
4. Nina
5. Pinja
6. Sara
7. Sedu
8. Roni
9. Petra
Vierailija kirjoitti:
Täys bim bo tuo sarakin, sillon kun tuli julkisuuteen ajattelin että olis jotenkin oikeesti mielenkiintonen, kun osasi imitoida niitä eri kieliä.
Mutta ei, tusinapelle on tuokin.
Mikä siinä kielien imitoinnissa on se juttu? Multa menee ohi koko homma? Että saa jonkun luontevan kuuloisen intonaation aikaan jollain kielellä, vaikka ei osaisi sitä kieltä sanaakaan? Vai mikä? Sara tuntuu hallitsevan ainakin niin vaikeahkon britti chav-tyylin (mistä todella pointsit) että sitten geneerisen ämerikä-tyylin.
Itse en imitoi ranskaa, puhun sitä, paskalla intonaatiolla. Itse en imitoi saksaa, puhun sitä, paskalla intonaatiolla. Itse en imitoi italiaa, puhun sitä, paskalla intonaatiolla. Itse en imitoi venäjää, puhun sitä, paskalla intonaatiolla. Itse en imitoi kiinaa, puhun sitä, kohtalaisella intonaatiolla. Itse en imitoi ruotsia, puhun sitä, hyvällä intonaatiolla. Itse en imitoi japania, puhun sitä, kohtalaisella intonaatiolla.
Vierailija kirjoitti:
Siis toivoisi, että voisi jatkossakin pitää niitä luentoja. Itse en välttämättä ensimmäisenä olisi tuon kokoiselta ihmiseltä luuntelemassa ohjeita elämäntapamuutokseen.
Kaikesta muusta voi olla montaa mieltä, mutta Suurimmassa Pudottajassa hoisi kyllä kaiken tosi hienosti, sisulla ja viimeisen päälle kirjaimellisesti. Ei alkanut yhtään vastustaa valmentajia ja tehdä omia poikkeuksia ohjelmiin kuten lähes jokainen muu teki. Se pyöräilykisan voitto teki kyllä vaikutuksen. Selkeästi muutti asennettaan ja elämäntyyliään parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Ketä tippuu tänään? Veikkauksia? Mä luulen et Roni.
Mä luulen että Sedu
Vala ei muista näitä puheita enää huomenna :D