Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Sedu ulos, ihan oikeasti niin tylsä ettei poissaoloa huomaa ollenkaan. Ei anna oikeasti taloon mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Mikkonen lähtisi jo pois. Ääni kuuluu koko aika. Hyvä kun keskustellaan mutta pitääkö puuttua joka hiton asiaan ja jaaritella vieden kaiken tilan muilta. Tuollaiset ihmiset ovat hiton raskaita koska eivät osaa olla yhtään hiljaa.
Kumpihan meistä kuulee väärin, kun mulle tulee pelkkää Valavuoren monologia
Kyllä, mutta nämä muut paljon puhuvat kertovat tarinoita napakasti. Mikkonen heittää jotakin ihan kaikkeen mitä sanotaan ja jää jaarittelemaan itsestään selvyyksiä.. Ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Mun ranking:
1. Nina
2. Aleksi (aluks en tykänny, nyt melkein ykkössuosikki)
3. Porkka
4. Sedu
5. Pinja
6. Sara
7. Petra
8. Markku
9. Roni
Mun:
1.Markku
2.Sara
3.Valavuori
4.Janne
5.Petra
6.Nina
7.Sedu
8.Pinja
9.Roni
Nyt Vala tuntee jo David Hasselhoffinkin.
Ja Sara puhuu siitä "Davidinä", ihan kuin tuntisi sen.. HAHAHAHAHAHAHA, mene Sara nyt jonnekin, ei tota sun snobbailua kestä. Iskovaisten lapset on aina jotenkin vinksahtaineita, Sarasta sen hyvin huomaa.
Ja nyt alko kauhee suhina yhtäkkiä, liitu vetää kuntolaitteella.
Aleksi on ihana! Hänessä on potkua!
Roni, ruumishuone soitti, se haluu sut takasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
keke rosberg oli aleksin mukaan "äärimmäisen älykkäästä perheestä".. nykyaikana viljellään näitä ylisanoja kokoajan, niiltä on menny koko merkitys. ilmeisesti hammaslääkäriys tekee ihmisen ÄÄRIMMÄISEN älykkääksi.
Esimerkki Valan faktoista.
Mitä pienistä virheistä kun Keken eka vaimokin oli Sina Rosenlew :D (oikeasti Yvonne) Nykyisen vaimon nimi Sina.
Eiks se sanonu viel Stina?
Mikkonen korjasi että nykyinen on Sina ja ennen seurusteli Yvonne Rosenlewin kanssa. Aiettä mä sit tykkään nähdä, kuinka paljon Valavuorta pännii tuo hänen faktojensa korjaminen 😂
Vierailija kirjoitti:
Hupaisaa tuo, että mitä enemmän aikaa talossa kuluu, niin sitä enemmän näiltä has-beeneiltä alkaa lipsahtelemaan aika katkeraakin kommenttia suomalaista ja Suomesta. Ei täällä...täällä nyt ei ymmärretä... Suomessa nyt ei arvosteta...täällä on niin junttia...muualla on niin paljon paremmin...
Vähän sellaista vanhakantaista ja junttia ihailla kaikkea muuta paitsi suomalaisia ja Suomea. Täällä on ehkä vähiten juntimpaa kuin missään muualla (mikä ihme se 'muualla' pitäneekään sitten sisällään? Lontoon City? Shanghain satama? Kööpenhamina? Berliini? Tokio? Onko ne cooleimmat ja ei-junteimmat paikat maailmassa?) Nyt on markkinat netin kautta auki kaikkialle. Ei siihen tarvita välttämättä Nykissä jököttämistä tai lenneskelyä sinne ja tänne.
Mutta noin muuten: joku voisi (vaikka Isoveli) vinkata noille, että mitään ulkomaanuraa heille tuskin on avautumasta, että ei kannattaisi purra sitä kättä joka sinua ruokkii...siis ollen suomalaisten handuja.
Jos on maailmaa enemmänkin nähnyt, niin kyllä se ero on melkoinen monessa asiassa. Suomessa moni asia on paremmin kuin jossain muualla, mutta monessa asiassa Suomi on kuitenkin aika jäljessä kaikesta. Niin se vain on.
Kaikkia ei kiinnosta suomalainen kulttuuri ja tapa elää, vaikka tänne onkin syntynyt.
Varsinkin viihdemaailma, mitä asukkaat edustaa, niin Suomessahan se on oikeasti todella suppeaa.
Suomesta on lähtenyt artisteja ja bändejä ulkomaille, joita Suomessa ei niinkään ole arvostettu. Jollain HIMillä, Sunrise Avenuella ym. on ollut isommat fanikunnat muualla kuin täällä, koska eri maissa on vain erilaiset markkinat.
Suomikin on kokoajan kansainvälisemmäksi muuttunut ja rajat on auki kaikkialle eri tavalla kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Ja Sara puhuu siitä "Davidinä", ihan kuin tuntisi sen.. HAHAHAHAHAHAHA, mene Sara nyt jonnekin, ei tota sun snobbailua kestä. Iskovaisten lapset on aina jotenkin vinksahtaineita, Sarasta sen hyvin huomaa.
Tossa Sarassa on oikeasti jotain passivisagressiivista patoutumaa olemuksessa. Paistaa taustalta ja käytöksestä läpi.
Mukavaa juttelua. Vala, Janne, Nina, Sedu ja Markku puhuvat mm. 90-luvun muodista: silkkitakki, kansitakki, tuulipuvut ja Simo Vaatehuoneelta.
Paljon naurua ja kiva yhteishenki.
Vierailija kirjoitti:
Sara oli yhden kauden tuomarina samassa ohjelmassa Hoffin kanssa että eiköhän tunne paremmin kuin Vala ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ranking:
1. Nina
3. Porkka
4. Sedu
5. Pinja
6. Sara
7. Petra
8. Markku
9. Roni
Mulla
1. Aleksi
2. Markku
3. Janne
4. Nina
5. Petra
6. Sara
7. Roni
8. sedu
9. Pinkku
Ja tykkään oikeasti kaikista. Luulen, että Roni tippuu tänään
Mulla
1. Markku
2. Janne
3. Pinja
4. Sara
5. Sedu
6. Roni
7. Nina
8. Aleksi
9. Petra
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan miehistä vielä vetäny hanskaan?
Mistäs me tiedettäisiin, kun ei näytä veskiä ollenkaan. Etenkään sitä privampaa puolta.
Tiedä sitten kuka siellä kehtaa vedellä, kun näkeehän tuotanto touhut kuitenkin.
Mikä BB talo tuo sitten on, kun ei vessakäyntejä näytetä.
Helpotettu BB, koska ovathan julkkuja... :DD
Eivät nuo kestäisi viikkoakaan tavisversiota!
Vierailija kirjoitti:
Hasselfoff oli vieraileva tuomari Talent Suomi? Jossa Sarakin oli. Ja mistä pirusta sä tiedät jokaisen ihmisen tuttavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupaisaa tuo, että mitä enemmän aikaa talossa kuluu, niin sitä enemmän näiltä has-beeneiltä alkaa lipsahtelemaan aika katkeraakin kommenttia suomalaista ja Suomesta. Ei täällä...täällä nyt ei ymmärretä... Suomessa nyt ei arvosteta...täällä on niin junttia...muualla on niin paljon paremmin...
Vähän sellaista vanhakantaista ja junttia ihailla kaikkea muuta paitsi suomalaisia ja Suomea. Täällä on ehkä vähiten juntimpaa kuin missään muualla (mikä ihme se 'muualla' pitäneekään sitten sisällään? Lontoon City? Shanghain satama? Kööpenhamina? Berliini? Tokio? Onko ne cooleimmat ja ei-junteimmat paikat maailmassa?) Nyt on markkinat netin kautta auki kaikkialle. Ei siihen tarvita välttämättä Nykissä jököttämistä tai lenneskelyä sinne ja tänne.
Mutta noin muuten: joku voisi (vaikka Isoveli) vinkata noille, että mitään ulkomaanuraa heille tuskin on avautumasta, että ei kannattaisi purra sitä kättä joka sinua ruokkii...siis ollen suomalaisten handuja.
Jos on maailmaa enemmänkin nähnyt, niin kyllä se ero on melkoinen monessa asiassa. Suomessa moni asia on paremmin kuin jossain muualla, mutta monessa asiassa Suomi on kuitenkin aika jäljessä kaikesta. Niin se vain on.
Kaikkia ei kiinnosta suomalainen kulttuuri ja tapa elää, vaikka tänne onkin syntynyt.
Varsinkin viihdemaailma, mitä asukkaat edustaa, niin Suomessahan se on oikeasti todella suppeaa.Suomesta on lähtenyt artisteja ja bändejä ulkomaille, joita Suomessa ei niinkään ole arvostettu. Jollain HIMillä, Sunrise Avenuella ym. on ollut isommat fanikunnat muualla kuin täällä, koska eri maissa on vain erilaiset markkinat.
Suomikin on kokoajan kansainvälisemmäksi muuttunut ja rajat on auki kaikkialle eri tavalla kuin ennen.
Huomaa kyllä, kun kävelee Hesessä ja katsoo ympärilleen.
Vierailija kirjoitti:
Roni, ruumishuone soitti, se haluu sut takasin.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronille asukkaat aivan liian vanhoja. Hänen kohdeyleisö on 5-12 vuotiaat.
Kukahan siis äänestää, kun tuon ikäisillä luulisi olevan mahdotonta äänestää jos vanhemmat on yhtään järkeviä.
Sitähän se Ronikin sanoi aamulla, että ei hänen seuraajamäärällä ole mitään väliä kun ei ne katso BB eikä ainakaan äänestä. Ainoa aikuinen seuraajakin on talossa eikä pysty 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ranking:
1. Nina
3. Porkka
4. Sedu
5. Pinja
6. Sara
7. Petra
8. Markku
9. Roni
Mulla
1. Aleksi
2. Markku
3. Janne
4. Nina